Vartiotornilahkolaisten

Anonyymi-ap

konfentsioonit tänä vuonna. Onko ne peruttu?

26

193

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Ne on yhdistetty "lestojen" kesäjuhliin.

    • Anonyymi00002

      Annetaankohan tänä vuonna perinteinen luopiovaroitus? Eikö jonain vuonna asioita puitu ihan oikeudessakin kun Jehovat panettelivat oikein kunnolla?

      • Anonyymi00003

        Niin ja; itsehän he ovat koko poppoo luopioita.
        JT :t luopuivat Raamatuntutkijoista ja suurin osa ainakin Suomessa ovat luopuneet luterilaisista.


      • Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Niin ja; itsehän he ovat koko poppoo luopioita.
        JT :t luopuivat Raamatuntutkijoista ja suurin osa ainakin Suomessa ovat luopuneet luterilaisista.

        Juuri näin.
        He ovat pimeydestä. Väärä profeetta.


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Niin ja; itsehän he ovat koko poppoo luopioita.
        JT :t luopuivat Raamatuntutkijoista ja suurin osa ainakin Suomessa ovat luopuneet luterilaisista.

        Täällä evlut eronnut luopio, hyvin otettiin vastaan kun kääntyi pois JT uskonnosta takaisin evlut seurakuntaan Huom. Tuhlaaja poika vertaus!


      • Anonyymi00018

        Konventtipuheista suoritettiin esitutkinta, mutta syytettä ei nostettu. Puheita pidettiin sinänsä solvaavina, mutta katsottiin, ettei kansanryhmää vastaan kiihottamisen tunnusmerkistö täyttynyt riittävästi. "Luopiot" (joka JT-kielessä tarkoittaa nykymerkityksessään entisiä todistajia, jotka arvostelevat järjestöä) eivät tämän tulkinnan mukaan ole lain tarkoittama kansanryhmä, joka nauttisi erityistä suojaa.

        Ehkä järjestö silti jatkossa vähän tarkemmin miettii, ketä solvaa ja missä. Kuitenkin puheiden pitäjät joutuivat poliisikuulusteluun, jossa juristinsa avulla puhuivat muunneltua totuutta. Tutkintapöytäkirjat olivat aiemmin Johanneksen pojan sivuilta ladattavissa, mutta hän poisti ne ja paljon muuta sisältöä järjestön suorittaman ahdistelun takia. Vartiotorni-seura on amerikkalainen kultti, joka osaa likaisen pelin lakiasioilla.


    • Konvehti maistuu.🥮 Njamnjam!😋👍❤️

    • Anonyymi00005

      Heh heh

    • Ei toki. youhwah-sedän käskystä jt naiset valmistavat jo iiisoissa kattiloissa Hernevellijä, jotta konvehtitunnelma olisi kohdallaan. Ja jt lapset ja avustavat kerubit tilkitsevät pikku käsillään käytöstä poistetuilla Raappahousuilla kovehtirakennuksen ilmanvaihtoritilöitä, ovia ja ikkunoita, jotteivät raitisilmavuodot pilaisi konvehtitunnelmaa. Ja on varmoja tietoja, että jessuli ja itse pyhä henki olisivat kunniavieraina. Heille on varattu kullitetut lautaset ja lusikat Hernevelliehtoollista varten. On odotettavissa taas hieno henkisttyttetty jt Peräilmakonvehti.

      • Anonyymi00009

        Kookoolla on vanhaa valoa. Ei konventeissa ole enään vuosiin hernevellejä eikä muutakaan ruokaa tarjottu. Ei ala lämpimien ruokien sulotuoksut väliajan lähestymisestä ilmoittamaan. Omia eväitä on juhlakansan kylmiltään järsittävä. Jos joku haluaa kylmää hernevelliä purkista kaapia niin se toki onnistuu. Konventin puolesta tarjotaan pelkkää kylmää vettä. Ei se paljon pieretä.


    • Anonyymi00006
      • Anonyymi00007

        Joo. Sinut sieltä pongasin. Pääsi on nyt normaalin kokoinen.


      • Tämä on mahtava ilmoitus. Tuonne on päästävä. Jospa saisivat vielä parannettua tunnetusti loistavaa Peräilmäkykyäni. Jos tuolla voi esittää toiveita, niin pyytäisin vähän lisää jäykkyyttä lutavieeteriini, vaikka se parasta Kruppin erikoisjousiterästä onkin. Aina Peräilman ääni voi muutaman desiBaalin voimakkaampi olla, etenkin alataajuuksilla. Siittä hameväki tykkää enänmpi.


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Joo. Sinut sieltä pongasin. Pääsi on nyt normaalin kokoinen.

        Vaimosi lienee ilahtunut, kun ***** on nykyään kasvanut normaalikokoiseksi.


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Vaimosi lienee ilahtunut, kun ***** on nykyään kasvanut normaalikokoiseksi.

        Onko konventeissa edelleen yhtä hienot ruokatarjoilut kuin esim. tässä suomalaisdokumentissa? Entä näytelmäesitykset Raamatun kertomuksista dramatisoituna, kuten esim. tässä samaisessa kivassa dokumentissa? Osallistuvatko nuoret musiikin harrastajat kokousten yhteislaulujen säestykseen, kuten tässä samaisessa mm. Jehovan todistajien juhlallisesta konventista kertovassa domkumentissa todistetaan?

        https://yle.fi/a/20-95947


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Onko konventeissa edelleen yhtä hienot ruokatarjoilut kuin esim. tässä suomalaisdokumentissa? Entä näytelmäesitykset Raamatun kertomuksista dramatisoituna, kuten esim. tässä samaisessa kivassa dokumentissa? Osallistuvatko nuoret musiikin harrastajat kokousten yhteislaulujen säestykseen, kuten tässä samaisessa mm. Jehovan todistajien juhlallisesta konventista kertovassa domkumentissa todistetaan?

        https://yle.fi/a/20-95947

        Ruokaa ei enää valmisteta eikä tarjoilla Jehovan todistajien konventeissa. Vettä kai sentää saa kraanasta. Konventtien emäntien valmistamat maistuvat juhlaruuat olivat valtava ponnistus, jota kaikki todella arvostivat! Kun tietokoneet valtasivat konventtiohjelman, myös ihastuttavat raamatulliset konventtinäytelmät jäivät pois! Jotakin videoita sitten on amerikasta näytetty konventeissa kankaalle puhelimelta. Eniten kaipaan rakkaiden yhteislaulujen säestystä Valtakunnansaleilla kokouksisssa ja konventeissa. Nykyään laulut vedetään karaokenauhojen säestyksellä.

        Nyt, kun tekoäly korvaa pian kaikki ihmiset kaikissa seurakuntatyön vaiheissa, miksi ihmisten pitää käydä seuraamassa arvokkaiden toimintojen alasajoa?

        Minulle riittää vanha usko ja Raamattu! Jumala ei luonut tekoälyä.


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Ruokaa ei enää valmisteta eikä tarjoilla Jehovan todistajien konventeissa. Vettä kai sentää saa kraanasta. Konventtien emäntien valmistamat maistuvat juhlaruuat olivat valtava ponnistus, jota kaikki todella arvostivat! Kun tietokoneet valtasivat konventtiohjelman, myös ihastuttavat raamatulliset konventtinäytelmät jäivät pois! Jotakin videoita sitten on amerikasta näytetty konventeissa kankaalle puhelimelta. Eniten kaipaan rakkaiden yhteislaulujen säestystä Valtakunnansaleilla kokouksisssa ja konventeissa. Nykyään laulut vedetään karaokenauhojen säestyksellä.

        Nyt, kun tekoäly korvaa pian kaikki ihmiset kaikissa seurakuntatyön vaiheissa, miksi ihmisten pitää käydä seuraamassa arvokkaiden toimintojen alasajoa?

        Minulle riittää vanha usko ja Raamattu! Jumala ei luonut tekoälyä.

        Toista se oli ennen, konventit olivat jopa juhlavia. Orkesteri, tarjoilut, paljon väkeä. Nykyään katsellaan Stephen Lettin naaman vääntelyä screeniltä, omien eväiden voimalla, puolityhjässä hallissa.


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Toista se oli ennen, konventit olivat jopa juhlavia. Orkesteri, tarjoilut, paljon väkeä. Nykyään katsellaan Stephen Lettin naaman vääntelyä screeniltä, omien eväiden voimalla, puolityhjässä hallissa.

        Ja odotellaan vaan:" koskahan tästä pääsee taas kaljalle kotiin tai lähipupiin."


    • Anonyymi00012

      Propagandan keinoja ovat negatiivinen uutisointi, faktojen valikointi ja kehystys, perättömät väitteet sekä trollaus.

      • Anonyymi00014

        "Propagandan keinoja ovat negatiivinen uutisointi, faktojen valikointi ja kehystys, perättömät väitteet sekä trollaus."

        -Niin, niitähän lahko käyttää, sen lisäksi että on väärentänyt Raamatun.

        Esim. Heprealaisille 1:8 (UM = jt-laitos)

        UM: Mutta Pojasta hän sanoo: ”Jumala on sinun valtaistuimesi aina ja ikuisesti, ja valtakuntasi valtikka on oikeudenmukaisuuden valtikka.

        KR92: Mutta Pojastaan hän sanoo: – Jumala, sinun valtaistuimesi pysyy ajasta aikaan, ja sinun kuninkaanvaltikkasi on oikeudenmukaisuuden valtikka.

        1933/38: mutta Pojasta: ”Jumala, sinun valtaistuimesi pysyy aina ja iankaikkisesti, ja sinun valtakuntasi valtikka on oikeuden valtikka.

        Jeesuksen jumaluus on häivytetty muuttamalla jakeen merkitystä. Muissa käännöksissä Pojasta puhutaan Jumalana, UM puhuu Jumalasta, joka ei ole Poika.


      • Anonyymi00016

        Vartiotornin levittämään propagandaan paras vastalääke on avoin, rehellinen tiedonvälitys. Se on järjestölle niin suuri kauhistus, ettei se edes yritä vastata siihen, vaan pyrkii pelottelemaan todistajat niin, etteivät nämä edes tutkisi kriittistä aineistoa. Aina kuitenkin joku tutkii ja huomaa, millaiseen kulttiin onkaan liittynyt.


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Vartiotornin levittämään propagandaan paras vastalääke on avoin, rehellinen tiedonvälitys. Se on järjestölle niin suuri kauhistus, ettei se edes yritä vastata siihen, vaan pyrkii pelottelemaan todistajat niin, etteivät nämä edes tutkisi kriittistä aineistoa. Aina kuitenkin joku tutkii ja huomaa, millaiseen kulttiin onkaan liittynyt.

        En kyllä halua ymmärtää alkuunkaan tätä jehovien touhua! Sen ymmärrän, että mahdollisimman pienillä kuluila ameriikasta järjestetään näitä nykykonventteja ilman mitään ruokatarjoilua tai elävää musiikkia - puhumatta vielä 1980-luvun juhlallisista konventtiorkesteriesityksistä! Muistelen, että ainakin lapsuudessani 1950-60 -luvuilla musiikista vastasi satapäinen sinfoniaorkesteri! Nämäkin on korvattu netistä striimattavilla taustanauhoilla! Niitä soitetaan sitten jollain halvoilla ja huonoilla, vanhoilla kovaäänisillä. Eniten olen jäänut kaipaamaan juurikin niitä edellisessäkin kommentissa esiin nostettuja ihania sisarten ja veljien harjoittelemia raamatullisia näytelmäesityksiä! Miksi esimrkiksi nyt juhannuksena 2026 ei enää ole mitään kunnon elävää ohjelmaa tai edes mitään ruokatarjoilua niin kuin oli vielä 1990-luvulle asti?

        Onko kysymys siitä, että tietokoneet ovat vallanneet koko järjestön ja koko toiminta suoritetaan valmiilta nauhoilta ameriikasta? Tulee mieleen, että järjestö tekee kaiken halvalla valmiiksi Youtube-videoiksi ja sitten ne vain pyöritetään Suomen konventeissa. Pankkiautomaatteja on kyllä paljon joka puolella!

        Ihmiset ovat jäämässä tietokoneiden ja tekoälyn jalkoihin! Onko seurakunnassa enää ketään, joka olisi oikeasti kiinnostunut lahjojensa hyödyntämisestä Raamatun Jumalan Valtakunnan rakentamiseksi?


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        En kyllä halua ymmärtää alkuunkaan tätä jehovien touhua! Sen ymmärrän, että mahdollisimman pienillä kuluila ameriikasta järjestetään näitä nykykonventteja ilman mitään ruokatarjoilua tai elävää musiikkia - puhumatta vielä 1980-luvun juhlallisista konventtiorkesteriesityksistä! Muistelen, että ainakin lapsuudessani 1950-60 -luvuilla musiikista vastasi satapäinen sinfoniaorkesteri! Nämäkin on korvattu netistä striimattavilla taustanauhoilla! Niitä soitetaan sitten jollain halvoilla ja huonoilla, vanhoilla kovaäänisillä. Eniten olen jäänut kaipaamaan juurikin niitä edellisessäkin kommentissa esiin nostettuja ihania sisarten ja veljien harjoittelemia raamatullisia näytelmäesityksiä! Miksi esimrkiksi nyt juhannuksena 2026 ei enää ole mitään kunnon elävää ohjelmaa tai edes mitään ruokatarjoilua niin kuin oli vielä 1990-luvulle asti?

        Onko kysymys siitä, että tietokoneet ovat vallanneet koko järjestön ja koko toiminta suoritetaan valmiilta nauhoilta ameriikasta? Tulee mieleen, että järjestö tekee kaiken halvalla valmiiksi Youtube-videoiksi ja sitten ne vain pyöritetään Suomen konventeissa. Pankkiautomaatteja on kyllä paljon joka puolella!

        Ihmiset ovat jäämässä tietokoneiden ja tekoälyn jalkoihin! Onko seurakunnassa enää ketään, joka olisi oikeasti kiinnostunut lahjojensa hyödyntämisestä Raamatun Jumalan Valtakunnan rakentamiseksi?

        Kyse on järjestön ahneudesta tai rahapulasta. Ei mikään estäisi orkesteria tai näytelmää nykyäänkään. Vaikka tekniikka mahdollistaa taustanauhoja ja videoita, ei niitä olisi pakko käyttää. Halvemmaksi se varmaan tulee.


    • Anonyymi00021

      Entisillä Lestadiolaisilla on tarra kampanjat suvieuroissa, milloin tulee se kuuluisa valokopio kampanja entisiltä Jehovan todistajilta?

      • Anonyymi00022

        Olisi se upeaa, voitaisiin ottaa puheeksi
        -hymyilevä leijona, se on niin väärin
        -UM pamfletti
        -Vartiotorni kaupustelu
        -teokraattinen sodankäynti
        -Turunen
        -se että ei sanota hyvää joulu, niin ovat tuhmia
        -hypnoosi
        .- niin ja miten kehtaavat karttaa meitä aina niin rehellisiä ja totuudessa pysyviä exsiä


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Olisi se upeaa, voitaisiin ottaa puheeksi
        -hymyilevä leijona, se on niin väärin
        -UM pamfletti
        -Vartiotorni kaupustelu
        -teokraattinen sodankäynti
        -Turunen
        -se että ei sanota hyvää joulu, niin ovat tuhmia
        -hypnoosi
        .- niin ja miten kehtaavat karttaa meitä aina niin rehellisiä ja totuudessa pysyviä exsiä

        Niinpä.
        Mutta: yritä edes.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1623
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe