Oliskohan aika vaihtaa edustajiamme?

Anonyymi-ap

Äänestetään Emilia eduskuntaan pitämään meidän Itä-Suomalaisten puolia.

Eskelinen istui hiljaa pureskellen lasejaan kuunteluoppilaana. Sitten vaalien alkaessa lähestyä rupesi jotakin elonmerkkiä näkymään miehessä. Pitäishän se hillotolppa säilyttää, kun nyt makuun päässy.

Ei sinne kannata lisää mitään Wihosia valita, mistä ei mitään hyötyä. Nämä ne juuri maksaakin Suomalaisille veronmaksajille.

34

289

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Juurikin näin.
      Emilia on nuori nouseva tähti, puhuu ja kenties pussaakin..
      Äänestetään Emilia edustamaan ansiokkaasti meitä...

      • Anonyymi00006

        Emilian kaltaisia tarvittaisiin täälläkin, Joensuun politiikka on niin ummehtunutta ja virkamiesjohtoista että tarvittaisiin tuuletusta, kaikki yhteiskunnan perustehtävät on laiminlyöty, Mehtimäki ja kiertoliittymät sekä pyöräilytiet ovat ainoa mitä edistetään, päiväkodit, koulut ja terveysasemat lopetetaan.
        Hallintotalon ylimmässä kerroksessa asuu hallitsija jota totellaan ja jatkuva rahantuhlaus uusiin rakennuksiin ja entisten purkaminen "elikaariajatteluineen" on keskiössä.

        Keskeiset vanhat kuntapoliitikot saavat kannatuksensa urheilupömpöösien kannattajilta ja heidän seuroiltaan. Kyse on melkein Mafiasta.


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Emilian kaltaisia tarvittaisiin täälläkin, Joensuun politiikka on niin ummehtunutta ja virkamiesjohtoista että tarvittaisiin tuuletusta, kaikki yhteiskunnan perustehtävät on laiminlyöty, Mehtimäki ja kiertoliittymät sekä pyöräilytiet ovat ainoa mitä edistetään, päiväkodit, koulut ja terveysasemat lopetetaan.
        Hallintotalon ylimmässä kerroksessa asuu hallitsija jota totellaan ja jatkuva rahantuhlaus uusiin rakennuksiin ja entisten purkaminen "elikaariajatteluineen" on keskiössä.

        Keskeiset vanhat kuntapoliitikot saavat kannatuksensa urheilupömpöösien kannattajilta ja heidän seuroiltaan. Kyse on melkein Mafiasta.

        Emilia valitaan ilman muuta, mutta kyllä Seppokin on ollut asioissa ihan paikallaan.
        Te ette tunnu tajuavan, että ei niitä päätöksiä siellä salissa tehdä, ne tehdään ihan eri paikoissa.
        Hoskonen vaahtoaa vähän väliä ja kovasti. Lopputuloksena on paljon puhetta, vähän villoja.
        Ilomantsilainen populisti vaikuttaa kaappipersulta ja on ihan joutava ukko.


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Emilia valitaan ilman muuta, mutta kyllä Seppokin on ollut asioissa ihan paikallaan.
        Te ette tunnu tajuavan, että ei niitä päätöksiä siellä salissa tehdä, ne tehdään ihan eri paikoissa.
        Hoskonen vaahtoaa vähän väliä ja kovasti. Lopputuloksena on paljon puhetta, vähän villoja.
        Ilomantsilainen populisti vaikuttaa kaappipersulta ja on ihan joutava ukko.

        Nytkö sinä vasta sen tajusit.?? Pyrkyri pahimmasta päästä. Turvemiesten lähettiläs mantsista, mikä ei mistään mitään ymmärrä, kun kuiskutellessa ja näiden talutellessa. Täys pelle koko äijä.!!


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Nytkö sinä vasta sen tajusit.?? Pyrkyri pahimmasta päästä. Turvemiesten lähettiläs mantsista, mikä ei mistään mitään ymmärrä, kun kuiskutellessa ja näiden talutellessa. Täys pelle koko äijä.!!

        Mistä päätttelet että tajusin vasta nyt? Olen tuntenut sen miehen ainakin 40 vuotta ja hyvin pitkälti samanlainen tuo on ollut miltei aina. Nuorempana ehkä vähän arempi.


      • Anonyymi00034

        Luin ketjun läpi mutta minulle ei selvinnyt kuka tämä salaparäinen Emilia on. Onko jokin fiktiivinen ihanne vai mikä?


    • Anonyymi00002

      Eduskunta on Suomi pienoiskoossa.

      • Anonyymi00032

        5gokb 7gpvå


    • Anonyymi00003

      Yläikäraja kansanedustaja ehdokkaille. 65v? Sen jälkeen alkaa olla hometta korvien välissä. Vaikka he sitä kokemukseksi kutsuvatkin.

      • Anonyymi00008

        Alaikäraja 45 v. Ministerien pitää olla vähintään 50, pääministerin 55 ja presidentin 60. Sitten on toivoa saada asiat kuntoon.

        (Samalla voi laittaa täysi-ikäisyyden rajaksi 35.)


    • Anonyymi00004

      Uskotteko todella, että rivikansaedustajilla on mitään sananvaltaa missään puolueessa. Pari kolme johtajaa päättää miten Suomi tuhotaan nopeimmin. Demareissa Lässy-Tuppurainen ja ehkä Lindmanilla on vähän sananvaltaa. Persuissa hampaita ja sakseja kirskutteleva Purra. Määräykset tulevat Brysselistä, Natolta ja emämaa-Usasta. Minä jätän äänestämättä ensi kertaa yli 50 vuoteen. Suomi on valinnut tuhon tien.

      • Anonyymi00018

        Sie oot niin oikeesssa. Mikä siun nimi on? Myö valitaan siut sinne Arkadialle, kun sie oot niin viksu.


    • Anonyymi00005

      On totta että olemme mentäneet paljon päätösvaltaamme mutta äänestämättä jättäminen ei ole vaihtoehto ainkaan muuhun kuin nykymenon hyväksymiseen.

      Jos koskaan niin nyt on äänestettävä ketä tahansa nykyisestä oppositiosta, mikään näistä ei ole huonompi kuin nykymeno.

      • Anonyymi00012

        Pitäisi saada kokonaan uusi puolue, joka sitoutuisi ajamaan suomalaisten asioita eikä muuttuisi globalisti-kokoomus-eu-sotakiimapuolueeksi niin kuin persut teki päästyään valtaan.


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Pitäisi saada kokonaan uusi puolue, joka sitoutuisi ajamaan suomalaisten asioita eikä muuttuisi globalisti-kokoomus-eu-sotakiimapuolueeksi niin kuin persut teki päästyään valtaan.

        Teillähän on jo se uusi puolue. Persut. Se houkkajoukkio, joka juoksuttaa teitä kuin pässiä narussa.


    • Anonyymi00007

      Onko Itä-Suomalainen sama kuin itäsuomalainen?

      • Anonyymi00014

        Mitenhän sen sulle kertois, että se menisi sinunkin ymmärrykseen.?? Meillä nussi...aan naisia, eikä pilkkuja.. "virn"


    • Anonyymi00009

      Miksi äänestää yleensäkään demaria? Sama kuin ampuisi omaan nilkkaansa...

      • Anonyymi00010

        Parempi nilkkaankin, kun nykyisin ammuttu otsaan...


      • Anonyymi00011

        Oletko Nalle Walhroos ?


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Parempi nilkkaankin, kun nykyisin ammuttu otsaan...

        Omapahan on nilkkasi/otsasi...


    • Anonyymi00023

      Poliittinen nousukas. En ikinä äänestä. Perinteinen demarien napinpainaja.

    • Anonyymi00024

      Onkohan tämä miten ähly-myönteinen?

    • Anonyymi00025

      Demarit oli joskus muinoin ihan kunnon puolue, ajoivat työntekijöiden asemaa ja saivat jotain aikaan. Suurin osa suomalaisista elää kuitenkin palkkatuloilla. Nyt demarit keskittyy sotakiimaan, maahanmuuton lisäämiseen, suomalaisten elämän kurjistamiseen, "demokratiaan ja oikeusvaltioon" siis pervoilun, moraalittomuuden ja sateenkaariväen etujen asettamiseen veronmaksajien etujen edelle. Kuunnelkaahan Työpaikkakiusaaja- Lässy-Tuppuraisen puheita.

      • Anonyymi00026

        Demarit on joissain asioissa enemmän porvaripuolue kuin kokoomus, mitä tekemistä tuolla on työväen ja köyhän kansan kanssa? Samanlainen riistäjä kuin muutkin, vaikka yrittää punavärillä itsensä verhota.


    • Anonyymi00028

      Itäsuomea edustaa Vladimir Vladimirovitš Putin.

    • Anonyymi00029

      Temarrii pittää iänestee kun isä ja ukkihi iänesti...

    • Anonyymi00030

      On aika vaihtaa edustajat.kokkareet ja persut pois kokonan eduskunnasta.

      • Anonyymi00031

        No senpä näkee vasta vaalien jälkeen, ei sitä ennen tiedä kuka putoaa ja kuka jää...


    • Anonyymi00033

      Valitaan siiderivalas temareilla on

    • Anonyymi00035

      Hönöt äänestää taas samat naamat eduskuntaan ja sitten taas itketään huonoja päättäjiä...

    • Anonyymi00036

      Makkaranpätkä ja kahvikupillinen torilla sumentaa muutoshalut, joten oma on syy valintoihin.

    • Anonyymi00037

      Äänestämiset, verotietojen julkaisut sun muut missikisat ovat vain sopulien villitsemistä varten.

    • Anonyymi00038

      Nuoria naisia tarvitaan kaikkien puolueiden eduskuntaryhmissä, niitä on kätevä tiukassa paikassa tarvittaessa nakella bussin alle...

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      182
      1800
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      884
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      703
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      172
      534
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      26
      511
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe