En tule tänäkään vuonna vaskiviikoille, ei mulla nyt muuta... MOI!
Lieksan vaskiviikot
54
328
Vastaukset
- Anonyymi00001
Minä tulen paskiviikoille... ei mulla muuta MOI
- Anonyymi00002
MOI ei mulla nyt muuta.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
MOI ei mulla nyt muuta.
Vetäkää käteenne te kaksi kommentoijaa! Moi ei mulla nyt muuta....
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Vetäkää käteenne te kaksi kommentoijaa! Moi ei mulla nyt muuta....
AIDSHOMO
- Anonyymi00007
Ulkomaista piukkaa trumpettii. Heti panemaan paljaalla
- Anonyymi00008
Nahkafagottini on täysin valmis!
- Anonyymi00010
Mihin se on valmis? 🤔
- Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Mihin se on valmis? 🤔
Tietenkin Actiiviseen actioniin 🥰
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Tietenkin Actiiviseen actioniin 🥰
Rukkasella tumputukseen ennemminkin edellisellä kommentoijalla.🤣
- Anonyymi00057
Anonyymi00014 kirjoitti:
Rukkasella tumputukseen ennemminkin edellisellä kommentoijalla.🤣
Työmiehen vanha karvarukkanen on hyvä.
- Anonyymi00015
aawwww ppaskiviikot ihanaaaaaa
- Anonyymi00016
No nyt jonnet!
- Anonyymi00017
Kyllä vain parasta työttömille nuorille aikuisille ja lapsille ja aikuisille ja koira 🐕
- Anonyymi00018
Parasta olisi valaa nuo vaskitorvet täyteen sementtiä.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Parasta olisi valaa nuo vaskitorvet täyteen sementtiä.
Sun petäcuoli pitäisi valaa täyteen betonia ja sitten viskata lieteaötaaseen ☝️
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Sun petäcuoli pitäisi valaa täyteen betonia ja sitten viskata lieteaötaaseen ☝️
Ja sinä voisit hypätä junan alle.
- Anonyymi00022
Ei sulla koskaan muuta olekkaan muuallakaan. Eli ei mitään
- Anonyymi00023
Ei sota yhtä miestä kaipaa eikä vaskiviikot joten lupa myönnetty poissaolollesi 🤠
- Anonyymi00024
Erkki Eskelisen luomus on kärsinyt arvoltaan konkurssin.
- Anonyymi00025
En halua tulla perceeceesi 🙂↔️
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
En halua tulla perceeceesi 🙂↔️
No höh 😩
- Anonyymi00027
Kaki innolla sateenkarrimessuun kirkolle waskiwiikolla. Siel ollaan kaikki suvaitsevaisuuskliimaksissa ja kuullaan tähtikuoron laulua ja viserrystä ilman huolen ja dildon häivää.
- Anonyymi00028
En halua tulla vaskiviikoile
- Anonyymi00030
Jeesus tulee vaskiviikolle, oletko valmis?
- Anonyymi00029
Olen tullut vaskipimujen pinppeihin paljaalla joka vaskiviikko.
- Anonyymi00031
Joo nyt alkoi jo ärsyttää kun tulee känniteltta ja siellä yöt rynkytetään
- Anonyymi00054
Paljaalla pinppiin
- Anonyymi00032
Milloin järjestetään "Lieksan kiljuviikot"?
- Anonyymi00033
Jamalissako?
- Anonyymi00036
Vaskiviikko on junteille, hienoimmat ihmiset menee Sibeliusta kuuntelemaan. Siellä ei tuulipuvut kahise, vaan kaikilla parasta Batistinia.
- Anonyymi00044
Eikös Monolaan tule joku palosireenin ja kanttäsirkkelin risteytys ääninen laulaja laulamaan korkeaoktaanista musiikkia? Olisko sipeliusta?
- Anonyymi00045
Anonyymi00044 kirjoitti:
Eikös Monolaan tule joku palosireenin ja kanttäsirkkelin risteytys ääninen laulaja laulamaan korkeaoktaanista musiikkia? Olisko sipeliusta?
Kuntoutujat soutaa pianon satamasta Monolaan vastatuuleen 9 euroa palkka, eväänä kaupungin kukkia salaattina.
- Anonyymi00046
Anonyymi00044 kirjoitti:
Musiikilla on tervehdyttävä vaikutus. Tässä tapauksessa vaikut lähtee korvista. Vanhusten korvakarvat vaan heilimöi, kuin vilja syksyn tuulissa.
- Anonyymi00047
Anonyymi00044 kirjoitti:
Kuumat Perunat Monolaan potun-nostoon helteellä
- Anonyymi00055
Anonyymi00045 kirjoitti:
Kuntoutujat soutaa pianon satamasta Monolaan vastatuuleen 9 euroa palkka, eväänä kaupungin kukkia salaattina.
Vanha piano voisi olla lisäpainona kuntoutuja pulien vuotavassa veneessä, kun soutavat monolaan. 3Kolme olisi pulia veneessä, yksi soutaa, toinen äyskäröi vettä veneestä takaisn järveen ja kolmas huutaa apua!
- Anonyymi00058
Anonyymi00055 kirjoitti:
Vanha piano voisi olla lisäpainona kuntoutuja pulien vuotavassa veneessä, kun soutavat monolaan. 3Kolme olisi pulia veneessä, yksi soutaa, toinen äyskäröi vettä veneestä takaisn järveen ja kolmas huutaa apua!
..ja soutajalla tappi ahnuksessa
- Anonyymi00037
En halua vaimoani seksuaalisesti enää.
- Anonyymi00038
Minä haluaisin 🙋🏼
- Anonyymi00039
Kuntoutujan konsertti lippu 9 euroa, myös ilmais tapahtumat katusoittoineen
- Anonyymi00040
4H nuoret polttaa vaskiteltan ja homman päälle tuuheat sauhut marlboro king size. Homma viimeistellään murjomalla työttömät mustelmille.
- Anonyymi00041
4H-pennut upotetaan viskiteltan pajamajoihin nuppi edellä usean kerran ja vipataan kusiojaan potkien
- Anonyymi00042
Anonyymi00041 kirjoitti:
4H-pennut upotetaan viskiteltan pajamajoihin nuppi edellä usean kerran ja vipataan kusiojaan potkien
4H nuoret nousee kuin Jeesus haudasta, ensin pöllitään työkyrien viinat ja kaljat sitten alkaa action missä ei 9 euroa ole kuin alku! Alkaa anarkia ja hirveä ruttoinen kapina audijuppi lentään triplaturboineen lietealtaaseen tuubaorkesterin tuubat täytetään kesäkukilla ja kanankakka lannoiteella saundista tulee niin jazzia että yleisö pakenee kauhun vallassa
- Anonyymi00043
Anonyymi00042 kirjoitti:
4H nuoret nousee kuin Jeesus haudasta, ensin pöllitään työkyrien viinat ja kaljat sitten alkaa action missä ei 9 euroa ole kuin alku! Alkaa anarkia ja hirveä ruttoinen kapina audijuppi lentään triplaturboineen lietealtaaseen tuubaorkesterin tuubat täytetään kesäkukilla ja kanankakka lannoiteella saundista tulee niin jazzia että yleisö pakenee kauhun vallassa
Suviseurat kuulee 4H-ipanoiden pilkasta ja 100 000 Lestadiolaista vyöryy rymisten Lieksan vaskitelttaan karavaaneineen jonka alle 4H-pentujen rienaus Pielisraitilla loppuu. Styletorikin muuttuu mutavellimössöksi johon ei voi rakentaa 100 vuoteen mitään.
- Anonyymi00048
Anonyymi00043 kirjoitti:
Suviseurat kuulee 4H-ipanoiden pilkasta ja 100 000 Lestadiolaista vyöryy rymisten Lieksan vaskitelttaan karavaaneineen jonka alle 4H-pentujen rienaus Pielisraitilla loppuu. Styletorikin muuttuu mutavellimössöksi johon ei voi rakentaa 100 vuoteen mitään.
Lieksan syntinen väliluku 10,5 kertaiseksi Lestatiolaisten ansiosta ja päästään 4H-piruista irti. Ei keuli Jopot heinähulinoissa eikä Hämärissä kaupoissa iltamissa.
- Anonyymi00049
Anonyymi00043 kirjoitti:
4H nuoret brutalisoi lessut helposti ja ottaa lessupimut orjavainoiksi
- Anonyymi00050
Anonyymi00049 kirjoitti:
4H nuoret brutalisoi lessut helposti ja ottaa lessupimut orjavainoiksi
Lars Leevi Lestadius ottaa taskustaan tiiliskivi kirjasen ja murskaa viimeisenkin 4H-mätäpesäkkeen lopullisesti Saatanan syliin Helvetin lieskoin Lieskasta.
- Anonyymi00051
Kuntoutujat 9€ laitetaan pitämään konsertti puhaltelemalla tyhjiin pulloihin
- Anonyymi00052
Hieno idea! Tosin aika mollivoittoinen soundi tulee ku pullot tyhjenee jo Preluden aikana
- Anonyymi00053
Pulloissa pitää olla nestettä eri oktaaveja varten. Opetetaan jo kuntoutuksen eka viikolla.
- Anonyymi00056
spermaa
- Anonyymi00060
Orasetynkky tulee!!!!!
- Anonyymi00062
Anonyymi00060 kirjoitti:
Orasetynkky tulee!!!!!
homo
- Anonyymi00063
Anonyymi00062 kirjoitti:
homo
ei voi kiistää....
- Anonyymi00064
kyrvänsyylä
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1621374
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä39956Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38695- 14620
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä28602Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597- 28588
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver19580Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30557Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17543