Res ruitchii toveritchii?
Se olis yli tuhannen kilometrin matka tehtävä ja autona olisi vanha diesel taavi. Polttoöljyä tankissa. Milläköhän riskillä kapitalisti siat (politzei) pysäyttää?
Skoda ja juhannus
4
51
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
Kiitos kun vinkkasit netissä.
- Anonyymi00002
Onhan takaloosterista raivattu tyhjät öljypurkit pois? Mahtuu enemmän kvassia ja suolasärkeä sitten kyytiin. Yhteensä 81 litran pulloa oli vuodessa omaan loosteriin kertynyt, auto Taavi 1.4 TSI ja vie 4 litraa Teboil Silveriä tonnilla. Taisto
- Anonyymi00003
Naapuri meinas että tuommoinen öljynkulutus on normal. Sillä kun on kans tommonen. Mut nysse on alkanut litkiin litran sataselle niin pistää miettiin että mitä tekis. Eikä Silveriä ole kuulemma joka kaupassa saatavilla. Castrol maksaa tuplaten ja onhan se turhan hyvä öljy muutenkin näille merkeille. Autokauppiaan arvostus kampetta kohtaan nolla. Joku jobbari oli sentään luvannut että voit jättää pihalle; ei veloiteta erikseen.
- Anonyymi00004
Skodistille bensiiinimoottorisaakin on öljyä, jota tsi ystävällisti polttaa eli polttoöljyä.
T.5L/1000km
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921556
- 831052
- 67957
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su374956Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177914- 94831
- 64623
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60612- 37588
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta165584