Kumpikin välttelee työntekoa mutta märkä maistuu ja tykkäävät huutaa ja bilettää. Myös ylimielisyys yhdistää heitä. Sinne vaan yhdessä radalle.
Sofia & Sofia olisivat yhdessä kova kaksikko
12
169
Vastaukset
- Anonyymi00001
Totta. Kauniita, mutta ei ylimielisiä 🙂↔️
- Anonyymi00002
"mitäs toi lapsensa tänne kun MINÄ olen täällä"
- Anonyymi00003
Sofia voisi opettaa Sofialle vartin ilojen perusteet.
- Anonyymi00004
Sofia Belórf on saanut tuomion huumeiden käytöstä ja hallussa pidosta ja istunut poliisivankilassa.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Sofia Belórf on saanut tuomion huumeiden käytöstä ja hallussa pidosta ja istunut poliisivankilassa.
Hyvä että sinä mainitset koska mediat aina jättää mainitsematta tuon asian ja Sofia itsekin on jo "unohtanut" tuollaisen asian. Jos olisi kyse jostain toisesta naisesta kuin Seiskan ja Iltalehden suosikista niin jossain jutussa saatettaisiin tuollainenkin asia mainita.
- Anonyymi00006
Sofia voisi opettaa Sofialle myös ikkunankarmilla pieksämisen.
- Anonyymi00007
Sofia V. käy liian kovilla kierroksilla, huutaa puheenvuoroissaan, keskeyttää, ei keskity kuuntelemaan. Ei helppo täti millään mittarilla.
Tämä toinen Sofia on laiska työnvieroksuja, elelee miesten siivellä vuosikausia, -kymmeniä.
Ei jatkoon kumpikaan Sohvi! - Anonyymi00008
Näin paljon kohun keskellä oleva Sofia Virta on ollut poissa eduskunnasta
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012078461.html
Mistä tuolle vihreälle Virralle oikein maksetaan ?
Kysyy äänestäjä ja verojen maksaja! - Anonyymi00009
Vihreiden kannatus laskee kuin lehmän häntä!! Ee haettoo.
- Anonyymi00010
Toivottavasti ensi kevään vaaleissa ei valita yhtään viherkommunistia, ovat meinaan maan tuho. Joutas unholaan koko puolue.
- Anonyymi00011
Taisi ero sekoittaa lopullisesti viherpiiperö Sofian pään.
- Anonyymi00012
Oras Tynkkynen kehiin, ainut fiksu ja hienotunteinen vihreä poliitikko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651586
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;187426- 26419