Kanssa? Pystytkö vain olla ilman että olen mielessäsi ja tunteesi ovat minussa? Minä en vielä pysty
Oletko onnellinen sen
20
353
Vastaukset
- Anonyymi00001
En pysty. Nostin eilen kissan pöydälle ja tiedän, ettei mun tarvi enää pitkään yrittää pystyä.
- Anonyymi00002
Koska?
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Koska?
Mitä koska? Eilen kerroin, että tämä oli tässä. Kunhan se nyt pikkuhiljaa sisäistää sen, että olen tosissani, niin se adjö. Kaikki on toteuttamista vaille valmista.
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Koska?
Haluatko tarkan aikataulun? 😉
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Haluatko tarkan aikataulun? 😉
Kerron vaikka et haluaisi. Kun palaat kesälomaltasi, asun jo uudessa osoitteessa. Jos Luoja suo 🙏
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kerron vaikka et haluaisi. Kun palaat kesälomaltasi, asun jo uudessa osoitteessa. Jos Luoja suo 🙏
Kenen kanssa?
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kenen kanssa?
Yksin
- Anonyymi00015
Anonyymi00010 kirjoitti:
Yksin
Niin yksin mutta hän on aina tervetullut käymään.
- Anonyymi00005
Joo. Uusi eukko antaa aina kun on ikävä.
- Anonyymi00007
Hän saa mut tuntemaan et olen merkityksellinen, tärkeä, arvokas, ihana ja rakastettava. Sinä saat tuntemaan että olen turha, hyödytön, rasite ja joutaisin kuolla. Siinä vastaus.
- Anonyymi00008
Sitten Onnea teille🥰
- Anonyymi00011
Sinä saat minut tuntemaan itseni leluksi josta ehkä tykkäät mutta on ihan sama miten kohtelet.
- Anonyymi00012
Kumpaa rakastat?
- Anonyymi00013
Paitsi että vaikka olenkin vihainen niin rakastan sinua.
- Anonyymi00014
minulla ei ole ketään eikä tule lasteni isää en voi enää ajatella sillä hän on alapäiden perässä juokseva ääliö
- Anonyymi00016
En ole onnellinen. Pysyn silti hänen kanssaan, koska et minua huolinut. Tunteet pysyvät sinussa.
- Anonyymi00019
Sama täällä.
- Anonyymi00017
Onko tämä mieheltä naiselle? Kysymys tutulle
( viesteilty ja nähty )? Pakko oli tulla tähän vastaamaan, kun ehkä huomaa jo minusta etten ole... ja pystyy pystyykö ollut vuoden päässäni.. ei näemmä itekkään vielä pysty.. - Anonyymi00018
En ole onnellinen hänen kanssaan, ei tunnu omalta
- Anonyymi00020
Näin on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä581685- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1271260- 1401064
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55654Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64612