Millä kolmella sanalla

Anonyymi-ap

Kuvailisit kaivattuasi?

184

1588

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Oletko töissä täällä

    • Anonyymi00002

      Ruma laiska tynnyri

      • Anonyymi00003

        Onko tulossa taas muotiin rakastuminen esineisiin ja asioihin? Toivon ettet huku siihen kuitenkaan.


      • Anonyymi00074

        Onneksi hän ei tiedä voisi tehdä itsarin, mieti mitä kirjoitat


      • Anonyymi00101
        Anonyymi00074 kirjoitti:

        Onneksi hän ei tiedä voisi tehdä itsarin, mieti mitä kirjoitat

        No ehkä sinun on jodlaava gubbe ny vähän enemmän eforttia pistettävä meidän naisten pään menoksi sentään. Nolo keke oot


      • Anonyymi00108

        Lapsellista.


    • Anonyymi00005

      Kaapista tullut håmå 🙆🏻‍♂️

      • Anonyymi00007

        En ole håmå vaikka kuinka jankutat :D


      • Anonyymi00102
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        En ole håmå vaikka kuinka jankutat :D

        Silti tämä on sinun ja sinun välinen dialogi gubbe, huomioi mm se🥱


      • Anonyymi00194
        Anonyymi00102 kirjoitti:

        Silti tämä on sinun ja sinun välinen dialogi gubbe, huomioi mm se🥱

        Onneksi erosin!!! Ja on muuten itellä sutjakka kroppa:)


      • Anonyymi00201
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        En ole håmå vaikka kuinka jankutat :D

        Oot oot ihan selvästi!!


    • Anonyymi00006

      Ihana ujo prinsessa
      (Fionalle)

    • Anonyymi00008

      kulmataLon musta timantti

      yksJ

    • Anonyymi00010

      Siideri valas

      • Anonyymi00012

        Miten voi olla jos ei juo 😆


    • Anonyymi00014

      Kylmä
      Julma
      Valehtelija pska

      • Anonyymi00020

        Nuo sanat liittyvät häirikköön!


      • Anonyymi00076
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Nuo sanat liittyvät häirikköön!

        Totta! Hän on


      • Anonyymi00109

        Ja kaivattu ? Lapsellinen kommentti. Aikuistu.


    • Anonyymi00016

      Fiksu, lempeä, hauska ❤️

      • Anonyymi00021

        Lisäksi kaunis, taitava ja söpö 😍


      • Anonyymi00042
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Lisäksi kaunis, taitava ja söpö 😍

        Kuka sellainen on?


      • Anonyymi00071
        Anonyymi00042 kirjoitti:

        Kuka sellainen on?

        Yks T nainen


      • Anonyymi00075
        Anonyymi00071 kirjoitti:

        Yks T nainen

        Missäpäin tällainen T-nainen?


      • Anonyymi00092
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Lisäksi kaunis, taitava ja söpö 😍

        Ja hän jollain tavoin rauhoittaa mua 💚🥹


      • Anonyymi00204
        Anonyymi00071 kirjoitti:

        Yks T nainen

        Nyt kiinnostuin 😍


    • Anonyymi00017

      Söpö, höppänä, ihana.

    • Anonyymi00018

      Minulla ei ole kaivattua! Olen vasta etsimässä ikäistäni miestä, jonka kanssa voisimme ruveta tapailemaan!

      • Anonyymi00027

        Ja pidän vain suunnilleen ikäisistäni tummatukkaisista lyhyistä miehistä!


      • Anonyymi00031
        Anonyymi00027 kirjoitti:

        Ja pidän vain suunnilleen ikäisistäni tummatukkaisista lyhyistä miehistä!

        Tykkäätkö oman lapsesi ikäisistä? 😂😂😂


      • Anonyymi00103
        Anonyymi00031 kirjoitti:

        Tykkäätkö oman lapsesi ikäisistä? 😂😂😂

        Tietenkin gubbe, sillä nuorisossa on tulevaisuus, mutta ei välttämättä ns sillä tavalla🥱


    • Anonyymi00019

      Todella oikea minulle ❤️

      • Anonyymi00026

        Näin mäkin voisin sanoa👍


    • Anonyymi00022

      Musta valkoinen eiotaselväämies.

    • Anonyymi00023
      • Anonyymi00029

        Ihana mies 💛💛💛. Tuleva?


      • Anonyymi00095

        Tuskin olet kaivattuni, mutta biisi osui💘
        Naiselta


      • Anonyymi00123
        Anonyymi00029 kirjoitti:

        Ihana mies 💛💛💛. Tuleva?

        No tuskin se tarina tms gubbe ainakaan takana päin on ellei ole jotain puutaheinää? Onko vähän nokkelan hapanta taas


      • Anonyymi00151
        Anonyymi00029 kirjoitti:

        Ihana mies 💛💛💛. Tuleva?

        Tuskin on ainakaan sun tuleva mies,on visusti naimisissa oleva!Psykopaatti kiusaaja ei ymmärrä mitään!Käsitelty,ei jatkoon!


      • Anonyymi00182
        Anonyymi00151 kirjoitti:

        Tuskin on ainakaan sun tuleva mies,on visusti naimisissa oleva!Psykopaatti kiusaaja ei ymmärrä mitään!Käsitelty,ei jatkoon!

        Niin kenestä häiskästä se sinä melskaat tälle itselleen kirjoittelevalle emojiäijälle? Mene sinä sinne osastolle niin sillähän tuosta psy kohtauksesta pääsee.- TT


      • Anonyymi00184
        Anonyymi00182 kirjoitti:

        Niin kenestä häiskästä se sinä melskaat tälle itselleen kirjoittelevalle emojiäijälle? Mene sinä sinne osastolle niin sillähän tuosta psy kohtauksesta pääsee.- TT

        Ja nämä mielikuvitusrikkaat ylisanat psykopaatti kiusaaja. Kuka on mukana anno domini 2026?


      • Anonyymi00185
        Anonyymi00184 kirjoitti:

        Ja nämä mielikuvitusrikkaat ylisanat psykopaatti kiusaaja. Kuka on mukana anno domini 2026?

        Aika rahvaanomaista nääs paremmalle väelle🤭


      • Anonyymi00186
        Anonyymi00185 kirjoitti:

        Aika rahvaanomaista nääs paremmalle väelle🤭

        Sitäpaitsi tämä perättömiä ilmoja nootteja sinne tänne instituutioihin pukkaava on itse vainoaja, siksi sille fudut antoivatkin kaikessa hiljaisuudessa kätensä pesten kuten talon tapa on hiljaa hivuttamalla työterveyden kautta julkisen sektorin tyyliin


      • Anonyymi00187
        Anonyymi00186 kirjoitti:

        Sitäpaitsi tämä perättömiä ilmoja nootteja sinne tänne instituutioihin pukkaava on itse vainoaja, siksi sille fudut antoivatkin kaikessa hiljaisuudessa kätensä pesten kuten talon tapa on hiljaa hivuttamalla työterveyden kautta julkisen sektorin tyyliin

        Ja se että narsististen kanojen kotkotus painetaan villaisella mutta että vielä pitäs kantaa tämän narsistisen tonnikeijun lataamaa taakkaa höynien uskomusten kautta enpä oikein usko


      • Anonyymi00188
        Anonyymi00187 kirjoitti:

        Ja se että narsististen kanojen kotkotus painetaan villaisella mutta että vielä pitäs kantaa tämän narsistisen tonnikeijun lataamaa taakkaa höynien uskomusten kautta enpä oikein usko

        Vanhat haahkat vakosamettihousut tai nuoremmat ikuisen rippikoulun isosen näköiset tai jonnet pitsanaamat aika weeteetä


      • Anonyymi00190

        Or to say ”hi” to some arrogant ritsa’s☝️


      • Anonyymi00191
        Anonyymi00190 kirjoitti:

        Or to say ”hi” to some arrogant ritsa’s☝️

        Only lievä if even that


      • Anonyymi00199
        Anonyymi00151 kirjoitti:

        Tuskin on ainakaan sun tuleva mies,on visusti naimisissa oleva!Psykopaatti kiusaaja ei ymmärrä mitään!Käsitelty,ei jatkoon!

        Miten käsitelty? Ei ole.


    • Anonyymi00024

      Menneen ajan hairahdus.

      • Anonyymi00025

        Miksi sitten kaipaat? Aika erikoista.


      • Anonyymi00104
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        Miksi sitten kaipaat? Aika erikoista.

        Jotkut ne jaksaa jankuttaa ja toiset näitä jankutuksia peesata parin sanan provojen perään. Liian herkkiä elämään


      • Anonyymi00106
        Anonyymi00104 kirjoitti:

        Jotkut ne jaksaa jankuttaa ja toiset näitä jankutuksia peesata parin sanan provojen perään. Liian herkkiä elämään

        Ja ei ole minun kirjoittama önnönnöö btw.


      • Anonyymi00138
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        Miksi sitten kaipaat? Aika erikoista.

        Ehkä hän haluaa purkaa tunteitaan, niin kuin muutkin.


      • Anonyymi00139
        Anonyymi00138 kirjoitti:

        Ehkä hän haluaa purkaa tunteitaan, niin kuin muutkin.

        Kirjoittaisi vaikka paperille. Ajaa saman asian, muttei aiheuta pahaa mieltä muille. Itsekästä tuollainen. Oma paha olo pitää saada pois, muttei niin väliä, mitä se aiheuttaa muille.


      • Anonyymi00181
        Anonyymi00139 kirjoitti:

        Kirjoittaisi vaikka paperille. Ajaa saman asian, muttei aiheuta pahaa mieltä muille. Itsekästä tuollainen. Oma paha olo pitää saada pois, muttei niin väliä, mitä se aiheuttaa muille.

        Pane hyvä mies vaikka bepantteenia päälakeen jos nämä provokaatiot aiheuttaa noin yli-allergisia kohtauksia. Sivusta 🚩


    • Anonyymi00028

      Narskuuuuu. Ihailun tarve. Rikkinäinen

      • Anonyymi00045

        ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ OLEN PARAS!!!


      • Anonyymi00107

        Sinäpä sen itsestäsi sanoit itsellesi naisena esiintyen sentimentaalisesti kirjoitteleva itseihailija. Naiselta sivusta


    • Sopi vasti lihava.❤️❤️❤️

      • Anonyymi00035

        kiitos:”) olikin varmaan just mulle


      • Anonyymi00035 kirjoitti:

        kiitos:”) olikin varmaan just mulle

        ❤️❤️❤️👍


    • Anonyymi00030

      Sekopää. Raivopää. Hassu

    • Anonyymi00032

      Seko. Hassu. Kaikkien kaveri.

    • Anonyymi00033

      Hän on täydellinen ❤️

    • Anonyymi00034

      Perjantai pullo ja krapula

      • Anonyymi00040

        Entä lauantaipullo?


      • Anonyymi00043
        Anonyymi00040 kirjoitti:

        Entä lauantaipullo?

        Tietysti. Maanantaina usein pois töistä krapulan takia.


    • Anonyymi00036

      MT ongelmia. Ihana ja hauska

      • Anonyymi00041

        Oi ihanaa, että pidät minusta.


    • Anonyymi00037

      mun suurin rakkaus

    • Anonyymi00038

      Tyhmä, kiva, tuttu

      • Anonyymi00047

        Tyhmä?🤔


      • Anonyymi00048

        Missä asiassa tyhmä?


    • Anonyymi00039

      Naapuri, ikkuna, salaa

      • Anonyymi00044

        Ihanaa❤️. Olet rakas! Katso, kun vaihdan vaatteita ja jätän verhot auki.


      • Anonyymi00110
        Anonyymi00044 kirjoitti:

        Ihanaa❤️. Olet rakas! Katso, kun vaihdan vaatteita ja jätän verhot auki.

        Juu ja jos et oikeasti kuitenkaa nää, niin kuvittele loput. Jee jee gubbe mitä tekstiä taas


    • Anonyymi00049

      Söpö, nuori, vähän ujo.

    • Anonyymi00050

      Mamin pylly nam

      • Anonyymi00180

        Onko etutöölöstä mtn tietoa? Sitähän se miekii nada


    • Anonyymi00051

      Yksi sana riittää: silmät

    • Anonyymi00052

      Kaikilla niillä kolmella <3

    • Anonyymi00053

      Kaunis, seksikäs, pettäjä.

      • Anonyymi00054

        Tuohon riittää yksi sana, joka tiivistää tuon mielenmaiseman ja käytösmallin. Pinnallinen.


      • Anonyymi00111
        Anonyymi00054 kirjoitti:

        Tuohon riittää yksi sana, joka tiivistää tuon mielenmaiseman ja käytösmallin. Pinnallinen.

        Ihanko jo näiden ensimmäisten mainittujen ns ominaisuuksien perusteella, misogyynisiin provoihin voimakkaasti eläytyvä?


      • Anonyymi00112
        Anonyymi00111 kirjoitti:

        Ihanko jo näiden ensimmäisten mainittujen ns ominaisuuksien perusteella, misogyynisiin provoihin voimakkaasti eläytyvä?

        Tällä tyypillä on kans mummielest kuuppa ihan soseessa


    • Anonyymi00055

      Minun rakas mies.

      Leikkii vaikeasti tavoiteltavaa.

      Miettii minua jatkuvasti.

      Tahtoisi olla hellittävänäni.

      Iske silmää merkiksi.

      • Anonyymi00057

        Tää on mulle. Paitsi en leiki vaikeasti tavoiteltavaa, en ole vain saanut saumaa tehdä liikkeitä.


      • Anonyymi00113

        Leikkii vaikeasti tavoiteltavaa eli kysyy nytkö mennään jos tilanne tulee. Sulla on höperöitä käsityksiä itsestäsi jäbä


    • Anonyymi00056

      Aito, lempeä ja syvällinen

      • Anonyymi00080

        Välinpitämätön valehtelija ilkeä mies


      • Anonyymi00114
        Anonyymi00080 kirjoitti:

        Välinpitämätön valehtelija ilkeä mies

        Eiköhän vähän hitaammillekin ole tullut gubbe selväksi että rakennat ihanneminääs


      • Anonyymi00179
        Anonyymi00114 kirjoitti:

        Eiköhän vähän hitaammillekin ole tullut gubbe selväksi että rakennat ihanneminääs

        Ilkeys ja epärehellisyys on hyveitä guben maailmankuvassa, joku huuhaa thug pitäis olla ees suhteessa hameväkeen


    • Anonyymi00058

      Koira. T . Ihminen

      • Anonyymi00065

        ❤️❤️❤️ koirat ihania!!!!! Ihanaa olla koira.


      • Anonyymi00177
        Anonyymi00065 kirjoitti:

        ❤️❤️❤️ koirat ihania!!!!! Ihanaa olla koira.

        Koska kiltit pojat saa namia vai mikä on gubbe sun tulokulma?


      • Anonyymi00178
        Anonyymi00177 kirjoitti:

        Koska kiltit pojat saa namia vai mikä on gubbe sun tulokulma?

        Ei tämä ole todellista enää minustakaan älkää huoliko


    • Anonyymi00060

      Ootko nää? Kylässä?

      • Anonyymi00067

        Olen. Kiltti. Kaunis.


      • Anonyymi00175
        Anonyymi00067 kirjoitti:

        Olen. Kiltti. Kaunis.

        Jaa minä gubbe noista vain olen. Saanko olla?


    • Anonyymi00061

      Opettaja. Paras. Kulta.

      • Anonyymi00068

        Rakastelu, aina. Ihana.


    • Anonyymi00062

      Jätekuski. Rakas. Täydellinen.

      • Anonyymi00098

        Jätefirman nuorempi pomo.Liian nuori minulle(voin ihailla kaukaa) jollekkin minulle hyvä saalis.


      • Anonyymi00116
        Anonyymi00098 kirjoitti:

        Jätefirman nuorempi pomo.Liian nuori minulle(voin ihailla kaukaa) jollekkin minulle hyvä saalis.

        No paat vaikka jälkipolville kiertämään gubbe sitten. Pilaan jokaisen trollauksen


    • Anonyymi00063

      MT ongelma, hyvä sängyssä ja jaksaa aamuun asti.

      • Anonyymi00069

        ❤️❤️❤️❤️Lääkkeiden ansiosta!


      • Anonyymi00117
        Anonyymi00069 kirjoitti:

        ❤️❤️❤️❤️Lääkkeiden ansiosta!

        Meneekö jynssäys vähän liiallisuuksiin sitten


      • Anonyymi00122
        Anonyymi00117 kirjoitti:

        Meneekö jynssäys vähän liiallisuuksiin sitten

        Huh onneksi kommentti väärässä kohtaa sittenkin eiku


    • Anonyymi00064

      Kotiäiti. Mahtava. Ainutlaatuinen.

    • Anonyymi00070

      TÄYDELLINEN rakastelemaan ja esileikki!

      • Anonyymi00121

        Sekin kuuluu siis pakettiin tjn vai?


      • Anonyymi00174
        Anonyymi00121 kirjoitti:

        Sekin kuuluu siis pakettiin tjn vai?

        Joku sai esileikit kaikki


    • Anonyymi00072

      Minun elämäni rakkaus.

      • Anonyymi00077

        Varmaan jonkun toisenkin


    • Anonyymi00079

      Syvällinen luova hullu

      • Anonyymi00088

        Sama


    • Anonyymi00081

      Erehdys paha pettymys

      • Anonyymi00120

        Onpa kaunista 😚


    • Anonyymi00082

      Mahtipontinen, peräänantamaton, vauhdikas

    • Anonyymi00083

      Lihava. Pehmeä. Suloinen.

    • Anonyymi00084

      Lihava. Iso. Mahtava.

    • Anonyymi00085

      Kotona vaan ei liiku muualle kuin minulla

    • Anonyymi00086

      Hoitosuhde. Himo. Minun

      • Anonyymi00172

        Jaa saisko tästä kehiteltyä jotai?


    • Anonyymi00087

      Rakas, rakkaampi, rakkain

    • Anonyymi00091

      Julma pska ilkeä

    • Anonyymi00093

      Anoreksia. Surullinen. Aikuinen

    • Anonyymi00094

      Haudanhiljaa. Ujo, yksin.

      • Anonyymi00096

        Meni jonkin aikaa irrottautua tästä kommentista. En pahalla.


      • Anonyymi00119

        No onpa Kaurismäkeläistä sitten höhö


      • Anonyymi00145

        Sama.


    • Anonyymi00097

      Sillä on World Cup ja enemmän Doreja kun sillä narsistilla jolla on ongelmia vaikka missä poor Ronaldo

    • Anonyymi00099

      Hulluna ruskeisiin silmiin ja lyhytkasvuisiin.Kyllä kaikkiin niihin.Luonteella ei väliä.

    • Anonyymi00100

      Pelkää, unohtanut itsensä.

    • Anonyymi00105

      Suomi on natossa

      • Anonyymi00115

        🥴💦🤪


      • Anonyymi00171

        Ja Jumala Jeesuksessa


    • Anonyymi00125

      hoikka, vahva, a-kupit 😘

      • Anonyymi00135

        Aika ulkoisia juttuja ikävöit🤭 Mitä vahvuus tarkoittaa tässä? Nostaa penkiltä 100 kg?


      • Anonyymi00153

        Naisena esiintyvä gubbe!


    • Anonyymi00126

      Vttu, stana, prkele

      • Anonyymi00128

        😂


      • Anonyymi00170

        Karjalaisia rivoja kansanlaulujako


    • Anonyymi00127

      Povekas, ihana, seksikäs. Juhannuksenakin mielen päällä!❤️‍🔥

      • Anonyymi00141

        Luin että muiden päällä... 😅


    • Anonyymi00129

      Ihana vielä mun!

    • Anonyymi00130

      Tyhmä kuin aasi.

      • Anonyymi00144

        Onko kuitenkin ihana. Kaivattu.


      • Anonyymi00146

        Mutta aasit on viisaita.

        Jos olisit halunnut loukata, olisit voinut kirjoittaa, että heleä ääni kuin aasilla.


      • Anonyymi00156

        Ruma kuin muuli


      • Anonyymi00169
        Anonyymi00156 kirjoitti:

        Ruma kuin muuli

        Voi ei voiko siihenkin hommaan olla naamarajat


    • Anonyymi00131

      mulle se ainoa

    • Anonyymi00132

      Viisas kuin pöllö... m>n

    • Anonyymi00133

      Pakko, alkaa, unohtamaan

      • Anonyymi00134

        Tollo, silti, ikävällä


      • Anonyymi00136
        Anonyymi00134 kirjoitti:

        Tollo, silti, ikävällä

        Koska, en, haluaisi


      • Anonyymi00137
        Anonyymi00136 kirjoitti:

        Koska, en, haluaisi

        j000


      • Anonyymi00167
        Anonyymi00134 kirjoitti:

        Tollo, silti, ikävällä

        Ikävällä ku jotain outojen lingoa. Sivusta miks muuten nimittelet ihmisiä täällä? Oot aika huhhuh tapaus


    • Anonyymi00140

      Vihreä monella tapaa.

      • Anonyymi00148

        Kasvaa jo ruohoa, maatunut?


      • Anonyymi00166
        Anonyymi00148 kirjoitti:

        Kasvaa jo ruohoa, maatunut?

        Kumpi oli pahalla päällä vai olivatko kummatkin kun sua tehtiin poitsu?


    • Anonyymi00143

      Ikuinen mysteeri.

      Joo, en osaa laskea.

    • Anonyymi00149

      Kiltti
      kohtelias,
      minulle ainoa❤️

    • Anonyymi00150

      Tosi
      Oikea
      Minulle 🩷 naiselta

      • Anonyymi00164

        Tomppa Suomesta cotcha gubbe oot kaapissa


      • Anonyymi00196
        Anonyymi00164 kirjoitti:

        Tomppa Suomesta cotcha gubbe oot kaapissa

        Ihan naiselta, ohi.


    • Anonyymi00152

      Ylpeä kylmä ei tervehdi-. Siinä kaikki!

      • Anonyymi00155

        Ja häntä kaipaat?


      • Anonyymi00159

        Ohi, ei hänkään tervehdi. Ollaan molemmat jäässä koko ajan tai vuorotellen.


      • Anonyymi00161

        Se on nääs miessukupuoli joka täten tervehtiköön etikettien mukaan chillaa bro


      • Anonyymi00162
        Anonyymi00155 kirjoitti:

        Ja häntä kaipaat?

        Olet taas tervehenkisesti ja todella laaja-alaisesti pohdiskellut palstaäijän purnausta ei vaan yhdestä naisesta, vaan kaikista niistä. Ootte vähän samaa maata.


      • Anonyymi00163
        Anonyymi00161 kirjoitti:

        Se on nääs miessukupuoli joka täten tervehtiköön etikettien mukaan chillaa bro

        Joo sekin voi olla sulevit tosi soavea et tuli selväksi huoleton liinaharja. Ei kirjaimellista kuha hymähdin yleisesti


      • Anonyymi00200

        Ei kannata tuo, kiinnostuksen huomaa kyllä.


    • Anonyymi00157

      Mitä kyselet tyhmiä. Mikä kiinnostaa?

      • Anonyymi00160

        Sinäkin tuumasit yötä vasten ilmeisesti kasettia kalibroidulla että mikä se palstalla kiinnostais tänään. Joku draama löytynee mitä työstää järjenvastaisesti


    • Anonyymi00183

      Kova heittämään löylyä. 💦🌬️

    • Anonyymi00192

      IHANA rakastettava tyyppi

    • Anonyymi00202

      En tunne, vielä 🌼

      • Anonyymi00203

        Tänään, et taas tunne?


    • Anonyymi00205

      Ihana, valoisa ja niiiiin rakas.

    Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1623
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe