Jo oli taas vasemmiston ja muiden suvakkien porukka tehnyt Joensuussa valtuustoaloitteen, että 40000 euroa pitäisi laittaa Gazaan. On nämä kyllä älytöntä porukkaa. Kuntalaisten rahoja nämä kylväisivät ympäri maailmaa. On nämä meidän päättäjät kyllä mahtavia.
Rahaa Gazaan
9
112
Vastaukset
- Anonyymi00001
Laitetaan persut irvistelemään sinne gazaan, niin israelin sotilaat lähtee karkuun.
- Anonyymi00002
Omista vanhuksista eivät ole ollenkaan kiinnostuneita, mokomat maailman pelastajat.
Kuka hitto noita vouhkia oikein äänestää?! - Anonyymi00003
Eihän se ole kunnan tehtävä mättää rahaa pitkin maailmaa. Jumalauta mitä touhua. Joka paikasta leikaraan täälläkin, ja ei kun rahat vain maailmalle.
- Anonyymi00004
Siitä vaan äänestämään demareita, vasureita ja vihreitä niin samaa kyytiä tulee piisaamaan!
- Anonyymi00005
Siellä on uskonsota, ei se lopu kuin antamalla niille lisää aseita ja pommeja. Last man standing.
- Anonyymi00006
Häh!
Ite aloittivat koko touhun, ja nyt koko maailma nyyhkii.
Mutta että Joensuussakin???!!
Ketkä nimeltään? - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Häh!
Ite aloittivat koko touhun, ja nyt koko maailma nyyhkii.
Mutta että Joensuussakin???!!
Ketkä nimeltään?Siellä Gazassa on ollut aikaa itse olla toimelias.
Ovat vain leireissä istuskelleet ja voivotelleet ja antaneet Hamazin päättää, tappaa ja pitää itse avustukset. Oliko se jotain 88 %, kun avustuksista on mennyt Hamazille.
Kukaan ei muista, mistä kaikki alkoi, niin hirveitä tekoja tekivät jopa vauvoille, että ei viitsi edes tähän kirjoittaa.
Nyt sitten paapotaan. Ja Joensuussakin!!! Eikö siellä ole muuta, mihin työntää rahat?
Katsokaa vasemmisto faktat.
Pankaa muut hanttiin vasemmistolle!
- Anonyymi00010
Petospersujen voimatonta ja tuskaista ulinaa ?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad911477- 541033
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että383864- 156849
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 56723
- 51668
- 57641
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76632