Romanttiseen rakkauteen. Ja se ei ole ikävää ollenkaan.
Olen alkanut taas uskoa
18
450
Vastaukset
- Anonyymi00001
Romanttinen rakkaus on ihanaa
- Anonyymi00002
Niin on ja itsevarma mies joka ei narise pienistä 🤭
- Anonyymi00003
Uskon minäkin. Jos rakkautta ei olisi, niin silloin voisin nähdä pelkän läheisyyden ja intiimiyden riittävänä. Mutta ei ne riitä. Tarvitsen naisen kenelle olen maailman rakkain ja joka on minulle maailman rakkain. Haluaisin joku aamu herätä ja se nainen olisi vierelläni ja kumpikin heräisin onnessaan siitä kun toinen on siinä.
- Anonyymi00016
Eli kokemusta löytyy pelkästä läheisyydestä ja intiimiydestä muutenkin kuin pelkistä yhdenyönjutuista?
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Eli kokemusta löytyy pelkästä läheisyydestä ja intiimiydestä muutenkin kuin pelkistä yhdenyönjutuista?
Ei ole kokemusta yhden tai useamman yön jutuista. Kaipaan jotain enemmän kuin nuo, en siksi, että olisi kokemusta jo noista, vaan koska kaipaan.
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ei ole kokemusta yhden tai useamman yön jutuista. Kaipaan jotain enemmän kuin nuo, en siksi, että olisi kokemusta jo noista, vaan koska kaipaan.
Kiva, kun tarkensit ☺️
- Anonyymi00005
Helppoa uskoa kun sen on kokenut.
- Anonyymi00006
Nykypäivän käsitys romanttisesta rakkaudesta = Tuntemattoman Tinder tykkäys
- Anonyymi00007
Minua ei kiinnosta minkäänlainen rakkaussuhde, eikä ystävyysuhdekaan enää ikinä kenenkään kanssa! Tavallinen arki ja oma vapaus olla yksin, on juuri minun näköistä elämää!
- Anonyymi00008
Miten siinä niin kävi?
- Anonyymi00010
minä j nainen en usko rakkauteen omalla kohdallani. :) se on päivän selvä asia. puren jos joku tulee lähelle. :)
- Anonyymi00011
Nyt on kyllä pakko kommentoida, että minä J nainen uskon rakkauteen enkä pure käteen, paitsi yhtä voin vähän näykkäistä korvanlehdestä ☺️
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Nyt on kyllä pakko kommentoida, että minä J nainen uskon rakkauteen enkä pure käteen, paitsi yhtä voin vähän näykkäistä korvanlehdestä ☺️
Siis ketään...
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
jo0
- Anonyymi00015
Näihin ei sit ollenkaan lähdetä mukaan!
- Anonyymi00019
Parempi pskoa sitten jossain muualla kuin miehen lahella.
- Anonyymi00020
Se kestää, kestää...
- Anonyymi00021
Ja kun hän on vierelläni... 🔥❤️
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä742170- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1331420- 1431102
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673