Eiköhän ois parempi kun tuotaisi kaikki liha ym maataloustuotteet ulkomailta, niin voisivat olla edes hieman halvempaa.
Halvempaa lihaa ym ulkomailta
16
103
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ihan hyvä
- Anonyymi00002
Ahneille sosialisteille käy kuten tyhmille ja ahneille aina. Pask.. loppu. Maa jolla ei ele omaa ruokatuotantoa on muiden armoilla varsinkin kun olemme merikuljetusten varassa. Maanviljeliät vähentyneet 80 prosenttia ja jäljelle jää.suurtilat joita kauppa kiristää , saako tuottaja jotan 3 prosenttia tuotteen hinnasta jonka senkin kauppa määrää.
Pitääkö suomisosialistien saada pelkkää lihaa syödäkseen verovaroilla, toivottavasti tulee aika että kommarit syövät kaarmaa nälkäänsä niin loppuu jatkuva valitus joka asiasta.- Anonyymi00003
Kyllä nuo suurtilat on ihan kapitalistien juttu, mutta tyhmä vehnäpete ei sitä kykene hyväksymään/älyämään.
- Anonyymi00004
Jos on jyväjemmariksi ruvennut niin pitäisi osata tuottavasti tehdä eikä elää tukiaisilla.
- Anonyymi00005
Totta. Bisnestähän se maatilan pitäminenkin on.
- Anonyymi00006
Noooh... voiko tuollaista tuettua persnettopuuhastelua sellaisenaan kutsua bisnestoiminnaksi?
- Anonyymi00007
Miten maistuuko USAn geenimuunneltu liha??sonnit pumpattu täyteen aineita että lihaa tulisi enempi..Isällä oli monta sataa kg painava sonni,ihan söi heinää, vettä melanssi olisko ollut lehmienkin lisää ruoka mikä se oli???isä nettosi sonnista 4tmk.kun se lähti.
- Anonyymi00010
Ihan hyvin voisin syödä sitä lihaa, niinhän ne amerikkalaisetkin tekevät. Hyvää syötävää lihaa se on.
- Anonyymi00008
Soija palat ja rouhe ,rouhe maistuu jauhelihasta,palaset on kuin lihaa..kaupoissa myydään.Makaroniloota rouheesta.
- Anonyymi00009
Joo, ihan kuin lihaa on.
- Anonyymi00011
Ja hyvää lihaa onkin.
- Anonyymi00012
Kyllä oman maan tuotanto on puhdasta,kasvikset,muu...tai kasvatetaan itse omat syötävä.!kaiken voi tehdä kestävän kehityksen periaattein tai ilmasto ystävällisesti..Toimikaa tehkää..
- Anonyymi00013
Kyllä ihan hyvä jos kasvatetaan ite ja tuotetaan omasta maasta, mutta älkää ruvetko ronkumaan heti niitä tukiaisia.
- Anonyymi00014
Henkseleitä paukutellaan ja tukiaisia nautitaan...
- Anonyymi00015
Kyllä se ruoka on samanlaista ympäri pallon. Eiku tuokaa mahdollisimman paljo ulkomailta, niin loppuu se tukiaisten kanssa pelleily Suomessa.
- Anonyymi00016
Tarviitteko työ tosissaan syödä enempi sitten lihaa vielä Oletteko te niin laihoja vai mitä teillä on vikana aatelkaapa sitä Oletteko te tietysti tosissaan ravinnonpuutteessa niin että Suomesta löydy riittävästi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483