Viestiä täällä sun kanssa. Ne asiat on on meidän kahdenkeskisiä eikä kuulu muille.
Minusta ei ole enää hyvä idea
65
818
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mä kirjoitan tänne toisista
S- Anonyymi00014
Se on sun ikioms sairautesi se sitten.
- Anonyymi00035
No se on nähty kuule
- Anonyymi00002
Samaa mieltä. Sen vuoksi odatankin viestiäsi. Ei tämä paikka ole näiden tunteiden arvoinen.
- Anonyymi00005
Ei olekaan. Täällä on uteliaita, kateellisia, vihamielisiä jne. Toki varmasti kivojakin tyyppejä, mutta siitä huolimatta meidän asiat kuuluu vain meille.
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ei olekaan. Täällä on uteliaita, kateellisia, vihamielisiä jne. Toki varmasti kivojakin tyyppejä, mutta siitä huolimatta meidän asiat kuuluu vain meille.
Näin on. Toivon, että pääsemme jakamaan noita yhteisiä asioita aivan muualla ja pitkään.
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Näin on. Toivon, että pääsemme jakamaan noita yhteisiä asioita aivan muualla ja pitkään.
Sitä minäkin toivon.
- Anonyymi00015
Anonyymi00009 kirjoitti:
Sitä minäkin toivon.
Kohti yhteistä tulevaisuutta siis?
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Kohti yhteistä tulevaisuutta siis?
Juurikin niin :)
- Anonyymi00003
Tätä kautta tunnisteita laittava saattaa olla joku täysin muu kuin se kenenä esiintyy. Itse en ottaisi mitään täällä kirjoitettua vakavasti.
- Anonyymi00013
Se on sun asiasi mitä otat vakavasti ja mitä et. Mulla aika vahva intuitio ja luotan siihen.
- Anonyymi00006
No jos ymmärrät viestisi ei kerro kenellekään yhtään koka olet saati tavoita oikeaa.
- Anonyymi00010
Opettele sinäkin kirjoittamaan suomen kieltä!
- Anonyymi00008
Sopii minulle. Sinun pitäisi tulla käymään. Voidaan sopia asiat ja jättää tämä palsta taaksemme.
- Anonyymi00017
Kyllä se jää varmasti, kun oikea yhteys vahvenee. Tämä on vain välivaihe.
- Anonyymi00020
Anonyymi00017 kirjoitti:
Kyllä se jää varmasti, kun oikea yhteys vahvenee. Tämä on vain välivaihe.
On muuten ollut pitkä välivaihe.
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
On muuten ollut pitkä välivaihe.
Tuntuu ikuisuudelta, mutta mietipä tarkemmin.
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Tuntuu ikuisuudelta, mutta mietipä tarkemmin.
Mitä pitää miettiä?
- Anonyymi00030
Anonyymi00021 kirjoitti:
Tuntuu ikuisuudelta, mutta mietipä tarkemmin.
Nyt en ymmärrä, mutta tuntuu että ollaan päästy eteenpäin. Minun pitäisi olla vähän rohkeampi, mutta haluaisin mahdollisuuden puhua kahdestaan. Vaikea antaa vinkkejä kun muut kuuntelee. Uutena ongelmana että päästään pätkis puhumaan, vaikka nekin hetket on herkkuja.
- Anonyymi00011
Suojelen itseäni keskustelemalla täällä koska minua sattuu henkisesti muutenkin asiat ja elämän kulku ja kokemukset.
- Anonyymi00032
Minä taas olen aikoinani viestinyt jotain tykkäämisestäni ihmiselleni, ja tiedostanut että kyseessä on minulta ihailu ja arvostaminen, häneltä sympatiseeraaminen. Prosessoin tällä hetkellä voimakkaasti omia tuntemuksia ja yritän saada niistä selvää. -ei ap
- Anonyymi00012
Lopetin jo
- Anonyymi00023
Oikeasti kuvittelet, että kirjoittelit täällä jonkun kanssa joka tunnisti sinut ja jonka sinä tunnistit?
- Anonyymi00024
Sehän ei ole sinun asiasi mitä minä kuvittelen ja uskon. Huolehdi vaan omista asioistasi.
- Anonyymi00025
Niinhän tuo aloittaja sanoo. Kuvittelee viestineensä täällä jonkun tietyn kanssa.
- Anonyymi00026
Anonyymi00024 kirjoitti:
Sehän ei ole sinun asiasi mitä minä kuvittelen ja uskon. Huolehdi vaan omista asioistasi.
Yleinen palsta, tahvo. Kirjoita soopa päiväkirjaasi, jos et kestä sitä, että muut kommentoi.
- Anonyymi00027
Anonyymi00025 kirjoitti:
Niinhän tuo aloittaja sanoo. Kuvittelee viestineensä täällä jonkun tietyn kanssa.
Ei ole mahdotonta, tähän enempää avaamatta mutta oikeassa ap on.
- Anonyymi00028
Tiedän, että se tuntuu erikoiselta, mutta on sitä maailmassa ihmeellisempiäkin asioita tapahtunut.
- Anonyymi00029
Anonyymi00026 kirjoitti:
Yleinen palsta, tahvo. Kirjoita soopa päiväkirjaasi, jos et kestä sitä, että muut kommentoi.
Antaa tulla vaan. Kyllä mä kestän ja annan takas samalla mitalla.
- Anonyymi00068
Anonyymi00029 kirjoitti:
Antaa tulla vaan. Kyllä mä kestän ja annan takas samalla mitalla.
Mä kans! Antaa tulla vaan, kyl mä kestän. Tähän laariin mahtuu paljon ryönää. Paitsi etten anna samalla mitalla takas, mieluiten halaan ja jatkan eteenpäin.😘
- Anonyymi00031
Näin on, parempi olisi suoraan viestitellä jos on yhteystieto tai nimet tiedossa. Joo tätä ei tarvittas enää. Pyrkiny ettei liikaa täällä esillä.. anteeksi, jos koit sellasta. Siis että tunnistit jo meidät täältä? Miten toivoisit jatkon suhteen?
- Anonyymi00038
Kyllä se jatko menee omalla painollaan. Älä huoli :(
- Anonyymi00039
Anonyymi00038 kirjoitti:
Kyllä se jatko menee omalla painollaan. Älä huoli :(
Eiku siis :)
- Anonyymi00057
Anonyymi00039 kirjoitti:
Eiku siis :)
Näin mennään ; )
- Anonyymi00058
Anonyymi00057 kirjoitti:
Näin mennään ; )
; ) jep
- Anonyymi00033
Miksi ette si keskustele kahden keskisiä asioitanne keskenänne mä en esimerkiksi ole omista asioistani kertonu täälläkään muuta kun sen miksi olen sellainen kuin olen ihan on oma valintani halusin olla isääni PAREMPI vaati paljon oli selvinpäin kuin enkeli ei puuttunu muiden asioihin edes pyydettäessä mu eipä tuo ollu psykiatrin ammattia harkinnu koskaan edes vaihtoehtona teki sen minkä osas itse oli yllättävän paljon mitä osas ottaen huomioon ettei ollu mitään ammattia edes "(sekatyömies)" kun ei ole koulutusta sillä nimikkeellä on turha vaatia palkkaa tyydyttävä siihen mitä saa osaavalle tekijälle siinäkin kai maksetaan kohtuullisesti jos ei pärjää johtuu ongelma omista elämäntavoista
- Anonyymi00034
On sitten aloitus trolli tai ei, niin yleisesti toivon ihmisten keskustelevan. Jos on epävarma pystyykö sittenkään mitään sanomaan, niin aina voi tarkota toiselle sen mahdollisuuden olemalla ihan vaan yhteydessä.
- Anonyymi00042
Eo välttämättä pysty, jos on ääni pois tai käheänä. Muuten varmasti puhua pystyy.
- Anonyymi00043
Anonyymi00042 kirjoitti:
Eo välttämättä pysty, jos on ääni pois tai käheänä. Muuten varmasti puhua pystyy.
Jaa. Minä toivon että saan mahdollisuuden vaikka sitten mykän kanssa.
- Anonyymi00036
Nytkö vasta tajusit? Aika hidas olet
- Anonyymi00041
Nyt olen valmis jättämään tämän ja jatkamaan oikeasti hänen kanssaan.
- Anonyymi00037
Se on totta kyllä, jos kirjoittaa mitään liian tunnistettavaa. Irlissä pitäis tapahtua viestinnän.
- Anonyymi00040
Tai yleensäkin jos haluaa viestiä oikealle henkilölle eikä randomeille.
- Anonyymi00044
Olen vähentänyt paljon täällä kirjoittamista ja lukemista. Ja voinut siksi paljon paremmin. Ajattelen myös paljon positiivisemmin hänestä, meistä, kun en notku täällä. Odotan syksyä ja sitä, että tapaamme taas kasvokkain useammin. Jatkossa luotan pääasiassa oikeaan elämään, irliin.
Kuin hänelle, naiselta miehelle- Anonyymi00045
Minäkään en kirjoita tänne enää. Tämä hetki oli poikkeus.
- Anonyymi00046
Näin on. Hankala, jos täällä kirjoittelu ja irl ristiriitaista.
- Anonyymi00047
Olen täällä kirjoitellu ihanuudelleni ja aika selvillä vinkeillä. Luulen että hän on käynyt täällä ja tunnistanut. Yhdessä tapaamisessa oli sillainen tunnelma että odotti minun sanovan jotain.
Minun kirjoitukseni täällä ja käytös irl on vähän ristiriidassa. Mutta haluaisin sanoa kaiken mitä olen täällä kirjoittanut ja haluan kaivatun itselleni. Aina vain on porukkaa vierellä niin ei pysty oikein sanomaan kaikkea mitä haluaisi. Jotenkin pitäisi keksiä se miten söpöliinille voisi sydämenni avata. Ja vaikka olenkin hänestä huolta pitänyt ja lahjoja antanut niin hänenkin on voinut olla vaikea tulkita niitä. Paha paikka, mutta toiveikkaana eteenpäin. Omasta mielestäni ollaan ehkä edetty viime aikoina. Meillä oli todella ihana hetki pari viikkoa sitten. - Anonyymi00049
Anonyymi00047 kirjoitti:
Olen täällä kirjoitellu ihanuudelleni ja aika selvillä vinkeillä. Luulen että hän on käynyt täällä ja tunnistanut. Yhdessä tapaamisessa oli sillainen tunnelma että odotti minun sanovan jotain.
Minun kirjoitukseni täällä ja käytös irl on vähän ristiriidassa. Mutta haluaisin sanoa kaiken mitä olen täällä kirjoittanut ja haluan kaivatun itselleni. Aina vain on porukkaa vierellä niin ei pysty oikein sanomaan kaikkea mitä haluaisi. Jotenkin pitäisi keksiä se miten söpöliinille voisi sydämenni avata. Ja vaikka olenkin hänestä huolta pitänyt ja lahjoja antanut niin hänenkin on voinut olla vaikea tulkita niitä. Paha paikka, mutta toiveikkaana eteenpäin. Omasta mielestäni ollaan ehkä edetty viime aikoina. Meillä oli todella ihana hetki pari viikkoa sitten.Kirjoitatko M naiselle? Tämä oli toiselle, mutta koskee monia
- Anonyymi00051
Anonyymi00049 kirjoitti:
Kirjoitatko M naiselle? Tämä oli toiselle, mutta koskee monia
En ole tuon kirjoittaja, mutta samallaisella fiiliksellä olen minäkin ja kirjoitan vanhemmalle M-naiselle.
- Anonyymi00059
Anonyymi00047 kirjoitti:
Olen täällä kirjoitellu ihanuudelleni ja aika selvillä vinkeillä. Luulen että hän on käynyt täällä ja tunnistanut. Yhdessä tapaamisessa oli sillainen tunnelma että odotti minun sanovan jotain.
Minun kirjoitukseni täällä ja käytös irl on vähän ristiriidassa. Mutta haluaisin sanoa kaiken mitä olen täällä kirjoittanut ja haluan kaivatun itselleni. Aina vain on porukkaa vierellä niin ei pysty oikein sanomaan kaikkea mitä haluaisi. Jotenkin pitäisi keksiä se miten söpöliinille voisi sydämenni avata. Ja vaikka olenkin hänestä huolta pitänyt ja lahjoja antanut niin hänenkin on voinut olla vaikea tulkita niitä. Paha paikka, mutta toiveikkaana eteenpäin. Omasta mielestäni ollaan ehkä edetty viime aikoina. Meillä oli todella ihana hetki pari viikkoa sitten.Millainen hetki?
- Anonyymi00061
Anonyymi00047 kirjoitti:
Olen täällä kirjoitellu ihanuudelleni ja aika selvillä vinkeillä. Luulen että hän on käynyt täällä ja tunnistanut. Yhdessä tapaamisessa oli sillainen tunnelma että odotti minun sanovan jotain.
Minun kirjoitukseni täällä ja käytös irl on vähän ristiriidassa. Mutta haluaisin sanoa kaiken mitä olen täällä kirjoittanut ja haluan kaivatun itselleni. Aina vain on porukkaa vierellä niin ei pysty oikein sanomaan kaikkea mitä haluaisi. Jotenkin pitäisi keksiä se miten söpöliinille voisi sydämenni avata. Ja vaikka olenkin hänestä huolta pitänyt ja lahjoja antanut niin hänenkin on voinut olla vaikea tulkita niitä. Paha paikka, mutta toiveikkaana eteenpäin. Omasta mielestäni ollaan ehkä edetty viime aikoina. Meillä oli todella ihana hetki pari viikkoa sitten.Millainen hetki
- Anonyymi00063
Anonyymi00061 kirjoitti:
Millainen hetki
Siinä keskusteltiin ja sanoin hänelle että hän on todella ihana. Ihanuus meni aika punaiseksi ja ei saanut hymyä pidettyä aisoissa. Se oli lämmin hetki omasta mielestäni ja toivottavasti hänkin tykkäsi. En ole ennen sanonut mitään tuollaista hänelle.
- Anonyymi00048
Hempeily ja vitsailu on ok ja kivaa.
- Anonyymi00060
Luen tuon aina, että ”virtsailu.”
- Anonyymi00050
Odotan viestiäsi kun olet siihen valmis 😘
- Anonyymi00052
Saat vielä tovin odottaa 😘
- Anonyymi00053
Viestiä en laita ennenkuin olen sanonut jotain kasvokkain
- Anonyymi00054
Anonyymi00053 kirjoitti:
Viestiä en laita ennenkuin olen sanonut jotain kasvokkain
Ei mitään meriselityksiä :) ehkä sivulauseessa kerron jotain jolla voi olla merkitystä :)
- Anonyymi00062
Anonyymi00054 kirjoitti:
Ei mitään meriselityksiä :) ehkä sivulauseessa kerron jotain jolla voi olla merkitystä :)
Sitä odotan
- Anonyymi00055
Et sä täällä kenenkään muun kanssa viesti kuin keidenkä nyt ikinä sattuu. Uskot tunnistavasi, mutta usko pois, pieleen menee.
- Anonyymi00056
Mitenhän se sun elämää häiritsee miten pieleen mulla menee?
- Anonyymi00064
Onko meillä muka jotain kahdenkeskistä puhuttavaa enää.
- Anonyymi00065
Puhuttavaa ja pussattavaa
- Anonyymi00066
tämä on mulle minä vs minä ex ei täällä käy ja se on kyllä helvatun hyvä
- Anonyymi00067
ja meillähän ei oikean elämän puolella ole enää mitään puhuttavaa
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651586
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;187426- 26419