sanoi useammin olevansa, siellä Alanteella :) harvemmin. No eipä oo näkynykkää kummassakaan liekö jossain Keskilässä enempi nykyään.
Ylänteellä nainen
24
216
Vastaukset
- Anonyymi00001
Maagista, suorastaan säkenöivää. 😅
- Anonyymi00003
Eikö totta kun sinuakin riemastuttaa mut saunan lauteista ei ollut kyse kuitennkaan
- Anonyymi00002
Minä pyysin vapaata kulkua nuorten naisten läpi,he tarrautuivat minuun en mää mut he
- Anonyymi00004
Elävästi kerrottu, tuntuu kuin itse olisin ollut paikalla vaikka ei tuosta mitään selvää saa.
- Anonyymi00013
Anonyymi00004 kirjoitti:
Elävästi kerrottu, tuntuu kuin itse olisin ollut paikalla vaikka ei tuosta mitään selvää saa.
Tämä ei ole aloittajan vastaus
- Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
Tämä ei ole aloittajan vastaus
Sori, sivusta unohtui.
- Anonyymi00005
Vai niin. Taisi tulla viestit perille.
En ymmärrä sinua. Mitä leikit ja miksi. Olen odottanut, että vastaisit siihen. En ihan tällä tavoin. Minusta olisi kiva tietää kuulumisiasi. Minua ei tarvitse pelätä tai arkailla. En sinua syö suihini. Näyyät niin kuvittelevan?- Anonyymi00006
En ole saanut mitään viestejä, ellei ollut jostain "saat kaksi jäätelöä" jutusta kyse
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
En ole saanut mitään viestejä, ellei ollut jostain "saat kaksi jäätelöä" jutusta kyse
olen siis aloituksen tekijä ja en ole vastannut kun mitään ei ole tullutkaan jos puhelimesta kyse
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Älä leiki minun kanssani enempää.
Jos et saanut, sitten nyt, kun tiedät, olisi helppoa laittaa minulle ja kysyä, mitä niihiin laitoin. Mutta ei, leikit jotain randomia ja sama pelleily jatkuu aina vaan. Luulet, etten tiedä tätä, etten ymmärrä ja näe. - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Älä leiki minun kanssani enempää.
Jos et saanut, sitten nyt, kun tiedät, olisi helppoa laittaa minulle ja kysyä, mitä niihiin laitoin. Mutta ei, leikit jotain randomia ja sama pelleily jatkuu aina vaan. Luulet, etten tiedä tätä, etten ymmärrä ja näe.Se nainen kenelle aloitus on, en tiedä nimeä en puhelinnumeroa en siviilisäätyä tai säädyttömyyttä :) usko pois.
Älä kuvittele kaiken höpinän olevan sinulle. - Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
olen siis aloituksen tekijä ja en ole vastannut kun mitään ei ole tullutkaan jos puhelimesta kyse
Tämä aloituksesi ei ollut sattumaa. Olet koko ajan ollut palstalla. Heität täkyjä. Mitä haluat kertoa tällä kaikella?
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Se nainen kenelle aloitus on, en tiedä nimeä en puhelinnumeroa en siviilisäätyä tai säädyttömyyttä :) usko pois.
Älä kuvittele kaiken höpinän olevan sinulle.Ihan satavarmasti tiedät. En kuvittele. Tiedän kuka siellä luuraa kyllä. Ajattelet tämän olevan hauskaa ja minun pitäisi ottaa kaikki aina vaan huumorilla.
Haluatko, että lopetetaan oikeasti se ainainen toistemme kiusoittelu ja piinaaminen? Vai et? - Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Tämä aloituksesi ei ollut sattumaa. Olet koko ajan ollut palstalla. Heität täkyjä. Mitä haluat kertoa tällä kaikella?
No ei tietenkään ole sattumaa kun joskus tammi-helmikuussa olen nähnyt viimeksi ja palstaa lukiessa tuli mieleen... otsikossa ja ensimmäisellä rivilla on asia mutta sinua se ei koske
- Anonyymi00014
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ihan satavarmasti tiedät. En kuvittele. Tiedän kuka siellä luuraa kyllä. Ajattelet tämän olevan hauskaa ja minun pitäisi ottaa kaikki aina vaan huumorilla.
Haluatko, että lopetetaan oikeasti se ainainen toistemme kiusoittelu ja piinaaminen? Vai et?Ei ole sinulle. En tiedä aloituksessa ajatellun naisen puhelinnumeroa tai muutakaan en edes nimeä voit lopettaa nyt itsesi kiusaamisen.
aloittaja - Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
No ei tietenkään ole sattumaa kun joskus tammi-helmikuussa olen nähnyt viimeksi ja palstaa lukiessa tuli mieleen... otsikossa ja ensimmäisellä rivilla on asia mutta sinua se ei koske
Älä yritä, että joku muu mukamas olisi laittanut noin turhan aloituksen muutoin kuin sillä, että asian tietävää näkisi sen.
Mutta jatka sitten tuota rataa. En enää jaksa luottaa siihen, että osaisit ymmärtää kuinka ikävää tuo minua kohtaan on. - Anonyymi00017
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ei ole sinulle. En tiedä aloituksessa ajatellun naisen puhelinnumeroa tai muutakaan en edes nimeä voit lopettaa nyt itsesi kiusaamisen.
aloittajaKyllä tiedät. Tiedät nimen, puhelinnumeron, sähköpostin, asuinpaikan, ihan kaiken.
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Kyllä tiedät. Tiedät nimen, puhelinnumeron, sähköpostin, asuinpaikan, ihan kaiken.
Naisen mieli on kyllä tuollainen tippaleipä kun joku alkaa mennä ympyrää niin näköjään ei loppua tule mutta sinulle ei aloitus ole. Totta kai haluaisin että se oikea vaaleahko minua vähän lyhyempi näkisi sen mutta sinulle se ei ole usko nyt!
aloittaja - Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Naisen mieli on kyllä tuollainen tippaleipä kun joku alkaa mennä ympyrää niin näköjään ei loppua tule mutta sinulle ei aloitus ole. Totta kai haluaisin että se oikea vaaleahko minua vähän lyhyempi näkisi sen mutta sinulle se ei ole usko nyt!
aloittajaÄlä viitsi.
En minä sinua mihinkään pakottaisi. Elän itsekin päivän kerrallaan. Mutta, kehtaat olla yhteyksissä muutenkin kuin palstalla...jos itse tahdot? Mutta älä lupaa mitään, mitä et osaa pitää. Ärsyttävää tämä sinun toimintatapasi toki on. - Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Älä viitsi.
En minä sinua mihinkään pakottaisi. Elän itsekin päivän kerrallaan. Mutta, kehtaat olla yhteyksissä muutenkin kuin palstalla...jos itse tahdot? Mutta älä lupaa mitään, mitä et osaa pitää. Ärsyttävää tämä sinun toimintatapasi toki on.Tavallaan suloista kun naisella noin luulot hurahtaa huippuunsa, mutta toisaalta kyllä hirvittää kun ei järki tavoita.
Esimerkiksi tämä lause sinulta tuolla edellä;
Älä yritä, että joku muu mukamas olisi laittanut noin turhan aloituksen muutoin kuin sillä, että asian tietävää näkisi sen.
En minä ole mikään muu vaan kirjoitin aloituksen minä itse ajatellen sitä jonka näin tammi-helmikuussa viimeksi ja sinä se et ole. KAUHEAA SUN :D
aloittaja - Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Tavallaan suloista kun naisella noin luulot hurahtaa huippuunsa, mutta toisaalta kyllä hirvittää kun ei järki tavoita.
Esimerkiksi tämä lause sinulta tuolla edellä;
En minä ole mikään muu vaan kirjoitin aloituksen minä itse ajatellen sitä jonka näin tammi-helmikuussa viimeksi ja sinä se et ole. KAUHEAA SUN :D
aloittajaKyllä sinä olet. Sattumia on ollut liikaa jo pitkään ja ne eivät ole sattumia.
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Kyllä sinä olet. Sattumia on ollut liikaa jo pitkään ja ne eivät ole sattumia.
Järkyttävää, mutta toivon seesteistä juhannusta sinulle ja kaikille. Menen nukkumaan.
aloittaja - Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Järkyttävää, mutta toivon seesteistä juhannusta sinulle ja kaikille. Menen nukkumaan.
aloittajaHyvää yötä.
Toivoisin, että osaisit kohdella kuin ystävää ja vastaisit siihen viestiin, minkä laitoin. Ei tarvitse omaa ylpeyttä edes niellä. Saat ihan omana itsenäsi olla. Tämähän sinä olet, tämän näen.
Ainahan minulla tulee olemaan tunteeni sinua kohtaan, realistisesti ymmärrän, ettet ole helppo ihminen, en tosin välttämättä minäkään. Ehkä ei pitäisi edes ajatella muuta kuin ystävyyttä. Muu ei olisi ehkä kummallekaan hyväksi?
Haluaisin niin keskustella kanssasi. Kaikkea mitä muille ei kehtaisi kertoa. Hyväksyt ja katsot samalla tavoin joitakin asioita, olet sillä tavoin kaltaiseni.
Hyväksyn sinut ja nämä hölmöilysikin.
Palaa luokseni. Pyydän. - Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Hyvää yötä.
Toivoisin, että osaisit kohdella kuin ystävää ja vastaisit siihen viestiin, minkä laitoin. Ei tarvitse omaa ylpeyttä edes niellä. Saat ihan omana itsenäsi olla. Tämähän sinä olet, tämän näen.
Ainahan minulla tulee olemaan tunteeni sinua kohtaan, realistisesti ymmärrän, ettet ole helppo ihminen, en tosin välttämättä minäkään. Ehkä ei pitäisi edes ajatella muuta kuin ystävyyttä. Muu ei olisi ehkä kummallekaan hyväksi?
Haluaisin niin keskustella kanssasi. Kaikkea mitä muille ei kehtaisi kertoa. Hyväksyt ja katsot samalla tavoin joitakin asioita, olet sillä tavoin kaltaiseni.
Hyväksyn sinut ja nämä hölmöilysikin.
Palaa luokseni. Pyydän.Älä hörhöile enää. Minä tämän ketjun aloittaja en voi palata luoksesi kun en ole luotasi lähtenytkään. Ei aavistusta kuka olet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh821995Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1191713- 1801296
- 225717
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6676- 56610
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako203573- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337482