mieleen, että minulle sopisi parhaiten sellainen mies jonka penis on pieni.
Tuli sellainen
11
168
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Ja ikäeroa ei voi olla montaa vuotta, koska samanikäisyys on minulle tärkeä asia!
- Anonyymi00002UUSI
Ne on monesti sängyssä parhaimpia. Ne keskittyy naiseen ei itseensä.
- Anonyymi00004UUSI
Minulla on myös siihen tietty syy miksi ajattelen noin.
- Anonyymi00003UUSI
Olen saanut pienellä vehkeellä parhaat orkut vaikka oli alle 15. Isot vie kaiken ajatuksen kivulle. Joten nautinto sekottuu pelkoon. Pikku veitikka jäi jumiinkin vielä kun laukesi. Piti aika paljon rauhoittaa tilanne, ei ollut puhelintakaan lähellä että olisi voinut apua soittaa.
- Anonyymi00005UUSI
Sairasta tekstiä miehelltä,joka esiintyy naisena!
- Anonyymi00006UUSI
sama juttu itellä. en kaipaa iso k*llista gigoloa jolla on kaksospoikia mun tietämättäni ja muutenkin vehdannut vähän siellä sun täällä
- Anonyymi00007UUSI
Pysytään totuudessa. Nainen ja mies laukeaa korvien välissä tapahtuvan tapahtumaketjun seurauksena. Sekä nainen että mies ei laukea sen pienen tai suuren vuoksi vaan siitä, että tilanne ja toinen on aiheuttanut niin suuren kiihtymyksen ja halun, että laukeaminen voi tapahtua. Kun ajattelee suurta penistä, itse asiassa se on todennäköisesti lähes kaikille liian iso ja monet voisivat kokea paremminkin kipua kun nautintoa. Kuitenkin suurin osa naisista haluaa varmaan nautintoa. Uskon että tyytyväisimmät naiset ovat noin 15 centin peniksellä ja ennen kaikkea sitä käytetään koko kehon ja sydämen voimalla, naisen tyydytyksen huomioon ottaen.
- Anonyymi00008UUSI
liian iso:Dsivusta
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
liian iso:Dsivusta
Pituuden suhteen myös mies voi ottaa naisen huomioon eikä yritä heti painaa pohjaan kuin haluaisi naiselle tuottaa kipua. Isompi penis vaatii vastuullisempaa ja naista huomioivaa peniksen käyttöä. Kuitenkin jos nainen ja mies ovat hyvin seksikkään näköisiä ja syötävän haluttavia, eihän heillä siinä hetkessä tulee mieleenkään minkä kokoisia heidän elminensä ovat.
- Anonyymi00010UUSI
Ohi!
- Anonyymi00011UUSI
Si ei kun ettimään ei luulis edes olevan vaikeaa löytää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2363151
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?172897Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n252157Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari262068Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa641947Sofia Virta SUURI POLIITIKKO
Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo761712Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh281569Mitä ikävöit eniten ikäväsi kohteesta?
Rahaa, turvallisuutta, kauniita katseita,seksiä, läheisyyttä vai jotain muuta?1191439Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr411377Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin
Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http421253