hyvää juhannusta naiselle melkein tutulta mieheltä. Pitäisin susta jos olisit kauniimpi ja itsevarmempi
Niinhän se on.
31
531
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kauniimpi ja itsevarmempi? Vai niin?
- Anonyymi00002
Siinähän moitit!
- Anonyymi00012
Sivusta: alemmuus tilaa kärsivä mies ja ehkä vielä narsistinen luonne.
- Anonyymi00019
Anonyymi00012 kirjoitti:
Sivusta: alemmuus tilaa kärsivä mies ja ehkä vielä narsistinen luonne.
Alemmuustilaa. Vähän tarkkuutta.
- Anonyymi00003
Siitähän se toisesta ihmisestä pitäminen onkin aina kiinni. Luojan kiitos siis, etten ole kauniimpi ja itsevarmempi.
- Anonyymi00014
Narsistien mies. Ei kannata olla missään tekemisissä ap kanssa.
- Anonyymi00004
Vastasitko tällä tavoin, äskeiseen toiseen keskusteluketjun kysymykseeni, näinkö se hoidettiin??
Ei mahda mitään.. - Anonyymi00005
Tykkään kyllä itsestäni. Se riittää.
- Anonyymi00006
Keskustelkaa taas asiasta illanvietossa.
- Anonyymi00010
idi oottien juttuja
- Anonyymi00007
Älkää ny oikeesti menkö tähän halpaan
Mieheltä- Anonyymi00008
Oliko oma aloituksesi?
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Oliko oma aloituksesi?
Täh, ei todellakaan tule tuollaisia minun suusta. Minä kirjoitin 19:08:29 ja 19:11:40 👍🏻
- Anonyymi00009
Kesämekot päälle tai housut ja olkaa iloisia. Iloinen ja itseluottamusta omaava nainen kesäkeleillä.. kollit saa jäädä nuolemaan näppejään tänne netin maailmaan
- Anonyymi00013
Mikä on melkein tuttu?
- Anonyymi00015
Tietää miltä näyttää ja kuullut juttuja
- Anonyymi00018
Anonyymi00015 kirjoitti:
Tietää miltä näyttää ja kuullut juttuja
Voi vttu eikö muuta tekemistä ole
- Anonyymi00016
Hyi widdu. Kuukauden tyhmimpiä aloituksia.
- Anonyymi00017
Ok
- Anonyymi00020
kyllä siellä kokolla on muitakin miehiä ;)
- Anonyymi00021
Olen saanut yliannostuksen ulkonäköä palvovista miehistä.
- Anonyymi00022
Et sinä saakaan minusta kiinnostua ☺️ Hyvä että karkotan
- Anonyymi00023
Miltä se homous tuntuu?
- Anonyymi00024
Se on normaalia siinä missä heteronakin oleminen tavallisia ihmisiä.
- Anonyymi00025
Näinhän se on, etten kauniina ja terveellä itsetunnolla varustettuna mitättömyyksistä tiedä mitään, joten ohi meni, että vilahti. 🙂
- Anonyymi00026
Hänkin varmaan sinusta, jos puhuisit fiksuja.
- Anonyymi00027
jalkapallon kilpailuissa..n iin joku Venezuelan joukkue ei ehkä pääse huumeiden takia, Kolumbia ja Ecuador on hyväksytty pallon käsittely taitojen takia, mutta kai joku Carlos Valderrama ja Rene Hiquira eivät pääse, voivat kai ohjeistaa omastamaastaan joukkueita.
- Anonyymi00028
Onneks ei tunneta. Aloittaja taitaa olla narsku ja minipippeli. Ei kiitos sellaista miestä mun piiriin.
- Anonyymi00029
Ei kiinnosta sun toivotukset etkä ole edes mitenkään tuttu. En halua olla missään tekemisissä. Lopeta toi typerä vinkuminen..
- Anonyymi00030
Herranen aika miten vastenmielinen olet, yök.
Kukaan tuollaista ei huoli! - Anonyymi00031
Niin, olen kyllä mielestäni aika vahvan itsetunnon omaava, mutta en ole kovinkaan kaunis. Oikea kyllä pitää kauniina. Vaikka näin surkea olenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351432
- 1101193
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261023Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89974Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99823
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644