Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pakotti Iranin lopettamaan laivaliikenteen häirinnän. On se hurja mies.
Trumpille jälleen voitto
310
715
Vastaukset
- Anonyymi00001
"Annan täten täyden valtuuden Hormuzinsalmen avaamiseen ja Yhdysvaltojen merisaarron välittömään purkamiseen. Laivat, käynnistäkää moottorinne! Antakaa öljyn virrata!"
- Donald Trump
www.is.fi/ulkomaat/art-2000012052547.html- Anonyymi00002
Todellinen suurmies kyseessä, länsimaissa olisi aika ankeaa ilman Trumpia. Ja Iranilla olisi pian ydinase ilman Häntä.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Todellinen suurmies kyseessä, länsimaissa olisi aika ankeaa ilman Trumpia. Ja Iranilla olisi pian ydinase ilman Häntä.
Odotamme, että Vihreät ja Vasemmistoliitto lähettävät syntymäpäiväonnittelut Donald Trumpille.
- Anonyymi00007
Anonyymi00003 kirjoitti:
Odotamme, että Vihreät ja Vasemmistoliitto lähettävät syntymäpäiväonnittelut Donald Trumpille.
Vasemmistolaiset ovat tunnetusti huonotapaista, suvaitsematonta ja vihamielistä sakkia, eikä siis olekaan odotettavissa että he onnittelisivat Trumpia.
- Anonyymi00009
Hormuzinsalmi avataan kun maat ovat virallisesti allekirjoittaneet sopimuksen perjantaina, kertoo presidentti Donald Trump tuoreimmassa Truth Social -viestissään.
"Tämä mahtava sopimus tuo rauhaa ja turvaa koko alueelle! Monet presidentit ennen minua ovat yrittäneet sopia rauhasta Iranin kanssa, ja kaikki ovat epäonnistuneet ennen minua.
Alueen johtajat ovat ensimmäistä kertaa löytäneet presidentin, joka voi auttaa heitä saavuttamaan todellisen rauhan.
Kun salmi avataan perjantaina miinanraivaussopimuksen allekirjoittamisen yhteydessä, öljy virtaa jälleen molemmista päistä alueelle ja maailmalle!" - Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Hormuzinsalmi avataan kun maat ovat virallisesti allekirjoittaneet sopimuksen perjantaina, kertoo presidentti Donald Trump tuoreimmassa Truth Social -viestissään.
"Tämä mahtava sopimus tuo rauhaa ja turvaa koko alueelle! Monet presidentit ennen minua ovat yrittäneet sopia rauhasta Iranin kanssa, ja kaikki ovat epäonnistuneet ennen minua.
Alueen johtajat ovat ensimmäistä kertaa löytäneet presidentin, joka voi auttaa heitä saavuttamaan todellisen rauhan.
Kun salmi avataan perjantaina miinanraivaussopimuksen allekirjoittamisen yhteydessä, öljy virtaa jälleen molemmista päistä alueelle ja maailmalle!"Huikea karju tämä Trump! Maailma kaipaa kipeästi tuollaisia Trumpin kaltaisia suurmiehiä laittamaan asiat kuntoon näinä sairaina aikoina.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Huikea karju tämä Trump! Maailma kaipaa kipeästi tuollaisia Trumpin kaltaisia suurmiehiä laittamaan asiat kuntoon näinä sairaina aikoina.
Virallinen allekirjoitusseremonia on 19. kesäkuuta Sveitsissä. Näin se Trump taas jytkytti kaikki tavoitteet maaliin!
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Huikea karju tämä Trump! Maailma kaipaa kipeästi tuollaisia Trumpin kaltaisia suurmiehiä laittamaan asiat kuntoon näinä sairaina aikoina.
Ja kuinka moni yhä uskoo hänen puheitaan? Mitähän mieltä Iran on tällä kertaa?
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ja kuinka moni yhä uskoo hänen puheitaan? Mitähän mieltä Iran on tällä kertaa?
Ignoranssiko vaivaa punikkeja taas?
"Pakistan: Sopimus saatu aikaan
Yhdysvaltojen ja Iranin välille on saatu rauhansopimus, julistaa Pakistanin pääministeri Shehbaz Sharif uutistoimisto Reutersin mukaan.
Sharifin mukaan molemmat maat ovat suostuneet lopettamaan välittömästi sotilaalliset toimet, myös Libanonissa, jossa Israel on taistellut äärijärjestö Hizbollahia vastaan.
Virallinen allekirjoitusseremonia on ensi perjantaina eli 19. kesäkuuta Sveitsissä, Sharif ilmoittaa Reutersin mukaan."
www.reuters.com/world/asia-pacific/pakistan-pm-sharif-says-x-post-that-final-text-us-iran-peace-deal-agreed-working-2026-06-12/ Anonyymi00009 kirjoitti:
Hormuzinsalmi avataan kun maat ovat virallisesti allekirjoittaneet sopimuksen perjantaina, kertoo presidentti Donald Trump tuoreimmassa Truth Social -viestissään.
"Tämä mahtava sopimus tuo rauhaa ja turvaa koko alueelle! Monet presidentit ennen minua ovat yrittäneet sopia rauhasta Iranin kanssa, ja kaikki ovat epäonnistuneet ennen minua.
Alueen johtajat ovat ensimmäistä kertaa löytäneet presidentin, joka voi auttaa heitä saavuttamaan todellisen rauhan.
Kun salmi avataan perjantaina miinanraivaussopimuksen allekirjoittamisen yhteydessä, öljy virtaa jälleen molemmista päistä alueelle ja maailmalle!"Hormuz oli auki ennen rumpin ja netanjehun laitonta hyökkäystä.
Typerä pelle rump irtisanoi Obaman tekemän mainion sopimuksen ensimmäisellä kaudellaan, koska se oli mustan miehen mainio saavutus.
Nyt kaikki, siis kaikki kortit ovat Iranilla ja rumppi kärsii karvaan tappion juuri ennen USAn ensimmäistä ja rumpin seitsemättä bankrottia.
Idiokratia leffa oli muuten dokumentti rumpin hallinnosta.- Anonyymi00039
he-ma kirjoitti:
Hormuz oli auki ennen rumpin ja netanjehun laitonta hyökkäystä.
Typerä pelle rump irtisanoi Obaman tekemän mainion sopimuksen ensimmäisellä kaudellaan, koska se oli mustan miehen mainio saavutus.
Nyt kaikki, siis kaikki kortit ovat Iranilla ja rumppi kärsii karvaan tappion juuri ennen USAn ensimmäistä ja rumpin seitsemättä bankrottia.
Idiokratia leffa oli muuten dokumentti rumpin hallinnosta.Käsittämätöntä miten olet Iranin ääri-islamistisen hallinon puolella! Vai että laiton hyökkäys? Ko. terroristeja tukeva valtio kehitti ydinasetta ja ballistista ohjusta!
Viestisi oli enimmäkseen järjetöntä mongerrusta, onko korkki taas narahtanut? - Anonyymi00044
Anonyymi00003 kirjoitti:
Odotamme, että Vihreät ja Vasemmistoliitto lähettävät syntymäpäiväonnittelut Donald Trumpille.
Sofia virta ,Honkasalo ,nasimat liekeissä!
YLE HS,,ssä suruliputus... - Anonyymi00045
Anonyymi00011 kirjoitti:
Virallinen allekirjoitusseremonia on 19. kesäkuuta Sveitsissä. Näin se Trump taas jytkytti kaikki tavoitteet maaliin!
Sveitsissä mahdollisesti alkekirjoitetaan ns aiesopimus, jos kaikki osapuolten aiesopimukseen liittyvät ehdot täyttyvät.
Tämän sopimuksen jälkeen alkaa ns rauhanneuvottelut, jos aiesopimusta ei rikota.
Varsinainen rauhansopimus saattaa syntyä tänä vuonna. - Anonyymi00061
Anonyymi00002 kirjoitti:
Todellinen suurmies kyseessä, länsimaissa olisi aika ankeaa ilman Trumpia. Ja Iranilla olisi pian ydinase ilman Häntä.
Olet oikeassa.
Trumb on MahtiMies.
Ja heitä tarvittaisiin Enemmän!!!! - Anonyymi00071
>ole simpanssi
>heittele paskaa ympäriinsä
>tajua että kukaan ei arvosta paskanheittelyäsi
>kiukuttele ja jatka paskan heittelyä ympäriinsä
>kukaan ei edelleenkään arvosta paskanheittelyäsi
>heittele vähän lisää paskaa kunnes luovutat
>siivoa paskasi
>paskanhaju jää silti leijailemaan
>kuvittele että olet nyt ansainnut kunnioitusta ja arvostusta koska siivosit omat paskasi - Anonyymi00072
Anonyymi00071 kirjoitti:
>ole simpanssi
>heittele paskaa ympäriinsä
>tajua että kukaan ei arvosta paskanheittelyäsi
>kiukuttele ja jatka paskan heittelyä ympäriinsä
>kukaan ei edelleenkään arvosta paskanheittelyäsi
>heittele vähän lisää paskaa kunnes luovutat
>siivoa paskasi
>paskanhaju jää silti leijailemaan
>kuvittele että olet nyt ansainnut kunnioitusta ja arvostusta koska siivosit omat paskasiSellaista se punikkien elämä on.
- Anonyymi00074
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ja kuinka moni yhä uskoo hänen puheitaan? Mitähän mieltä Iran on tällä kertaa?
Israel ei ainakaan usko...
Ilmoitti jo, ettei rauhansopimus sido heitä - Anonyymi00075
Anonyymi00039 kirjoitti:
Käsittämätöntä miten olet Iranin ääri-islamistisen hallinon puolella! Vai että laiton hyökkäys? Ko. terroristeja tukeva valtio kehitti ydinasetta ja ballistista ohjusta!
Viestisi oli enimmäkseen järjetöntä mongerrusta, onko korkki taas narahtanut?Yhtä laillinen, kuin Venäjän hyökkäys Ukrainaan
- Anonyymi00076
Anonyymi00007 kirjoitti:
Vasemmistolaiset ovat tunnetusti huonotapaista, suvaitsematonta ja vihamielistä sakkia, eikä siis olekaan odotettavissa että he onnittelisivat Trumpia.
Vasemmisto ei ole huonotapaista ja vihamielistä sakkia joten lopetas nyt jo se paskan suoltaminen ja vielä keskellä yötä!!
- Anonyymi00081
Anonyymi00074 kirjoitti:
Israel ei ainakaan usko...
Ilmoitti jo, ettei rauhansopimus sido heitäNyt jännitetään saako Trump rakkikoira Israelinsa kuriin
...tuskin, joten oma veikkaus, että saadaan nauttia jatkossakin kalliista polttoaineesta - Anonyymi00090
Anonyymi00010 kirjoitti:
Huikea karju tämä Trump! Maailma kaipaa kipeästi tuollaisia Trumpin kaltaisia suurmiehiä laittamaan asiat kuntoon näinä sairaina aikoina.
8-kymppinen diilikarju karjuu riemuissaan tehtyään ps-k♤n diilin.
Hei! Me tehtiin siis diili! Diili!! - Anonyymi00102
Anonyymi00002 kirjoitti:
Todellinen suurmies kyseessä, länsimaissa olisi aika ankeaa ilman Trumpia. Ja Iranilla olisi pian ydinase ilman Häntä.
Heheheee.
- Anonyymi00104
Anonyymi00007 kirjoitti:
Vasemmistolaiset ovat tunnetusti huonotapaista, suvaitsematonta ja vihamielistä sakkia, eikä siis olekaan odotettavissa että he onnittelisivat Trumpia.
Siis persut on moukkia.
- Anonyymi00107
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ja kuinka moni yhä uskoo hänen puheitaan? Mitähän mieltä Iran on tällä kertaa?
Ei kukaan usko Trumpukkaa jos on järkevä.
- Anonyymi00109
he-ma kirjoitti:
Hormuz oli auki ennen rumpin ja netanjehun laitonta hyökkäystä.
Typerä pelle rump irtisanoi Obaman tekemän mainion sopimuksen ensimmäisellä kaudellaan, koska se oli mustan miehen mainio saavutus.
Nyt kaikki, siis kaikki kortit ovat Iranilla ja rumppi kärsii karvaan tappion juuri ennen USAn ensimmäistä ja rumpin seitsemättä bankrottia.
Idiokratia leffa oli muuten dokumentti rumpin hallinnosta.Persut rakastaa hienoja sanoja vaikka eivät niitä ymmärräkään.
- Anonyymi00110
Anonyymi00074 kirjoitti:
Israel ei ainakaan usko...
Ilmoitti jo, ettei rauhansopimus sido heitäEikä tule rauhaa. Ei ei.
- Anonyymi00111
Anonyymi00075 kirjoitti:
Yhtä laillinen, kuin Venäjän hyökkäys Ukrainaan
Juuri näin.
- Anonyymi00113
Anonyymi00081 kirjoitti:
Nyt jännitetään saako Trump rakkikoira Israelinsa kuriin
...tuskin, joten oma veikkaus, että saadaan nauttia jatkossakin kalliista polttoaineestaKyllä Näin on.
- Anonyymi00114
he-ma kirjoitti:
Hormuz oli auki ennen rumpin ja netanjehun laitonta hyökkäystä.
Typerä pelle rump irtisanoi Obaman tekemän mainion sopimuksen ensimmäisellä kaudellaan, koska se oli mustan miehen mainio saavutus.
Nyt kaikki, siis kaikki kortit ovat Iranilla ja rumppi kärsii karvaan tappion juuri ennen USAn ensimmäistä ja rumpin seitsemättä bankrottia.
Idiokratia leffa oli muuten dokumentti rumpin hallinnosta.Niin, ja Iranilla olisi ollut ydinaseita käytössä… niillähän te vassarit tykkäätte uhkailla.
- Anonyymi00115
Anonyymi00090 kirjoitti:
8-kymppinen diilikarju karjuu riemuissaan tehtyään ps-k♤n diilin.
Hei! Me tehtiin siis diili! Diili!!Ei ymmärrä rassukka ,eikä persupaskat.
- Anonyymi00116
Anonyymi00071 kirjoitti:
>ole simpanssi
>heittele paskaa ympäriinsä
>tajua että kukaan ei arvosta paskanheittelyäsi
>kiukuttele ja jatka paskan heittelyä ympäriinsä
>kukaan ei edelleenkään arvosta paskanheittelyäsi
>heittele vähän lisää paskaa kunnes luovutat
>siivoa paskasi
>paskanhaju jää silti leijailemaan
>kuvittele että olet nyt ansainnut kunnioitusta ja arvostusta koska siivosit omat paskasiTuollaisia te vihavassarit olette 🤷♂️
- Anonyymi00120
Anonyymi00076 kirjoitti:
Vasemmisto ei ole huonotapaista ja vihamielistä sakkia joten lopetas nyt jo se paskan suoltaminen ja vielä keskellä yötä!!
Olipas hyvätapainen viesti! 🤭🤣🤣🤣
- Anonyymi00142
Anonyymi00009 kirjoitti:
Hormuzinsalmi avataan kun maat ovat virallisesti allekirjoittaneet sopimuksen perjantaina, kertoo presidentti Donald Trump tuoreimmassa Truth Social -viestissään.
"Tämä mahtava sopimus tuo rauhaa ja turvaa koko alueelle! Monet presidentit ennen minua ovat yrittäneet sopia rauhasta Iranin kanssa, ja kaikki ovat epäonnistuneet ennen minua.
Alueen johtajat ovat ensimmäistä kertaa löytäneet presidentin, joka voi auttaa heitä saavuttamaan todellisen rauhan.
Kun salmi avataan perjantaina miinanraivaussopimuksen allekirjoittamisen yhteydessä, öljy virtaa jälleen molemmista päistä alueelle ja maailmalle!"Etelämaiden rauhat kestää seuraavan kahvitauon yli.
- Anonyymi00144
Anonyymi00007 kirjoitti:
Vasemmistolaiset ovat tunnetusti huonotapaista, suvaitsematonta ja vihamielistä sakkia, eikä siis olekaan odotettavissa että he onnittelisivat Trumpia.
Trumphan on tunnetusti sivistynyt, suvatsevainen, hyvätapainen herrasmies, jolle ei tulisi mieleenkään nimitellä häntä haastattelevaa medianaista possuksi.
Eikä hän myöskään haukkuisi ketään valovoimaista rokkistaraa lahjattomaksi kuivaksi luumuksi.
Kyllä tämä ajan patinoima vaatimaton herrasmies kelpaa esikuvaksi kaikille maailman hallitsijoille ja ihan kelle tahansa tavalliselle ihmiselle.
Miten Usa onkaan voinut tulla aiemmin toimeen ilman tätä maailman ihmisten esikuvaa? Toivottavasti saa nyt sen nobelin ja ehkä kolmannen kauden valkotalossa! Anonyymi00039 kirjoitti:
Käsittämätöntä miten olet Iranin ääri-islamistisen hallinon puolella! Vai että laiton hyökkäys? Ko. terroristeja tukeva valtio kehitti ydinasetta ja ballistista ohjusta!
Viestisi oli enimmäkseen järjetöntä mongerrusta, onko korkki taas narahtanut?Niinkö sanoin? En, vaan että rumpetille on tulossa valtava tappio.
Opettele idiootti ymmärtämään lukemasi!- Anonyymi00146
Itsehän Trump toimillaan sulki sen salmen. Se oli auki ennen kuin hän päätti ryhtyä pommittamaan Iranin tyttökouluja jne. Täytyy olla todella tyhmä, jos näkee vanhaan tilanteeseen palaamisen voittona.
- Anonyymi00148
Anonyymi00011 kirjoitti:
Virallinen allekirjoitusseremonia on 19. kesäkuuta Sveitsissä. Näin se Trump taas jytkytti kaikki tavoitteet maaliin!
Iranin johto vaihtunut, uraani haettu pois. Lisäksi tuo ei ole rauhansopimus. 60 päivän neuvottelut alkaa.
- Anonyymi00152
Anonyymi00102 kirjoitti:
Heheheee.
Trump-suvulla on Nikola Teslan aikakone, joten Trump on viisain ja voittamaton !!!
- Anonyymi00159
Anonyymi00002 kirjoitti:
Todellinen suurmies kyseessä, länsimaissa olisi aika ankeaa ilman Trumpia. Ja Iranilla olisi pian ydinase ilman Häntä.
Kyllä Trumpelo teki jenkeille kalliin kolhun,tuolla järjettömällä Iranin seikkailulla,joka ei tule päättymään tähän eikä hyvin.Tuo vanha. Hörhö on laittanut.koko maailman sekaisin.Samoin myös yrittää ajaa terroristi ryssien etuja Ukrainan osalla.Mitäs muuta se KGP,n soturi voisi tekdäkkään..Olisi aika jo siirtyä tuonkin tuonpuoleiseen.
- Anonyymi00160
Anonyymi00002 kirjoitti:
Todellinen suurmies kyseessä, länsimaissa olisi aika ankeaa ilman Trumpia. Ja Iranilla olisi pian ydinase ilman Häntä.
Suurta tuossa Trumpissa on sivistymättömyys, ahneus, narsismi, empatian puute ja tyylittömyys! ( lippalakki ihan kuin jollain teiniräppärillä! )
- Anonyymi00162
Anonyymi00007 kirjoitti:
Vasemmistolaiset ovat tunnetusti huonotapaista, suvaitsematonta ja vihamielistä sakkia, eikä siis olekaan odotettavissa että he onnittelisivat Trumpia.
Vihervasemmisto tekee marxilaista kulttuuri vallankumousta.
- Anonyymi00163
Anonyymi00010 kirjoitti:
Huikea karju tämä Trump! Maailma kaipaa kipeästi tuollaisia Trumpin kaltaisia suurmiehiä laittamaan asiat kuntoon näinä sairaina aikoina.
Dodald Trump haluaa hävittää pahuuden mm kommunismin maailmasta jotta ihmiset voisivat paremmin. Trump uskoo ainakin jonkin verran Jumalaam ja siihen kuuluu että pitää tehdä hyviä asioita
. - Anonyymi00165
Anonyymi00039 kirjoitti:
Käsittämätöntä miten olet Iranin ääri-islamistisen hallinon puolella! Vai että laiton hyökkäys? Ko. terroristeja tukeva valtio kehitti ydinasetta ja ballistista ohjusta!
Viestisi oli enimmäkseen järjetöntä mongerrusta, onko korkki taas narahtanut?Muistuipa mieleen, minullahan on pullo viinaa. Kiitos😁😁😁
- Anonyymi00167
Anonyymi00039 kirjoitti:
Käsittämätöntä miten olet Iranin ääri-islamistisen hallinon puolella! Vai että laiton hyökkäys? Ko. terroristeja tukeva valtio kehitti ydinasetta ja ballistista ohjusta!
Viestisi oli enimmäkseen järjetöntä mongerrusta, onko korkki taas narahtanut?Nimenomaan laittomast hyökkäyksestä oli kysymys. Mitä terrorisimin tulee, niin Irn on puhdas pulmunen verrattuna israeliin ja usaan, jotak terrorisoivat pulta maailmaa. Et ole asioist perillä.
- Anonyymi00192
he-ma kirjoitti:
Niinkö sanoin? En, vaan että rumpetille on tulossa valtava tappio.
Opettele idiootti ymmärtämään lukemasi!Ei noissa sinun idioottímongerruksissasi ole mitään järkeä. Pelkkää äärivassarin tunkionhajuista vihapuhetta.
- Anonyymi00200
Anonyymi00167 kirjoitti:
Nimenomaan laittomast hyökkäyksestä oli kysymys. Mitä terrorisimin tulee, niin Irn on puhdas pulmunen verrattuna israeliin ja usaan, jotak terrorisoivat pulta maailmaa. Et ole asioist perillä.
Ihan harhaista lörpötysta ja terroristien tukemista. Taidat olla punikki.
- Anonyymi00214
Anonyymi00002 kirjoitti:
Todellinen suurmies kyseessä, länsimaissa olisi aika ankeaa ilman Trumpia. Ja Iranilla olisi pian ydinase ilman Häntä.
Empä jaksa uskoa että Iran lopettaa uranin rikastamista tähän, vaan se jatkuu niin kauan kun se saa ydinaseen, eikä siihen usko edes kaikki USA: rebuplikaanitkaan.
- Anonyymi00217
Anonyymi00113 kirjoitti:
Kyllä Näin on.
Minäkin pahoin pelkään. Toivoisin kyllä hartaasti olevani väärässä.
- Anonyymi00236
Haha haat.
- Anonyymi00237
Anonyymi00003 kirjoitti:
Odotamme, että Vihreät ja Vasemmistoliitto lähettävät syntymäpäiväonnittelut Donald Trumpille.
Ei mitään aihetta.
- Anonyymi00238
Anonyymi00007 kirjoitti:
Vasemmistolaiset ovat tunnetusti huonotapaista, suvaitsematonta ja vihamielistä sakkia, eikä siis olekaan odotettavissa että he onnittelisivat Trumpia.
Sinäkö persu hyväntahtoinen ? Anna meidän nauraa.
- Anonyymi00239
Anonyymi00010 kirjoitti:
Huikea karju tämä Trump! Maailma kaipaa kipeästi tuollaisia Trumpin kaltaisia suurmiehiä laittamaan asiat kuntoon näinä sairaina aikoina.
Voi pikku persua.
- Anonyymi00240
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ja kuinka moni yhä uskoo hänen puheitaan? Mitähän mieltä Iran on tällä kertaa?
Vain tyhmät uskoo varis Trumpiin.
- Anonyymi00241
he-ma kirjoitti:
Hormuz oli auki ennen rumpin ja netanjehun laitonta hyökkäystä.
Typerä pelle rump irtisanoi Obaman tekemän mainion sopimuksen ensimmäisellä kaudellaan, koska se oli mustan miehen mainio saavutus.
Nyt kaikki, siis kaikki kortit ovat Iranilla ja rumppi kärsii karvaan tappion juuri ennen USAn ensimmäistä ja rumpin seitsemättä bankrottia.
Idiokratia leffa oli muuten dokumentti rumpin hallinnosta.Iran voitti.
- Anonyymi00242
Anonyymi00045 kirjoitti:
Sveitsissä mahdollisesti alkekirjoitetaan ns aiesopimus, jos kaikki osapuolten aiesopimukseen liittyvät ehdot täyttyvät.
Tämän sopimuksen jälkeen alkaa ns rauhanneuvottelut, jos aiesopimusta ei rikota.
Varsinainen rauhansopimus saattaa syntyä tänä vuonna.Yhtä hyvin ei
- Anonyymi00243
Anonyymi00061 kirjoitti:
Olet oikeassa.
Trumb on MahtiMies.
Ja heitä tarvittaisiin Enemmän!!!!Heeheehee.
- Anonyymi00244
Anonyymi00072 kirjoitti:
Sellaista se punikkien elämä on.
Haista paskasi persunatsi.
- Anonyymi00247
Anonyymi00081 kirjoitti:
Nyt jännitetään saako Trump rakkikoira Israelinsa kuriin
...tuskin, joten oma veikkaus, että saadaan nauttia jatkossakin kalliista polttoaineestaKyllä. Näin on.
- Anonyymi00248
Anonyymi00090 kirjoitti:
8-kymppinen diilikarju karjuu riemuissaan tehtyään ps-k♤n diilin.
Hei! Me tehtiin siis diili! Diili!!Ja kohta sota jatkuu entistä kovempana.
- Anonyymi00249
Anonyymi00104 kirjoitti:
Siis persut on moukkia.
Todella.
- Anonyymi00250
Anonyymi00109 kirjoitti:
Persut rakastaa hienoja sanoja vaikka eivät niitä ymmärräkään.
Juuri niin. Eivätkä osaa kirjoittaa oikein.
- Anonyymi00252
Anonyymi00116 kirjoitti:
Tuollaisia te vihavassarit olette 🤷♂️
Et tunne meitä.
- Anonyymi00254
Anonyymi00144 kirjoitti:
Trumphan on tunnetusti sivistynyt, suvatsevainen, hyvätapainen herrasmies, jolle ei tulisi mieleenkään nimitellä häntä haastattelevaa medianaista possuksi.
Eikä hän myöskään haukkuisi ketään valovoimaista rokkistaraa lahjattomaksi kuivaksi luumuksi.
Kyllä tämä ajan patinoima vaatimaton herrasmies kelpaa esikuvaksi kaikille maailman hallitsijoille ja ihan kelle tahansa tavalliselle ihmiselle.
Miten Usa onkaan voinut tulla aiemmin toimeen ilman tätä maailman ihmisten esikuvaa? Toivottavasti saa nyt sen nobelin ja ehkä kolmannen kauden valkotalossa!Toivottavasti joku hänet eliminoi pian.
- Anonyymi00255
he-ma kirjoitti:
Niinkö sanoin? En, vaan että rumpetille on tulossa valtava tappio.
Opettele idiootti ymmärtämään lukemasi!Turha toive!
- Anonyymi00256
Anonyymi00146 kirjoitti:
Itsehän Trump toimillaan sulki sen salmen. Se oli auki ennen kuin hän päätti ryhtyä pommittamaan Iranin tyttökouluja jne. Täytyy olla todella tyhmä, jos näkee vanhaan tilanteeseen palaamisen voittona.
No tyhmyys on persuilla verissä.
- Anonyymi00257
Anonyymi00159 kirjoitti:
Kyllä Trumpelo teki jenkeille kalliin kolhun,tuolla järjettömällä Iranin seikkailulla,joka ei tule päättymään tähän eikä hyvin.Tuo vanha. Hörhö on laittanut.koko maailman sekaisin.Samoin myös yrittää ajaa terroristi ryssien etuja Ukrainan osalla.Mitäs muuta se KGP,n soturi voisi tekdäkkään..Olisi aika jo siirtyä tuonkin tuonpuoleiseen.
Ja pian.
- Anonyymi00258
Anonyymi00160 kirjoitti:
Suurta tuossa Trumpissa on sivistymättömyys, ahneus, narsismi, empatian puute ja tyylittömyys! ( lippalakki ihan kuin jollain teiniräppärillä! )
Olet oikeassa.ja vielä puvun kanssa.
- Anonyymi00259
Anonyymi00162 kirjoitti:
Vihervasemmisto tekee marxilaista kulttuuri vallankumousta.
Yy yy oi oi.
- Anonyymi00260
Anonyymi00163 kirjoitti:
Dodald Trump haluaa hävittää pahuuden mm kommunismin maailmasta jotta ihmiset voisivat paremmin. Trump uskoo ainakin jonkin verran Jumalaam ja siihen kuuluu että pitää tehdä hyviä asioita
.Haahaahiihii.
- Anonyymi00261
Anonyymi00167 kirjoitti:
Nimenomaan laittomast hyökkäyksestä oli kysymys. Mitä terrorisimin tulee, niin Irn on puhdas pulmunen verrattuna israeliin ja usaan, jotak terrorisoivat pulta maailmaa. Et ole asioist perillä.
No eihän persut koskaan.
- Anonyymi00263
Anonyymi00200 kirjoitti:
Ihan harhaista lörpötysta ja terroristien tukemista. Taidat olla punikki.
Sinä olet typerä persupaska.
- Anonyymi00264
Anonyymi00214 kirjoitti:
Empä jaksa uskoa että Iran lopettaa uranin rikastamista tähän, vaan se jatkuu niin kauan kun se saa ydinaseen, eikä siihen usko edes kaikki USA: rebuplikaanitkaan.
Ei usko.
- Anonyymi00330
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ja kuinka moni yhä uskoo hänen puheitaan? Mitähän mieltä Iran on tällä kertaa?
Ja Netanjahu. Turhaan magaukko pullistelee.
- Anonyymi00331
he-ma kirjoitti:
Hormuz oli auki ennen rumpin ja netanjehun laitonta hyökkäystä.
Typerä pelle rump irtisanoi Obaman tekemän mainion sopimuksen ensimmäisellä kaudellaan, koska se oli mustan miehen mainio saavutus.
Nyt kaikki, siis kaikki kortit ovat Iranilla ja rumppi kärsii karvaan tappion juuri ennen USAn ensimmäistä ja rumpin seitsemättä bankrottia.
Idiokratia leffa oli muuten dokumentti rumpin hallinnosta.Persut ilakoi turhaan.
- Anonyymi00332
Anonyymi00045 kirjoitti:
Sveitsissä mahdollisesti alkekirjoitetaan ns aiesopimus, jos kaikki osapuolten aiesopimukseen liittyvät ehdot täyttyvät.
Tämän sopimuksen jälkeen alkaa ns rauhanneuvottelut, jos aiesopimusta ei rikota.
Varsinainen rauhansopimus saattaa syntyä tänä vuonna.Tai sitten ei.
- Anonyymi00334
Anonyymi00075 kirjoitti:
Yhtä laillinen, kuin Venäjän hyökkäys Ukrainaan
Juuri niin.
- Anonyymi00335
Anonyymi00081 kirjoitti:
Nyt jännitetään saako Trump rakkikoira Israelinsa kuriin
...tuskin, joten oma veikkaus, että saadaan nauttia jatkossakin kalliista polttoaineestaNäin on.
- Anonyymi00336
Anonyymi00114 kirjoitti:
Niin, ja Iranilla olisi ollut ydinaseita käytössä… niillähän te vassarit tykkäätte uhkailla.
Haista paska.
- Anonyymi00337
he-ma kirjoitti:
Niinkö sanoin? En, vaan että rumpetille on tulossa valtava tappio.
Opettele idiootti ymmärtämään lukemasi!Persuthan ei osaa lukea.
- Anonyymi00338
Anonyymi00152 kirjoitti:
Trump-suvulla on Nikola Teslan aikakone, joten Trump on viisain ja voittamaton !!!
Lentosi vaan hittoon.
- Anonyymi00339
Anonyymi00159 kirjoitti:
Kyllä Trumpelo teki jenkeille kalliin kolhun,tuolla järjettömällä Iranin seikkailulla,joka ei tule päättymään tähän eikä hyvin.Tuo vanha. Hörhö on laittanut.koko maailman sekaisin.Samoin myös yrittää ajaa terroristi ryssien etuja Ukrainan osalla.Mitäs muuta se KGP,n soturi voisi tekdäkkään..Olisi aika jo siirtyä tuonkin tuonpuoleiseen.
Ja pian kärsien.
- Anonyymi00340
Anonyymi00160 kirjoitti:
Suurta tuossa Trumpissa on sivistymättömyys, ahneus, narsismi, empatian puute ja tyylittömyys! ( lippalakki ihan kuin jollain teiniräppärillä! )
Naurettava sika se on.
- Anonyymi00006
Tullee niin paljon öljyä, että vesihanoistakin saadaan jatkossa öljyä. Vettä ei tarvita enää mihinkään.
- Anonyymi00008
En tiedä miksi ihmeessä pitäisi tulla hanoista öljyä. Mutta Trumpin ansiosta terroristit ei hillu ja hommat pelittää.
- Anonyymi00013
Anonyymi00008 kirjoitti:
En tiedä miksi ihmeessä pitäisi tulla hanoista öljyä. Mutta Trumpin ansiosta terroristit ei hillu ja hommat pelittää.
Kyllä vesihanoista pitää tulla öljyä! Se on just nii!
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kyllä vesihanoista pitää tulla öljyä! Se on just nii!
Hanoista pitäisi tulla pinkkiä heroiinia.
- Anonyymi00094
Anonyymi00015 kirjoitti:
Hanoista pitäisi tulla pinkkiä heroiinia.
Kusta sieltä pitäis lentää!
- Anonyymi00121
Anonyymi00008 kirjoitti:
En tiedä miksi ihmeessä pitäisi tulla hanoista öljyä. Mutta Trumpin ansiosta terroristit ei hillu ja hommat pelittää.
Älä usko pikkuinen. Ja missä sun huumorintaju on?
- Anonyymi00202
Anonyymi00121 kirjoitti:
Älä usko pikkuinen. Ja missä sun huumorintaju on?
Missä sun tajunta on napero?
- Anonyymi00017
Tulee mieleen sanonta sokeasta kanasta ja jyvästä. Jos sopimus on oikeasti fasisti-Trumpin aikaansannosta taitaa olla ensimmäinen onnistunut teko häneltä, kun on tähän asti keskittynyt romuttamaan jenkkilän oikeusturvaa ja tekemään maasta täyttä fasistista dystopiaa...
- Anonyymi00018
Voi tuota punikkien katkeruutta. Ja kaikki on fasisteja jos hän ei tykkää.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Voi tuota punikkien katkeruutta. Ja kaikki on fasisteja jos hän ei tykkää.
Ja siinä taas aivopesty Trump-kultisti tuli heiluttamaan huuliaan, kuten oli odotettua.
Ai niin, unohdin ihan, että aivopesu vaatii aivoja... - Anonyymi00025
Mitä pahaa ameeban nimittelemisessä on ?
- Anonyymi00027
Sopimus on vain puitesopimus neuvottelujen aloittamisesta.
- Anonyymi00043
Anonyymi00019 kirjoitti:
Ja siinä taas aivopesty Trump-kultisti tuli heiluttamaan huuliaan, kuten oli odotettua.
Ai niin, unohdin ihan, että aivopesu vaatii aivoja...Heitä punanekke voltti.
- Anonyymi00095
Anonyymi00019 kirjoitti:
Ja siinä taas aivopesty Trump-kultisti tuli heiluttamaan huuliaan, kuten oli odotettua.
Ai niin, unohdin ihan, että aivopesu vaatii aivoja...Ja nyt sitten punaliput heiluu ja piäreskellään oikein urakalla!
- Anonyymi00123
Anonyymi00018 kirjoitti:
Voi tuota punikkien katkeruutta. Ja kaikki on fasisteja jos hän ei tykkää.
Kaikki on punikkeja persujen mielestä jos ei tykkää.
- Anonyymi00125
Anonyymi00027 kirjoitti:
Sopimus on vain puitesopimus neuvottelujen aloittamisesta.
Ja ne menee pieleen vuorenvarmasti.
- Anonyymi00126
Anonyymi00043 kirjoitti:
Heitä punanekke voltti.
Oi kun perumaista.
- Anonyymi00157
Anonyymi00018 kirjoitti:
Voi tuota punikkien katkeruutta. Ja kaikki on fasisteja jos hän ei tykkää.
Tacon mielestä kaikki, jotka ovat häntä vastaan, ovat kommunisteja tai sateenkaarihomoja. ( eli jenkkilän demokraatit)
- Anonyymi00161
Anonyymi00018 kirjoitti:
Voi tuota punikkien katkeruutta. Ja kaikki on fasisteja jos hän ei tykkää.
Etkö sinä paskapää osaa muuta kuin haukkua punkkeja.Eihän heitä ole ollut elämässä muualla,kuin historiassa.Yritä siirtyä jo tähän päivään.
- Anonyymi00171
Anonyymi00161 kirjoitti:
Etkö sinä paskapää osaa muuta kuin haukkua punkkeja.Eihän heitä ole ollut elämässä muualla,kuin historiassa.Yritä siirtyä jo tähän päivään.
Kylläpä te vihavassarit osaatte keskustella hyvätapaisesti ja arvostavasti.
Miksiköhän teitä kutsutaan vihavassareiksi??? 🤷♂️ - Anonyymi00199
Anonyymi00171 kirjoitti:
Kylläpä te vihavassarit osaatte keskustella hyvätapaisesti ja arvostavasti.
Miksiköhän teitä kutsutaan vihavassareiksi??? 🤷♂️Ja jännä ettei näiden vihakirkunaa koskaan sensuroida?!
- Anonyymi00021
Iranilla ja länsivalloilla mukaanlukien Ydysvallat oli sopimus joka esti yhdinasekelppoisen uraanin rikastamisen ja jota IAEA valvoi tarkastukäynneillä.
Koska se oli Obaman allekirjoittama Yhdysvaltojen puolesta, Trump irtisanoi sen 2016 väittäen, että se on Obaman tekemä huono sopimus.
Sitten Iran alkoi rikastaa ydinasekelpoista uraania kun valvontaa ei enää voitu tehdä.
Nyt Iran on nolannut Yhdysvallat ja lunastanut itselleen mahtiaseman Lähi-Idässä kun kesti Yhdysvaltojen iskut ja pakotti Trumpin ja Israelin polvilleen edessään.
Tilanne on yhä paljon huonompi kuin ennen Trumpin irtisanomaa Iranin ydinvalvontasopimusta.
Tuoko on voitto? Meilläkin dieselin hinta on yli 2 Euroa litra Trumpin typeryyden takia ja valtionvelka vaan kasvaa kun maailmanmarkkinat kärsii sodan hinnasta.- Anonyymi00022
Obaman tekemä sopimus todella olikin huono. Iran on pyrkinyt kehittämään ydinasetta aina sopimuksista huolimatta, varsinkin jos niiden takana ei ole ollut voimaa. Trump pisti Iranin nyt polvilleen, se on suuri voitto kaikille jotka eivät halua että terroristeilla on ydinaseita. Ilmeisesti et kuulu siihen joukkoon.
- Anonyymi00026
Anonyymi00022 kirjoitti:
Obaman tekemä sopimus todella olikin huono. Iran on pyrkinyt kehittämään ydinasetta aina sopimuksista huolimatta, varsinkin jos niiden takana ei ole ollut voimaa. Trump pisti Iranin nyt polvilleen, se on suuri voitto kaikille jotka eivät halua että terroristeilla on ydinaseita. Ilmeisesti et kuulu siihen joukkoon.
Huonokin sopimus oli parempi kuin ei sopimusta ollenkaan.
Nyt Iranilla on ydinasemateriaali olemassa, se on piilossa ja sen poistamisesta ei ole sopimusta. On vain puitesopimus neuvottelujen jatkamisesta.
Obama 10 pistettä - Trump 0 pistettä. - Anonyymi00029
Anonyymi00026 kirjoitti:
Huonokin sopimus oli parempi kuin ei sopimusta ollenkaan.
Nyt Iranilla on ydinasemateriaali olemassa, se on piilossa ja sen poistamisesta ei ole sopimusta. On vain puitesopimus neuvottelujen jatkamisesta.
Obama 10 pistettä - Trump 0 pistettä.Sinulla on kyllä ihan sairas mielikuvitus. Trump tuhosi Iranin terroristien ydinohjelman, ja laittoi nyt Iranin polvilleen. Nyt on sopimuskin, tällä kertaa kunnollinen.
- Anonyymi00032
Anonyymi00029 kirjoitti:
Sinulla on kyllä ihan sairas mielikuvitus. Trump tuhosi Iranin terroristien ydinohjelman, ja laittoi nyt Iranin polvilleen. Nyt on sopimuskin, tällä kertaa kunnollinen.
Trump tuhosi Obaman aikana tehdyn sopimuksen, joka esti Irania rikastamasta uraania ydinasekelpoiseksi. Sopimus mahdollisti IAEA:n valvonnan Iranissa.
Nyt Trump korjaa omaa virhettään, vielä ei olla ihan edes virhettä edeltävällä tasolla. - Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
Trump tuhosi Obaman aikana tehdyn sopimuksen, joka esti Irania rikastamasta uraania ydinasekelpoiseksi. Sopimus mahdollisti IAEA:n valvonnan Iranissa.
Nyt Trump korjaa omaa virhettään, vielä ei olla ihan edes virhettä edeltävällä tasolla.Obaman surkea sopimus ei estänyt mitään, Trumpin täsmäiskut taas kyllä estivät.
Trump ei tehnyt virhettä, vaan Obama. Jälleen kerran oikeisto joutui korjamaan vasemmiston virheitä. - Anonyymi00082
Anonyymi00029 kirjoitti:
Sinulla on kyllä ihan sairas mielikuvitus. Trump tuhosi Iranin terroristien ydinohjelman, ja laittoi nyt Iranin polvilleen. Nyt on sopimuskin, tällä kertaa kunnollinen.
höpö höpö
- Anonyymi00105
Anonyymi00082 kirjoitti:
höpö höpö
Näin se vaan on, vaikka kommunistia miten nuo faktat ärsyttäisi.
- Anonyymi00130
Anonyymi00022 kirjoitti:
Obaman tekemä sopimus todella olikin huono. Iran on pyrkinyt kehittämään ydinasetta aina sopimuksista huolimatta, varsinkin jos niiden takana ei ole ollut voimaa. Trump pisti Iranin nyt polvilleen, se on suuri voitto kaikille jotka eivät halua että terroristeilla on ydinaseita. Ilmeisesti et kuulu siihen joukkoon.
Iran ei ole polvillaan.
- Anonyymi00131
Anonyymi00026 kirjoitti:
Huonokin sopimus oli parempi kuin ei sopimusta ollenkaan.
Nyt Iranilla on ydinasemateriaali olemassa, se on piilossa ja sen poistamisesta ei ole sopimusta. On vain puitesopimus neuvottelujen jatkamisesta.
Obama 10 pistettä - Trump 0 pistettä.Sama!
- Anonyymi00149
Anonyymi00082 kirjoitti:
höpö höpö
Siitähän ruvetaan vasta neuvotteleen. Nyt sovittiin neuvottelujen aloittamisesta, mutta eihän persu vajakki sitä kiljupäissään uhotessaan tajua.
- Anonyymi00193
Anonyymi00029 kirjoitti:
Sinulla on kyllä ihan sairas mielikuvitus. Trump tuhosi Iranin terroristien ydinohjelman, ja laittoi nyt Iranin polvilleen. Nyt on sopimuskin, tällä kertaa kunnollinen.
Ei nuolaista, ennen kuin tipahtaa!! Iranilaiset ovat niin kieroja, että varmaan eivät tuota ydinohelmaansa lopeta! Ovat hiljaa ja hissukissun jatkavat noita puuhia!
- Anonyymi00198
Anonyymi00193 kirjoitti:
Ei nuolaista, ennen kuin tipahtaa!! Iranilaiset ovat niin kieroja, että varmaan eivät tuota ydinohelmaansa lopeta! Ovat hiljaa ja hissukissun jatkavat noita puuhia!
Trump ampuu sitten seuraavatkin ydinlaitokset mäsäksi. Kaikki hyvin kunhan jenkeissä ei ole pressana joku woke-mato.
- Anonyymi00206
Anonyymi00130 kirjoitti:
Iran ei ole polvillaan.
Kyllä se on, vain punikit ovat iranin puolella.
- Anonyymi00271
Juuri näin.
- Anonyymi00272
Anonyymi00022 kirjoitti:
Obaman tekemä sopimus todella olikin huono. Iran on pyrkinyt kehittämään ydinasetta aina sopimuksista huolimatta, varsinkin jos niiden takana ei ole ollut voimaa. Trump pisti Iranin nyt polvilleen, se on suuri voitto kaikille jotka eivät halua että terroristeilla on ydinaseita. Ilmeisesti et kuulu siihen joukkoon.
Voi perua.0n60 päivää sopimuksen tekoon.sitä ennen voi sattua mitä vain.
- Anonyymi00273
Anonyymi00026 kirjoitti:
Huonokin sopimus oli parempi kuin ei sopimusta ollenkaan.
Nyt Iranilla on ydinasemateriaali olemassa, se on piilossa ja sen poistamisesta ei ole sopimusta. On vain puitesopimus neuvottelujen jatkamisesta.
Obama 10 pistettä - Trump 0 pistettä.Samoin.
- Anonyymi00274
Anonyymi00029 kirjoitti:
Sinulla on kyllä ihan sairas mielikuvitus. Trump tuhosi Iranin terroristien ydinohjelman, ja laittoi nyt Iranin polvilleen. Nyt on sopimuskin, tällä kertaa kunnollinen.
Ei ole mitään varmaa vielä.
- Anonyymi00276
Anonyymi00033 kirjoitti:
Obaman surkea sopimus ei estänyt mitään, Trumpin täsmäiskut taas kyllä estivät.
Trump ei tehnyt virhettä, vaan Obama. Jälleen kerran oikeisto joutui korjamaan vasemmiston virheitä.Haaveile persu. Haaveile vaan.
- Anonyymi00277
Anonyymi00105 kirjoitti:
Näin se vaan on, vaikka kommunistia miten nuo faktat ärsyttäisi.
Hahahaa persu.
- Anonyymi00278
Anonyymi00130 kirjoitti:
Iran ei ole polvillaan.
Eikä tule olemaan.
- Anonyymi00279
Anonyymi00149 kirjoitti:
Siitähän ruvetaan vasta neuvotteleen. Nyt sovittiin neuvottelujen aloittamisesta, mutta eihän persu vajakki sitä kiljupäissään uhotessaan tajua.
Ei tajua.
- Anonyymi00280
Anonyymi00198 kirjoitti:
Trump ampuu sitten seuraavatkin ydinlaitokset mäsäksi. Kaikki hyvin kunhan jenkeissä ei ole pressana joku woke-mato.
Paskan marjat.
- Anonyymi00281
Anonyymi00206 kirjoitti:
Kyllä se on, vain punikit ovat iranin puolella.
Olen hullua Trumpia vastaan.
- Anonyymi00282
Anonyymi00272 kirjoitti:
Voi perua.0n60 päivää sopimuksen tekoon.sitä ennen voi sattua mitä vain.
Ja sattuu ja paljon.
- Anonyymi00023
Onkohan meidän puhemies Jussi onnitellut sotasankari kolleegaansa, meidän talon kaikki sivarit lähettivät yhdessä onnittelukortin Trumpetille.
Rauhanmies parhaimmasta päästä, lopettaa sotia, sekä hienosti vältti myös oman palveluksensa.
Meidän talon ykkösmääään.- Anonyymi00028
Sarkasmikin olisi taitolaji, jota ei mieluummin pitäisi yrittää harrastaa jos ei oikein osaa.
- Anonyymi00035
"Lopettaa sotia", jonka juurisyyn on itse aikaansaanut ja jonka lopputulos ei ole edes sen itse aieheutetun juurisyyn aikaisen tilanteen tasolla.
Sopimuskin tarkoittaa vain, että jatkosta sodan voittaja neuvottelee Yhdysvaltojen kanssa rauhansopimuksesta. - Anonyymi00037
Anonyymi00035 kirjoitti:
"Lopettaa sotia", jonka juurisyyn on itse aikaansaanut ja jonka lopputulos ei ole edes sen itse aieheutetun juurisyyn aikaisen tilanteen tasolla.
Sopimuskin tarkoittaa vain, että jatkosta sodan voittaja neuvottelee Yhdysvaltojen kanssa rauhansopimuksesta.Siis mitä valheita Suomen punikkimedia on sinulle taas opettanut?!
Trump ei ensinnäkään ole aikaansaanut Iranin teokraattista terroristihallintoa.
"Sopimuskin tarkoittaa vain, että jatkosta sodan voittaja neuvottelee Yhdysvaltojen kanssa rauhansopimuksesta."
Mitä tämän edes pitäisi tarkoittaa? - Anonyymi00041
Anonyymi00037 kirjoitti:
Siis mitä valheita Suomen punikkimedia on sinulle taas opettanut?!
Trump ei ensinnäkään ole aikaansaanut Iranin teokraattista terroristihallintoa.
"Sopimuskin tarkoittaa vain, että jatkosta sodan voittaja neuvottelee Yhdysvaltojen kanssa rauhansopimuksesta."
Mitä tämän edes pitäisi tarkoittaa?Trump irtisanoi 2016 Iranin uraanin ydinasekäyttöön rikastamisen estävän ja IAEA:n valvoman sopimuksen.
Lue, se kannattaa. - Anonyymi00047
Anonyymi00041 kirjoitti:
Trump irtisanoi 2016 Iranin uraanin ydinasekäyttöön rikastamisen estävän ja IAEA:n valvoman sopimuksen.
Lue, se kannattaa.Sopimus oli huono. Iranin teokraatinen terrorihallinto on aina yrittänyt kehittää ydinasetta mm. tuhotakseen Israelin, eikä huonot sopimukset sitä estä.
Lue, jos osaat. - Anonyymi00048
Anonyymi00047 kirjoitti:
Sopimus oli huono. Iranin teokraatinen terrorihallinto on aina yrittänyt kehittää ydinasetta mm. tuhotakseen Israelin, eikä huonot sopimukset sitä estä.
Lue, jos osaat.Onko nyt parempi tilanne, paljonko tähän tilanteeseen pääseminen on maksanut Yhdysvalloille ja maailmantaloudelle?
- Anonyymi00056
Anonyymi00048 kirjoitti:
Onko nyt parempi tilanne, paljonko tähän tilanteeseen pääseminen on maksanut Yhdysvalloille ja maailmantaloudelle?
Nyt on paljon parempi tilanne, kun Iranin teokraattiterroristeihin on pantu hieman herranpelkoa. Iranin teokraattiterot ovat tosiaan tulleet kalliiksi, mutta niiden ydinlaitokset pommitettiin lopullisesti käyttökelvottomiksi.
- Anonyymi00150
Anonyymi00037 kirjoitti:
Siis mitä valheita Suomen punikkimedia on sinulle taas opettanut?!
Trump ei ensinnäkään ole aikaansaanut Iranin teokraattista terroristihallintoa.
"Sopimuskin tarkoittaa vain, että jatkosta sodan voittaja neuvottelee Yhdysvaltojen kanssa rauhansopimuksesta."
Mitä tämän edes pitäisi tarkoittaa?Eikö persu tajua? Nyt vasta sovittiin, että alkaa ne tosi neuvottelut. Varattu 60 päivää. Miks vitussa te kaikki ootte järjestään noin saatanan tyhmiä?
- Anonyymi00151
Anonyymi00056 kirjoitti:
Nyt on paljon parempi tilanne, kun Iranin teokraattiterroristeihin on pantu hieman herranpelkoa. Iranin teokraattiterot ovat tosiaan tulleet kalliiksi, mutta niiden ydinlaitokset pommitettiin lopullisesti käyttökelvottomiksi.
Ei pommitettu.
- Anonyymi00194
Anonyymi00056 kirjoitti:
Nyt on paljon parempi tilanne, kun Iranin teokraattiterroristeihin on pantu hieman herranpelkoa. Iranin teokraattiterot ovat tosiaan tulleet kalliiksi, mutta niiden ydinlaitokset pommitettiin lopullisesti käyttökelvottomiksi.
Olen varma, että Iran antaa nyt pölyn laskeutua! Tekee "sopimiksia",,mutta ennen pitkää he alkavat salaa kehittää tuota poimmiansa uudelleen!
Siitä plen aivan varma! - Anonyymi00197
Anonyymi00194 kirjoitti:
Olen varma, että Iran antaa nyt pölyn laskeutua! Tekee "sopimiksia",,mutta ennen pitkää he alkavat salaa kehittää tuota poimmiansa uudelleen!
Siitä plen aivan varma!No sitte trump taas pistää lopun sille projektille. Asiasta ei tarvitse huolehtia niin kauan kuin USA:lla on oikea presidentti, eikä mikään pystyyn nostettu dementoitunut woke-mato.
- Anonyymi00207
Anonyymi00150 kirjoitti:
Eikö persu tajua? Nyt vasta sovittiin, että alkaa ne tosi neuvottelut. Varattu 60 päivää. Miks vitussa te kaikki ootte järjestään noin saatanan tyhmiä?
Miksihän tyhmä punikki ei tajua, että sopimus tehtiin jo?
- Anonyymi00209
Anonyymi00207 kirjoitti:
Miksihän tyhmä punikki ei tajua, että sopimus tehtiin jo?
En ole se ketä haukut mutta kun katsoo mediaa niin käy erittäin selväksi että 60vrk aselevosta on sovittu ja sen aikana pitää rataksita ne isot kysymykset.
Jos ei ratkaista niin sota jatkuu.
Toisekseen nyt sovittuun aselepoon kuuluu mukaan israel ja heidän iskut libanoniin.
Pysyykö netanjahu kurissa vai romuttaako hauraan aselevon?
Jos pikkuien tosiaan tutustuisit paremmin aiheeseen niin ymmärtäist itsekkin asian.
Rauha tulee toivottavasti jossain vaiheessa loppuvuodesta tai ensi vuoden alussa. - Anonyymi00215
Anonyymi00209 kirjoitti:
En ole se ketä haukut mutta kun katsoo mediaa niin käy erittäin selväksi että 60vrk aselevosta on sovittu ja sen aikana pitää rataksita ne isot kysymykset.
Jos ei ratkaista niin sota jatkuu.
Toisekseen nyt sovittuun aselepoon kuuluu mukaan israel ja heidän iskut libanoniin.
Pysyykö netanjahu kurissa vai romuttaako hauraan aselevon?
Jos pikkuien tosiaan tutustuisit paremmin aiheeseen niin ymmärtäist itsekkin asian.
Rauha tulee toivottavasti jossain vaiheessa loppuvuodesta tai ensi vuoden alussa.Nyt kyllä voi havaita selvästi, että itse et tunne asiaa lainkaan, etkä muutenkaan ymmärrä etkä tiedä mitään mitä tässä ketjussa tapahtuu. Kunhan sössötät joka väliin ihan sössöttämisen ilosta.
- Anonyymi00283
Anonyymi00037 kirjoitti:
Siis mitä valheita Suomen punikkimedia on sinulle taas opettanut?!
Trump ei ensinnäkään ole aikaansaanut Iranin teokraattista terroristihallintoa.
"Sopimuskin tarkoittaa vain, että jatkosta sodan voittaja neuvottelee Yhdysvaltojen kanssa rauhansopimuksesta."
Mitä tämän edes pitäisi tarkoittaa?Ymmärrä persu.
- Anonyymi00284
Anonyymi00041 kirjoitti:
Trump irtisanoi 2016 Iranin uraanin ydinasekäyttöön rikastamisen estävän ja IAEA:n valvoman sopimuksen.
Lue, se kannattaa.Ehkä ei osaa.
- Anonyymi00285
Anonyymi00056 kirjoitti:
Nyt on paljon parempi tilanne, kun Iranin teokraattiterroristeihin on pantu hieman herranpelkoa. Iranin teokraattiterot ovat tosiaan tulleet kalliiksi, mutta niiden ydinlaitokset pommitettiin lopullisesti käyttökelvottomiksi.
Se on Trumpin valhe.
- Anonyymi00286
Anonyymi00150 kirjoitti:
Eikö persu tajua? Nyt vasta sovittiin, että alkaa ne tosi neuvottelut. Varattu 60 päivää. Miks vitussa te kaikki ootte järjestään noin saatanan tyhmiä?
Sitä minäkin ihmettelen.
- Anonyymi00287
Anonyymi00194 kirjoitti:
Olen varma, että Iran antaa nyt pölyn laskeutua! Tekee "sopimiksia",,mutta ennen pitkää he alkavat salaa kehittää tuota poimmiansa uudelleen!
Siitä plen aivan varma!Samoin.
- Anonyymi00288
Anonyymi00197 kirjoitti:
No sitte trump taas pistää lopun sille projektille. Asiasta ei tarvitse huolehtia niin kauan kuin USA:lla on oikea presidentti, eikä mikään pystyyn nostettu dementoitunut woke-mato.
Voi persu parkaa.
- Anonyymi00289
Anonyymi00207 kirjoitti:
Miksihän tyhmä punikki ei tajua, että sopimus tehtiin jo?
Tehdään 3n kuukauden päästä nuija perse.
- Anonyymi00030
Stubb: EU:ta vituttaa kun Trump ei tottele Ursulan käskyjä.
- Anonyymi00190
Trump ajaa äänestäjiensä etuja, tosin kuin Stubb ja kumpp.
- Anonyymi00031
Hormusin salmi avattu, kohta euron bensaa!!! Kaikesta tulee halpaa!!!
- Anonyymi00036
Kiitos Trumpille jälleen kerran näistä suurteoista!
- Anonyymi00040
Milloin se on avatauttu? Trump lupasi että se on avattu eilen, mutta puitesopimuksessa Iran lupasi että perjantaina ja että Iran valvoo liikennettä ja kerää maksuja.
Miten toi nyt oikeen meni? - Anonyymi00052
Anonyymi00036 kirjoitti:
Kiitos Trumpille jälleen kerran näistä suurteoista!
Juuri näin
- Anonyymi00054
Valhe media raivoissaan!
- Anonyymi00058
Anonyymi00054 kirjoitti:
Valhe media raivoissaan!
Kyllä valemedian punikkeja tosiaan taas tämäkin ketuttaa. Ja sitten keksitään päät märkänä uutta Trumpia vastaan suunnattua propagandaa.
- Anonyymi00290
Anonyymi00036 kirjoitti:
Kiitos Trumpille jälleen kerran näistä suurteoista!
Hekoheko.
- Anonyymi00291
Anonyymi00054 kirjoitti:
Valhe media raivoissaan!
Ouoioi.
- Anonyymi00292
Anonyymi00058 kirjoitti:
Kyllä valemedian punikkeja tosiaan taas tämäkin ketuttaa. Ja sitten keksitään päät märkänä uutta Trumpia vastaan suunnattua propagandaa.
Ei tarvitse. Hulluhan tuo paskatrummppi on.
- Anonyymi00038
Pukuun puettu mätätolppa aiheuttaa stondiksen jälkeenjääneille.
- Anonyymi00042
Sellaista se teídän vasemmistolaisten elämä on.
"Pukuun puettu mätätolppa "
Onko tämä joku transhahmo? - Anonyymi00049
Anonyymi00042 kirjoitti:
Sellaista se teídän vasemmistolaisten elämä on.
"Pukuun puettu mätätolppa "
Onko tämä joku transhahmo?Milloin Hormuzinsalmi on avattu?
vVstaa kysymykseen jos osaat. - Anonyymi00057
Anonyymi00049 kirjoitti:
Milloin Hormuzinsalmi on avattu?
vVstaa kysymykseen jos osaat.Pian avataan. Etkö osaa lukea?
- Anonyymi00097
Punikit ne päästelee aivopierujaan.
- Anonyymi00293
Juuri niin.
- Anonyymi00295
Anonyymi00057 kirjoitti:
Pian avataan. Etkö osaa lukea?
Saa nähdä.
- Anonyymi00296
Anonyymi00097 kirjoitti:
Punikit ne päästelee aivopierujaan.
Ai. Taas peruilla pierut mielessä.
- Anonyymi00046
Ootan Ylen mätä valhe asiantuntijoiden kommenttia kuinka sopimus on huono.,,
Suomi on Iranin vallankumous kaartin vankka tukija ,,- Anonyymi00050
Sehän on vasta puitesopimus jatkoneuvotteluille.
Veikkaan, että Iran tulee kyykyttämään Trumppia oikein urakalla jatkossa eikä Trump edes ymmärrä sitä.
valitettavasti...
Iran on pahuuden käsissä ihan niinkuin Venäjäkin, mutta Trump ihailee tällaisia johtajia kun on itse heikkoitsetuntoinen narsisti ja luulee että hänet rinnastetaan näihin kun "kaveeraa" näiden kanssa. - Anonyymi00053
Anonyymi00050 kirjoitti:
Sehän on vasta puitesopimus jatkoneuvotteluille.
Veikkaan, että Iran tulee kyykyttämään Trumppia oikein urakalla jatkossa eikä Trump edes ymmärrä sitä.
valitettavasti...
Iran on pahuuden käsissä ihan niinkuin Venäjäkin, mutta Trump ihailee tällaisia johtajia kun on itse heikkoitsetuntoinen narsisti ja luulee että hänet rinnastetaan näihin kun "kaveeraa" näiden kanssa.Trump pommitti Irania jos nyt et vieläkään tajunnut.
"Trump ihailee tällaisia johtajia "
Ihaili pommittamalla hengiltä? Tuo sinulle indoktrinoitu viha Trumpia kohtaan on ihan sairasta. Ja täysin ristiriitaista. - Anonyymi00297
Oi oi joi.
- Anonyymi00298
Anonyymi00050 kirjoitti:
Sehän on vasta puitesopimus jatkoneuvotteluille.
Veikkaan, että Iran tulee kyykyttämään Trumppia oikein urakalla jatkossa eikä Trump edes ymmärrä sitä.
valitettavasti...
Iran on pahuuden käsissä ihan niinkuin Venäjäkin, mutta Trump ihailee tällaisia johtajia kun on itse heikkoitsetuntoinen narsisti ja luulee että hänet rinnastetaan näihin kun "kaveeraa" näiden kanssa.Pelle se on.
- Anonyymi00051
Pro Palestiina.
- Anonyymi00099
Pale Face möykkää silmät kierossa Pale Stiinaa.
- Anonyymi00055
Pride kuukauden mukava päätös.
- Anonyymi00060
On se Äijä✊️🤠
Vähemmän miehiä harmittaa ihan🐷- Anonyymi00063
Betat ovat tosiaan aina tuskissaan kun alfat jytkyttää.
- Anonyymi00100
On se hurja!
- Anonyymi00299
Anonyymi00063 kirjoitti:
Betat ovat tosiaan aina tuskissaan kun alfat jytkyttää.
Sebastian Alania.
- Anonyymi00062
Öljyn hinta romahti, mikään ei maksa enää mitään. Nyt luulis köyhien vasureiden olevan kiitollisia Trumpille!
- Anonyymi00064
Vasureilla on taas varaa ostaa liukuvoidetta eikä pyllyyn satu niin paljoa. Joten peppukipeät vassarien möykät ehkä vähenee täälläkin?!
Kiitos Herra Presidentti Donald Trump! - Anonyymi00119
Päästäänkö koska takaisin siihen hintaan polttoaineissa jotka oli ennen sotaa?
Jännä tuo Persujen ihailu Trumpia kohtaan, mutta siinä on mukana sitä venäläisyyttä jonka kulttuuriin ja tapoihin kuuluu se, että voimalla ja tappelulla saavutetaan voitto ja sillä näytetään mahtia. Meillä sivistyneessä ja demokraattisessa maailmassa asiat hoidetaan pääosin neuvottelemalla ja sopimalla. - Anonyymi00122
Anonyymi00064 kirjoitti:
Vasureilla on taas varaa ostaa liukuvoidetta eikä pyllyyn satu niin paljoa. Joten peppukipeät vassarien möykät ehkä vähenee täälläkin?!
Kiitos Herra Presidentti Donald Trump!Älä nyt Persu yritä tuputtaa Tynkkysen ja Vigeliuksen oppeja ja taipumuksia muille. Siellä tupailloissa ja Tynkkysen enkelien illoissa se liukkari kuluu ja toisaalta, eikö ne ole lähinnä vesiliukoisia , vai onko anukseen oltava väkevämmät silikonivoiteet?
- Anonyymi00136
Anonyymi00064 kirjoitti:
Vasureilla on taas varaa ostaa liukuvoidetta eikä pyllyyn satu niin paljoa. Joten peppukipeät vassarien möykät ehkä vähenee täälläkin?!
Kiitos Herra Presidentti Donald Trump!Sebuko sanoi että käyttäkää mustavalkoista liukuvoidetta. Niin hän ja Alankin käyttää.
- Anonyymi00172
Anonyymi00119 kirjoitti:
Päästäänkö koska takaisin siihen hintaan polttoaineissa jotka oli ennen sotaa?
Jännä tuo Persujen ihailu Trumpia kohtaan, mutta siinä on mukana sitä venäläisyyttä jonka kulttuuriin ja tapoihin kuuluu se, että voimalla ja tappelulla saavutetaan voitto ja sillä näytetään mahtia. Meillä sivistyneessä ja demokraattisessa maailmassa asiat hoidetaan pääosin neuvottelemalla ja sopimalla.Ei päästä, jos demut pääsevät valtaan. Silloin bensa maksaa vähintään 4 €/l.
- Anonyymi00300
Missä bensa ei maksa mitään ? Olet varas.
- Anonyymi00301
Anonyymi00064 kirjoitti:
Vasureilla on taas varaa ostaa liukuvoidetta eikä pyllyyn satu niin paljoa. Joten peppukipeät vassarien möykät ehkä vähenee täälläkin?!
Kiitos Herra Presidentti Donald Trump!Sebu ja Alanko näin iloitti va Wigelius.
- Anonyymi00302
Anonyymi00119 kirjoitti:
Päästäänkö koska takaisin siihen hintaan polttoaineissa jotka oli ennen sotaa?
Jännä tuo Persujen ihailu Trumpia kohtaan, mutta siinä on mukana sitä venäläisyyttä jonka kulttuuriin ja tapoihin kuuluu se, että voimalla ja tappelulla saavutetaan voitto ja sillä näytetään mahtia. Meillä sivistyneessä ja demokraattisessa maailmassa asiat hoidetaan pääosin neuvottelemalla ja sopimalla.Näin juuri.
- Anonyymi00303
Anonyymi00122 kirjoitti:
Älä nyt Persu yritä tuputtaa Tynkkysen ja Vigeliuksen oppeja ja taipumuksia muille. Siellä tupailloissa ja Tynkkysen enkelien illoissa se liukkari kuluu ja toisaalta, eikö ne ole lähinnä vesiliukoisia , vai onko anukseen oltava väkevämmät silikonivoiteet?
Hyvin sanottu.
- Anonyymi00304
Anonyymi00172 kirjoitti:
Ei päästä, jos demut pääsevät valtaan. Silloin bensa maksaa vähintään 4 €/l.
Ei maksa.
- Anonyymi00065
"HÖPÖPUHEITA"!!!
- Anonyymi00066
Niin vasemmiston puheet ovatkin. Hyvä.
- Anonyymi00067
Trumppi aiheutti Hormuzin salmen sulkemisen. Trumppi aiheutti Iranin sodan. Trumppi ei taatusti saanut Irania luopumaan ydinaseen valmistamisesta. Trumppi ei saanut Iraniin pappisvallan vaihtoa. Trumppi ei saanut mitään muuta aikaiseksi kuin kaaosta ja kasvatetun amerikkalaisvihan Iranin kansaan. Lisäksi Trumppi sai Lähi-idän liittolaismaat epäilemään Usan kykyä js tahtoa puolustaa niitä.
Mutta olihan tuolla golf-vanhuksella näyttävät 80v-juhlat valkoisen talon edustalla!- Anonyymi00068
Miksi ihmeessä valehtelet? Trump ei ole aiheuttanut Iranin teokraattista terrorihallintoa, eikä sen suunnitelmia hankkia ydinase. Trump ei myöskään sulkenut Hormuzin salmea.
Trump tuhosi Iranin ydinaseohjelman, tappoi sitä ajaneet johtajat, ja pakotti Iranin neuvottelupöytään. Ja nyt Iran lupaa olla kiltisti, koska Trum pisti terrorihallintoon vähän herranpelkoa. - Anonyymi00070
Anonyymi00068 kirjoitti:
Miksi ihmeessä valehtelet? Trump ei ole aiheuttanut Iranin teokraattista terrorihallintoa, eikä sen suunnitelmia hankkia ydinase. Trump ei myöskään sulkenut Hormuzin salmea.
Trump tuhosi Iranin ydinaseohjelman, tappoi sitä ajaneet johtajat, ja pakotti Iranin neuvottelupöytään. Ja nyt Iran lupaa olla kiltisti, koska Trum pisti terrorihallintoon vähän herranpelkoa.Höpsistä! Trump aiheutti Hormuzin salmen sulkemisen. Trump uhosi kaatavansa Iranin pappishallinnon. Trump kuvittelee, että hullut papit olisivat nyt lopettaneet ydinasehaaveilunsa.
Terroristinen Iran säilytti pahuutensa ja ei tarvitse olla kummoinenkaan realisti tietääkseen, että Trumppi on täysin kykenemätön pitämään Irania "herranpelossa"! - Anonyymi00073
Anonyymi00070 kirjoitti:
Höpsistä! Trump aiheutti Hormuzin salmen sulkemisen. Trump uhosi kaatavansa Iranin pappishallinnon. Trump kuvittelee, että hullut papit olisivat nyt lopettaneet ydinasehaaveilunsa.
Terroristinen Iran säilytti pahuutensa ja ei tarvitse olla kummoinenkaan realisti tietääkseen, että Trumppi on täysin kykenemätön pitämään Irania "herranpelossa"!Ihan puhdasta dadaa, joka ei perustu mihinkään faktoihin.
- Anonyymi00132
Anonyymi00068 kirjoitti:
Miksi ihmeessä valehtelet? Trump ei ole aiheuttanut Iranin teokraattista terrorihallintoa, eikä sen suunnitelmia hankkia ydinase. Trump ei myöskään sulkenut Hormuzin salmea.
Trump tuhosi Iranin ydinaseohjelman, tappoi sitä ajaneet johtajat, ja pakotti Iranin neuvottelupöytään. Ja nyt Iran lupaa olla kiltisti, koska Trum pisti terrorihallintoon vähän herranpelkoa.Ei tuossa mitään ydinaseohjelmaa tuhottu, korkeintaan saivat lisää motivaatiota kiihdyttää tahtia asian suhteen. Lisäksi heidän hallinto on rakennettu sellaiseksi, että jos joku ns. kaatuu, niin siellä on seuraajat jo valmiina ja kaikki jatkuu kuten ennenkin.
Trumpilla ei vaan ole sivistystä ja tietoa asiasta miten siellä hommat hoituu ja Donald on myös niin tyhmä, että uskoo näitä omia peesaajiaan jotka on itse valinnut nuolemaan itseään.
Trump on tainnut vain kuunnella Putinin oppeja ja ohjeita siitä kuinka diktaattori toimii ja toisaalta kun Putella on Trumpin pallit kassakaapissaan odottamassa josko hän unohtaa asemansa jalkavaimona. - Anonyymi00135
Anonyymi00132 kirjoitti:
Ei tuossa mitään ydinaseohjelmaa tuhottu, korkeintaan saivat lisää motivaatiota kiihdyttää tahtia asian suhteen. Lisäksi heidän hallinto on rakennettu sellaiseksi, että jos joku ns. kaatuu, niin siellä on seuraajat jo valmiina ja kaikki jatkuu kuten ennenkin.
Trumpilla ei vaan ole sivistystä ja tietoa asiasta miten siellä hommat hoituu ja Donald on myös niin tyhmä, että uskoo näitä omia peesaajiaan jotka on itse valinnut nuolemaan itseään.
Trump on tainnut vain kuunnella Putinin oppeja ja ohjeita siitä kuinka diktaattori toimii ja toisaalta kun Putella on Trumpin pallit kassakaapissaan odottamassa josko hän unohtaa asemansa jalkavaimona.Ihan älyvapaata hölinää.
- Anonyymi00137
Anonyymi00068 kirjoitti:
Miksi ihmeessä valehtelet? Trump ei ole aiheuttanut Iranin teokraattista terrorihallintoa, eikä sen suunnitelmia hankkia ydinase. Trump ei myöskään sulkenut Hormuzin salmea.
Trump tuhosi Iranin ydinaseohjelman, tappoi sitä ajaneet johtajat, ja pakotti Iranin neuvottelupöytään. Ja nyt Iran lupaa olla kiltisti, koska Trum pisti terrorihallintoon vähän herranpelkoa.Ei varmasti tuhonnut.
- Anonyymi00145
Anonyymi00073 kirjoitti:
Ihan puhdasta dadaa, joka ei perustu mihinkään faktoihin.
Trumpin toimet ovat siis faktahommaa ja ongelmat Iranin kanssa kohta ratkaistu?
Ihan puhdasta dadaa, joka perustuu ei mihinkään realismiin! - Anonyymi00305
Truppi ei 81 vuotisjuhlia nää. Omat listii sen.
- Anonyymi00307
Anonyymi00070 kirjoitti:
Höpsistä! Trump aiheutti Hormuzin salmen sulkemisen. Trump uhosi kaatavansa Iranin pappishallinnon. Trump kuvittelee, että hullut papit olisivat nyt lopettaneet ydinasehaaveilunsa.
Terroristinen Iran säilytti pahuutensa ja ei tarvitse olla kummoinenkaan realisti tietääkseen, että Trumppi on täysin kykenemätön pitämään Irania "herranpelossa"!Trump on narrattava kakara.
- Anonyymi00308
Anonyymi00132 kirjoitti:
Ei tuossa mitään ydinaseohjelmaa tuhottu, korkeintaan saivat lisää motivaatiota kiihdyttää tahtia asian suhteen. Lisäksi heidän hallinto on rakennettu sellaiseksi, että jos joku ns. kaatuu, niin siellä on seuraajat jo valmiina ja kaikki jatkuu kuten ennenkin.
Trumpilla ei vaan ole sivistystä ja tietoa asiasta miten siellä hommat hoituu ja Donald on myös niin tyhmä, että uskoo näitä omia peesaajiaan jotka on itse valinnut nuolemaan itseään.
Trump on tainnut vain kuunnella Putinin oppeja ja ohjeita siitä kuinka diktaattori toimii ja toisaalta kun Putella on Trumpin pallit kassakaapissaan odottamassa josko hän unohtaa asemansa jalkavaimona.Hyvä hyvä !
- Anonyymi00069
Kylläpä punikkeja taas harmittaa!
- Anonyymi00078
Magahöperät riemuitsee kun Trumpilta päässyt kusi valui lahkeesta sukkaan ja siitä nyt pikkuhiljaa maahan saakkaa. Nyt ei näy kusta Trumpin housuissa. Toki se on hyvä meille normaaleille ihmisille kun housinsa kusija lopetti mölyämisen ja näyttelee voittajaa - kyllä me ne housut voidaan pestä.
Eli omiin huosuihinsa kusija voitti - nyt ei näy kusta housuissa.- Anonyymi00079
Kylläpä punikkia taas harmittaa, ja vulgaari vihapuhe on sen mukaista.
- Anonyymi00173
Normaalit ihmiset eivät kirjoittele tuollaisia viestejä. 🙄
- Anonyymi00080
Valtava spektaakkeli!
- Anonyymi00084
Mahtava tuo Trump!
- Anonyymi00085
Kyllä toi futiksen mömmömkisat hakkas mennen tullen.
- Anonyymi00086
Magahöperöt maksaa dieselistä Trump lisää aivan innoissaan.
Ainoa joka voitti tässä, oli Iranin uskonnollinen diktatuuri. Nyt Iranilaiset vihaa jenkkejä yhtenäisenä kansakuntana.
Noin kävi Ryssällekin kun Stalin pommitti Suomen kaupunkeja. - Anonyymi00087
Trump teki suuren virheen kun lähti sotimaan ylivoimaista vastustajaa kohtaan jolla on kaikki valtit käsissään. Ei tuo pommittaminen kuin korkeintaan hidasti hieman pommin rakentamista ja veikkaan, että siellä vain kiristetään tahtia asian suhteen ja ollaan entistä päättäväisempiä asian suhteen.
Tulos on lähinnäkin nöyryyttävää Trumpille ja se näytti myös maailmalle ja USAlaisille ettei sedällä kulje päässä oikein mitään ja tuollainen hullu vallassa on vaarallinen kaikille.- Anonyymi00088
Ihan harhaisia juttuja sinulla.
- Anonyymi00089
Anonyymi00088 kirjoitti:
Ihan harhaisia juttuja sinulla.
Mikä tuossa on harhaista sinun mielestä?
- Anonyymi00092
Anonyymi00089 kirjoitti:
Mikä tuossa on harhaista sinun mielestä?
No ihan aluksi kaikki. Patologisen kieroutunutta vihapuhetta.
- Anonyymi00143
Anonyymi00092 kirjoitti:
No ihan aluksi kaikki. Patologisen kieroutunutta vihapuhetta.
Kerro nyt mikä asia tuossa oli harhaista, äläkä mölise joutavanpäiväisiä ämmien tyhjiä syyttelyjä.
- Anonyymi00179
Anonyymi00143 kirjoitti:
Kerro nyt mikä asia tuossa oli harhaista, äläkä mölise joutavanpäiväisiä ämmien tyhjiä syyttelyjä.
No siis kaikki oli harhaista. Onko hoono soomi ummarrus?
- Anonyymi00309
Kyllä suosio laskee.
- Anonyymi00091
Ei Iran mitään ydinsotaa haaveile, siinä kun ei kukaan voita mitään.
Hienosti se laivaliikenne toimi ennen Trumpin hyökkäystä ja Donald vain sotki koko maailman tilanteen vain sen takia kun omat asiat alkavat mennä vaikeaan suutaan kotona kun Epstein jutut paljastuvat ja muutkin laittomuudet ja touhut kaatuvat oikeuden voimalla. Mitähän Donald keksii nyt viedäkseen katseita pois hänen hölmöilyistään?- Anonyymi00093
Typerää ja tietämätöntä horinaa. Iran haluaa tuhota alueen ainoan demokratian ydinaseella.
- Anonyymi00103
Tiitisen listan miehiä?
- Anonyymi00139
Toivottavasti hyppää tornistaan alas.
- Anonyymi00311
Toivottavasti hyppää päälleen tornista.
- Anonyymi00312
Anonyymi00093 kirjoitti:
Typerää ja tietämätöntä horinaa. Iran haluaa tuhota alueen ainoan demokratian ydinaseella.
Ei halua koska silloin tuhoaa myös itsensä.
- Anonyymi00101
Älä nuolaista ennenkuin tipahtaa.
- Anonyymi00108
Miksi levität valheita? Josko nyt lukisit tai edes kuuntelisit noita uutisia.
- Anonyymi00112
Trumpin aloittama sota josta ei tullut minkäänlaista voittoa USAlle ja oikeasti ainoa voittaja on Iran joka näytti ettei heitä lannisteta ja heillä on valttikortit kädessään öljyn ja sen rahtaamisen ansiosta. Taisi asiat vain mennä todellisuudessa huonompaan suuntaa. Ja se ydinase jota Trump käytti tekosyynä hyökkäykseen ei kokenut mitään merkittävää takaiskua ja uskoisin, että Iran vain kiihdyttää sen kehittämistä.
- Anonyymi00117
Ihan harhaista ja todellisuudenvastaista urputusta. Mahtaa punikkia taas kirveltää tämäkin Trumpin voitto.
- Anonyymi00313
Anonyymi00117 kirjoitti:
Ihan harhaista ja todellisuudenvastaista urputusta. Mahtaa punikkia taas kirveltää tämäkin Trumpin voitto.
Truppi voitti vain kaikkien halveksunnan.
- Anonyymi00118
Suurin osa maapallon valtioista pitää Trumpia häviänä.
- Anonyymi00129
Mitä muuta punikkilaan kuuluu?
- Anonyymi00169
Anonyymi00129 kirjoitti:
Mitä muuta punikkilaan kuuluu?
Kyllä jenkkilän Mango-Mussolini on yleisesti naurun aihe ympäri maailmaa. Vain aivopestyt Trump-botit väittävät muuta.
Ja jälleen kerran aivopesty Trumpin kannattaja kirkuu naama raivosta punaisena tasajalkaa pomppien "Punikki ! Punikki ! Punikki !" - Anonyymi00196
Anonyymi00169 kirjoitti:
Kyllä jenkkilän Mango-Mussolini on yleisesti naurun aihe ympäri maailmaa. Vain aivopestyt Trump-botit väittävät muuta.
Ja jälleen kerran aivopesty Trumpin kannattaja kirkuu naama raivosta punaisena tasajalkaa pomppien "Punikki ! Punikki ! Punikki !"Punikkihan se taas kirkuu vihapuheherjojaan Trumpin suuntaan.
- Anonyymi00314
Ja onkin.
- Anonyymi00315
Anonyymi00129 kirjoitti:
Mitä muuta punikkilaan kuuluu?
Parempaa kuin sulle persupätkä.
- Anonyymi00316
Anonyymi00169 kirjoitti:
Kyllä jenkkilän Mango-Mussolini on yleisesti naurun aihe ympäri maailmaa. Vain aivopestyt Trump-botit väittävät muuta.
Ja jälleen kerran aivopesty Trumpin kannattaja kirkuu naama raivosta punaisena tasajalkaa pomppien "Punikki ! Punikki ! Punikki !"No mitä muuta persuilta voi vaatia?
- Anonyymi00128
Ennen Trumpin sekoiluja salmi on ollut aina auki. Trump tietenkin ottaa kunnian salmen avaamisesta. Kuten tavallista; Trump aiheuttaa itse kaikki rettelöt, mitkä hän sitten korjaa, ja ottaa korjaamisesta kunnian itselleen.
- Anonyymi00317
Noinhan hullu tekee.
- Anonyymi00134
Luulin, ettei kukaan ota enää Trumppia vakavasti, mutta näkyyhän noita olevan. Ihmettelen.
- Anonyymi00318
Persut,ei muut.
- Anonyymi00140
Trumpille voitto kun kymmeniä miljardeja euroja maksaneen sodan jälkeen tilanne sama kuin ennen sotaa ja Iran tuottaa kahta kauheammin drooneja, lennokkeja, ja ohjuksia seuraavaa konfliktia varten =))
- Anonyymi00141
Ei sinne tule rauhaa. Netanjahu jatkaa sotimista.
Hormuz menee kiinni uudelleen.
Netanjahu on se jota pitää pakottaa, vaikka ase ohimolla.- Anonyymi00154
Netanjahu on heti pidätettävä ihmiskunnan vihollisena ja tuomittava elinkautiseen vankeuteen.
- Anonyymi00147
Trump on huippu.
- Anonyymi00176
Joo, huippupöljäke.
- Anonyymi00181
Trump on ääliö.
- Anonyymi00319
Hulluudessaan
- Anonyymi00155
Trump ei voittanut yhtään mitään hyökkäyksessään Iraniin, koska:
Sama terroristinen pappisdiktatuuri jatkaa. Mitään takeita ei oikeasti ole Iranin ydinaseen valmistamisen jatkamiseksi. Israel jatkaa edelleen hyökkäystään Libanoniin. Kukaan ri tiedä, miten huthi-terroristit jatkavat iskujaan esim. Hormuzin liikenteeseen. Hormuzin laivaliikennettä tulee Iran todennäköisimmin rasittamaan "tullimaksuilla".
Että näin! - Anonyymi00156
Hahahaa. Suutariksi meni.
- Anonyymi00158
Tuollaiset putinit ja Trumpit toimii ihan samoin kuin muutkin vallastaan sokaistuneet valtionpäämiehet. Niin toimi Hitlerkin. Eli menestyksen myötä karkaa realiteettien hahmottaminen käsistä ja lähipiiri miehitetään kivoilla jeesjees -tyypeillä. Se on Point Of No Return tiellä romahdukseen.
Sitten tehdään se lopun aloittava virhe. Oliko tämä Trumpille ja Magajengille sellainen, aika näyttää. - Anonyymi00164
Sodan jälkiseuraukset: jenkit antavat 300 biljoonaa Iranille jälleenrakentamiseen, entistä radikaalimmat mullahit vallassa, salmen käytöstä tulee nyt jatkossa maksuja.
Miten tämä on muka voitto? Tämä on tosi huono diili. Täysin turha sota.- Anonyymi00208
Mitä ihmettä solkotat? Oli täysin välttämätön sota. Ja tavoitteet saavutettiin.
- Anonyymi00166
Oikeat asiantuntijat eivät osanneet sanoa yhtään asiaa, mitä Trump olisi saavuttanut tällä retkellään. Tuhannen miljardin vahingot maailmalle jäivät mainitsematta.
- Anonyymi00218
Punikin mielestä ääri-islamisteilla pitäisi olla ydinase. Hulluja nuo punikit...
- Anonyymi00321
Anonyymi00218 kirjoitti:
Punikin mielestä ääri-islamisteilla pitäisi olla ydinase. Hulluja nuo punikit...
Hullu sinä.
- Anonyymi00168
Joutuu tulemaan Eurooppaankin hoitamaan asiat, vaikka eu.ssa on tuhansia "päättäjiä".
- Anonyymi00210
Toivottavasti Trump ratkoisi Euroopankin matuongelmat.
- Anonyymi00322
Anonyymi00210 kirjoitti:
Toivottavasti Trump ratkoisi Euroopankin matuongelmat.
Toivottavasti kuolee.hitaasti.
- Anonyymi00170
Mikaei suomalaiset,ylen ja hs asiantuntijat ja vassarit tehneet tuota rauhaa?
Kun o. Niin niin viisaita että!- Anonyymi00175
Ei katkerat vihapuhuvat punikit mitään positiivista saa koskaan aikaan. Tekijämiehet on erikseen.
- Anonyymi00183
Anonyymi00175 kirjoitti:
Ei katkerat vihapuhuvat punikit mitään positiivista saa koskaan aikaan. Tekijämiehet on erikseen.
Se on totuus, hyvä kommentti.
- Anonyymi00174
Punikit taas inisivät että milloin se sopimus allekirjoitetaan? Allekirjoitettiin jo:
"Yhdysvaltain ja Iranin välinen yhteisymmärrysasiakirja on jo allekirjoitettu. Yhdysvaltain presidentti Donald Trump vahvisti asian tiedotustilaisuudessa Ranskassa."
www.is.fi/ulkomaat/art-2000012081434.html
Punikit inisee, karavaani kulkee.- Anonyymi00177
Putin on natsivanhus ja Trumppi on narsistivanhus.
- Anonyymi00178
Anonyymi00177 kirjoitti:
Putin on natsivanhus ja Trumppi on narsistivanhus.
Inise mitä iniset, Trump vain nauraa ja jatkaa jytkytystään.
- Anonyymi00323
Anonyymi00177 kirjoitti:
Putin on natsivanhus ja Trumppi on narsistivanhus.
Juuri niin. Molemmat kuolkoot.
- Anonyymi00324
Anonyymi00178 kirjoitti:
Inise mitä iniset, Trump vain nauraa ja jatkaa jytkytystään.
Ei naura kauan.
- Anonyymi00180
On se vain hieno mies. Ensin aloitti typerän sodan ja sai sen sitten jotenkuten loppumaan. Ja nyt ollaan sitten lopulta samassa tilanteessa, mistä lähdettiin. Oli siinä sivussa aiheuttaa energiakriisin.
Trump on pelkkä typerä pullistelija ja hänellä on todella "low IQ". Eihän Trump osaa muodostaa kuin 3 - 4 sanan lauseita, jotka muistuttavat lähinnä vain pelkkiä mölähdyksiä.- Anonyymi00182
Sieltä taas turahti annos vassarisuvakin vihapuhetta.
- Anonyymi00325
Ja perut pitää tuota pöyhkeää roistoa sankarina. Hahhahhah.
- Anonyymi00185
Maailman älykkäin mies diggailee Trumpia:
https://www.msn.com/fi-fi/uutiset/other/maailman-älykkäimmän-miehen-yllättävät-sanat-trumpista/ar-AA25LgPl- Anonyymi00186
Kyllä nyt punikkeja harmittaa:
Maailman korkeimman älykkyysosamäärän Guinnessin ennätystä nimissään pitävä tohtori YoungHoon Kim on antanut yllättävän lausunnon Donald Trumpista. Eteläkorealainen älykkö kertoo julkisesti tukevansa Trumpia ja ylistää tätä. - Anonyymi00187
Jälleen voitto Trumpille.
- Anonyymi00188
Hän ei ainakaan tuossa uutisessa mitenkään perustele Trumpin tukemista. Voi hyvinkin tukea ideologia edellä.
- Anonyymi00189
Anonyymi00188 kirjoitti:
Hän ei ainakaan tuossa uutisessa mitenkään perustele Trumpin tukemista. Voi hyvinkin tukea ideologia edellä.
Maailman älykkäin on osannut valita älykkäimmän ja realistisimman ideologian. Ja eniten ihmiskuntaa hyödyttäneen.
- Anonyymi00265
Anonyymi00189 kirjoitti:
Maailman älykkäin on osannut valita älykkäimmän ja realistisimman ideologian. Ja eniten ihmiskuntaa hyödyttäneen.
No, Iran hyötyi juuri 300 miljardia.
- Anonyymi00268
Anonyymi00189 kirjoitti:
Maailman älykkäin on osannut valita älykkäimmän ja realistisimman ideologian. Ja eniten ihmiskuntaa hyödyttäneen.
Vain pari järjestöä hänen itsensä lisäksi pitää häntä maailman älykkäimpänä. Lisäksi osa hänen korkeista IQ-väitteistään perustuu testeihin, joiden luotettavuudesta tai vertailukelpoisuudesta ei ole täyttä tieteellistä konsensusta.
Maailman korkein IQ ei myöskään ole virallisesti määritelty ja mitattava mittari.
On useita korkean älykkyyden omaavia, jotka kritisoivat Trumppia, esim. Terence Tao. - Anonyymi00270
Anonyymi00189 kirjoitti:
Maailman älykkäin on osannut valita älykkäimmän ja realistisimman ideologian. Ja eniten ihmiskuntaa hyödyttäneen.
Mutta ei osaa sitä jostakin syystä perustella. Tuossa viestissään hän vain ilmoitti tukevansa Trumpia, vedoten vain omaan korkeaan älykkyyteen.
- Anonyymi00326
Anonyymi00186 kirjoitti:
Kyllä nyt punikkeja harmittaa:
Maailman korkeimman älykkyysosamäärän Guinnessin ennätystä nimissään pitävä tohtori YoungHoon Kim on antanut yllättävän lausunnon Donald Trumpista. Eteläkorealainen älykkö kertoo julkisesti tukevansa Trumpia ja ylistää tätä.Senkin tukee.
- Anonyymi00191
Kunhan pidätte tämän Stubbin pois KAIKISTA
tärkeistä asioista ja neuvotteluista niin on edes jotain
mahdollisuuksia suuntaan jos toiseen!
Tämä riidan haastaja ja Suomen pilaaja!- Anonyymi00201
Hän on hyvä mailapoika Trumpille. Jaksaa kantaa mailoja koko päivän.
- Anonyymi00203
>> Ja Iranilla olisi pian ydinase ilman Häntä.
Noista ydinaseista ei ole oikein minkäänlaista hyötyä sen paremmin Pohjois-Korealle, kuin vaikka Pakistanille ja Intiallekaan.
Intia ja Pakistan käyvät aivan vanhaan malliin Kashmir-rajakahakoitaan perinteisin asein. Kumpikaan ei vakavissaan uhkaa toistansa yhdinaseilla. P-Korea ei oikein tiedä, että minne, eli mihin kaupunkeihin ampuisi vähiä ydinpommejansa.- Anonyymi00204
Iran taas on ääri-islamistinen teokratia, jonka kova ydin on USA:n ja Israelin lopullinen tuhoaminen.
- Anonyymi00224
Et kyllä ymmärrä hyötyä.
- Anonyymi00211
Kylläpä punikkeja taas riepoo!
- Anonyymi00212
Epäonnistui kuitenkin tärkeimmässä asiassaan, eli Valkoisen talon pitkän altaan remppa meni poskelleen, ja on täynnä kuravelliä.
- Anonyymi00216
No kylläpä punamedia jaksaakin taas keksiä Trumpia vastaan suunnattua propagandaa. Ihanko levää on altaassa, voi voi sentään.
- Anonyymi00219
Hyviä tekoja mutta vastaisuudessa myös kamalia puheita liittyen kanadan ja grönlanti-puheisiin esim.
- Anonyymi00220
Oon osittain samaa mieltä että mainettaan parempi on mut ihmepuheita Kanada ja Grönlanti. JA sitten yliopistoihin liittyvä juttu että yliopistot ihan huolissaan Trumpista mitä Trump yliopistoista kertonu jottain.
Toki mielipideasia jos kerta Trump näkee yliopistojen liikaa saavan sanavaltaa mutta onhan siinä omat riskinsä toki jos yliopiston osuus yhteiskunnan asioistaa heikkenee liian paljon.
Mutta oon samaa mieltä että trumpia haukuttu liikaa. - Anonyymi00222
Anonyymi00220 kirjoitti:
Oon osittain samaa mieltä että mainettaan parempi on mut ihmepuheita Kanada ja Grönlanti. JA sitten yliopistoihin liittyvä juttu että yliopistot ihan huolissaan Trumpista mitä Trump yliopistoista kertonu jottain.
Toki mielipideasia jos kerta Trump näkee yliopistojen liikaa saavan sanavaltaa mutta onhan siinä omat riskinsä toki jos yliopiston osuus yhteiskunnan asioistaa heikkenee liian paljon.
Mutta oon samaa mieltä että trumpia haukuttu liikaa.Grönlanti oli vain sellaista kekseliästä painostusta. Tanska lisäsi alueen puolustusta, ja Trumppi sai muutkin tavoitteet perille. Siis ne oikeat tavoitteet.
- Anonyymi00223
Anonyymi00222 kirjoitti:
Grönlanti oli vain sellaista kekseliästä painostusta. Tanska lisäsi alueen puolustusta, ja Trumppi sai muutkin tavoitteet perille. Siis ne oikeat tavoitteet.
No entäs kanada-puhheet että eikös hän haaveillu kanadan valtaamisesta?? Kerro mulle tarkemmin se asia.
Iranin asian trump hoiti mallikkaasti = esti ydinvoima-aseen&pahan hallinnon alasajo.
Trump ei ole ainoa jenkkilän pressa joka sotinut sillä muistaakseni 2000luvun alussa nuorempi Bush vai oliko Bill clinttoni joka hyökkäs lähi-idän johonki valtioon muistanko oikein? Hän esti silloin myös sen valtion pahat aikeet.
Nyt punavihreä media siltikin hyppii Trumpin silmille joka käänteessä.
Pitäs olla rehellinen ja puolueeton.
mä oon herännyt punavihreän median epäreiluuteen. Trump ei ole kaiken pahan alku ja juuri. Toki en katso hyvällä kaikkia trumpin juttuja&puheita kuten Kanadasta mitä sanoi mut voisikko kertoa mitä hän kanada-puhheella oikein tarkoitti että käsitinkö sen väärin??
Entä mitä trump hakkee yliopistojen kritisoimisella? Kokeeko hän että yliopistot ajaa liikaa punavihreää politiikkaa ja unohtaa tavallisen kansa&duunarit&köyhät??
Minusta silloin jos USA;n yliopisto ajaa pääosin vain punavihreetä linjaa niin minusta trump tekkee silloin ihan oikein kunhan ei kokonaan puutu yliopistojen asioihin eikä tietääkseni liika-paljon puutukaan vai mitä?
Trumpista varmaa on se että hän on aika tyypillinen jenkki että hyvin itsevarma ja hyvin huomionkipeä. Nämäkin piirteet on nostettu liikaa esille negatiivisessa valossa koska pääasia on se että tekee hyvää politiikkaa. - Anonyymi00226
Anonyymi00223 kirjoitti:
No entäs kanada-puhheet että eikös hän haaveillu kanadan valtaamisesta?? Kerro mulle tarkemmin se asia.
Iranin asian trump hoiti mallikkaasti = esti ydinvoima-aseen&pahan hallinnon alasajo.
Trump ei ole ainoa jenkkilän pressa joka sotinut sillä muistaakseni 2000luvun alussa nuorempi Bush vai oliko Bill clinttoni joka hyökkäs lähi-idän johonki valtioon muistanko oikein? Hän esti silloin myös sen valtion pahat aikeet.
Nyt punavihreä media siltikin hyppii Trumpin silmille joka käänteessä.
Pitäs olla rehellinen ja puolueeton.
mä oon herännyt punavihreän median epäreiluuteen. Trump ei ole kaiken pahan alku ja juuri. Toki en katso hyvällä kaikkia trumpin juttuja&puheita kuten Kanadasta mitä sanoi mut voisikko kertoa mitä hän kanada-puhheella oikein tarkoitti että käsitinkö sen väärin??
Entä mitä trump hakkee yliopistojen kritisoimisella? Kokeeko hän että yliopistot ajaa liikaa punavihreää politiikkaa ja unohtaa tavallisen kansa&duunarit&köyhät??
Minusta silloin jos USA;n yliopisto ajaa pääosin vain punavihreetä linjaa niin minusta trump tekkee silloin ihan oikein kunhan ei kokonaan puutu yliopistojen asioihin eikä tietääkseni liika-paljon puutukaan vai mitä?
Trumpista varmaa on se että hän on aika tyypillinen jenkki että hyvin itsevarma ja hyvin huomionkipeä. Nämäkin piirteet on nostettu liikaa esille negatiivisessa valossa koska pääasia on se että tekee hyvää politiikkaa.Kanadalaiset pottuilee jenkeille ja jenkit sitte takaisin. Ei se nyt sen kummempaa.
- Anonyymi00227
Anonyymi00226 kirjoitti:
Kanadalaiset pottuilee jenkeille ja jenkit sitte takaisin. Ei se nyt sen kummempaa.
Okei asia on selvä. HYvin muuten kirjootat asiat selkeesti. Onnittelen! Mahdat olla perusfiksu ihminen .
- Anonyymi00221
Trump toivoo itselleen Nobelin rauhanpalkintoa. Saattaa hän sen vielä saadakin, onhan sellaiset myönnetty Menahem Beginille, Anwar Sadatille ja Jasser Arafatille - kaikilla tausta terroristeina ja sotien aloittajana. Iranin sodan kohdalla rauhanpalkinnon saanti näyttää kehnolta, sillä hänen piti myös aloittaa kyseinen sota ennen kuin saattoi kehua saaneensa siinä aikaan myös rauhansopimuksen. Sopimusta myös Iran juhli voittonaan - mikäs sen hauskempaa kun molemmat osapuolet voivat omilleen esittää sen sellaisena.
Nyt Trump näyttäisi alustavasti olevan kiinnostunut välittäjäksi myös Ukrainan sodassa. Siinä voisi onnistuessaan ollakin aineksia rauhanpalkintoon. Ensin Trumpin pitäisi vain myöntää eurooppalaisten liittolaistensa tuki tälle projektille ja viedä tavoite maaliin yhteistyönä. Trump siitä tosin sulan hattuunsa saisi, mutta mikäpä siinä. Trumpin välittäjäroolin voisi myös Venäjä sulattaa.- Anonyymi00228
osaa asiansa Trumppi joo.
- Anonyymi00225
Miksiköhän Trump heitti Stubbin pois?
Ei Stubb ainakaan itseään veivannut! - Anonyymi00229
Aloittaja unohtaa muutamia juttuja: Iranin rikastettua ydinpolttoainetta ei liene edelleenkään saatu heiltä pois ja Hormuzin salmen tärkeimmät laivareitit ovat edelleen miinoitettuina eivätkä ole aikoihin turvallisia.
Se siitä T:n voitosta, jostain kumman syystä esim. Israel ei pidä tilannetta ihan isona voittona... - Anonyymi00230
Trump on voittaja, Stubb on häviäjä.
- Anonyymi00267
Mitä se Persupoika huutelee kuin lapsi?
Huutonaurut.
Uskooko edes persut näitä juttuja?- Anonyymi00328
Uskoo ne puupäät.
- Anonyymi00231
USA......USA.......USA.......!!!
- Anonyymi00234
,🇺🇸🇺🇸🇺🇸
- Anonyymi00235
On. Ei lopettanut mitään. Tuo iso vauva.
- Anonyymi00253
Trump: On epäreilua, jos Iranilla ei ole ohjuksia
- Anonyymi00266
Sairasta huumoria pojat vääntää vakkavilla asioilla.
Trump aloitti sodan joka pysäytti tankkeriliikenteen maailman tärkeimmällä merireitillä. Se aiheutti kaaosta taloudessa ympäri maailmaa. Sota maksoi hurjasti USAlle. Mitä sillä saatiin aikaan? Kyseenalainen hidaste ydinaseen rakentamiseen. Iranin johtajistossa miesvaihtoa joka on korvattu yhtä kiihkouskovilla. Eli ei mitään, nyt vain Iran näytti että heillä on sellaiset valtit joille USA ei voi mitään.
Lisäksi Trump joutui myöntymään maksamaan 300 miljardin korvaukset ja mitään hyvää ei muu maailma saanut.
Tämä on pelkkää faktaa. - Anonyymi00269
Iran voi luopua huoletta ydinaseita. Trump tarjosi sille halvemman ja paremman aseen. Öljynkuljetusten katkaisemisen.
- Anonyymi00310
Veikkaan että Trumpin diiliin kuuluu salainen lisäpöytäkirja, jossa on sovittu että Trumpin firma osallistuu Iranin jälleen rakentamiseen. Kulut maksaa amerikkalaiset veronmaksajat (300 mrd).
- Anonyymi00343
Trump yksin voittaa enemmän kuin koko Suomi!
Donald J. Trump vs Finland 10-0
Game over!
Ketjusta on poistettu 36 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101189
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171014- 127917
- 95775
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten287722Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait75649Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504