Jäisin leskeksi!🤣
Vastaukset 44
- Anonyymi00001
Parempi sekin kuin menettää miehensä nuorelle kauniille naiselle.
- Anonyymi00003
Haamittaa 🤣 miksi se rakastaa vaan sitä vanhaa ihan kuin ois pakkomielle
- Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
Haamittaa 🤣 miksi se rakastaa vaan sitä vanhaa ihan kuin ois pakkomielle
Hyvin todennäköisesti se on pelkkä pakkomielle hänelle! Sellaista ihmisetä en koskaan elämääni huolisi! Kauhistuttaa pelkkä ajatuskin!
- Anonyymi00010
Anonyymi00006 kirjoitti:
Hyvin todennäköisesti se on pelkkä pakkomielle hänelle! Sellaista ihmisetä en koskaan elämääni huolisi! Kauhistuttaa pelkkä ajatuskin!
Ei ollut sinulle
- Anonyymi00002
Eikä kukaan muu huoli ei edes oman ikäiset 🤣
- Anonyymi00038
Vanhempi mies pystyy elämään myös yksin. On elämänkokemusta riittävästi...
- Anonyymi00004
Eikös se olisi hyvä asia, voisit tutustua sen jälkeen toisiin. Pahimmassa tapauksessa hän olisikin joku erikoistapaus, joka vielä 100 vuotiaana osallistuisi olympialaisiin ja pitäisi sinua harjoittelupainona.
- Anonyymi00005
On kyllä erikoinen tuot sinun pakkomielteesi vanhaan mieheen. minä voi n hyvinkin passata sinulle pari huomattavasti iäkkäämpää tapausta niin heitä ei enää yritettäisi lykätä minulle.
Mistähän sekin riesä on lähtenyt liikeelle, koska en ole koskaan ollut erityisemmin kiinnostunut huomattavasti itsenäni iäkkäämmistä saateka nuoremmista vaan suurin piirtein saman ikäluokan miehistä.- Anonyymi00007
Mitäs makaat tyttären nistipoikaystävien kanssa.
- Anonyymi00008
Huvittavaa kun puhutaan aina vanhasta miehestä iän kautta. Niin Suomessa kuin maailmalla on paljon ”vanhoja” miehiä, jotka ovat kiinnostavia juuri siksi mitä he ovat oikeasti sillä hetkellä ja miten he vaikuttavat muihin ihmisiin, eikä sen vuoksi minkä ikäisiä ovat.
- Anonyymi00017
Anonyymi00007 kirjoitti:
Mitäs makaat tyttären nistipoikaystävien kanssa.
Minkähän tyttären? Tietääkseni en ole synnyttänyt.
- Anonyymi00020
Anonyymi00008 kirjoitti:
Huvittavaa kun puhutaan aina vanhasta miehestä iän kautta. Niin Suomessa kuin maailmalla on paljon ”vanhoja” miehiä, jotka ovat kiinnostavia juuri siksi mitä he ovat oikeasti sillä hetkellä ja miten he vaikuttavat muihin ihmisiin, eikä sen vuoksi minkä ikäisiä ovat.
Toki on poikkeuksia, jotka ovat energialtaan ja olemukseltaan nuoremman oloisia ja todennäköisesti he ovat myös karismaattisia, jos heillä on voimakas vaikutus yhteisöönsä ja ympäristöönsä.
Toisaalta en minäkäkn oleta, että minusta kiinnostuisivat perisuhdemielessä ja seksuaalisesti minua 15-20 vuotta nuoremmat miehet. Enkä minäkään olisi heistä kiinnostunut romanttisessa mielessä. Miksi siis oletetaan, että minä kiinnostuisin itseäni 15-20 vuotta iäkkäämmistä miehistä?
Ihminen saattaa olla persoonana kiinnostava, inspiroiva ja arvostettava iästään riippumatta. Se ei kuitenkaan tarkoita, että hänet näkisi potentiaalisena parisuhdekumppanini tai häneen rakastuisi romanttisesti saatika kokisi häntä seksuaalisesti puoleensavetäväksi. - Anonyymi00021
Anonyymi00017 kirjoitti:
Minkähän tyttären? Tietääkseni en ole synnyttänyt.
Juu me nähdään ja tiedetään toi jo. Tää on sellanen näköyhteys palsta. Stupid blond.
- Anonyymi00024
Anonyymi00021 kirjoitti:
Juu me nähdään ja tiedetään toi jo. Tää on sellanen näköyhteys palsta. Stupid blond.
Te ette tiedä mistään mitään. Ootte vaan sekoittanut ihmisiä toisiinsa. Vit tu mitä porukkaa!
- Anonyymi00025
Anonyymi00021 kirjoitti:
Tiedätte ilmihyvin yhtä hyvin kuin tyttären nistipoikaystävistä horissut.
- Anonyymi00027
Anonyymi00024 kirjoitti:
Te ette tiedä mistään mitään. Ootte vaan sekoittanut ihmisiä toisiinsa. Vit tu mitä porukkaa!
Joo niin ollaan me tiedetään kuka sä olet ja kaikki näkee sinut koko ajan. Halooo!
- Anonyymi00009
Asiassa on sikäli hyviäkin puolia, koska perisit sen kääkän ja voisit alkaa etsimään nuorta ja viriiliä panomiestä samantien ja jos se ukonrahju keikahtaa lähes heti suhteen alettua et ole menettänyt edes aikaa loppuelämän järjestelyyn. Kyllä tuossa kuitenkin on niin paljon mahdollisuuksia, että riski kannattaa ottaa ja pääseehän siitäkin eroon ihan normaalillakin menetelmällä, eli lusikat vain jakoon niin puolet tuloutuu heti omaan kassaan, kunhan muistat ettei mitään avioeroja tule hyväksyä mikä heikentää omaa likviditeettiäsi
- Anonyymi00011
Ikävä kyllä, usein selvästi nuoremmat voivat hävitä selvästi vanhemmille miehille 100-0 asiassa kuin asiassa.
- Anonyymi00012
Olipa kuspäinen kirjoitus panoista ja rahasta. Ei liene aurinko paistaa usein sinne läävään.
- Anonyymi00015
Mitäs jos miehellä on jo kaksi lasta. He jakavat omaisuuden ja mies haluaa kuitenkin avio ehdon. Sanoo että kaikki ennen tätä tienattu on hänen. Loppu puoliksi. Toisekseen. Kun menet tällaisen rikkaan miehen avioliittoon joka on vanha. Hän vain harrastaa rahoillaan. Kun sinä raadat ja kåyt töissä. Sinä siivoat. Sinä teet ruuat peset pyykit palkka työsi lisäksi. "Olethan sinä nuori ja jaksat" Perse pystyssä yöt. Onnea vaan. Mitään ei jää käteen
Vain kulunut ruumiisi. Joka oli joskus kaunis. Mieli mustattuna. Olet vain objekti hänelle. Jotta hän voisi näyttää paremmalta. Vanhan miehen Ego tarvitsee ruokaa. Tätä nuoret naiset ei käsitä. Tyhmät hakkaa päänsä seinään. Kunnes tajuavat että ehkä se nuorempi mies ei ole niin kaavoissa ja kyyninen kuin tämä vanha mies.
- Anonyymi00013
Itse en vois edes miettiä olevani 60 kanssa vaikka olenkin itse jo 50
Ei tulis mitään. Ne 60 naisetkin näyttää jo tosi vanhoilta poika hiuksineen. Aina se sama musta napa nahkatakki ja vanhan naisen vaattet- Anonyymi00016
Ihmisissä on niin paljon eroja. Usein 40-kymppinen voi olla paljon huonompikuntoisempi kuin 60-kymppinen. Mikään ikä ei ketään pelasta jos ei ole oikeasti elinvoimainen ja energinen.
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ihmisissä on niin paljon eroja. Usein 40-kymppinen voi olla paljon huonompikuntoisempi kuin 60-kymppinen. Mikään ikä ei ketään pelasta jos ei ole oikeasti elinvoimainen ja energinen.
En tarkoittanut sitä vaan että kyllä se ikä näkyy. Vaikka ois kuinka nuorekas. Ihossa luissa silmissä korvissa käsissä. Että ei kiitos
- Anonyymi00023
Anonyymi00018 kirjoitti:
En tarkoittanut sitä vaan että kyllä se ikä näkyy. Vaikka ois kuinka nuorekas. Ihossa luissa silmissä korvissa käsissä. Että ei kiitos
Tottakai jokainen valitsee oman mieltymyksen mukaan, kunhan et yleistä.
- Anonyymi00028
Anonyymi00023 kirjoitti:
Tottakai jokainen valitsee oman mieltymyksen mukaan, kunhan et yleistä.
En yleistä mutta tosiasioille ei voi mitään. Sen vaan nakee jo ihon väristäkin ja poimuista ja venyvistä korvista että toinen on vanha. Nämä ovat vain faktoja joille me emme voi mitään kun sitä ikää miehelle tulee
- Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
En yleistä mutta tosiasioille ei voi mitään. Sen vaan nakee jo ihon väristäkin ja poimuista ja venyvistä korvista että toinen on vanha. Nämä ovat vain faktoja joille me emme voi mitään kun sitä ikää miehelle tulee
Tottakai, mutta 100% varmuudella tarkoittamasi mies siinä iässä on varmuudella eri tasolla ikääntymisessä kuin joku täsmälleen saman ikäinen.
- Anonyymi00032
Kuule meissä 60 on paljon eroja. Myös 30 voi näyttää todella vanhalta ja olla ns vanha sielu.Osa tulee geeneissä osa on omaa valintaa mutta kaikkein pahinta on tuo sinun yleistäminen.
- Anonyymi00033
Anonyymi00018 kirjoitti:
Tottakai ja niin näkyy sinun iässäkin. Se on normaalia.
- Anonyymi00034
Olen 60, mutta en ole kuvailemasi nainen. Pukeudun tyylikkästi, en yritä olla nuorempi mitä olen. Minulla ei ole tatuointeja ja koruja käytän hillitysti. En kärvennä ihoani auringossa, joten ryppyjä ei juuri ole. Olen käynyt kuntosalilla vuosikymmeniä, joten minulla on timmikroppa. Yksi mutta, harvemmin minulle kelpaa suomalaiset miehet.
- Anonyymi00014
Mieshän sinä ap:kin olet. Et sitten ollutkaan hetero ilmeisesti.
- Anonyymi00022
Mikään ei ole omituisempaa kuin nuorempi mies on kiinnostunut vanhemmasta miehestä, joka on puolestaan hetero ja kiinnostunut nuoremmasta naisesta. Tämä nuorempi mies on mustasukkainen tai kateellinen, eikä halua tätä miehen ja naisen suhdetta.
- Anonyymi00019
Oliver Tree on kuollu.
- Anonyymi00026
Kuulemma paloi kuoliaaksi helikopterissa muiden mukana ennenkuin kone iskeytyi maahan.
- Anonyymi00030
Eiköhän sun kannata ihan rauhassa treffailla niitä oman ikäisiäsi ja jättää nämä vanhemmat täysin omiin oloihinsa.
Nuoret ja keski-ikäisethän eivät taida koskaan sairastua tai menettää kumppaniaan ja jäädä leskeksi.
Kasvunvaraa toivottaen elämänkokemuksella.- Anonyymi00031
Nykymiesten trendi on saada suoraan sydänkohtaus kerralla. Siihen saakka ollaan oltu omasta mielestä 100% terveitä vaikka kehossa olisi ollut jo vuosia vaikka millaisia sairauksia tulossa.
- Anonyymi00035
Anonyymi00031 kirjoitti:
Nykymiesten trendi on saada suoraan sydänkohtaus kerralla. Siihen saakka ollaan oltu omasta mielestä 100% terveitä vaikka kehossa olisi ollut jo vuosia vaikka millaisia sairauksia tulossa.
Joo ja lääkärissä tai verikokeissa ei käydä. Sitten ihmettelevät, kun saavat aivoinfarktin.
- Anonyymi00043
Anonyymi00035 kirjoitti:
Joo ja lääkärissä tai verikokeissa ei käydä. Sitten ihmettelevät, kun saavat aivoinfarktin.
Tuollainen on muuten tosiaan yleistynyt ihan silminnähden työpaikoilla ja muutenkin elämässä. Ennen kohtausta ollaan niin sporttisia ja terveitä. Sydän on se tärkein elin, joka vaikuttaa kaikkeen, joten sydämen kunto määrittää aika tarkkaan ihmisen elämänvoiman ja tulevaisuuden terveyden suhteen.
- Anonyymi00044
Anonyymi00043 kirjoitti:
Tuollainen on muuten tosiaan yleistynyt ihan silminnähden työpaikoilla ja muutenkin elämässä. Ennen kohtausta ollaan niin sporttisia ja terveitä. Sydän on se tärkein elin, joka vaikuttaa kaikkeen, joten sydämen kunto määrittää aika tarkkaan ihmisen elämänvoiman ja tulevaisuuden terveyden suhteen.
On se aika omituinen tunne kun työkaveri on edellisenä päivänä hoitanut työtään ihan normaalisti ja sitten seuraavana päivänä ilmoitetaan, kaveri on kuollut, hän ei saavu enää työpalaveriin.
- Anonyymi00036
Kukapa sitä tietää päiviensä määrää...
- Anonyymi00037
Et voi tietää kuka kuolee ensin. Mahdollisuus on myös, että vanhamies jää leskeksi.
- Anonyymi00039
Nuoret klopit ovat amatöörejä siinä kuinka naista pidetään hyvänä.
Suuret luulot itsestään ovat kovat klopeilla.- Anonyymi00041
Suomalaisilla miehillä on ihmeellinen tapa haukkua suomalaisia naisia. Luulevat itse olevansa jotain jalokiviä. Jopa ruotsalaiset miehet kunnioittavat naisia enemmän.
- Anonyymi00040
Elon päivistä ei lopultakaan tiedä.
- Anonyymi00042
52 vuotias mies on tosi repsahtanut. Iho ja maha roikkuu ja niska on vaan jäykkä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761530
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.96736En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48536
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483