Olla musta erossa tai näistä höpinöistämme jos meinaat sen kanssa
Sulla on itsellä vaikea
6
156
Vastaukset
- Anonyymi00001
Harvemmin meinaan mitään. Teen mitä päätän, enkä siitä peräänny. Historiassa näkyy vain pölypilvi tässä vauhdissa millä etenen. Ja sinne kun valitsit jääväsi, niin huudot ei kuulu hiekkapilven läpi tässä vaiheessa. Oma valintasi.
- Anonyymi00002
Meinaatko syksyllä olla kokonaan sen kanssa mitä kirjoittelit
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Meinaatko syksyllä olla kokonaan sen kanssa mitä kirjoittelit
Tuskin olen sellaista kirjoitellut. Olen ajan kanssa sen verran sinut, että en ennustele tulevaisuutta. Vaan elän tässä ja nyt. Muuta aikaa ei ole.
- Anonyymi00003
Älä luule itsestäsi tai tärkeydestäsi liikoja mies.
Höpöttelen vielä. Nyt.
Juhannus tulee pian
Sen jälkeen en ole enää S24
Kaikki on sanottu ja tehty .
Tyydyn elämään aitoa elämääni
Mihin rakkaus ei ikinä tule kuulumaan .
Sitä ei ollut olemassa. , mies valehteli kaiken ja oli aivan muuta mitä oli höpöttynyt vuosikaudet . .
Naiselta - Anonyymi00005
minulle riittää jokin kättä pitempi vekotin aika ajoin. miehistä ei ole muutakun yläpään rassaajaksi sen sanon plus 30 vuoden vankalla varmuudella ,jumankauta
- Anonyymi00006
Mitä sitä kieltämään; yksin eläminen on turhauttavaa. Sanotaan, että jokainen ihminen löytää kyllä parinsa.
Mutta nyt olen jo testamentin tehnyt sisarusteni kesken, en
ala sitä uuden ihastukseni kanssa jakamaan. Omii kakrui mulla ei oo.
On aikaa ja hiukan rahaa terveyden hoitamiseen ja pieneen matkailuunkin näin kesäaikaan.
Ei muuten uskois, että viikon päästä päivän valoisuus kääntyy ensin tuumivalle,sitten jo lyhenevälle linjalle. Onhan Juhannus ja kuukausia vielä hyvää aikaa.
Meikästä Joulu on reilumpa; päivän valoisa-aika alkaa joulusta pitenemään päin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462