Tuli sellainen

Anonyymi-ap

mieleen, että minulle sopisi parhaiten sellainen mies jonka penis on pieni.

20

232

Vastaukset 20

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ja ikäeroa ei voi olla montaa vuotta, koska samanikäisyys on minulle tärkeä asia!

• Anonyymi00002

Ne on monesti sängyssä parhaimpia. Ne keskittyy naiseen ei itseensä.

• Anonyymi00004

Minulla on myös siihen tietty syy miksi ajattelen noin.

• Anonyymi00003

Olen saanut pienellä vehkeellä parhaat orkut vaikka oli alle 15. Isot vie kaiken ajatuksen kivulle. Joten nautinto sekottuu pelkoon. Pikku veitikka jäi jumiinkin vielä kun laukesi. Piti aika paljon rauhoittaa tilanne, ei ollut puhelintakaan lähellä että olisi voinut apua soittaa.

• Anonyymi00005

Sairasta tekstiä miehelltä,joka esiintyy naisena!

• Anonyymi00006

sama juttu itellä. en kaipaa iso k*llista gigoloa jolla on kaksospoikia mun tietämättäni ja muutenkin vehdannut vähän siellä sun täällä

• Anonyymi00007

Pysytään totuudessa. Nainen ja mies laukeaa korvien välissä tapahtuvan tapahtumaketjun seurauksena. Sekä nainen että mies ei laukea sen pienen tai suuren vuoksi vaan siitä, että tilanne ja toinen on aiheuttanut niin suuren kiihtymyksen ja halun, että laukeaminen voi tapahtua. Kun ajattelee suurta penistä, itse asiassa se on todennäköisesti lähes kaikille liian iso ja monet voisivat kokea paremminkin kipua kun nautintoa. Kuitenkin suurin osa naisista haluaa varmaan nautintoa. Uskon että tyytyväisimmät naiset ovat noin 15 centin peniksellä ja ennen kaikkea sitä käytetään koko kehon ja sydämen voimalla, naisen tyydytyksen huomioon ottaen.

• Anonyymi00008

liian iso:Dsivusta

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

liian iso:Dsivusta

Pituuden suhteen myös mies voi ottaa naisen huomioon eikä yritä heti painaa pohjaan kuin haluaisi naiselle tuottaa kipua. Isompi penis vaatii vastuullisempaa ja naista huomioivaa peniksen käyttöä. Kuitenkin jos nainen ja mies ovat hyvin seksikkään näköisiä ja syötävän haluttavia, eihän heillä siinä hetkessä tulee mieleenkään minkä kokoisia heidän elminensä ovat.

• Anonyymi00010

Ohi!

• Anonyymi00011

Si ei kun ettimään ei luulis edes olevan vaikeaa löytää

• Anonyymi00012

Kun ajatellaan asiaa hieman järkevästi, taitava mies saa vaikka kahdella sormella tai suullaan paremmat orgut kuin isomunainen voi koskaan antaa. Ikinä ei ole kyse koosta vaan mitä osaa mitäkinkäyttää ja sanotaanko isomunainen mies, joka ei ole muuten seksikäs ja haluttava, hänestä voi tulla naiselleen ennemänkin mieleen raiskaaja.

• Anonyymi00018

Totuus on se, etten pysty harrastamaan enää seksiä kenenkään kanssa, joten en tee miehellä mitään ja näin se on ollut jo kauan!

• Anonyymi00013

Helppo vierittää toisille hommat jossei suu-hommat pelitä. Kyllä nyt pillua nuolee perse se kakottaa. Pitäs nyt pikkuvauvojen jo tietää että kakka polttaa ihoa.

Kilpailuttaa toikin asia 5 vuotta että tulee aikuiselle selväksi.

• Anonyymi00014

Sen takia naiset tunkee persettä kameraan eikä anna. Mene asia perille monellekkaan miksi.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Sen takia naiset tunkee persettä kameraan eikä anna. Mene asia perille monellekkaan miksi.

Tulee vaan mieleen "ollaanko me näin typeriä"?

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Tulee vaan mieleen "ollaanko me näin typeriä"?

Monikaan ota päätä perseestään ja yht`äkkiä joka paikassa on kasti-yhteiskuntaa. Et ehtinyt ikinä edes kissaa sanomaan.

• Anonyymi00019

Monet naiset eivät saa suuseksistä mitään!

• Anonyymi00017

Ette tainneet ymmärtää että tuo lause oli pelkkää pelleilyä! Hihii!

• Anonyymi00021

Kyllä se on ymmärretty että pysy erossa naisista/naisesta jolla on pieni. Tätä ei tarvitse erikseen kertoa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      119
      751
    2. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      81
      696
    3. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      56
      668
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      46
      583
    5. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      40
      567
    6. Kerro jokin

👻 tarina
      Ikävä
      60
      542
    7. Luule ja ajattele minusta

mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅
      Ikävä
      44
      517
    8. Vielä hyvinvointitalosta

Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko
      Pyhäjärvi
      71
      516
    9. Rakastan sua mies joka päivä vähän enemmän

Ei uskois 😉
      Ikävä
      26
      481
    10. Vaikea luottaa täysin

Kun et oikeasti kerro mitään. Kaikki niin ympäripyöreää ja epämääräistä.
      Ikävä
      53
      463
    Aihe