Tajusin sen jokin aika sitten. Ja vaikka minä olen sellainen ollut yhdelle vuosia, vuosikymmeniä, sinulle en osaisi sellainen varmaankaan olla. Elämä on kummallista.
Etsit ns. trad. wifea
21
277
Vastaukset
- Anonyymi00001
Niinhän sä luulet
- Anonyymi00013
Haluatko kertoa tästä palstaäijän trendikkäästä aloituksesta enemmän? Älä pidä meitä jännityksessä🥱
- Anonyymi00002
Jos olisin niin pinnallinen, niin miksi sinut olisi valittu? Mitenkään väheksymättä sinua. Kaunis olet toki, mutta saisi sitä näyttävämpiäkin kiiltokuva tissiblondeja. Se että olet kaunis on vain lisäbonus. Minä olen kaipaan tasaveroisuutta. Ja jostain syystä se olet sitten sinä. En valita.
- Anonyymi00004
Tasavertaisuutta ei ole todellakaan jos toinen on 30v vanhmepi🤣 get a life
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Tasavertaisuutta ei ole todellakaan jos toinen on 30v vanhmepi🤣 get a life
Kyllä sillä on joka tavalla toinen jalka jo banaanin kuoren päällä et sä sille mitään mahda. Kello käy ja toinen jää leskeksi enne aikojaa.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kyllä sillä on joka tavalla toinen jalka jo banaanin kuoren päällä et sä sille mitään mahda. Kello käy ja toinen jää leskeksi enne aikojaa.
Tai sitten saa vaan hoitaa jotain jäårää muistisairasta ja tapella pikkuasioista lopun elämää ja työntää pyörätuolia. Pestä sen persettä.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Tai sitten saa vaan hoitaa jotain jäårää muistisairasta ja tapella pikkuasioista lopun elämää ja työntää pyörätuolia. Pestä sen persettä.
Omqt lapset pieniä siinä rinnalla. Näitä on ollut monia tarinoita. Mies on lopulta muuttunut jupoksi ja alistavaksi. Eikä edes kuole millään
- Anonyymi00014
Että vain lisäbonus aloittajaäijä kirjoittamassa höperöitä vastineita itselleen🧐
- Anonyymi00016
Anonyymi00007 kirjoitti:
Omqt lapset pieniä siinä rinnalla. Näitä on ollut monia tarinoita. Mies on lopulta muuttunut jupoksi ja alistavaksi. Eikä edes kuole millään
Onpa palstasetä saumattomasti kulkevaa kerrontaa
- Anonyymi00019
Onks sulla jotain tippaakii valuttaa?
- Anonyymi00003
Vuosikymmeniä jolleki vaimona 20-30 vuotta ei toki enää mikään nuori edustusvaimo oo.
- Anonyymi00017
On oikeus jo kurssittaa
- Anonyymi00008
Etsin hedelmällisessä lisääntymisiässä olevaa naista, jolla ei ole entuudestaan lapsia. Tietenkään ikä ei ole ainoa kriteeri, vaan myös monien muiden seikkojen pitäisi olla yhteensopivia. Koska sellaista ei ole tiedossa, himoitsen ja kaipaan tietysti muunkinlaisia naisia. Se on kuitenkin sellaista mielikuvitusleikkiä vain. Jos ei juuri täydellisen sopivaa löydy, jatkan yksin elämistä.
- Anonyymi00009
Taas joku vanaha kuihtunu mummo joka jääny elämänsä puolapuihin huutelemaan.
- Anonyymi00018
Jaa menikö hän suuren onnen ohi vai mitä nä solkkaat? Sivusta
- Anonyymi00010
Otsikko taitaa jo kertoa muuta.
- Anonyymi00020
No kerroppa sinä vaikka tästä palstaäijän otsikosta sitten joku kiva pikku tiivistelmä ym
- Anonyymi00012
Ei kai kukaan kyläpyörääkään etsi.
- Anonyymi00021
Siinä toinen aloittajaäijän suppealta ulilautasanastolta kalskahtava klisee pojka
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Siinä toinen aloittajaäijän suppealta ulilautasanastolta kalskahtava klisee pojka
Ja tästä kun kerran nääs puheeseen tuli sen Verran, että mitä pienemmät piirit ja mitä vähemmän faktuaalisia ”osumia” niin sitä laihempi sisältö, mutta hei- vaatimaton fantasia se kai tällainenkin on toivotaan että ny ees joku pyörii
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Ja tästä kun kerran nääs puheeseen tuli sen Verran, että mitä pienemmät piirit ja mitä vähemmän faktuaalisia ”osumia” niin sitä laihempi sisältö, mutta hei- vaatimaton fantasia se kai tällainenkin on toivotaan että ny ees joku pyörii
Että siinäpä uutta täsmällistä tietoa tai edes täsmällisempää ja todetaankin myös näin että status quoon jää turha miettiä ny siltä kannalta ainakaan josko kevyt kehoite veä käteen ihan kirjaimellinen on. Suola ja pippuri soppaan kuuluupi
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952043
- 1331138
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34721ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522