Kuvailisit kaivattuasi?
Millä kolmella sanalla
184
1588
Vastaukset
- Anonyymi00001
Oletko töissä täällä
- Anonyymi00002
Ruma laiska tynnyri
- Anonyymi00003
Onko tulossa taas muotiin rakastuminen esineisiin ja asioihin? Toivon ettet huku siihen kuitenkaan.
- Anonyymi00074
Onneksi hän ei tiedä voisi tehdä itsarin, mieti mitä kirjoitat
- Anonyymi00101
Anonyymi00074 kirjoitti:
Onneksi hän ei tiedä voisi tehdä itsarin, mieti mitä kirjoitat
No ehkä sinun on jodlaava gubbe ny vähän enemmän eforttia pistettävä meidän naisten pään menoksi sentään. Nolo keke oot
- Anonyymi00108
Lapsellista.
- Anonyymi00005
Kaapista tullut håmå 🙆🏻♂️
- Anonyymi00007
En ole håmå vaikka kuinka jankutat :D
- Anonyymi00102
Anonyymi00007 kirjoitti:
En ole håmå vaikka kuinka jankutat :D
Silti tämä on sinun ja sinun välinen dialogi gubbe, huomioi mm se🥱
- Anonyymi00194
Anonyymi00102 kirjoitti:
Silti tämä on sinun ja sinun välinen dialogi gubbe, huomioi mm se🥱
Onneksi erosin!!! Ja on muuten itellä sutjakka kroppa:)
- Anonyymi00201
Anonyymi00007 kirjoitti:
En ole håmå vaikka kuinka jankutat :D
Oot oot ihan selvästi!!
- Anonyymi00006
Ihana ujo prinsessa
(Fionalle) - Anonyymi00008
kulmataLon musta timantti
yksJ - Anonyymi00010
Siideri valas
- Anonyymi00012
Miten voi olla jos ei juo 😆
- Anonyymi00014
Kylmä
Julma
Valehtelija pska- Anonyymi00020
Nuo sanat liittyvät häirikköön!
- Anonyymi00076
Anonyymi00020 kirjoitti:
Nuo sanat liittyvät häirikköön!
Totta! Hän on
- Anonyymi00109
Ja kaivattu ? Lapsellinen kommentti. Aikuistu.
- Anonyymi00016
Fiksu, lempeä, hauska ❤️
- Anonyymi00021
Lisäksi kaunis, taitava ja söpö 😍
- Anonyymi00042
Anonyymi00021 kirjoitti:
Lisäksi kaunis, taitava ja söpö 😍
Kuka sellainen on?
- Anonyymi00071
Anonyymi00042 kirjoitti:
Kuka sellainen on?
Yks T nainen
- Anonyymi00075
Anonyymi00071 kirjoitti:
Yks T nainen
Missäpäin tällainen T-nainen?
- Anonyymi00092
Anonyymi00021 kirjoitti:
Lisäksi kaunis, taitava ja söpö 😍
Ja hän jollain tavoin rauhoittaa mua 💚🥹
- Anonyymi00204
Anonyymi00071 kirjoitti:
Yks T nainen
Nyt kiinnostuin 😍
- Anonyymi00017
Söpö, höppänä, ihana.
- Anonyymi00018
Minulla ei ole kaivattua! Olen vasta etsimässä ikäistäni miestä, jonka kanssa voisimme ruveta tapailemaan!
- Anonyymi00027
Ja pidän vain suunnilleen ikäisistäni tummatukkaisista lyhyistä miehistä!
- Anonyymi00031
Anonyymi00027 kirjoitti:
Ja pidän vain suunnilleen ikäisistäni tummatukkaisista lyhyistä miehistä!
Tykkäätkö oman lapsesi ikäisistä? 😂😂😂
- Anonyymi00103
Anonyymi00031 kirjoitti:
Tykkäätkö oman lapsesi ikäisistä? 😂😂😂
Tietenkin gubbe, sillä nuorisossa on tulevaisuus, mutta ei välttämättä ns sillä tavalla🥱
- Anonyymi00019
Todella oikea minulle ❤️
- Anonyymi00026
Näin mäkin voisin sanoa👍
- Anonyymi00022
Musta valkoinen eiotaselväämies.
- Anonyymi00023
Upean kaunis ja unohtumattoman ihana nainen.
https://www.youtube.com/watch?v=gVCq4Ir2bw8&list=RDgVCq4Ir2bw8&start_radio=1- Anonyymi00029
Ihana mies 💛💛💛. Tuleva?
- Anonyymi00095
Tuskin olet kaivattuni, mutta biisi osui💘
Naiselta - Anonyymi00123
Anonyymi00029 kirjoitti:
Ihana mies 💛💛💛. Tuleva?
No tuskin se tarina tms gubbe ainakaan takana päin on ellei ole jotain puutaheinää? Onko vähän nokkelan hapanta taas
- Anonyymi00151
Anonyymi00029 kirjoitti:
Ihana mies 💛💛💛. Tuleva?
Tuskin on ainakaan sun tuleva mies,on visusti naimisissa oleva!Psykopaatti kiusaaja ei ymmärrä mitään!Käsitelty,ei jatkoon!
- Anonyymi00182
Anonyymi00151 kirjoitti:
Tuskin on ainakaan sun tuleva mies,on visusti naimisissa oleva!Psykopaatti kiusaaja ei ymmärrä mitään!Käsitelty,ei jatkoon!
Niin kenestä häiskästä se sinä melskaat tälle itselleen kirjoittelevalle emojiäijälle? Mene sinä sinne osastolle niin sillähän tuosta psy kohtauksesta pääsee.- TT
- Anonyymi00184
Anonyymi00182 kirjoitti:
Niin kenestä häiskästä se sinä melskaat tälle itselleen kirjoittelevalle emojiäijälle? Mene sinä sinne osastolle niin sillähän tuosta psy kohtauksesta pääsee.- TT
Ja nämä mielikuvitusrikkaat ylisanat psykopaatti kiusaaja. Kuka on mukana anno domini 2026?
- Anonyymi00185
Anonyymi00184 kirjoitti:
Ja nämä mielikuvitusrikkaat ylisanat psykopaatti kiusaaja. Kuka on mukana anno domini 2026?
Aika rahvaanomaista nääs paremmalle väelle🤭
- Anonyymi00186
Anonyymi00185 kirjoitti:
Aika rahvaanomaista nääs paremmalle väelle🤭
Sitäpaitsi tämä perättömiä ilmoja nootteja sinne tänne instituutioihin pukkaava on itse vainoaja, siksi sille fudut antoivatkin kaikessa hiljaisuudessa kätensä pesten kuten talon tapa on hiljaa hivuttamalla työterveyden kautta julkisen sektorin tyyliin
- Anonyymi00187
Anonyymi00186 kirjoitti:
Sitäpaitsi tämä perättömiä ilmoja nootteja sinne tänne instituutioihin pukkaava on itse vainoaja, siksi sille fudut antoivatkin kaikessa hiljaisuudessa kätensä pesten kuten talon tapa on hiljaa hivuttamalla työterveyden kautta julkisen sektorin tyyliin
Ja se että narsististen kanojen kotkotus painetaan villaisella mutta että vielä pitäs kantaa tämän narsistisen tonnikeijun lataamaa taakkaa höynien uskomusten kautta enpä oikein usko
- Anonyymi00188
Anonyymi00187 kirjoitti:
Ja se että narsististen kanojen kotkotus painetaan villaisella mutta että vielä pitäs kantaa tämän narsistisen tonnikeijun lataamaa taakkaa höynien uskomusten kautta enpä oikein usko
Vanhat haahkat vakosamettihousut tai nuoremmat ikuisen rippikoulun isosen näköiset tai jonnet pitsanaamat aika weeteetä
- Anonyymi00190
Or to say ”hi” to some arrogant ritsa’s☝️
- Anonyymi00191
Anonyymi00190 kirjoitti:
Or to say ”hi” to some arrogant ritsa’s☝️
Only lievä if even that
- Anonyymi00199
Anonyymi00151 kirjoitti:
Tuskin on ainakaan sun tuleva mies,on visusti naimisissa oleva!Psykopaatti kiusaaja ei ymmärrä mitään!Käsitelty,ei jatkoon!
Miten käsitelty? Ei ole.
- Anonyymi00024
Menneen ajan hairahdus.
- Anonyymi00025
Miksi sitten kaipaat? Aika erikoista.
- Anonyymi00104
Anonyymi00025 kirjoitti:
Miksi sitten kaipaat? Aika erikoista.
Jotkut ne jaksaa jankuttaa ja toiset näitä jankutuksia peesata parin sanan provojen perään. Liian herkkiä elämään
- Anonyymi00106
Anonyymi00104 kirjoitti:
Jotkut ne jaksaa jankuttaa ja toiset näitä jankutuksia peesata parin sanan provojen perään. Liian herkkiä elämään
Ja ei ole minun kirjoittama önnönnöö btw.
- Anonyymi00138
Anonyymi00025 kirjoitti:
Miksi sitten kaipaat? Aika erikoista.
Ehkä hän haluaa purkaa tunteitaan, niin kuin muutkin.
- Anonyymi00139
Anonyymi00138 kirjoitti:
Ehkä hän haluaa purkaa tunteitaan, niin kuin muutkin.
Kirjoittaisi vaikka paperille. Ajaa saman asian, muttei aiheuta pahaa mieltä muille. Itsekästä tuollainen. Oma paha olo pitää saada pois, muttei niin väliä, mitä se aiheuttaa muille.
- Anonyymi00181
Anonyymi00139 kirjoitti:
Kirjoittaisi vaikka paperille. Ajaa saman asian, muttei aiheuta pahaa mieltä muille. Itsekästä tuollainen. Oma paha olo pitää saada pois, muttei niin väliä, mitä se aiheuttaa muille.
Pane hyvä mies vaikka bepantteenia päälakeen jos nämä provokaatiot aiheuttaa noin yli-allergisia kohtauksia. Sivusta 🚩
- Anonyymi00028
Narskuuuuu. Ihailun tarve. Rikkinäinen
- Anonyymi00045
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ OLEN PARAS!!!
- Anonyymi00107
Sinäpä sen itsestäsi sanoit itsellesi naisena esiintyen sentimentaalisesti kirjoitteleva itseihailija. Naiselta sivusta
Sopi vasti lihava.❤️❤️❤️
- Anonyymi00035
kiitos:”) olikin varmaan just mulle
- Anonyymi00030
Sekopää. Raivopää. Hassu
- Anonyymi00032
Seko. Hassu. Kaikkien kaveri.
- Anonyymi00033
Hän on täydellinen ❤️
- Anonyymi00034
Perjantai pullo ja krapula
- Anonyymi00040
Entä lauantaipullo?
- Anonyymi00043
Anonyymi00040 kirjoitti:
Entä lauantaipullo?
Tietysti. Maanantaina usein pois töistä krapulan takia.
- Anonyymi00036
MT ongelmia. Ihana ja hauska
- Anonyymi00041
Oi ihanaa, että pidät minusta.
- Anonyymi00037
mun suurin rakkaus
- Anonyymi00038
Tyhmä, kiva, tuttu
- Anonyymi00047
Tyhmä?🤔
- Anonyymi00048
Missä asiassa tyhmä?
- Anonyymi00039
Naapuri, ikkuna, salaa
- Anonyymi00044
Ihanaa❤️. Olet rakas! Katso, kun vaihdan vaatteita ja jätän verhot auki.
- Anonyymi00110
Anonyymi00044 kirjoitti:
Ihanaa❤️. Olet rakas! Katso, kun vaihdan vaatteita ja jätän verhot auki.
Juu ja jos et oikeasti kuitenkaa nää, niin kuvittele loput. Jee jee gubbe mitä tekstiä taas
- Anonyymi00049
Söpö, nuori, vähän ujo.
- Anonyymi00050
Mamin pylly nam
- Anonyymi00180
Onko etutöölöstä mtn tietoa? Sitähän se miekii nada
- Anonyymi00051
Yksi sana riittää: silmät
- Anonyymi00052
Kaikilla niillä kolmella <3
- Anonyymi00053
Kaunis, seksikäs, pettäjä.
- Anonyymi00054
Tuohon riittää yksi sana, joka tiivistää tuon mielenmaiseman ja käytösmallin. Pinnallinen.
- Anonyymi00111
Anonyymi00054 kirjoitti:
Tuohon riittää yksi sana, joka tiivistää tuon mielenmaiseman ja käytösmallin. Pinnallinen.
Ihanko jo näiden ensimmäisten mainittujen ns ominaisuuksien perusteella, misogyynisiin provoihin voimakkaasti eläytyvä?
- Anonyymi00112
Anonyymi00111 kirjoitti:
Ihanko jo näiden ensimmäisten mainittujen ns ominaisuuksien perusteella, misogyynisiin provoihin voimakkaasti eläytyvä?
Tällä tyypillä on kans mummielest kuuppa ihan soseessa
- Anonyymi00055
Minun rakas mies.
Leikkii vaikeasti tavoiteltavaa.
Miettii minua jatkuvasti.
Tahtoisi olla hellittävänäni.
Iske silmää merkiksi.- Anonyymi00057
Tää on mulle. Paitsi en leiki vaikeasti tavoiteltavaa, en ole vain saanut saumaa tehdä liikkeitä.
- Anonyymi00113
Leikkii vaikeasti tavoiteltavaa eli kysyy nytkö mennään jos tilanne tulee. Sulla on höperöitä käsityksiä itsestäsi jäbä
- Anonyymi00056
Aito, lempeä ja syvällinen
- Anonyymi00080
Välinpitämätön valehtelija ilkeä mies
- Anonyymi00114
Anonyymi00080 kirjoitti:
Välinpitämätön valehtelija ilkeä mies
Eiköhän vähän hitaammillekin ole tullut gubbe selväksi että rakennat ihanneminääs
- Anonyymi00179
Anonyymi00114 kirjoitti:
Eiköhän vähän hitaammillekin ole tullut gubbe selväksi että rakennat ihanneminääs
Ilkeys ja epärehellisyys on hyveitä guben maailmankuvassa, joku huuhaa thug pitäis olla ees suhteessa hameväkeen
- Anonyymi00058
Koira. T . Ihminen
- Anonyymi00065
❤️❤️❤️ koirat ihania!!!!! Ihanaa olla koira.
- Anonyymi00177
Anonyymi00065 kirjoitti:
❤️❤️❤️ koirat ihania!!!!! Ihanaa olla koira.
Koska kiltit pojat saa namia vai mikä on gubbe sun tulokulma?
- Anonyymi00178
Anonyymi00177 kirjoitti:
Koska kiltit pojat saa namia vai mikä on gubbe sun tulokulma?
Ei tämä ole todellista enää minustakaan älkää huoliko
- Anonyymi00060
Ootko nää? Kylässä?
- Anonyymi00067
Olen. Kiltti. Kaunis.
- Anonyymi00175
Anonyymi00067 kirjoitti:
Olen. Kiltti. Kaunis.
Jaa minä gubbe noista vain olen. Saanko olla?
- Anonyymi00061
Opettaja. Paras. Kulta.
- Anonyymi00068
Rakastelu, aina. Ihana.
- Anonyymi00062
Jätekuski. Rakas. Täydellinen.
- Anonyymi00098
Jätefirman nuorempi pomo.Liian nuori minulle(voin ihailla kaukaa) jollekkin minulle hyvä saalis.
- Anonyymi00116
Anonyymi00098 kirjoitti:
Jätefirman nuorempi pomo.Liian nuori minulle(voin ihailla kaukaa) jollekkin minulle hyvä saalis.
No paat vaikka jälkipolville kiertämään gubbe sitten. Pilaan jokaisen trollauksen
- Anonyymi00063
MT ongelma, hyvä sängyssä ja jaksaa aamuun asti.
- Anonyymi00069
❤️❤️❤️❤️Lääkkeiden ansiosta!
- Anonyymi00117
Anonyymi00069 kirjoitti:
❤️❤️❤️❤️Lääkkeiden ansiosta!
Meneekö jynssäys vähän liiallisuuksiin sitten
- Anonyymi00122
Anonyymi00117 kirjoitti:
Meneekö jynssäys vähän liiallisuuksiin sitten
Huh onneksi kommentti väärässä kohtaa sittenkin eiku
- Anonyymi00064
Kotiäiti. Mahtava. Ainutlaatuinen.
- Anonyymi00070
TÄYDELLINEN rakastelemaan ja esileikki!
- Anonyymi00121
Sekin kuuluu siis pakettiin tjn vai?
- Anonyymi00174
Anonyymi00121 kirjoitti:
Sekin kuuluu siis pakettiin tjn vai?
Joku sai esileikit kaikki
- Anonyymi00072
Minun elämäni rakkaus.
- Anonyymi00077
Varmaan jonkun toisenkin
- Anonyymi00079
Syvällinen luova hullu
- Anonyymi00088
Sama
- Anonyymi00081
Erehdys paha pettymys
- Anonyymi00120
Onpa kaunista 😚
- Anonyymi00082
Mahtipontinen, peräänantamaton, vauhdikas
- Anonyymi00083
Lihava. Pehmeä. Suloinen.
- Anonyymi00084
Lihava. Iso. Mahtava.
- Anonyymi00085
Kotona vaan ei liiku muualle kuin minulla
- Anonyymi00086
Hoitosuhde. Himo. Minun
- Anonyymi00172
Jaa saisko tästä kehiteltyä jotai?
- Anonyymi00087
Rakas, rakkaampi, rakkain
- Anonyymi00091
Julma pska ilkeä
- Anonyymi00093
Anoreksia. Surullinen. Aikuinen
- Anonyymi00094
Haudanhiljaa. Ujo, yksin.
- Anonyymi00096
Meni jonkin aikaa irrottautua tästä kommentista. En pahalla.
- Anonyymi00119
No onpa Kaurismäkeläistä sitten höhö
- Anonyymi00145
Sama.
- Anonyymi00097
Sillä on World Cup ja enemmän Doreja kun sillä narsistilla jolla on ongelmia vaikka missä poor Ronaldo
- Anonyymi00099
Hulluna ruskeisiin silmiin ja lyhytkasvuisiin.Kyllä kaikkiin niihin.Luonteella ei väliä.
- Anonyymi00100
Pelkää, unohtanut itsensä.
- Anonyymi00105
Suomi on natossa
- Anonyymi00115
🥴💦🤪
- Anonyymi00171
Ja Jumala Jeesuksessa
- Anonyymi00125
hoikka, vahva, a-kupit 😘
- Anonyymi00135
Aika ulkoisia juttuja ikävöit🤭 Mitä vahvuus tarkoittaa tässä? Nostaa penkiltä 100 kg?
- Anonyymi00153
Naisena esiintyvä gubbe!
- Anonyymi00126
Vttu, stana, prkele
- Anonyymi00128
😂
- Anonyymi00170
Karjalaisia rivoja kansanlaulujako
- Anonyymi00127
Povekas, ihana, seksikäs. Juhannuksenakin mielen päällä!❤️🔥
- Anonyymi00141
Luin että muiden päällä... 😅
- Anonyymi00129
Ihana vielä mun!
- Anonyymi00130
Tyhmä kuin aasi.
- Anonyymi00144
Onko kuitenkin ihana. Kaivattu.
- Anonyymi00146
Mutta aasit on viisaita.
Jos olisit halunnut loukata, olisit voinut kirjoittaa, että heleä ääni kuin aasilla. - Anonyymi00156
Ruma kuin muuli
- Anonyymi00169
Anonyymi00156 kirjoitti:
Ruma kuin muuli
Voi ei voiko siihenkin hommaan olla naamarajat
- Anonyymi00131
mulle se ainoa
- Anonyymi00132
Viisas kuin pöllö... m>n
- Anonyymi00133
Pakko, alkaa, unohtamaan
- Anonyymi00134
Tollo, silti, ikävällä
- Anonyymi00136
Anonyymi00134 kirjoitti:
Tollo, silti, ikävällä
Koska, en, haluaisi
- Anonyymi00137
Anonyymi00136 kirjoitti:
Koska, en, haluaisi
j000
- Anonyymi00167
Anonyymi00134 kirjoitti:
Tollo, silti, ikävällä
Ikävällä ku jotain outojen lingoa. Sivusta miks muuten nimittelet ihmisiä täällä? Oot aika huhhuh tapaus
- Anonyymi00140
Vihreä monella tapaa.
- Anonyymi00148
Kasvaa jo ruohoa, maatunut?
- Anonyymi00166
Anonyymi00148 kirjoitti:
Kasvaa jo ruohoa, maatunut?
Kumpi oli pahalla päällä vai olivatko kummatkin kun sua tehtiin poitsu?
- Anonyymi00143
Ikuinen mysteeri.
Joo, en osaa laskea. - Anonyymi00149
Kiltti
kohtelias,
minulle ainoa❤️ - Anonyymi00150
Tosi
Oikea
Minulle 🩷 naiselta- Anonyymi00164
Tomppa Suomesta cotcha gubbe oot kaapissa
- Anonyymi00196
Anonyymi00164 kirjoitti:
Tomppa Suomesta cotcha gubbe oot kaapissa
Ihan naiselta, ohi.
- Anonyymi00152
Ylpeä kylmä ei tervehdi-. Siinä kaikki!
- Anonyymi00155
Ja häntä kaipaat?
- Anonyymi00159
Ohi, ei hänkään tervehdi. Ollaan molemmat jäässä koko ajan tai vuorotellen.
- Anonyymi00161
Se on nääs miessukupuoli joka täten tervehtiköön etikettien mukaan chillaa bro
- Anonyymi00162
Anonyymi00155 kirjoitti:
Ja häntä kaipaat?
Olet taas tervehenkisesti ja todella laaja-alaisesti pohdiskellut palstaäijän purnausta ei vaan yhdestä naisesta, vaan kaikista niistä. Ootte vähän samaa maata.
- Anonyymi00163
Anonyymi00161 kirjoitti:
Se on nääs miessukupuoli joka täten tervehtiköön etikettien mukaan chillaa bro
Joo sekin voi olla sulevit tosi soavea et tuli selväksi huoleton liinaharja. Ei kirjaimellista kuha hymähdin yleisesti
- Anonyymi00200
Ei kannata tuo, kiinnostuksen huomaa kyllä.
- Anonyymi00157
Mitä kyselet tyhmiä. Mikä kiinnostaa?
- Anonyymi00160
Sinäkin tuumasit yötä vasten ilmeisesti kasettia kalibroidulla että mikä se palstalla kiinnostais tänään. Joku draama löytynee mitä työstää järjenvastaisesti
- Anonyymi00183
Kova heittämään löylyä. 💦🌬️
- Anonyymi00192
IHANA rakastettava tyyppi
- Anonyymi00202
En tunne, vielä 🌼
- Anonyymi00203
Tänään, et taas tunne?
- Anonyymi00205
Ihana, valoisa ja niiiiin rakas.
Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671623
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa18641ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429