Edelleen olen ihastunut siihen mieheen...

Anonyymi-ap

En voi sille mitään...

26

406

Vastaukset 26

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Vaik se onkin aika iäkäs!

• Anonyymi00002

Koska mahdoit viimeksi nähdä tämän "iäkkään" miehen?

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Koska mahdoit viimeksi nähdä tämän "iäkkään" miehen?

Eilen,en oo ihan varma!

• Anonyymi00018

Näkyykö se iäkkyys jotenkin erityisesti, liikkuuko kepin kanssa diskossa.

• Anonyymi00004

Joo

• Anonyymi00005

Miehet on PEESTÄ,ainakin yks ukko..

• Anonyymi00014

sori, mut oot väärässä, yksikään ihminen ei tule sitä kautta maailmaan 🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi00016

Olen täysin samaa mieltä!

• Anonyymi00006

No ei kai se synti ole? Tuskin hänkään sitä paheksuu. Melko varmasti ottaa asian positiivisessa mielessä pelkästään, vaikka sinä et aio itse aktiivisesti tehdä mitään muuta. Asioiden kulkuun vaikuttaa molemmat osapuolet. Sinä katselet vain, niin sitten tämä menee näin.

• Anonyymi00007

minulla ei ole mahdollisuuksia enää kehenkään
      :(

parhaat vuoteni taakse jäivät

• Anonyymi00009

Tee laulu tuosta parhaat vuoteni taakse jäivät ole meidän uusi vera telenius

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Tee laulu tuosta parhaat vuoteni taakse jäivät ole meidän uusi vera telenius

njuu on se varmaan tehtävä nnii

• Anonyymi00008

Sano se sille. Hei mies olen ihastunut sinuun. Sitte se sanoo. Oi olen odottanut tätä, niin minäkin sinuun. Sitte pussailette auringonnousuun.

• Anonyymi00012

Nii. Käsittämätöntä että ihmiset eivät edes kokeile tätä vaihtoehtoa, vaan jurnaavat itsekseen kun kaikki ei tule tarjottimella. Ei kai se pelko torjutuksi tulemisesta ole niin kauhea, että mitään ei uskalla sanoa tai tehdä. Silloin ei ainakaan saa mitään. Ja jos tulee tympeästi torjutuksi, niin paska tyyppi oli sitten, joten hyvä että selvisi. Jos on hyvä tyyppi ja torjuu, niin osaa tehdä sen niin, että mieli ei pahoitu. Vaan paranee. Ihmiset pelkää ihan ihmeellisiä asioita. ihmiset pelkää elämää.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Nii. Käsittämätöntä että ihmiset eivät edes kokeile tätä vaihtoehtoa, vaan jurnaavat itsekseen kun kaikki ei tule tarjottimella. Ei kai se pelko torjutuksi tulemisesta ole niin kauhea, että mitään ei uskalla sanoa tai tehdä. Silloin ei ainakaan saa mitään. Ja jos tulee tympeästi torjutuksi, niin paska tyyppi oli sitten, joten hyvä että selvisi. Jos on hyvä tyyppi ja torjuu, niin osaa tehdä sen niin, että mieli ei pahoitu. Vaan paranee. Ihmiset pelkää ihan ihmeellisiä asioita. ihmiset pelkää elämää.

Vähän vierestä mutta kaikilla on myös eri syitä, vaikeita kokemuksia ja liittyy rohkeuteen ja miten sietää torjutuksi tulemista. Esimerkiksi itsellä on aika paha trauma ja häpeä lapsuudesta kun lähetin pojalle kirjeen missä kerroin tunteistani. No 10 poikaa oli sen jälkeen minun kimpussa, haukkuivat, uhkailivat ja potkivat, siinä meni herkkä ihminen pilalle..siis mähän oon aivan outo nykyisin enkä oikeastaan lähesty ketään oikeen missään mielessä. Olen lähelle 30v niin voit kuvitella, teenkö tänäkään päivänä aloitteita? :D En. Se trauma on aika syvä kun oli väkivaltaa. Kaikki suhteet alkanut oikeastaan miehen aloitteesta. En pysty edes viestiä laittamaan. Kyllä, ihmiset pelkää elämää.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Outoa jos stalkkeri ei ole ymmäränyt minun hiljaisuudesta sitä, ettei hän kiinnosta minua millään tavalla!

• Anonyymi00019
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Vähän vierestä mutta kaikilla on myös eri syitä, vaikeita kokemuksia ja liittyy rohkeuteen ja miten sietää torjutuksi tulemista. Esimerkiksi itsellä on aika paha trauma ja häpeä lapsuudesta kun lähetin pojalle kirjeen missä kerroin tunteistani. No 10 poikaa oli sen jälkeen minun kimpussa, haukkuivat, uhkailivat ja potkivat, siinä meni herkkä ihminen pilalle..siis mähän oon aivan outo nykyisin enkä oikeastaan lähesty ketään oikeen missään mielessä. Olen lähelle 30v niin voit kuvitella, teenkö tänäkään päivänä aloitteita? :D En. Se trauma on aika syvä kun oli väkivaltaa. Kaikki suhteet alkanut oikeastaan miehen aloitteesta. En pysty edes viestiä laittamaan. Kyllä, ihmiset pelkää elämää.

Okei, ymmärrän. Ehkä standardini on liian ankarat ihmisille, on ehkä kohtuutonta että muut olisivat yhtä parkkiintuneita kuin itse. Kivempi nähdä herkempiä tyyppejä täällä, tulee hymy aina huulille kun näkee heidän silmissään elämänilon, ja muistaa sen.

Voimia <3

• Anonyymi00020
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Surullista. Miehet osaa olla julmia tai lapset tuossa tapauksessa. Itsekin joutunut pilkatuksi teininä ihastuksen taholta. Enkä sen jälkeen ole aloitteita tehnyt. Mutta jos välittänyt ihmisestä ottanut yhteyttä ja laittanut viestiä. Joskus pitää ylittää itsensä. Elämässä voi tapahtua asioita joita ei voi ennustaa. Ja sitte harmittaa ettei edes yrittä

• Anonyymi00021
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Outoa jos stalkkeri ei ole ymmäränyt minun hiljaisuudesta sitä, ettei hän kiinnosta minua millään tavalla!

Olet nainen. Eli oletat että kun olet hiljaa, niin toisen pitäisi osata tajuta viestisi. Yleinen aivovamma naisilla. Vaatii kuule sen suun avaamista. Jos hän ei kiinnosta sinua, niin sano se, äläkä ole vätys ja syyllistä toista siitä että sinulla ei ole selkärankaa olla suora.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Okei, ymmärrän. Ehkä standardini on liian ankarat ihmisille, on ehkä kohtuutonta että muut olisivat yhtä parkkiintuneita kuin itse. Kivempi nähdä herkempiä tyyppejä täällä, tulee hymy aina huulille kun näkee heidän silmissään elämänilon, ja muistaa sen.

Voimia <3

Juuri sellainen miltä näytätkin.

• Anonyymi00023

Aloitteen tekevä nainen on miesten mielestä h . o . r. o.
        Paree odotella jos mies ei uskalla tai kykene.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Juuri sellainen miltä näytätkin.

Tulkitsen tämän hyväksi asiaksi. Ihmiset eivät pidä yllätyksistä, niin sittenhän en tuota sellaisia ja kaikilla on hyvä ja turvallinen olo.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Aloitteen tekevä nainen on miesten mielestä h . o . r. o.
        Paree odotella jos mies ei uskalla tai kykene.

Ei ole. Aloitteellinen nainen on helmi.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Ei ole. Aloitteellinen nainen on helmi.

Noille kannata vastata. Ne ovat miehiä joita ei kukan ees halua lähestyä.

• Anonyymi00015

En minä ainakaan ole ollut edes ihastunut koskaan itseäni paljon nuorempaan! Olen pitänyt häntä aina ahdistavana stalkkerina ja koen niin toimivat ihmiset pahoina!

• Anonyymi00026

Niin mäkin siihen ihanaan M naiseen enkä haluakkaan voida sille mitään, tahtoisin vain enemmän.
      ihanuudella tänään vaaleat farkut ja tumma työpaikan huppari.
      Suukkoja päivääsi!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      71
      1093
    2. 64
      1052
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      59
      834
    4. 93
      827
    5. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      43
      687
    6. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      227
      673
    7. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      50
      598
    8. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      40
      580
    9. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      66
      575
    10. Nainen joka haluaa miehen

Näyttää sen selvästi. Hommaa minihameet, pitkät hiukset, laihduttaa ja on iloinen sekä aktiivinen.
      Ikävä
      79
      573
    Aihe