Lomalla olla. Kyllä sä tiedät ettei voida olla ilmankaan
Anna nyt joku yhteys
43
570
Vastaukset
- Anonyymi00001
Niin tiedän, löydät minut kyllä mesestä tai..
- Anonyymi00002
Älä nyt viitsi
- Anonyymi00005
Anonyymi00002 kirjoitti:
Älä nyt viitsi
Kerro paremmat vaihtoehdot?
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kerro paremmat vaihtoehdot?
Tämähän on ainoa
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Tämähän on ainoa
Jaa.. ei taida nimiä vaihdettu? Eli emme tunnekkaan?
- Anonyymi00003
Löytyy grammista muttet laita mitään, kysy edes.
- Anonyymi00010
On mulla ollut ehdotuksissa yks tuttu.. jolle pystyis viestii laittaa..sitäkö meinasit?
- Anonyymi00004
Mun loma oli jo. Sunnuntai lomalla, jokaisella hengityksellä, täysin.....
Huomenna töihin.
https://m.youtube.com/watch?v=BWQLLK7EupE&list=RDBWQLLK7EupE&start_radio=1&pp=ygUUbG91IHJlZWQgcGVyZmVjdCBkYXmgBwE= - Anonyymi00008
Hyvää hautajais musiikkia ,kerron omaisille
- Anonyymi00020
Eikö tämä ole vähän vanhaksi käynyttä tämä sinunkin tekohauska vahanukketeatteri minulla meillä on lystiä niin. Ja vtut
- Anonyymi00009
Ootko löytänyt mut instasta? Seuraa mua siellä. Olisi outoa jos seuraisin sua ekana? Annoin sulle perjantaina jotain.
Niiden viimeiset kirjaimet
s
i
i
s- Anonyymi00011
Täällä palstalla annoit jotain?
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
En vaan irl.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
En vaan irl.
Aivan.. sinulta se olikin! Arvelinkin koska toivoinkin.. Sen tajutessani yöllä, niin sydämeni pamppaillut kovaa.. etten nukkunu vaan hymyilytti...
Olenhan jo kauemmin instasta sut... uskaltaaks? - Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Aivan.. sinulta se olikin! Arvelinkin koska toivoinkin.. Sen tajutessani yöllä, niin sydämeni pamppaillut kovaa.. etten nukkunu vaan hymyilytti...
Olenhan jo kauemmin instasta sut... uskaltaaks?Uskallat, olithan viimeksikin kun nähtiin niin aika rohkea ja todella ihana. Jos tuo edellinen viesti täsmää vielä niin on aika selvä peli.
Annoin viimeksi yhden uuden mitä et edellis kerralla saanut. (Paljon puuttui niitä muita)
Voidaan myös vaihtaa Ig pois johonkin toiseen sitten kun saa yhteyden.
Olisi mukava tehdä jotain muutakin sinun kanssa kuin mitä nyt tehdään. - Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Uskallat, olithan viimeksikin kun nähtiin niin aika rohkea ja todella ihana. Jos tuo edellinen viesti täsmää vielä niin on aika selvä peli.
Annoin viimeksi yhden uuden mitä et edellis kerralla saanut. (Paljon puuttui niitä muita)
Voidaan myös vaihtaa Ig pois johonkin toiseen sitten kun saa yhteyden.
Olisi mukava tehdä jotain muutakin sinun kanssa kuin mitä nyt tehdään.Annoit hyvän arvoituksen viime viikolla kunnes mulla välähti.. siinä paljon jotain mutta puuttui muut. Vaihtais ajatuksiamme alkuun jookos?
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Annoit hyvän arvoituksen viime viikolla kunnes mulla välähti.. siinä paljon jotain mutta puuttui muut. Vaihtais ajatuksiamme alkuun jookos?
Joo se sopii. Tehdään kaikki ihan sun tahtiin. Ei tässä mikään kiire ole.
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ja oon laittanut muutamankin arvoituksen. Oot kyllä fiksu että uskon sen että oot ratkaissut arvoitukset. Siitä tykkäänkin sussa. Kauneuden lisäksi osaat ajatella.
- Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Kiitos ja molempien parhaaksi.
- Anonyymi00021
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ja oon laittanut muutamankin arvoituksen. Oot kyllä fiksu että uskon sen että oot ratkaissut arvoitukset. Siitä tykkäänkin sussa. Kauneuden lisäksi osaat ajatella.
Oi, kiitos. Sussa on paljon ihanaa komeutesi lisäksi ja niistä kerron sulle sit.
- Anonyymi00022
Anonyymi00011 kirjoitti:
Joo harvemmin palstaäijä ns antaa uusia höpöhöpövihjeitä eli provoja. T
- Anonyymi00023
Anonyymi00021 kirjoitti:
Oi, kiitos. Sussa on paljon ihanaa komeutesi lisäksi ja niistä kerron sulle sit.
Laita vaan rohkeasti. Olisi kiva tietää että juttelee oikean kanssa.
Annan vihjeenä vielä, jos et oo varma.
Edellis kerralla sanoin että annan jotain ekstraa. Mun piti antaa mut sit lopetettiin aika äkkiä ja en uskaltanut kun siitä mitä annoin näki läpi. - Anonyymi00029
Anonyymi00023 kirjoitti:
Laita vaan rohkeasti. Olisi kiva tietää että juttelee oikean kanssa.
Annan vihjeenä vielä, jos et oo varma.
Edellis kerralla sanoin että annan jotain ekstraa. Mun piti antaa mut sit lopetettiin aika äkkiä ja en uskaltanut kun siitä mitä annoin näki läpi.Ootkhohan sama kirjoittaja kuin aiemmissa? Täytyy sanoa, että en muista kuulleeni tai lukenut, ekstroista. Vajaa kolme vuotta sit viestitelty ja juteltu jotain yheksän vuotta sitten. En vaan tajua, keltä sit sain perjantaina toisessa paikassa viestin että on ikävä sua. Oliko tuolloin keskustelu vai viesteily johon myös ( minä / toinen osapuoli ) vastaillut??
- Anonyymi00031
Anonyymi00029 kirjoitti:
Ootkhohan sama kirjoittaja kuin aiemmissa? Täytyy sanoa, että en muista kuulleeni tai lukenut, ekstroista. Vajaa kolme vuotta sit viestitelty ja juteltu jotain yheksän vuotta sitten. En vaan tajua, keltä sit sain perjantaina toisessa paikassa viestin että on ikävä sua. Oliko tuolloin keskustelu vai viesteily johon myös ( minä / toinen osapuoli ) vastaillut??
Ootko sinä sama kun tuossa aiemmin? Ihmettelen miten saisit nuo arvoitukset oikein jos olet eri? Ja tuon mitä annoin sinulle.
- Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
Ootko sinä sama kun tuossa aiemmin? Ihmettelen miten saisit nuo arvoitukset oikein jos olet eri? Ja tuon mitä annoin sinulle.
Oon Sama ihmettelen miten voisi olla sattumaa Jos on toisenlainenkin tulkinta tälle.. oliko viime pe fyysinen vai viestinnän kautta? Eikö viime viestini kuulosta yhtään tutulta? Ikävä sua-viesti, jota en päässyt lukemaan loppuun .. lukiko siinä sitte??
- Anonyymi00033
Anonyymi00029 kirjoitti:
Ootkhohan sama kirjoittaja kuin aiemmissa? Täytyy sanoa, että en muista kuulleeni tai lukenut, ekstroista. Vajaa kolme vuotta sit viestitelty ja juteltu jotain yheksän vuotta sitten. En vaan tajua, keltä sit sain perjantaina toisessa paikassa viestin että on ikävä sua. Oliko tuolloin keskustelu vai viesteily johon myös ( minä / toinen osapuoli ) vastaillut??
Tai sitten tunnistit 100% varmaksi mutta et uskalla laittaa ja keksit ton. Olisi harmi jos molemmilla on tunteita, mutta ei uskallettaisi mennä eteenpäin.
- Anonyymi00034
Anonyymi00032 kirjoitti:
Oon Sama ihmettelen miten voisi olla sattumaa Jos on toisenlainenkin tulkinta tälle.. oliko viime pe fyysinen vai viestinnän kautta? Eikö viime viestini kuulosta yhtään tutulta? Ikävä sua-viesti, jota en päässyt lukemaan loppuun .. lukiko siinä sitte??
Nähtiin fyysisesti viime perjantaina ja annoin myös silloin sinulle jotain.
- Anonyymi00035
Anonyymi00032 kirjoitti:
Lisäys/tarkennus: perjantaina tuli snapilmoitus vain näytölle mun nimi ja ikävä sinua. en saanut lähettäjästä tietoa. En päässyt lukeen tai avattua enempää.
- Anonyymi00036
Anonyymi00035 kirjoitti:
Lisäys/tarkennus: perjantaina tuli snapilmoitus vain näytölle mun nimi ja ikävä sinua. en saanut lähettäjästä tietoa. En päässyt lukeen tai avattua enempää.
En oo laittanut snapissa mitään.
- Anonyymi00037
Anonyymi00034 kirjoitti:
Nähtiin fyysisesti viime perjantaina ja annoin myös silloin sinulle jotain.
Voi ... en enää uskalla luottaa palstaan. Enhän minä tavannut ketään, saati saanut mitään perjantaina fyysisesti. Sain vain viestin ja noi muut hyvin täsmäs.. nyt tuli valtava pettymys..
- Anonyymi00039
Anonyymi00037 kirjoitti:
Voi ... en enää uskalla luottaa palstaan. Enhän minä tavannut ketään, saati saanut mitään perjantaina fyysisesti. Sain vain viestin ja noi muut hyvin täsmäs.. nyt tuli valtava pettymys..
Jos nyt et oikeesti oo joku trolli ni on kyllä pettymys. Noi sun viestit sopi tosi hyvin munki tilanteeseen. En vieläkään ymmärrä miten noi arvotukset vois osua sulle? Luulen kyllä etta kaivattuni on täällä kun välillä saan tykkäyksiä ja vastauksia viesteihin mistä hän helposti tunnistaa. Jos luet tämän ni laita rohkeasti vaan viestiä.
- Anonyymi00041
Anonyymi00039 kirjoitti:
Jos nyt et oikeesti oo joku trolli ni on kyllä pettymys. Noi sun viestit sopi tosi hyvin munki tilanteeseen. En vieläkään ymmärrä miten noi arvotukset vois osua sulle? Luulen kyllä etta kaivattuni on täällä kun välillä saan tykkäyksiä ja vastauksia viesteihin mistä hän helposti tunnistaa. Jos luet tämän ni laita rohkeasti vaan viestiä.
En ole trolli. En ymmärrä itekkään. Täällä ei viitsi liikaa tietoa antaa. Ehkä arvoitukset eivät toimi hyvin täällä. Itekin oon kuukauden täällä ollut..vastaillen ym. Vedoten vain perjantain poikkeukseen, kun kerroit että fyysisesti näitte ja annoit jotain siis suoraan fyysistä asiaa, silloin en voi omia tätä.
- Anonyymi00042
Anonyymi00041 kirjoitti:
En ole trolli. En ymmärrä itekkään. Täällä ei viitsi liikaa tietoa antaa. Ehkä arvoitukset eivät toimi hyvin täällä. Itekin oon kuukauden täällä ollut..vastaillen ym. Vedoten vain perjantain poikkeukseen, kun kerroit että fyysisesti näitte ja annoit jotain siis suoraan fyysistä asiaa, silloin en voi omia tätä.
On kyllä harmin paikka ☹️.
- Anonyymi00014
Oikea ihminen tietää mistä löytyy yhteys.
- Anonyymi00040
Jos oikea tietäiS olevansa kyseinen kaivattu. On mulla yhteystiedot, ig ym. Nimet tiiän joten enää kuka täällä kaipaa ketä .. viesteilty aiemmin.. en tiedä onko jokin muuttunut.
Aloituksessa ehkä tunniste.. vai erehdynkö? Toivon sen vuoksi että mulle laitettas viestiä.
- Anonyymi00024
J-miestä™ jos joku kaipailee, niin wa-voi laittaa viestiä. Numero löytyy haulla, kun käyttää hieman mielikuvitusta. Tietäjät tietää ja näppärimmät osaa🤭
🧸🐼- Anonyymi00025
Hihihihihihi
- Anonyymi00026
Kuka nyt J-miestä kaipailisi? Heheheh.
Anonyymi00026 kirjoitti:
Välillä näkyy joku täälläkin kaipailevan niitä ainakin yhdeksää J-miestä, jotka ketjuissa pyörii.. 👽
🐼🐻- Anonyymi00028
UnhappyJoe kirjoitti:
Välillä näkyy joku täälläkin kaipailevan niitä ainakin yhdeksää J-miestä, jotka ketjuissa pyörii.. 👽
🐼🐻Tietenkin monta naista voi tavoitella yhtä J-miestä kuten oikeassa elämässäkin tai jopa mies voi tavoitella J-miestä 😄
- Anonyymi00030
Anonyymi00028 kirjoitti:
Tietenkin monta naista voi tavoitella yhtä J-miestä kuten oikeassa elämässäkin tai jopa mies voi tavoitella J-miestä 😄
Aivan totta 🙂
- Anonyymi00038
Anonyymi00026 kirjoitti:
En todellakaan kaipaa!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2361825- 1861591
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä451202Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad50932- 14760
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30741Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21730- 38727
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .23702Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46627