Se miten puhut ihmisille

Anonyymi-ap

Kertoo siitä kuinka hyvä ihminen olet. Äänen sävy ja kaikki. Suututkohan sä koskaan?

26

536

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Isi kielsi puhumasta tuntemattomille.

      • Anonyymi00017

        Ai siitäkö se onkin ollut kiinni 🤣


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Ai siitäkö se onkin ollut kiinni 🤣

        Ja sivu


    • Anonyymi00003

      Suutun kyllä

    • Anonyymi00004

      Suutun harvoin. Olen sitkeä ja pitkämielinen. En pienistä hätkähdä. 😊 Harmi, kun et tätä puolta arvostanut.

      • Anonyymi00005

        Miten niin en arvostanut? En tunne sua hyvin.


      • Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Miten niin en arvostanut? En tunne sua hyvin.

        Meni ohi...🙏


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Miten niin en arvostanut? En tunne sua hyvin.

        Miten sitten voit kirjoittaa tuon aloituksen?
        Eri


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Miten sitten voit kirjoittaa tuon aloituksen?
        Eri

        Hän kirjoitti menneessä aikamuodossa, olen vasta tutustumassa ihmiseen joka vaikuttaa tosi symppikseltä jo äänen perusteella.


    • Anonyymi00007

      Joskus on känkkäränkkä päivä. Muuten elämäntapa pitää onnellista tietä.

    • Anonyymi00008

      Totta kai. Riitelen mieheni kanssa muutaman kerran viikossa. Aina se riita ja mekastus menee alle tunnissa ohi. Sen jälkeen sitä ei muista kukaan. Riita puhdistaa ilmaa.

      • Anonyymi00025

        Meillä taas ei riidellä kummemmin aika hiljaista oloa pari päivää.


    • Anonyymi00011

      Tuiskahdan joskus, lepyn nopeasti ja unohdan. Enkä riidellessäkään halua lyödä ns. vyön alle. Suuttuessakaan ei tarvii loukata toista.
      Entä sinä ap?

      • Anonyymi00013

        Tämä on paha. Nykyään on aika rauhallinen, mutta joskus kiroan itsekseni ties mistä syystä. Edelleen kehittymisen paikka tuo tunnesäätely.


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Tämä on paha. Nykyään on aika rauhallinen, mutta joskus kiroan itsekseni ties mistä syystä. Edelleen kehittymisen paikka tuo tunnesäätely.

        Mutta en mä sitä muihin pura. Joskus vaan kiukuttaa syystä x tai y.


    • Anonyymi00012

      Jos omisin aloituksen niin vastaisin etten tunne itseäni hyväksi ihmiseksi.

      Suuttuminen vaatii paljon. Epärehellisyys, kusettaminen, toisesta hyötyminen tarkoituksellisesti ovat asioita joita en arvosta. Niitä olen kokenut elämässäni ihan suvussani.
      Pyyteetön auttaminen sulattaa sydämeni.

      Pidän takataskussani kaulinta jonka voiman saa kokea se joka haavoittaa minua.

    • Anonyymi00014

      🙂‍↔️ Turhaa energian tuhlausta.

    • Anonyymi00016

      Suutun helpostikin idioottien seurassa siksi heitä jopa välttelen julkisilla paikoilla ei ole niin yksinkertaista he joutuvat välttelemään mun seuraa ovat niin tyhmiä jopa etteivät tajua vaikka suoraan päin naamaa vittuilisi perinteisesti arvostelemslla siksi mä teen senkin niin tavalla jonka tiedän varmasti osuvan arkaan paikkaan

    • Anonyymi00018

      minä en suutu helposti, mutta joille suuttunut ovat m ullan alla dead.

    • Anonyymi00020

      Nollasta sataan mennään aika nopeasti tietynlaisissa stressaavissa tilanteissa😁

    • Anonyymi00021

      Tottakai suutun, ei kai sitä jatkuvasti voi olla yhtä hymyä. Tänään viimeksi vähän suutahdin miehelle, koska ei kuunnellut mitä sanottavaa mulla oli hänelle.

    • Anonyymi00022

      onko julmsa kylmää jotkin jutut, well world is JUST thst.

    • Anonyymi00023

      Kyllähän löytyy tarvittaessa sitä lujuutta että lausuu kuuluvammin ( ehkä toiselle " suuttumiselta kuulostaa " ) Sellainen löytyy kun jokin asia ei mennyt aiemmin toistuvasti perille. Turhaa on asiaa hoitaa suuttumalla muuten elämässä. No toki jos jokin stressaa niin teen mieluummin fyysistä, liikun, teen kotihommia ja jotain hyödyllistä.

    • Anonyymi00024

      En luota itse enää nykyisin liian hunajaisen oloisiin ihmisiin. Toinen puoli löytyy yleensä aina. Itse olen tavallisesti melko lempeä ja etsin asioista ja ihmisistä hyvää. Minussakin on kuitenkin napakka ja kipakka puoli ja välillä voin olla aika hallitseva.

    • Anonyymi00026

      Suutun ainostaan, jos minua tai etenkin läheisiäni kohdellaan hyvin epäoikeudenmukaisesti.

    • Anonyymi00027

      Ei ole miestä kenelle suuttua 😄
      Ehkä se tilanne kohta muuttuu 😉
      Vitsi vitsi, en tykkää riidellä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      865
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe