Etsit ns. trad. wifea

Anonyymi-ap

Tajusin sen jokin aika sitten. Ja vaikka minä olen sellainen ollut yhdelle vuosia, vuosikymmeniä, sinulle en osaisi sellainen varmaankaan olla. Elämä on kummallista.

21

277

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Niinhän sä luulet

      • Anonyymi00013

        Haluatko kertoa tästä palstaäijän trendikkäästä aloituksesta enemmän? Älä pidä meitä jännityksessä🥱


    • Anonyymi00002

      Jos olisin niin pinnallinen, niin miksi sinut olisi valittu? Mitenkään väheksymättä sinua. Kaunis olet toki, mutta saisi sitä näyttävämpiäkin kiiltokuva tissiblondeja. Se että olet kaunis on vain lisäbonus. Minä olen kaipaan tasaveroisuutta. Ja jostain syystä se olet sitten sinä. En valita.

      • Anonyymi00004

        Tasavertaisuutta ei ole todellakaan jos toinen on 30v vanhmepi🤣 get a life


      • Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Tasavertaisuutta ei ole todellakaan jos toinen on 30v vanhmepi🤣 get a life

        Kyllä sillä on joka tavalla toinen jalka jo banaanin kuoren päällä et sä sille mitään mahda. Kello käy ja toinen jää leskeksi enne aikojaa.


      • Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Kyllä sillä on joka tavalla toinen jalka jo banaanin kuoren päällä et sä sille mitään mahda. Kello käy ja toinen jää leskeksi enne aikojaa.

        Tai sitten saa vaan hoitaa jotain jäårää muistisairasta ja tapella pikkuasioista lopun elämää ja työntää pyörätuolia. Pestä sen persettä.


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Tai sitten saa vaan hoitaa jotain jäårää muistisairasta ja tapella pikkuasioista lopun elämää ja työntää pyörätuolia. Pestä sen persettä.

        Omqt lapset pieniä siinä rinnalla. Näitä on ollut monia tarinoita. Mies on lopulta muuttunut jupoksi ja alistavaksi. Eikä edes kuole millään


      • Anonyymi00014

        Että vain lisäbonus aloittajaäijä kirjoittamassa höperöitä vastineita itselleen🧐


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Omqt lapset pieniä siinä rinnalla. Näitä on ollut monia tarinoita. Mies on lopulta muuttunut jupoksi ja alistavaksi. Eikä edes kuole millään

        Onpa palstasetä saumattomasti kulkevaa kerrontaa


      • Anonyymi00019

        Onks sulla jotain tippaakii valuttaa?


    • Anonyymi00003

      Vuosikymmeniä jolleki vaimona 20-30 vuotta ei toki enää mikään nuori edustusvaimo oo.

      • Anonyymi00017

        On oikeus jo kurssittaa


    • Anonyymi00008

      Etsin hedelmällisessä lisääntymisiässä olevaa naista, jolla ei ole entuudestaan lapsia. Tietenkään ikä ei ole ainoa kriteeri, vaan myös monien muiden seikkojen pitäisi olla yhteensopivia. Koska sellaista ei ole tiedossa, himoitsen ja kaipaan tietysti muunkinlaisia naisia. Se on kuitenkin sellaista mielikuvitusleikkiä vain. Jos ei juuri täydellisen sopivaa löydy, jatkan yksin elämistä.

    • Anonyymi00009

      Taas joku vanaha kuihtunu mummo joka jääny elämänsä puolapuihin huutelemaan.

      • Anonyymi00018

        Jaa menikö hän suuren onnen ohi vai mitä nä solkkaat? Sivusta


    • Anonyymi00010

      Otsikko taitaa jo kertoa muuta.

      • Anonyymi00020

        No kerroppa sinä vaikka tästä palstaäijän otsikosta sitten joku kiva pikku tiivistelmä ym


    • Anonyymi00012

      Ei kai kukaan kyläpyörääkään etsi.

      • Anonyymi00021

        Siinä toinen aloittajaäijän suppealta ulilautasanastolta kalskahtava klisee pojka


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Siinä toinen aloittajaäijän suppealta ulilautasanastolta kalskahtava klisee pojka

        Ja tästä kun kerran nääs puheeseen tuli sen Verran, että mitä pienemmät piirit ja mitä vähemmän faktuaalisia ”osumia” niin sitä laihempi sisältö, mutta hei- vaatimaton fantasia se kai tällainenkin on toivotaan että ny ees joku pyörii


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Ja tästä kun kerran nääs puheeseen tuli sen Verran, että mitä pienemmät piirit ja mitä vähemmän faktuaalisia ”osumia” niin sitä laihempi sisältö, mutta hei- vaatimaton fantasia se kai tällainenkin on toivotaan että ny ees joku pyörii

        Että siinäpä uutta täsmällistä tietoa tai edes täsmällisempää ja todetaankin myös näin että status quoon jää turha miettiä ny siltä kannalta ainakaan josko kevyt kehoite veä käteen ihan kirjaimellinen on. Suola ja pippuri soppaan kuuluupi


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2043
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1138
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      721
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe