Onko suuria suunnitelmia?
Vastaukset 44
- Anonyymi00001
Varasin matkan ruotsin risteilylle,toivottavasti sieltä löytyy joku,joka haluaa yhteistä tulevaisuutta
- Anonyymi00006
synnove härregodsdottir 77v on tulossa samalle risteilylle
- Anonyymi00002
Oon koiratarhalla. Nuoremmat juhlii.
- Anonyymi00003
Vietän sen lasteni kanssa!
- Anonyymi00004
Ei mitään suuria...Pieniä vaan.
- Anonyymi00005
Haikea... ilman sua.
- Anonyymi00010
Oon täällä 👏
- Anonyymi00007
Yksin ,
- Anonyymi00008
Hyppään kaivoon
- Anonyymi00011
Mitä on tapahtunut?
- Anonyymi00036
juhannuksen kunniaksi hyppään koskeen
- Anonyymi00009
Musaa pitäis jaksaa mennä kuuntelemaan korpeen mutta kaikki energiat menny sinua miettien. Ihan uskomatonta.
- Anonyymi00012
Eilen nukkumaan mennessä mietin, että kauanko voisi olla silleen huulet yhdessä molemmat kyljellään ja voisiko niin nukahtaa 😗
Mutta ei siis suunnitelmia.- Anonyymi00013
Mä en ainakaan ikinä suutele yhdenkään kanssa! 🤮
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Mä en ainakaan ikinä suutele yhdenkään kanssa! 🤮
Maistuisitkin oksennukselta, yök.
- Anonyymi00014
Menee yksin. Mutta se on ok, parantelen henkisiä haavojani ja on aikaa itselleni.🌷
- Anonyymi00016
Rauhallinen. Toivon mukaan parantava.
- Anonyymi00023
Mistä parannut?
- Anonyymi00025
Toivo on parhain kansanlääkitsijä
- Anonyymi00029
Anonyymi00023 kirjoitti:
Mistä parannut?
Toivottavasti leikkaushasvoista.
- Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Toivottavasti leikkaushasvoista.
Haavoista siis
- Anonyymi00017
minä olen yksin.
kai minä voisin potut tehdä ja makkarapiffiä kylkeen. jos /mikäli perce kestää - Anonyymi00018
siinnä päällä myös silliä ja novelle vettä
- Anonyymi00019
mustikan maussa
- Anonyymi00020
nämä s tanan percereijät anastivat mieheni (molemmat) että hölkyn kölkyn vttu
- Anonyymi00021
Vankina kipujen vuoksi kotona .
Tiedän ettei kukaan kysy edes kuulumisia
Se merkitsisi niin. Paljon..
Olis muutakin kun kipu köyhyys kaipaus ja yksinäisyys ....
Naiselta - Anonyymi00022
Nakkelen ulosteella kaikkia parvekkeelta
- Anonyymi00024
Grillailen terassilla ja nautin kesäyöstä
- Anonyymi00026
Yksin kotona. On pyydetty grillamaan, mutta ei huvita.
- Anonyymi00027
Suuri suunnitelma olla töissä.
- Anonyymi00028
Enimmäkseen yksin. Ei elämässä tarvitse aina olla suuria suunnitelmia. Voi katsella mitä juhannus tuo tullessaan.
- Anonyymi00031
Mökille mua ollaan raahaamassa, siellä kyllä aina nuortuu ainakin sen viis vuotta.
- Anonyymi00032
Kotona. Varmaan grillailua. Saunan lämmitän. Kaivattu jos tulisi saunaan, selän voisin pestä.
- Anonyymi00033
Poikien kanssa paljussa.
😜
🧺💦 - Anonyymi00034
Yksin olen. Lenkillä voi käydä. Uusia perunoita +jotain. Vanilja-marja jäätelö taikka tosi suklainen. Sauna.
🌊⛈️ - Anonyymi00035
Eipä ole suuria suunnitelmia :) menen lapsuuden perheen luo ja kai käydään katsomassa yhtä tieremonttia ja saattaa olla savusauna tai ei, Näin perheettömä juhlapyhät ei paljon arjesta eroa. Aika säälittävää saattaa jonkun mielestä olla, mutta näillä nyt mennään sitten.
- Anonyymi00037
Suurin todellisuus juhannuksena yksin....ehkä.
- Anonyymi00038
Minä olen suunnitellut vesisadetta, että ottakaa huomioon...
- Anonyymi00039
Hekoheko 😂
- Anonyymi00044
Vähän kostea meinkin parasta, enkä nyt tarkoita alkoholia😍 💦🫦tosin ei kenen tahansa kanssa ☔😚😚
- Anonyymi00041
Rauhallisen koti-/kaupunkijuhannuksen toivoin viettäväni. Kutsuin äitini syömään grillatut makkarat ja ajattelin pelata muksun kanssa pihapelejä. Vaan nyt siskoni sitten keksi alkaa pyytelemään ensin muksua mökille ja että mun ja mutsin pitäisi sitten ajella sinne perässä jne. Ei siinä mitään, muksuhan kyllä tykkäisi. Ei tosin ole kummoisia kelejä luvannut. Minä ja mutsi sen sijaan ollaan molemmat yhtä vähän innoissamme tästä kutsusta. Emme kumpikaan ole mökki-ihmisiä ja vatuttaa vielä kuluttaa aikaa edes takas ajelemiseen.
- Anonyymi00042
Kääk...
- Anonyymi00043
Kotijuhannus maalla, kuten aina ennenkin. Toisenlaisia juhannuksia on ollut viimeksi 90-luvulla.
- Anonyymi00045
Tai pari kertaa olen sattunut olemaan juhannuksena ulkomailla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid135875En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene44637Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi21578Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.110543- 36532
Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50525- 56503
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34468Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää121465Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni22427