Mikä kaveri on tämä, joka kävelee joka v*tun päivä aamusta iltaan puhelintaan tuijottaen? Pyörii siinä paloaseman ja koulun välisellä alueella. Ei vissiin ole se penaalin terävin kynä. Kunhan ei ole vaan mikään pedari, kun oon nähny että joskus on pyöriny ala-asteikäisten poikien kanssa....
Ristiinan idiootti
33
325
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jos se on huumekauppias?
- Anonyymi00002
Ei oo kyllä tarpeeksi fiksu edes siihen hommaan
- Anonyymi00003
Taitaa olla koko perhe pehmentänyt päänsä jollain muulla, kuin raanavedellä.
- Anonyymi00004
Lähdevesi on parasta vettä . Juo sinäkin välillä muuta kuin kiljua
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Lähdevesi on parasta vettä . Juo sinäkin välillä muuta kuin kiljua
Sun luetunymmärtämisen taso kertookin kaiken sun älykkyydestä.
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Sun luetunymmärtämisen taso kertookin kaiken sun älykkyydestä.
Ristiina... Sisäsiittoinen kylä, jossa ei ulkopuolisia hyväksytä. Aivan kuten aloitus ja teikäläinen kertoo.
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ristiina... Sisäsiittoinen kylä, jossa ei ulkopuolisia hyväksytä. Aivan kuten aloitus ja teikäläinen kertoo.
Nimenomaan sisäsiittoinen ja minä minä juppeja täynnä. Toivottavasti koko kylä kuolisi kartalta.
- Anonyymi00017
Anonyymi00010 kirjoitti:
Nimenomaan sisäsiittoinen ja minä minä juppeja täynnä. Toivottavasti koko kylä kuolisi kartalta.
Mitä nämä Ristiinan jupit ovat? :D Luulisi että jupit hakeutuisivat vähän vilkkaampaan paikkaan? Vai ovatko kaikki hyvätuloiset automaattisesti juppeja?
- Anonyymi00020
Anonyymi00017 kirjoitti:
Mitä nämä Ristiinan jupit ovat? :D Luulisi että jupit hakeutuisivat vähän vilkkaampaan paikkaan? Vai ovatko kaikki hyvätuloiset automaattisesti juppeja?
Tarkoittaa sitä että samat naamat roikkuu kunnan pesteissä,kunta politiikassa ym.ssa viroissa. Ja ovat äveriäitä suurtilallisia tai samaa sukua keskenään. Piiri pieni pyörii.
- Anonyymi00023
Anonyymi00020 kirjoitti:
Tarkoittaa sitä että samat naamat roikkuu kunnan pesteissä,kunta politiikassa ym.ssa viroissa. Ja ovat äveriäitä suurtilallisia tai samaa sukua keskenään. Piiri pieni pyörii.
Tämä on totta!
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Tämä on totta!
Kun keskustelijana on vain yksi ainoa
ROTTA!
- Anonyymi00006
Näitä puhelimeen tuijottajia on paljon Haminassakin.
- Anonyymi00008
Eikö siellä sitten saisi kävellä aamusta iltaan puhelinta tuijottaen? On teillä Ristiinan junteilla erikoiset ongelmat. :D
- Anonyymi00009
Ristiina on paska kylä. Asuin 25 vuotta enkä koko aikana tuntenut itseäni tervetulleeksi. Ilman mitään syytä haukuttiin ja juoruttiin minun tekevän sitä ja tätä mm.vievän kylän akoilta aviomiehet. Olin kylläkin vahvasti varattu. Ja kun tämä varaus päättyi niin muutin kaupunkiin eli tänne Mikkeliin. Nooo ei tämäkään kehuttava paikka ole mutta täällä saan olla rauhassa ja tehdä töitä. Ristiinassa en ole käynyt sitten kun sieltä pois muutin. Oksettaa pelkkä paikan nimi!
- Anonyymi00011
Saa, mutta jos sillä puhelimella myös "vahingossa" kuvataan alaikäsiä tyttöjä niin se touhu käy pidemmän päälle terveydelle hupaisaksi
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Saa, mutta jos sillä puhelimella myös "vahingossa" kuvataan alaikäsiä tyttöjä niin se touhu käy pidemmän päälle terveydelle hupaisaksi
Kuvataanko näitä tyttöjä muutoinkin kuin vain sinun vilkkaassa mielikuvituksessasi?
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kuvataanko näitä tyttöjä muutoinkin kuin vain sinun vilkkaassa mielikuvituksessasi?
Jospa on vain pelimiehiä. Pelailee päivät puhelimella lenkkeillen samalla.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Jospa on vain pelimiehiä. Pelailee päivät puhelimella lenkkeillen samalla.
Jonkun lapsen vanhempi oli joskus jututtanut sitä. Pelaa kuulemma Pokemon peliä. Vittu jos ei yli 30 v tee mitään muuta, kun pelaa jotain vitun Pokemonia 7 päivänä viikossa, niin menis vaikka Ukrainaan aseiden kohdistustauluiksi...
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Jonkun lapsen vanhempi oli joskus jututtanut sitä. Pelaa kuulemma Pokemon peliä. Vittu jos ei yli 30 v tee mitään muuta, kun pelaa jotain vitun Pokemonia 7 päivänä viikossa, niin menis vaikka Ukrainaan aseiden kohdistustauluiksi...
Voi ei! Eikö joku elä samalla tavalla kuin sinä?!?
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Voi ei! Eikö joku elä samalla tavalla kuin sinä?!?
Täys narkkari, joka pitäis käydä laittamassa verkon painoksi. Se on sen älykkyydelle ihan maksimaalinen suoritus.
- Anonyymi00021
Anonyymi00014 kirjoitti:
Jonkun lapsen vanhempi oli joskus jututtanut sitä. Pelaa kuulemma Pokemon peliä. Vittu jos ei yli 30 v tee mitään muuta, kun pelaa jotain vitun Pokemonia 7 päivänä viikossa, niin menis vaikka Ukrainaan aseiden kohdistustauluiksi...
Saahan jokainen harrastaa mitä haluaa! Eikö kuitenkin ole hyvä asia että ei kuvaa noita " pikku tyttöjä".
- Anonyymi00022
Anonyymi00018 kirjoitti:
Täys narkkari, joka pitäis käydä laittamassa verkon painoksi. Se on sen älykkyydelle ihan maksimaalinen suoritus.
Jokainen ihminen on laulun arvoinen,jokainen ihminen on tärkeä.
- Anonyymi00025
Tänään meinasin niitata sen autolla, kun pojotti monttu auki keskellä tietä. Ens kerralla en jarruta vaan ajan kumoon.
- Anonyymi00026
Tapon yritys ja häkki heilahtaa. Ompahan yksi kylähullu vähemmän ..nimittäin SINÄ ! !!
- Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Tapon yritys ja häkki heilahtaa. Ompahan yksi kylähullu vähemmän ..nimittäin SINÄ ! !!
Eipähän jää yritykseksi 😂
- Anonyymi00029
Anonyymi00027 kirjoitti:
Eipähän jää yritykseksi 😂
Miksi hän ärsyttää? Miksi kyttäät hänen tekemisiä?
- Anonyymi00031UUSI
Tein tästä uhkauksesta nettivinkin poliisille. Kannattais vähän miettiä mitä nettiin kirjoittelee.
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Tein tästä uhkauksesta nettivinkin poliisille. Kannattais vähän miettiä mitä nettiin kirjoittelee.
Hyvä. Saadaanpahan yksi rikollinen pois kyliltä pyörimästä 👍
- Anonyymi00030UUSI
Mutta mitä meidän pitää ajatella tyypistä, joka tuijottaa joka päivä aamusta iltaan puhelimeen tuijottajaa? Kynä, joka ei ole teroitinta, saati penaalia, nähnytkään?
- Anonyymi00032UUSI
Suurin osahan ihmisistä tuijottaa kännykkää kaiken aikaa, poikkeushan olisi jollei näin tee.
- Anonyymi00033UUSI
Ristiinalaiset on töissä pelloksella. Liimojen hajut pehmentää niiden päät. Pelloksella ei taida olla kovin hyvät tulot.
- Anonyymi00034UUSI
Sinähän se tiedät mitä liimojen haistelu teettää.
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Sinähän se tiedät mitä liimojen haistelu teettää.
Kun on pikkuliimassa niin luulee että hyvin menee.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901945
- 1131053
- 104991
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20747- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä29590Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481