Ilman yhteyttä muhun ens kuussa?
Miten itse pystyt olemaan
10
229
Vastaukset
- Anonyymi00001
En pysty olemaan. Pitää ennen sitä saada joku yhteys ja sinun pitää tulla käymään siellä, tiedät kyllä missä.
- Anonyymi00002
Oot lomalla kuten moni muukin, siksikö kysyit?
- Anonyymi00003
Aika kuluu ja menee eteenpäin, lopulta annan olla koska et sinäkään tee mitään. Olin kärsivällinen.
- Anonyymi00004
Ai pystyt siihen
- Anonyymi00005
Huonosti
- Anonyymi00006
Miksi teet vaikeaksi sitten vai pelkäätkö jääväsi kiinni sille?
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Miksi teet vaikeaksi sitten vai pelkäätkö jääväsi kiinni sille?
Ohi
- Anonyymi00008
Aluksi varmaan on outoa, mutta jos oot kuukauden reissussa niin siinä ajassa kyllä tottuu elämään ilman TELEPATIA miestäkin.
Eli kyllä uskon, että selviän hengissä.
Sitä paitsi kun näen PERÄVALOT niin voin sanoa, että : Voi jumaleisson ny se menee ja minulla on ADHD eli en välttämättä muista edes miestäni, kun hän KATOAA SILMISTÄ KOKONAAN JA LAKKA TUNTUMASTA!
Onneksi minulla sentään riittää puuhaa niin et sinäkään edes huomaa, että minua ei olekkaan kokoajan!
Suomalainen turjake mieheni on kyllä niin ÄLYKÄS! - Anonyymi00009
Kun ei ole enää mitään tunteita
- Anonyymi00010
Kirjoitan täällä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47427