Millainen on paras Dildo?

Anonyymi-ap

Rakkaat kanssasisaret, kysymys teille: millainen on mielestänne paras dildo teidän mielestä?
Itse tiedän sen nyt 😀 Suosikkini on tupla-dildo.

Olen 18- vuotias nuori neito ja jo kauan sitten löysin itsetyydytyksen ihanuuden. Masturboin päivittäin. Kurkut, porkkanat, banaanit, dödö- pullot, hiusharjan varret ym putkilot on tulleet todella tutuiksi jo 12-vuotiaasta alkaen.
Asun vielä kotona ja noin kuukausi sitten ollessani yksin kotona halusin nauttia, pöksyni oli aivan märät ja sormeni eksyi jatkuvasti jalkoväliini. Harmittelin kun en omista vielä dildoa joten sain päähäni mennä penkomaan äitini vaatekaappia siinä toivossa että sieltä löytyisi jotain millä saan himoni tyydytettyä.

Yllätyksekseni löysin sielä kolme erilaista dildoa, imukupillisia kaikki, kaksi erikokoista, toinen ainakin 30-senttiä pitkä ja ranteeni vahvuinen , toinen oli huomattavasti lyhyempi ja ohuempi ja löysin myösj yhden ns tupladildon. Myös satisfyer löytyi. Löysin tuubin myös liukuvoidetta sillä se tuli tarpeeseen.
Halusin testata niitä kaikkia leluja ja koin järisyttävän orgasmin kun testasin etenkin tupla- dildoa.
Aivan tärisin kun sovittelin tupla-dildoa reikiini ja hitaasti laskeuduin ratsastamaan sillä.. Vaikka olin todella märkä, pepun puolen dildon voitelin liukuvoiteella. Alussa sattui hieman mutta pystyin rentoutumaan kuitenkin ja kun lopulta sain molemmat reikäni täyteen, en voinut muuta kun huutaa nautinnosta kun pyllyäni pyörittäen aloin ratsastamaan. Aivan mieletön tunne kun molemmat dildot liukui edestakaisin rei’ issäni, olin niin täynnä kun ikinä voi olla. Viisi orgasmia sain kun lähes tunnin ratsastin samalla klittaani satisfyerilla imuttaen.
Nyt äitini lelut on olleet ahkerassa käytössä ja aivan varma että tulen nauttimaan äitini leluista aina kun siihen tulee tilaisuus. Jäljet muistan peittää hyvin, laitan ne aina samaan paikkaan ja en usko että äitini on tietoinen että myös minä käytän niitä.

En ikinä olisi osannut edes kuvitella että äitini omistaa kyseisiä leluja. Hän on hyvin siveä nainen mielestäni mutta ulkonäkö pettää usein, kuten tässäkin tapauksessa.
Haluaisin lopuksi kuulla teiltä rakkaat siskot, millaisia dildoja omistette, onko ne teidän omia vaiko äitini kanssa yhteisiä ja millainen dildo on mielestänne paras?
Asiallisia vastauksia odotan, Kiitos!

12

284

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kokeile 22/6 kyrpää...kiva ratsastaa.

• Anonyymi00006

Alottaja kertoo kuinka ihanan nautinnon hän saa tyydyttäessään itseään ja sinä vaan tarjoat tuota epärealistisen paksua kyrpääsi. Miehen kulli voi olla 3,5 cm tai 4cm paksu, mutta ei 6 cm

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Alottaja kertoo kuinka ihanan nautinnon hän saa tyydyttäessään itseään ja sinä vaan tarjoat tuota epärealistisen paksua kyrpääsi. Miehen kulli voi olla 3,5 cm tai 4cm paksu, mutta ei 6 cm

Sillä ole ku tuulitunneli mitat

• Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Sillä ole ku tuulitunneli mitat

Katos tunnistit heti mistä on kyse. Tuttu juttu sulle.

• Anonyymi00002

En käyttäisi äitisi dildoja.

• Anonyymi00007

Niin kyllä kai se olisi hyvä olla kaikilla omat dildot

• Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Niin kyllä kai se olisi hyvä olla kaikilla omat dildot

Speden kanssa yhteinen buaahaa

• Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Speden kanssa yhteinen buaahaa

Katos buaahaalla ja spedellä yhteiset lelut. Onhan se kätevää kun samassa kopissakin olette. Mitäs muuten olette.

• Anonyymi00003

Jokin aika sitten tilasin itselleni leluja lisää ja nyt tilasin myös Tupla-dildon ja se on paras myös minun mielestä. Nautin todella kun molemmat reikäni on täynnä.
      Toki yksittäisillä dildoilla olen täyttänyt reikäni satoja kertoja mutta nyt käteni jää vapaaksi hyväillä samalla itseäni muualta kun ratsastan tupla- dildollani. Voin hieroa samalla klittaani tai hyväillä rintojani.
      Olen 36- vuotias nainen.

• Anonyymi00012

Sinä 36-vuotias nainen osaat kirjoittaa niin kiihoittavasti. Voi kun pääsisi näkemään sinut tekemässä tuota.

• Anonyymi00013

Moi, olis ihanaa tutustua nainen 36v.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Moi, olis ihanaa tutustua nainen 36v.

Nyt jäi vähän epäselväksi, haluaisiko joku tutustua 36v. naiseen vai kirjottiko nainen 36v, itse, että olisi ihanaa tutustua

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1930
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe