Istunkohan joskus ulkomailla hotellin parvekkeella sen hetkisen rakkaan kanssa ja katson merelle päin. Kerronko hänelle kuinka tunnen itseni raajarikoksi seurauksena menetyksistä. Tunnenko väsymystä mikä on syvemmällä tasolla. Sitä mikä kertoo että elämä on jättänyt jälkensä. Ei dramatiikkaa, ei vihaisuutta. Vain hiljaisen väsymyksen kuin olisi jo valmis palaamaan kotiin.
Vai istunko hänen kanssa joka myllersi sieluni eikä mikään kokemistani asioista satuta minua.
Luovan sunnuntain aatoksia
7
198
Vastaukset
- Anonyymi00001
Oma sunnuntaini ei ole luova. Lähinnä tiedostan kykyni välittää ja muistelen hyvällä yhteyttä jota olen johonkin rakkaaksi kokemaani tuntenut.
- Anonyymi00002
Hienoja ajatuksia sinänsä, toteutumista vaille.
- Anonyymi00003
Talo luo varjon parvekkeelle mutta jalkakarvani eivät ole huolissaan. Lämmin tuuli puhaltaa vienosti. Kirkaskuvioinen paita tekee minut näkyväksi. Näenkö avautuvassa maisemassa jotain minkä kerran näin hänessä. Jotain millä ei voi koskaan olla enää muuta merkitystä kuin tuoda hänet mieleen. Kun sen katsominen tai sitä lähellä olo ei ole enää ihmeellistä. Ne vaihtoivat paikkaa tärkeydessään. Kuu vaihtui auringoksi ja aurinko kuuksi. Kaikki se täyttyi hänellä ja kaiken sen olisin häneen vaihtanut. Miten on mahdollista rakastaa näin paljon.
Ap - Anonyymi00004
Haluaisin kertoa hänelle mitä ajattelin ja mitä minulle tapahtui.
- Anonyymi00005
Kerro.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kerro.
Joo. Sen kerron sunnuntaistani, että minun on erittäin ja todella vaikea ajatella että myllertäisin kenenkään sielua, vaikka omani olisikin myölertynyt.
Lähden nyt jatkamaan sunnuntaita kävelyn merkeissä.
- Anonyymi00007
Toivottavasti jälkimmäinen. Kyllä silti asiat satuttaa elämässä valitettavasti, mutta onhan ne helpompi kestää toisen kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1751471
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä411049Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38735- 14670
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21650- 36643
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä28642Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46607Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17593Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30587