Terve tietäjät! Olin puoli tuntia Skodan kyydissä ja sain kauheat ilmavaivat. Sisustus vai mikä? Artsi
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
Kateus.
- Anonyymi00002
Mitä teit? vain rikolliset päätyy Poliisi Skodan kyytiin.
Poliisin uusi partioauto voittaa maijan hinnassa ja ajomukavuudessa – Suomessa niitä on vasta kaksi
Katumaasturista rakennettuja partioautoja saa neljä kappaletta kolmen perinteisen pakettiautomallisen poliisimaijan hinnalla.
https://yle.fi/a/74-20115149
Maijassa ei auta piereminen, ei kuitenkaan pääse karkuun -jos sitä yritit. - Anonyymi00003
Skodan verhoilusta irtoava sininen asbestipöly on hengenvaarallista. Pienikin altistuminen voi olla kohtalokas. Lisäksi IBS:ssästä kärsivien on neuvottu välttelemään Skodissa istumista. Jäykkä taka-akselin uskotaan pahentavan IBS:n oireita ja siistä sinun ilmavaivatkin johtuvat.
Ole varovainen. - Anonyymi00004
Spruit spruit. Tuli märkä kakki penkille. Huhhuh. Kyllä helpotti mutta jäi vauhtiraidat penkkiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921556
- 831052
- 67957
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su374956Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177914- 94831
- 64623
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60612- 37588
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta165584