JANTEN LAKI PERUTTU - S24 - LIEKSA

Anonyymi-ap

Sittemmin jo häiriintynyt Pohjois-Karjalan huonon onnen tahi muun itkuvirsien seniors housing asukkaiden muuttotappion ja muiden seikkojen tunnustavien yksityiskohtien "gubbe wins every time" kuten tänään myös Radio Suomi uutisissa todettiin nuorempien ikäluokkien euro on eläkerahastossa korkeintaan 1,5 euroa ja vanhempien tukevasti Kossu viikossa ja 8 askia tupakkaa kaupan päälle 3,3 euroa viikossa mikä tarkoittaa kaksin, kolminkertainen määrä ilman välimerkkejä.

72

242

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Lieksassa tai Pielisjärvellä ei ole ollut voimassa korpilakia poislukien Aulis, seniors housing surkein juoruämmä, hamekangasta hänelle.

      • Anonyymi00002

        Hamekangasta heille ketkä täysin mielukuvitukseen perustuen puhuvat paskaa kaukista alueen asukkaista itse ovat tulleet jostain hemmeti Turun satamasta.


      • Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Hamekangasta heille ketkä täysin mielukuvitukseen perustuen puhuvat paskaa kaukista alueen asukkaista itse ovat tulleet jostain hemmeti Turun satamasta.

        Satamahomoja ovat lähtökohtaisesti vääristyneine käsityksineen normaalista ihmiselämästä.


      • Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Satamahomoja ovat lähtökohtaisesti vääristyneine käsityksineen normaalista ihmiselämästä.

        Hamekangas Aulis, armeijapyörä, punainen huppari, pari päivää sitten uhkailevasti "ei kuulu sinulle pätkääkään!" uhkailu roskakatoksen luona.


      • Anonyymi00007

        Mielisairaalan seinästä revityt uhkaavat kommentit ja Auliksen muun vajakiksi muuttuneen ulosannin viikko sitten kokeneena - jatkuu seuraava numero.


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Mielisairaalan seinästä revityt uhkaavat kommentit ja Auliksen muun vajakiksi muuttuneen ulosannin viikko sitten kokeneena - jatkuu seuraava numero.

        Sitä ennen neljä vuotta setä sanoo että "hei mä oon sun paras ystävä". Niin tuota.


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Sitä ennen neljä vuotta setä sanoo että "hei mä oon sun paras ystävä". Niin tuota.

        Aulis poika lihaksettomat rintakarvansa ilman rintakarvaa huutaa roskakatoksen vieressä "ei kuulu sulle pätkääkään!".


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Aulis poika lihaksettomat rintakarvansa ilman rintakarvaa huutaa roskakatoksen vieressä "ei kuulu sulle pätkääkään!".

        Kysyin onko kaikki hyvin miten menee?


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Kysyin onko kaikki hyvin miten menee?

        Aulis-poika Lieksan seniors-housing väkevää wiskiä puoli pulloa alle viikon välein on pakottava tarve tulla elvistelemään tavan ihmisille.


      • Anonyymi00013

        Satasen kahvakuulat 30 kg sai kuukaisi sitten kahdella kympiillä. Oikea hinta satanen.


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Satasen kahvakuulat 30 kg sai kuukaisi sitten kahdella kympiillä. Oikea hinta satanen.

        Aulis-poika ahtaaja Turun satama on Lieksan seniors housing kovasuinen paskanjauhaja sitä ennen muuten urkki "mikset tullu asukkaiden kakkukahveille".


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Aulis-poika ahtaaja Turun satama on Lieksan seniors housing kovasuinen paskanjauhaja sitä ennen muuten urkki "mikset tullu asukkaiden kakkukahveille".

        Ei kuulu pätkääkään sinulle Aulis.


      • Anonyymi00017

        Aulis on Aulis. En sinänsä ihmettele että Hesan aikainen vaimonsa halusi eron. Surkea tumputtaja mikä tumputtaja, kuulemma katsoo uusia naisia "sillä silmällä". Siis Pielisjärven itäisimmässä kunnassa on jonkinlainen auervaara joka omien puheidensa mukaan saalistaa uutta vaimoa verkkoihinsa. Kuule Aulis, juna meni jo. Juo surkeaa brändiäsi vitun hamekangas kaksi kertaa viikossa, mutta elä tule elämöimään meille tavallisille asukkaille!


      • Anonyymi00019

        Kahvakuulat sata euroa sai hintaan 20 euroa. Se jälkeen aggressiot minua kohtaan.


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Kahvakuulat sata euroa sai hintaan 20 euroa. Se jälkeen aggressiot minua kohtaan.

        Aulis-poika brändi on seniors-housing helmi, omasta mielestään. Hän muuten juoruämmänä otti framille "kaksisuuntaiset alakerran ämmät".


      • Anonyymi00022

        Häiriintynein, punainen huppari, armeijapyörä, puoli viikkoa sitten latoi uhkauksia kun vein roska-katokseen Pirkan roskapussin.


      • Anonyymi00025

        Aulis.


    • Anonyymi00005

      Olen pannut Janten Lakia paljaalla.

      • Anonyymi00026

        Lieksassa Aulis-poika on tosiaan viimeiset 15-vuotta ollut joka paikassa johtavana juoruämmänä ja sitten kun paska iskee tuulettimeen eli hänen trollauksensa johdosta kyseenalaistetaan että hei kuule mitä sinä Aulis puhut taas paskaa, niin Aulishan puhuu sujuvasti paskaa kaikesta, kaikista (asukkaista kaikkialla), ja ennenkaikkea siitä että miksi Aulis-pojalla tuli niin katkera ero Helsingissä ettei hän edes tullut enää "juorukatokseen", kunnes tulee sinne ja uhkailee 5 vuotta seniors-housing asunnoissa asunutta täysin tavallisesti ollutta häntä kymmenen vuotta nuorempaa kestävyysurheilun harrastajaa. Ja jolle "aulikselle" möin satasen kahvakuulat pari viikkoa sitten kahdellakympillä kun oikea hinta olisi ollut 110 euroa.


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        Lieksassa Aulis-poika on tosiaan viimeiset 15-vuotta ollut joka paikassa johtavana juoruämmänä ja sitten kun paska iskee tuulettimeen eli hänen trollauksensa johdosta kyseenalaistetaan että hei kuule mitä sinä Aulis puhut taas paskaa, niin Aulishan puhuu sujuvasti paskaa kaikesta, kaikista (asukkaista kaikkialla), ja ennenkaikkea siitä että miksi Aulis-pojalla tuli niin katkera ero Helsingissä ettei hän edes tullut enää "juorukatokseen", kunnes tulee sinne ja uhkailee 5 vuotta seniors-housing asunnoissa asunutta täysin tavallisesti ollutta häntä kymmenen vuotta nuorempaa kestävyysurheilun harrastajaa. Ja jolle "aulikselle" möin satasen kahvakuulat pari viikkoa sitten kahdellakympillä kun oikea hinta olisi ollut 110 euroa.

        Painavampi oli vinyyllipäällystetty Gymstick 16 kg ja toinen 8 kg Tohmanni valurautaa.


      • Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

        Painavampi oli vinyyllipäällystetty Gymstick 16 kg ja toinen 8 kg Tohmanni valurautaa.

        Hamekangas sai kuulat 90 prosenttia alennuksella ja sen jälkeen uhkailuhuudot katoksesta kaupan päälle kun tyhjensin Pirkka-roskapussin.


      • Anonyymi00031

        Aulis haista paska.


      • Anonyymi00032
        Anonyymi00031 kirjoitti:

        Aulis haista paska.

        Puolikas pullo brändiä alle viikon välein, kunnes Aulis-poika Turusta katsastaa seuraavia mielestään seniortalon lupaavia naaraspuolisia auervaaran ehdokkaita.


      • Anonyymi00034

        Aulis on Aulis.


      • Anonyymi00035
        Anonyymi00034 kirjoitti:

        Aulis on Aulis.

        Puoli viikkoa sitten uhkaili taloyhtiön pihalla väkivallalla kun tyhensin roskapussin, sitten kysyin "meneekö tupakka aski päivässä".


      • Anonyymi00036
        Anonyymi00035 kirjoitti:

        Puoli viikkoa sitten uhkaili taloyhtiön pihalla väkivallalla kun tyhensin roskapussin, sitten kysyin "meneekö tupakka aski päivässä".

        Aulis-poika istuskeli yksinään taloyhtiön katoksessa maha paljaana ja painokkaasti kuin kriminaali väkivaltarikollinen sanoi: "Ei kuulu sulle!"


      • Anonyymi00037
        Anonyymi00036 kirjoitti:

        Aulis-poika istuskeli yksinään taloyhtiön katoksessa maha paljaana ja painokkaasti kuin kriminaali väkivaltarikollinen sanoi: "Ei kuulu sulle!"

        Sitä ennen neljä vuotta ja enemmän putkeen, "isäsi oli hyvä kuntouimari uimahallilla, ostanko samanlaiset virtaviivaiset käsivetolättärät".


      • Anonyymi00038
        Anonyymi00037 kirjoitti:

        Sitä ennen neljä vuotta ja enemmän putkeen, "isäsi oli hyvä kuntouimari uimahallilla, ostanko samanlaiset virtaviivaiset käsivetolättärät".

        Aulis-poika puolikkaan brändin jälkeen päätti spontaanisti että hän on minua väkivallalla uhkaileva kusipää kun sai kahvakuulatkin niin halvalla.


      • Anonyymi00039
        Anonyymi00038 kirjoitti:

        Aulis-poika puolikkaan brändin jälkeen päätti spontaanisti että hän on minua väkivallalla uhkaileva kusipää kun sai kahvakuulatkin niin halvalla.

        Olet säälittävä luuseri nauti kahvakuulistasi, esittele olemattomia rintakarvojasi kesän tupakka-katoksessa kroonisille alkoholistinaisille!


      • Anonyymi00040
        Anonyymi00039 kirjoitti:

        Olet säälittävä luuseri nauti kahvakuulistasi, esittele olemattomia rintakarvojasi kesän tupakka-katoksessa kroonisille alkoholistinaisille!

        Aulis-poika, armeijapyörä, Lieksa.


      • Anonyymi00042

        Aulis-poika, Lieksan kovin transu-homo tupakka-katoksessa.


      • Anonyymi00043
        Anonyymi00042 kirjoitti:

        Aulis-poika, Lieksan kovin transu-homo tupakka-katoksessa.

        Fuck yeah!


      • Anonyymi00045

        Jämpti on niin. Eipä ole ollut toista taloyhtiötä yhtä häiriintyneitä Aulis-poikia saatana.


      • Anonyymi00046
        Anonyymi00045 kirjoitti:

        Jämpti on niin. Eipä ole ollut toista taloyhtiötä yhtä häiriintyneitä Aulis-poikia saatana.

        Homo.


    • Anonyymi00047

      Aulis-poika sanon sinulle yhden asian, toista väkivallalla uhkailusi viikon takaa missään muodossa senioritalojen kohta viisi vuotta asukasta kohtaan, vastaat huutoosi sekä isännnöintitoimisto, Kilpinen että itä-Suomen poliisi. Olen aina ollut sinua kohtaan rento ja ymmärtäväinen tavallinen keskitien kulkija elä kuule tule pieksemään suutasi taloyhtiön tavallisia asukkaita kohtaan. Käytöksesi oli uhkaavaa, jos missään muodossa toistat niin vastaat siitä koko Suomen oikeusjärjestelmää ja senior-talojen hallitusta sekä isännöintiä kohtaan. Helvetin hölmö oikeasti ja olit vitun humalassa!

      • Anonyymi00048

        Aulis--poika.


      • Anonyymi00049
        Anonyymi00048 kirjoitti:

        Aulis--poika.

        Jos uhkailet missään muodossa tai käyttäydyt uhkaavasti "olkoon sitten vaikka Aulis-pojan whiskey-humalassa", vastaat huutoosi virallisille tahoille.


      • Anonyymi00050
        Anonyymi00049 kirjoitti:

        Jos uhkailet missään muodossa tai käyttäydyt uhkaavasti "olkoon sitten vaikka Aulis-pojan whiskey-humalassa", vastaat huutoosi virallisille tahoille.

        Tästä on alle viikko. Helvetin pönttö.


      • Anonyymi00051
        Anonyymi00050 kirjoitti:

        Tästä on alle viikko. Helvetin pönttö.

        Mittees muuta? Valtakunnassa kaikki hyvin.


      • Anonyymi00052
        Anonyymi00051 kirjoitti:

        Mittees muuta? Valtakunnassa kaikki hyvin.

        Lähetys päättyy tähän, olen keskustellut Aulis-pojan uhitteluista useamman tahon kanssa, yksi oli virallinen taho.


      • Anonyymi00053
        Anonyymi00052 kirjoitti:

        Lähetys päättyy tähän, olen keskustellut Aulis-pojan uhitteluista useamman tahon kanssa, yksi oli virallinen taho.

        Jos perseilet lisää humalapäissäsi, seuraukset ovat myös viralliselta taholta tulevia. Me tavalliset asukkaat emme ole "järjestysmiehiä".


      • Anonyymi00054
        Anonyymi00053 kirjoitti:

        Jos perseilet lisää humalapäissäsi, seuraukset ovat myös viralliselta taholta tulevia. Me tavalliset asukkaat emme ole "järjestysmiehiä".

        Aggressiivinen Aulis-poika roskakatoksen vieressä maha paljaana, kasvot kuin Paiholan seinästä reväistynä. Tästä alle puoli viikkoa.


    • Anonyymi00055

      Hanki omakotitalo ja elvistele siellä mitä tykkäät, meitä taloyhtiön asukkaita et tule elvistelemään tai uhkailemään hemmetin vötkylä juoppo!

      • Anonyymi00056

        Aulis-poika seitsemänkymmentä vuotta.


      • Anonyymi00057
        Anonyymi00056 kirjoitti:

        Aulis-poika seitsemänkymmentä vuotta.

        Edelleen en ihmettele pätkääkään että kaikista muista talonasukkaista juorullut taho sekoaa viinoihinsa ja alkaa uhkailemaan, talon asukkaita


      • Anonyymi00058
        Anonyymi00057 kirjoitti:

        Edelleen en ihmettele pätkääkään että kaikista muista talonasukkaista juorullut taho sekoaa viinoihinsa ja alkaa uhkailemaan, talon asukkaita

        Käytöksessään ei ole ollut kertaakaan mitään johdonmukaisuutta, vaan se että jopa viimeksi valitti että "ei mene katokseen kun kaikki juoruaa".


      • Anonyymi00059
        Anonyymi00058 kirjoitti:

        Käytöksessään ei ole ollut kertaakaan mitään johdonmukaisuutta, vaan se että jopa viimeksi valitti että "ei mene katokseen kun kaikki juoruaa".

        Niin siellähän se hamekangas juoruaa ja yksin ollessaan paikalla uhkailee pian viisi vuotta taloyhtiössä ollutta asukasta.


      • Anonyymi00061

        Rusto käsivarressa oli kuulemma dramaattisesti "syöpä ja kuolemantuomio" kunnes tapahtui ihmeparantuminen.


      • Anonyymi00063

        Tämä toinen kaveri ollut aina ystävällinen, kuuntelee kärsivällisesti ja jos tulee kielimuuri niin ymmärrämme sen että rannikolla puhutaan myös Ruotsia.


      • Anonyymi00064
        Anonyymi00063 kirjoitti:

        Tämä toinen kaveri ollut aina ystävällinen, kuuntelee kärsivällisesti ja jos tulee kielimuuri niin ymmärrämme sen että rannikolla puhutaan myös Ruotsia.

        Tänä päivänä tiedä miten kauan hän on ollut sisämaassa, aina ystävällinen tämä toinen mies, vastaa kun kysytään, kaikille ystävällinen.


      • Anonyymi00065
        Anonyymi00064 kirjoitti:

        Tänä päivänä tiedä miten kauan hän on ollut sisämaassa, aina ystävällinen tämä toinen mies, vastaa kun kysytään, kaikille ystävällinen.

        Seniors-housing arvostaa heitä, sen sijaan että olisi näitä viskillä päänsä pehmittäneitä uhkaavasti käyttäytyviä Aulis-poikia.


      • Anonyymi00066
        Anonyymi00065 kirjoitti:

        Seniors-housing arvostaa heitä, sen sijaan että olisi näitä viskillä päänsä pehmittäneitä uhkaavasti käyttäytyviä Aulis-poikia.

        Aulis, surkea juoruileva paska joka myös täysin randomilla uhkeilee ketä tahansa ilman syytä.


      • Anonyymi00068

        Brändi, puoli pulloa brändiä alle viikon välein, muista juoda sitä hemmetin brändiäsi hemmetin luuseri. Hanki omakotitalo jatko-elvistelyillesi.


      • Anonyymi00069
        Anonyymi00068 kirjoitti:

        Brändi, puoli pulloa brändiä alle viikon välein, muista juoda sitä hemmetin brändiäsi hemmetin luuseri. Hanki omakotitalo jatko-elvistelyillesi.

        Vitun höpelö,


      • Anonyymi00071

        Yksikin uhkaava ele tai puheenparsi niin vastaat tekemisistäsi itä-Suomen käräjäoikeudelle vitun vötkylä!


      • Anonyymi00072
        Anonyymi00071 kirjoitti:

        Yksikin uhkaava ele tai puheenparsi niin vastaat tekemisistäsi itä-Suomen käräjäoikeudelle vitun vötkylä!

        Seniors-housing, rintakarvat paljaana ilman rintakarvoja, Aulis.


      • Anonyymi00073
        Anonyymi00072 kirjoitti:

        Seniors-housing, rintakarvat paljaana ilman rintakarvoja, Aulis.

        Näitä niinsanottuja "auliksia" on ollut viisi vuoden sisällä enemmän kuin kolme. Kolme sai lähtöpassit Saralta ja puheenjohtajalta.


      • Anonyymi00074
        Anonyymi00073 kirjoitti:

        Näitä niinsanottuja "auliksia" on ollut viisi vuoden sisällä enemmän kuin kolme. Kolme sai lähtöpassit Saralta ja puheenjohtajalta.

        On toistuvasti vajakkia joka kuvittelee että 96 asukkaan taloyhtiö on hänen datsa. Ei ole. Aulis muuten elvisteli alle kuukausi sitten myös tämä:


      • Anonyymi00075
        Anonyymi00074 kirjoitti:

        On toistuvasti vajakkia joka kuvittelee että 96 asukkaan taloyhtiö on hänen datsa. Ei ole. Aulis muuten elvisteli alle kuukausi sitten myös tämä:

        "Se mies tuli sanomaan että ei saa tämän kiikun luona polttaa tupakkaa. Minä sanoin elä puutu minun asioihin!"


      • Anonyymi00076
        Anonyymi00075 kirjoitti:

        "Se mies tuli sanomaan että ei saa tämän kiikun luona polttaa tupakkaa. Minä sanoin elä puutu minun asioihin!"

        Aulis-poika kuvittelee brändipäissään että hän on kova jätkä kun polttaa tupakkaa asukkaiden tuuletusikkunan lähellä keinussa joka ei ole tupakka-katos.


      • Anonyymi00077
        Anonyymi00076 kirjoitti:

        Aulis-poika kuvittelee brändipäissään että hän on kova jätkä kun polttaa tupakkaa asukkaiden tuuletusikkunan lähellä keinussa joka ei ole tupakka-katos.

        Ei ole kova jätkä. Vajakki on, koko rahalla. "Elä puutu minun asioihin". Kuules Aulis, ne ovat taloyhtiön asioita, saamarin vötkylä.


      • Anonyymi00078
        Anonyymi00077 kirjoitti:

        Ei ole kova jätkä. Vajakki on, koko rahalla. "Elä puutu minun asioihin". Kuules Aulis, ne ovat taloyhtiön asioita, saamarin vötkylä.

        Tupakansavulla ihmisten asuntojen lähelle tuleminen, sittemmin myös asukkaan uhkaileminen kun vie roskapussin roskakatokseen.


      • Anonyymi00079
        Anonyymi00078 kirjoitti:

        Tupakansavulla ihmisten asuntojen lähelle tuleminen, sittemmin myös asukkaan uhkaileminen kun vie roskapussin roskakatokseen.

        Hei pönttö, hanki omakotitalo jos rahat riittää ja elvistele siellä mitä tykkään. Muilta osin, go the fuck off from here fucking peace of shit!


    • Anonyymi00082

      Kova jätkä kun yksinään alkaa puhumaan paskaa roskapussintyhjentäjälle ja surkea kaikista talonasukkaista juoruilija.

      • Anonyymi00083

        Ei tulleet inkkarit hissin yläkertaan asti edes ennen korona-aikaa siis vuonna 2020 ja sitä ennen kun uimahallissa juoruili.


      • Anonyymi00084
        Anonyymi00083 kirjoitti:

        Ei tulleet inkkarit hissin yläkertaan asti edes ennen korona-aikaa siis vuonna 2020 ja sitä ennen kun uimahallissa juoruili.

        Aulispojat vittuun sotkemasta tavallisten ihmisten taloyhtiöitä!


      • Anonyymi00085
        Anonyymi00084 kirjoitti:

        Aulispojat vittuun sotkemasta tavallisten ihmisten taloyhtiöitä!

        Jämpti on niin perkele.


    • Anonyymi00086

      Viimeinen tilanne ennen uhkailuja oli se että yritti urkkia "miksi et tullut asukkaiden kakkukahville". Ei kuulu kuule sinulle Aulis-poika!

      • Anonyymi00087

        Pohjois-Karjalassa näitä Auliksia riittää. Siis ihan kaikilla yhteiskunnan tasoilla riittää. Suurin osa ei ole avoimesti humalassa ja sekaisin.


      • Anonyymi00088
        Anonyymi00087 kirjoitti:

        Pohjois-Karjalassa näitä Auliksia riittää. Siis ihan kaikilla yhteiskunnan tasoilla riittää. Suurin osa ei ole avoimesti humalassa ja sekaisin.

        Aulis on, ja uhkailee.


      • Anonyymi00089
        Anonyymi00088 kirjoitti:

        Aulis on, ja uhkailee.

        Lähetys päättyy tähän. Jos aihetta on, jatkuu virallisten tahojen kautta, varsinkin noiden aiheettomien roska-katosen uhkailujen osalta.


      • Anonyymi00090
        Anonyymi00089 kirjoitti:

        Lähetys päättyy tähän. Jos aihetta on, jatkuu virallisten tahojen kautta, varsinkin noiden aiheettomien roska-katosen uhkailujen osalta.

        Aulispojat seitsemänkymmentä vuotta.


    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1389
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1198
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      139
      1025
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      336
      829
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      633
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe