mieleen, että minulle sopisi parhaiten sellainen mies jonka penis on pieni.
Vastaukset 20
- Anonyymi00001
Ja ikäeroa ei voi olla montaa vuotta, koska samanikäisyys on minulle tärkeä asia!
- Anonyymi00002
Ne on monesti sängyssä parhaimpia. Ne keskittyy naiseen ei itseensä.
- Anonyymi00004
Minulla on myös siihen tietty syy miksi ajattelen noin.
- Anonyymi00003
Olen saanut pienellä vehkeellä parhaat orkut vaikka oli alle 15. Isot vie kaiken ajatuksen kivulle. Joten nautinto sekottuu pelkoon. Pikku veitikka jäi jumiinkin vielä kun laukesi. Piti aika paljon rauhoittaa tilanne, ei ollut puhelintakaan lähellä että olisi voinut apua soittaa.
- Anonyymi00005
Sairasta tekstiä miehelltä,joka esiintyy naisena!
- Anonyymi00006
sama juttu itellä. en kaipaa iso k*llista gigoloa jolla on kaksospoikia mun tietämättäni ja muutenkin vehdannut vähän siellä sun täällä
- Anonyymi00007
Pysytään totuudessa. Nainen ja mies laukeaa korvien välissä tapahtuvan tapahtumaketjun seurauksena. Sekä nainen että mies ei laukea sen pienen tai suuren vuoksi vaan siitä, että tilanne ja toinen on aiheuttanut niin suuren kiihtymyksen ja halun, että laukeaminen voi tapahtua. Kun ajattelee suurta penistä, itse asiassa se on todennäköisesti lähes kaikille liian iso ja monet voisivat kokea paremminkin kipua kun nautintoa. Kuitenkin suurin osa naisista haluaa varmaan nautintoa. Uskon että tyytyväisimmät naiset ovat noin 15 centin peniksellä ja ennen kaikkea sitä käytetään koko kehon ja sydämen voimalla, naisen tyydytyksen huomioon ottaen.
- Anonyymi00008
liian iso:Dsivusta
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
liian iso:Dsivusta
Pituuden suhteen myös mies voi ottaa naisen huomioon eikä yritä heti painaa pohjaan kuin haluaisi naiselle tuottaa kipua. Isompi penis vaatii vastuullisempaa ja naista huomioivaa peniksen käyttöä. Kuitenkin jos nainen ja mies ovat hyvin seksikkään näköisiä ja syötävän haluttavia, eihän heillä siinä hetkessä tulee mieleenkään minkä kokoisia heidän elminensä ovat.
- Anonyymi00010
Ohi!
- Anonyymi00011
Si ei kun ettimään ei luulis edes olevan vaikeaa löytää
- Anonyymi00012
Kun ajatellaan asiaa hieman järkevästi, taitava mies saa vaikka kahdella sormella tai suullaan paremmat orgut kuin isomunainen voi koskaan antaa. Ikinä ei ole kyse koosta vaan mitä osaa mitäkinkäyttää ja sanotaanko isomunainen mies, joka ei ole muuten seksikäs ja haluttava, hänestä voi tulla naiselleen ennemänkin mieleen raiskaaja.
- Anonyymi00018
Totuus on se, etten pysty harrastamaan enää seksiä kenenkään kanssa, joten en tee miehellä mitään ja näin se on ollut jo kauan!
- Anonyymi00013
Helppo vierittää toisille hommat jossei suu-hommat pelitä. Kyllä nyt pillua nuolee perse se kakottaa. Pitäs nyt pikkuvauvojen jo tietää että kakka polttaa ihoa.
Kilpailuttaa toikin asia 5 vuotta että tulee aikuiselle selväksi.- Anonyymi00014
Sen takia naiset tunkee persettä kameraan eikä anna. Mene asia perille monellekkaan miksi.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Sen takia naiset tunkee persettä kameraan eikä anna. Mene asia perille monellekkaan miksi.
Tulee vaan mieleen "ollaanko me näin typeriä"?
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Tulee vaan mieleen "ollaanko me näin typeriä"?
Monikaan ota päätä perseestään ja yht`äkkiä joka paikassa on kasti-yhteiskuntaa. Et ehtinyt ikinä edes kissaa sanomaan.
- Anonyymi00019
Monet naiset eivät saa suuseksistä mitään!
- Anonyymi00017
Ette tainneet ymmärtää että tuo lause oli pelkkää pelleilyä! Hihii!
- Anonyymi00021
Kyllä se on ymmärretty että pysy erossa naisista/naisesta jolla on pieni. Tätä ei tarvitse erikseen kertoa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 119751
- 81696
- 56668
- 46583
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?40567- 60542
Luule ja ajattele minusta
mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅44517Vielä hyvinvointitalosta
Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko71516- 26481
- 53463