Olen päättänyt jo pitkään että lähden kokonaan täältä sivulta pois koska en saa enää täältä mitään irti ja olen väsynyt ja kuormittunu olemaan täällä ja muutenkin saan vain pelkkiä negatiivisia kommentteja ja kiusaamista joten toivotan kaikille hyvää elämää ja jatkoa.
Päätään lähteä kokonaan
6
88
Vastaukset
- Anonyymi00001
Olen sanonut jo monta kertaa luota Olen tosissani koska olen väsynyt ja kuormittanut olemaan täällä. Liikaa stressiä joten päätin että lopetan
- Anonyymi00002
Hyvää jatkoa!
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Hyvää jatkoa!
Olen saanut jo ihan tarpeeksi tietoa tähän elämään hinduilta kiitos kaikesta. Tämä on päätökseni koska olen koko ajan väsynyt ja uupuut käyttämään somea eli suomi24 joten päätin lopettaa tämä on parhaaksi minulle koska hoitajatkin oli sanoneet että minun pitää lopettaa tämän sivuston käyttö. Täällä minua myös kiusataan muilla palstoilla ja eikä mitään asiallista tekstiä tule koskaan minulle. Rakennan elämäni paremmaksi ilman somea joten lähden nyt tämän viestin jälkeen minus ei näy eikä kuulu täällä sivustolla. Kiitos kaikki ja hyvää jatkoa ❤️
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Olen saanut jo ihan tarpeeksi tietoa tähän elämään hinduilta kiitos kaikesta. Tämä on päätökseni koska olen koko ajan väsynyt ja uupuut käyttämään somea eli suomi24 joten päätin lopettaa tämä on parhaaksi minulle koska hoitajatkin oli sanoneet että minun pitää lopettaa tämän sivuston käyttö. Täällä minua myös kiusataan muilla palstoilla ja eikä mitään asiallista tekstiä tule koskaan minulle. Rakennan elämäni paremmaksi ilman somea joten lähden nyt tämän viestin jälkeen minus ei näy eikä kuulu täällä sivustolla. Kiitos kaikki ja hyvää jatkoa ❤️
Jos päätät tulla takaisin joskus, tervetuloa taas!
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Jos päätät tulla takaisin joskus, tervetuloa taas!
Pidän mielessä mutta nyt lopetan toistaiseksi tämän sivuston käytön. Nähdään joskus jos Nähdään
- Anonyymi00003
Ok heippa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1011785- 591160
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4421129- 1701043
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän130814Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä49766- 84763
- 51708
- 57681