Niin haluatko tapailla päiväkahvien merkeissä, yhteisten öiden vai pitkien viikonloppujen kera?
Vastaukset 37
- Anonyymi00001
Kaikki mihin liittyy nukkumista ja syömistä kelpaa.
🦥 - Anonyymi00002
Olen aika väsynyt ja kuormittunut ollut tähän. Muutaman tunnin päiväkahvit ei tuohon välttämättä riitä
- Anonyymi00003
Ei mikään noista!
- Anonyymi00004
Kaikki käy..
- Anonyymi00005
Kaikki käy hänen kanssaan, mutta jos aloutetaan niistä kahveista :)
- Anonyymi00006
joskus voidaan käydä kävelemässä alotetaan niin sit
- Anonyymi00026
Joo tästä pidän, kävellään ja jutellaan rennosti sillä kivemmin näin sutjantuu
- Anonyymi00007
Kaikkia noita ja muutakin 🥰
- Anonyymi00008
Aloitetaan kahveista mies. Tuu sä tänne. Voin leipaista jotain tai ei silläkään ole väliä, kun keskittyminen ihan muussa ;)
- Anonyymi00009
Miksi luullaan ,että useat miehet haluavat seksiä ,kun vasta tutustutaan?
- Anonyymi00010
Kuka kuvittelee tuollaisia? Ei minusta kukaan.
- Anonyymi00014
Jotkut naiset on vaan heikolla itsetunnolla varustettu että epätoivossaan tekee mitä vaan että mies antaa huomiota!
Huono isäsuhde yleensä taustalla. - Anonyymi00015
Joo. Minulla alkaa jöpöttämään vasta kun ollaan kihloissa tai nainen uhkaa erolla jos ei saa sitä.
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Joo. Minulla alkaa jöpöttämään vasta kun ollaan kihloissa tai nainen uhkaa erolla jos ei saa sitä.
Olipa outo kommentti! Minä en enää koskaan harrasta seksiä kenenkään kanssa!
- Anonyymi00012
Minusta kyllä vähän kaikki miehet?
- Anonyymi00013
Minä miehenä sanoisin, että jos tykkään kovasti naisesta, ei seksillä ole mikään kiire. Haluan olla hänen seurassaan, höpötellä, nauraa ja tehdä kaikkea kivaa yhdessä. Kutkuttavinta on ajatella, koska suudellaan ensimmäisen kerran. Ja kun se tapahtuu, olen onneni kukkuloilla. Kaikki sen jälkeen on vain plussaa.
- Anonyymi00018
Tähän voin vastata etten minä harrasta seksiä enää koskaan kenenkään kanssa! Halut loppuneet jo todella kauan sitten!
- Anonyymi00031
Anonyymi00018 kirjoitti:
Tähän voin vastata etten minä harrasta seksiä enää koskaan kenenkään kanssa! Halut loppuneet jo todella kauan sitten!
Ole rauhassa, ei taatusti ollut sinulle.
- Anonyymi00016
Minä en rupea tapailemaan enää koskaan yhtäkään miestä minkään merkeissä! Jos joku minulle sellaista ehdottaisi niin haukkuisin hänet lyttyyn! Kunpa olisitte kysyneet ne muutamat kysymykset, niin tämän saman tiedon olisitte saaneet selville jo ennen minkään aloitusta!
- Anonyymi00033
Joo, ei se enää kannata 90 vuoden iässä.
- Anonyymi00019
Haluan 🥰
- Anonyymi00020
Kaikki niistä käy, mutta miten ne käy sinulle?
- Anonyymi00021
Minulle ei käy noista mikään! Haluan aina olla yksin ja liikkua yksin!
- Anonyymi00022
Kahvittelulla mukava aloittaa, siinähän voi sitten yhdessä miettiä muita juttuja mitä voitaisiin tehdä.
- Anonyymi00024
kaikki käy
- Anonyymi00025
Pitkien automatkojen merkeissä.
- Anonyymi00028
Tykkään autoajeluista, mutta tarkoitetaanko tässä etäisyyttä?
Sivusta - Anonyymi00030
Just noin!!
- Anonyymi00027
Juu, päiväkahvit on just hyvät tältä etäisyydeltä.
- Anonyymi00029
Keneltä naiselta kysyt?
- Anonyymi00032
Sexyä olisi hiplailla autossa kättä, niskaa, reittä, sisäreittä... . Sellaista pientä lupausta tulevasta.
Ja vaikka pysäyttää auto...- Anonyymi00038
Uuuuuu, no niin ois 😘
- Anonyymi00034
Kuhan ensiksi edes tavattaisiin.
- Anonyymi00035
JOS alettais tapailemaan niin ensin päiväkahvien, sitten edetään noihin muihin :)
- Anonyymi00036
En missään merkeissä sinun kanssasi koska etsin ikäistäni miestä, jonka kanssa olisimme parisuhteessa!
- Anonyymi00039
Ja minkä ikäinen ajattelet aloittajan olevan?
- Anonyymi00037
Pitäähän ensin tietää kenen kanssa, onko vähemmän vai enempi tuttu. Miestä kivempi tutustua ensin viesteillen ja tunnustella miten yhdessä luonnistuis.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791702
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109903En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo97666Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207644- 133618
- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37546
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä16522