Tekoälyohjelmointi. Kuin piirtämisen sijaan tulostaisi netistä hienon kuvan, jonka joku muu on tehnyt. On se hieno, mutta ei ole itse tehty. Toisaalta tässä täytyy yrittää sopeutua. Kyllähän meille ihmisille jää vähintään ne vaikeimmat ongelmat ratkaistaviksi, ne mitä ei ole kukaan aikaisemmin ratkaissut. Ja ehkä tuo tekoäly todetaan lopulta taloudellisesti kannattamattomaksi. Miten hyvänsä menee, niin en ole erityisen innoissani ko. tekniikasta. Nopeuttaa toki tekemistä oikein käytettynä, mutta ei nopeus ole aina tärkeintä. Hitaalla matkalla ehtii miettiä ja muuttaa suuntaa moneen kertaan. Tämmönen avautuminen.
Ei kyllä nappaa
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ihmiskunta ohitti keskimääräisen älykkyyden huipun jo vuosia sitten. Tekoäly tulee vain nopeuttamaan alamäkeä. Pian olemme keskimäärin niin tyhmiä, että voimme kiivetä takaisin puuhun.
- Anonyymi00002
Minua ei enää vuosikymmenten jälkeen kiinnosta näpyttely, ja olenkin valjastanut tekoälyn orjakseni, jolle kerron suurpiirteisesti mitä vaikka jonkun moduulin pitää tehdä, esim. rajapintamäärittelyt, ja annan poloisen tehdä näpynäpyhommat. Itse puolestaan nautin tekoälyn tekemän työn hedelmistä.
Vanhemmiten on toki tullut ulkoistettua paljon muutakin. Aikoinaan jaksoi jotain autoakin korjailla sormet rasvassa. Nykyään tulee vietyä merkkihuoltoon. Voihan kyse olla laiskistumisestakin, mutta itse vihaan eniten saman asian moneen kertaan tekemistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882088Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361756- 1801316
- 237766
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
- 65699
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49556
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337492