🔦🏕 Itsekin joskus yöllä suunnistanut.
"Näitä polkuja tallaan kai viimeiseen asti
Jos sä rakkaani seisot mun vierelläin
Näiltä poluilta löytyy se viimeinen rasti
Jonne yhdessä kuljemme ystäväin"
Hyvää yötä 🛏💤
Yöllä tuli vilkuiltua suunnistusta tv:stä
14
163
Vastaukset 14
- Anonyymi00001
Öitä j..
- Anonyymi00002
Kumpikaan ei ala j:llä. Toivottavasti sun oikea huomaa kommenttisi.
- Anonyymi00003
Öitä. k❤️t
- Anonyymi00004
Typerä laji.
- Anonyymi00005
Kävin lukemassa TULOKSET ja sinun nimi NÄKY 2 eri suunnistuskisa listalla!
Tuli 2 kunnian loukkausta lisää, koska minä ilmoitin, että : ET MEE JUOKSEMAAN ETKÄ SUUNNISTAMAAN, KOSKA OOT KUNNIATON PASKA!!!
Suomalainen turjake mies on niin ITSEPÄINEN, että hän ei usko mitään!
Hänessä on se hyvä puoli, että minäkin saan lähteä YÖ-JUOKSULLE kun me muutetaan uudelle paikkakunnalle.
Minun ei tarvi ottaa edes miestäni mukaan, koska saan olla miesten seurassa ihan yksin.
Mieheni voi olla rauhassa vaikka YÖ-VUOROSSA TÖISSÄ!- Anonyymi00008
No et takuulla löytänyt mun nimrä mistään listoilta. Ensiksi et tiedä sitä ja toiseksi tv2 esitti koko yön Jukolan viestiä. Kolmanneksi olen nainen ja aloitus on miehelle.
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
No et takuulla löytänyt mun nimrä mistään listoilta. Ensiksi et tiedä sitä ja toiseksi tv2 esitti koko yön Jukolan viestiä. Kolmanneksi olen nainen ja aloitus on miehelle.
Kyllä löysin ja tuo FB:ssä olo ei kyllä tee hyvää sinulle, koska et ole muuta oppinut kuin VALEHTELEMAAN siellä!
- Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kyllä löysin ja tuo FB:ssä olo ei kyllä tee hyvää sinulle, koska et ole muuta oppinut kuin VALEHTELEMAAN siellä!
Oot 9 kertaa ollu ja yhden kerran olit vielä juossut suunnistusta 2 eri nimellä!
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Oot 9 kertaa ollu ja yhden kerran olit vielä juossut suunnistusta 2 eri nimellä!
Oli vissiin kelkkahaalarit verkkareiden alla TULOKSESTA päätellen!?
Suomalainen turjake mies tekee ihan mitään vaan, kun REHELLISYYTEEN LIITTYVÄ KUNNIA ON KYSEESSÄ!
- Anonyymi00006
Aloitus on siis naiselta miehelle kehäkolmen sisällä.
- Anonyymi00007
Kaunis runo, totta tosiaan.
- Anonyymi00009
Ei varmaan ole vaan kyllä tämä on SUOMALAISEN TURJAKE MIEHENI ALOITUS!
- Anonyymi00011
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kaunis runo, totta tosiaan.
Se on pätkä Matin ja Tepon biisistä "Näitä polkuja"
- Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ei varmaan ole vaan kyllä tämä on SUOMALAISEN TURJAKE MIEHENI ALOITUS!
Menes nyt siitä. Kai minä itse tiedän mitä olen kirjoittanut. -ap
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 39675
- 95667
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32599Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.16578Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38547Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63516- 34515
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?49511- 63491
- 68479