Hei, hyvää yötä

Anonyymi-ap

Onko kaikki hyvin?
Kauniita unia ❤️

78

570

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

      Sain päivällä pahan ahdistuskohtauksen,mut nyt on parempi olo!

      • Anonyymi00009

        🫂.
        Oliko jotain erityistä, mistä se tuli?
        Siis en kysy syytä.


      • Anonyymi00034

        Tiesithän, että monesti sellainen kohtaus tulee, kun joku on jo helpottanut ja alkaa vähän rentoutumaan.
        Hyvä, että olo on jo ok.


      • Anonyymi00075

        Minäkin kukat syreenit käryää köh


      • Anonyymi00078
        Anonyymi00075 kirjoitti:

        Minäkin kukat syreenit käryää köh

        Ne kukat on kuoleman kukkia. Hyvin vahvasti


    • Anonyymi00003

      Hyvää yötä ja kauniita unia ❤️
      Nukkua pitäisi, mutta pientä tunnekuohua tässä juuri nyt. Täytyy turvautua droppeihin.

      • Anonyymi00010

        🫂 Hyvää kuohuntaa toivottavasti. Rauhallista unta.


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        🫂 Hyvää kuohuntaa toivottavasti. Rauhallista unta.

        Monenlaista. Kiitos.


      • Anonyymi00026

        Siis lääkitsetkö itseäsi, ettet tuntisi tunteitasi? - sivusta


      • Anonyymi00033
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        Siis lääkitsetkö itseäsi, ettet tuntisi tunteitasi? - sivusta

        Unen saaminen on mahdotonta jos käy tunteet ylikierroksilla ja pidemmän päälle se käy terveyden päälle. Eli kyllä, lääkitsen itseäni rauhoittaakseni mieleni ja kehoni jotta saan levättyä. Haittaakse?


      • Anonyymi00071
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        Siis lääkitsetkö itseäsi, ettet tuntisi tunteitasi? - sivusta

        No todellakin pössy on ihan sitä varten. Sivusta


      • Anonyymi00072
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        🫂 Hyvää kuohuntaa toivottavasti. Rauhallista unta.

        Puberteettisia kuohuntaa keskustelupalstalla en epäile ollenkaan. ÄiTee


      • Anonyymi00073
        Anonyymi00033 kirjoitti:

        Unen saaminen on mahdotonta jos käy tunteet ylikierroksilla ja pidemmän päälle se käy terveyden päälle. Eli kyllä, lääkitsen itseäni rauhoittaakseni mieleni ja kehoni jotta saan levättyä. Haittaakse?

        Ei se gubbe haittaa se ny ainakaan. Tuo setä on koukussa sin juttuihin koska kukkuu kuten mm sinä olet. Pitäkää huoli ihmiset vaikka omista huumeista, ettei niitä kukaan vie esim skoudet kun tarttee niitä varmaan ite jotkut


    • Anonyymi00004

      Väsymys x 100 🫩

      • Anonyymi00011

        Ei pidä rillutella liikaa 😉


      • Anonyymi00046
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Ei pidä rillutella liikaa 😉

        Samaa mieltä. Helpompi toipua vakavista asioista siten. Joten hyvin tilanteeseen nähden menee itselläkin.
        sivuSta


      • Anonyymi00069
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Ei pidä rillutella liikaa 😉

        Se on neljä trinkkiä tällä iällä sama kankkunen silti ei voi mtn mutta hynää säästyy vaikka eineksiin. Vttuilen tietenkin pikkuisen


      • Anonyymi00070
        Anonyymi00069 kirjoitti:

        Se on neljä trinkkiä tällä iällä sama kankkunen silti ei voi mtn mutta hynää säästyy vaikka eineksiin. Vttuilen tietenkin pikkuisen

        Toki voivottelen suureen ääneen että ois juokaleilla ees jtn puhuttavaa


      • Anonyymi00076

        Ylös tuvassa sota odottaa


    • Anonyymi00005

      Ei ole. Hyvää yötä.

      • Anonyymi00012

        Mikä on vialla?


      • Anonyymi00068
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Mikä on vialla?

        Ovat liian tuohtuneita tähän maailmaan? T


    • Anonyymi00006

      Rauhallinen olotila ja kiitos toivotuksista, kuin myös sinne.

      • Anonyymi00013

        Kiitos.


      • Anonyymi00067

        Mopoako mies otit?


    • Anonyymi00007

      Ikävä. Hyvää yötä ❤️.

      k

      • Anonyymi00014

        Ehkä sinun hän lukee.


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Ehkä sinun hän lukee.

        Ehkä


      • Anonyymi00042
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Ehkä sinun hän lukee.

        Tuskin. Tää ei oo sit multa 🙄 en tiedä kuka k


    • Anonyymi00008

      Harhailin... Anteeksi siitä rakas.

      Hyvää yötä. ❤️

      • Anonyymi00017

        Palstaharhailit vai muuten?
        Kenelle vastaat?


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Palstaharhailit vai muuten?
        Kenelle vastaat?

        Palstaharhat iski. En olisi uskonut minulle niin käyvän. Sitä kai se epäselvyys valtavien tunteiden kanssa teettä. Nolottaa silti.


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Palstaharhat iski. En olisi uskonut minulle niin käyvän. Sitä kai se epäselvyys valtavien tunteiden kanssa teettä. Nolottaa silti.

        Ei se helppoa ole palauttaa itseään aina takaisin maanpinnalle uudestaan ja uudestaan, jos menee joskus ihon alle.
        Seurasiko siitä jotain huonoa?


      • Anonyymi00025
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        Ei se helppoa ole palauttaa itseään aina takaisin maanpinnalle uudestaan ja uudestaan, jos menee joskus ihon alle.
        Seurasiko siitä jotain huonoa?

        Ei nyt varsinaisesti. Ehkä se oli vihdoin riittävä tönäisy pois täältä. Elämä on tuolla ulkopuolella joka tapauksessa.


      • Anonyymi00030
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        Ei se helppoa ole palauttaa itseään aina takaisin maanpinnalle uudestaan ja uudestaan, jos menee joskus ihon alle.
        Seurasiko siitä jotain huonoa?

        Menen hyvin mielin nukkumaan silti. Öitä. 😊


      • Anonyymi00032
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        Ei nyt varsinaisesti. Ehkä se oli vihdoin riittävä tönäisy pois täältä. Elämä on tuolla ulkopuolella joka tapauksessa.

        Ehkä se oli merkki. Sinussa on se vahvuus. 🩷


      • Anonyymi00060
        Anonyymi00032 kirjoitti:

        Ehkä se oli merkki. Sinussa on se vahvuus. 🩷

        No onpa vttu vallan mukavaa näin ollen lisää pskaa ei tunnu missään


      • Anonyymi00062
        Anonyymi00030 kirjoitti:

        Menen hyvin mielin nukkumaan silti. Öitä. 😊

        Joo osaton olen siihenkään tjn


      • Anonyymi00063
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        Ei se helppoa ole palauttaa itseään aina takaisin maanpinnalle uudestaan ja uudestaan, jos menee joskus ihon alle.
        Seurasiko siitä jotain huonoa?

        Joo, se eräiden massapsy*oosi mm, ei hyvä


      • Anonyymi00064
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Palstaharhat iski. En olisi uskonut minulle niin käyvän. Sitä kai se epäselvyys valtavien tunteiden kanssa teettä. Nolottaa silti.

        Jaa sullakin alkoi kasaantua hiljalleen tällaisia ylimaallisia ajatuksia vaikutusvallastasi tai mahdollisuuksista


      • Anonyymi00066
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Palstaharhailit vai muuten?
        Kenelle vastaat?

        Sää se jaksat pieteetillä perata viikosta toiseen tätä palstaäijän monologiteatteria ja etsiä toiveikkaasti positiivisia konnotaatioita. Naiselta sivusta pidähän sinä lippu korkealla


      • Anonyymi00079
        Anonyymi00032 kirjoitti:

        Ehkä se oli merkki. Sinussa on se vahvuus. 🩷

        Ehkä se oli. Huomenta. 😊


    • Anonyymi00015

      Kenelle toivotat?

      • Anonyymi00018

        S miehelle.


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        S miehelle.

        Ja muillekin tietysti.


      • Anonyymi00059
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        S miehelle.

        Jaa minä surmasin senkin nimikirjaimen varmaan jo tjn


    • Anonyymi00022

      Minä en toivota hyvää yötä kenellekään!

      • Anonyymi00024

        Tiäkkö, että se on ihan ok 😄


      • Anonyymi00029
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        Tiäkkö, että se on ihan ok 😄

        Totta kai tiedän!!


      • Anonyymi00031
        Anonyymi00029 kirjoitti:

        Totta kai tiedän!!

        Mees nyt kiukkumutteri nukkumaan 😁


      • Anonyymi00056
        Anonyymi00031 kirjoitti:

        Mees nyt kiukkumutteri nukkumaan 😁

        Noh lukijat tuleeko teille fallokselliset ulottuvuudet mieleen sedän höpinästä vai onko ns vika minussa? Kuha vasiliton


    • Anonyymi00027

      Levollisesti vastaan hyvää yötä ja nuku hyvin❤️

      • Anonyymi00028

        Kiitos.


      • Anonyymi00055

        Älä mies jauha skeidaa.


    • Anonyymi00036

      Suomalaiset laakarit on keskitysleirin tyontekijoita.

    • Anonyymi00037

      Ei ole vielä, mutta toivottavasti juhannuksen jälkeen alkaa kirkastua! Menetetyt palkat ja sen jälkeen haluan alkaa tutustua yhteen tiettyyn mieheen!

      • Anonyymi00038

        Tummatukkaiseen mieheen..


      • Anonyymi00051
        Anonyymi00038 kirjoitti:

        Tummatukkaiseen mieheen..

        No mitäs me vaikka tältä pohjalta rakennettais sitten gubbet?


      • Anonyymi00052

        Niin ei sitä tosiaan koskaan naisia jästeille esittävä tiiä ajaako aika kaikkien kytkentähommien ohi


      • Anonyymi00053
        Anonyymi00052 kirjoitti:

        Niin ei sitä tosiaan koskaan naisia jästeille esittävä tiiä ajaako aika kaikkien kytkentähommien ohi

        Kirjoitan mitä spontaanisti tulee mieleen, eli kanavoin tavallaan, näin väitän


    • Anonyymi00039

      Hyvää yötä. Tavallaan ja tavallaan ei. Taas muistanut kuinka hauras elämä on. Realiteetit ja todellisuus on välillä kovaa. Jotenki huvittaa nuo jotka tekee pilaakin kun ne oikeasti tiedä yhtään mitään mikä on todellisuus.

      • Anonyymi00050

        Joo no äippä ei kerkiä sulle untuvapeittoa pöyhimään hyväksi tjn


    • Anonyymi00040

      Kaikki hyvin Kultaseni... hyvää yötä ja kullan kuvia

      • Anonyymi00048

        Olen vähän vaurioitunut, entä sitten? Dark huumoria- jos sul lysti on niin kädet yhteen lyö


      • Anonyymi00084

        Kiitos, oli ihan hyvät unet.


    • Anonyymi00041

      Hau sano hallikoira eiku hyvää yötä.

    • Anonyymi00043

      On ikävä koko ajan. Sama olo kuin on pitkään ollut.

      • Anonyymi00047

        Suksilla valmiina hyppäämään tuntemattoman?


      • Anonyymi00083
        Anonyymi00047 kirjoitti:

        Suksilla valmiina hyppäämään tuntemattoman?

        Hyppääminen kannattaa aina!
        Ap


    • Anonyymi00044

      Pitäisikö minulla olla olematta kaikki hyvin?

      • Anonyymi00065

        Ei, vaan toivottavasti kaikki hyvin.


    • Anonyymi00074

      👍🏻 Mukavaa maanantaita 😊

      • Anonyymi00081

        Samoin kiitos 😊


    • Anonyymi00077

      Kaikki on hyvin. Täytän päiväni ja pääni muulla kuin hänellä. Viime ýönä kuitenkin näin unen, jossa hän oli mukana. Nyt on sitten ikävä.

      • Anonyymi00086

        Viime yönä näin unta entistä ystävästä ikävä varmaan ollut.


    • Anonyymi00080

      Outo tunne, varmaan tämä mustakuu kuitenkin piristää.

      • Anonyymi00082

        Minkälainen outo tunne? Hyvä vai huono?


    • Anonyymi00087

      Kaikki hyvin Rakas... toivottavasti sielläkin. Huomenta. ❤️

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      83
      727
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      89
      673
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      28
      540
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe