Ristiinan idiootti

Anonyymi-ap

Mikä kaveri on tämä, joka kävelee joka v*tun päivä aamusta iltaan puhelintaan tuijottaen? Pyörii siinä paloaseman ja koulun välisellä alueella. Ei vissiin ole se penaalin terävin kynä. Kunhan ei ole vaan mikään pedari, kun oon nähny että joskus on pyöriny ala-asteikäisten poikien kanssa....

33

325

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Jos se on huumekauppias?

    • Anonyymi00002

      Ei oo kyllä tarpeeksi fiksu edes siihen hommaan

    • Anonyymi00003

      Taitaa olla koko perhe pehmentänyt päänsä jollain muulla, kuin raanavedellä.

      • Anonyymi00004

        Lähdevesi on parasta vettä . Juo sinäkin välillä muuta kuin kiljua


      • Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Lähdevesi on parasta vettä . Juo sinäkin välillä muuta kuin kiljua

        Sun luetunymmärtämisen taso kertookin kaiken sun älykkyydestä.


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Sun luetunymmärtämisen taso kertookin kaiken sun älykkyydestä.

        Ristiina... Sisäsiittoinen kylä, jossa ei ulkopuolisia hyväksytä. Aivan kuten aloitus ja teikäläinen kertoo.


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Ristiina... Sisäsiittoinen kylä, jossa ei ulkopuolisia hyväksytä. Aivan kuten aloitus ja teikäläinen kertoo.

        Nimenomaan sisäsiittoinen ja minä minä juppeja täynnä. Toivottavasti koko kylä kuolisi kartalta.


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Nimenomaan sisäsiittoinen ja minä minä juppeja täynnä. Toivottavasti koko kylä kuolisi kartalta.

        Mitä nämä Ristiinan jupit ovat? :D Luulisi että jupit hakeutuisivat vähän vilkkaampaan paikkaan? Vai ovatko kaikki hyvätuloiset automaattisesti juppeja?


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Mitä nämä Ristiinan jupit ovat? :D Luulisi että jupit hakeutuisivat vähän vilkkaampaan paikkaan? Vai ovatko kaikki hyvätuloiset automaattisesti juppeja?

        Tarkoittaa sitä että samat naamat roikkuu kunnan pesteissä,kunta politiikassa ym.ssa viroissa. Ja ovat äveriäitä suurtilallisia tai samaa sukua keskenään. Piiri pieni pyörii.


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Tarkoittaa sitä että samat naamat roikkuu kunnan pesteissä,kunta politiikassa ym.ssa viroissa. Ja ovat äveriäitä suurtilallisia tai samaa sukua keskenään. Piiri pieni pyörii.

        Tämä on totta!


      • Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        Tämä on totta!

        Kun keskustelijana on vain yksi ainoa
        ROTTA!


    • Anonyymi00006

      Näitä puhelimeen tuijottajia on paljon Haminassakin.

    • Anonyymi00008

      Eikö siellä sitten saisi kävellä aamusta iltaan puhelinta tuijottaen? On teillä Ristiinan junteilla erikoiset ongelmat. :D

      • Anonyymi00009

        Ristiina on paska kylä. Asuin 25 vuotta enkä koko aikana tuntenut itseäni tervetulleeksi. Ilman mitään syytä haukuttiin ja juoruttiin minun tekevän sitä ja tätä mm.vievän kylän akoilta aviomiehet. Olin kylläkin vahvasti varattu. Ja kun tämä varaus päättyi niin muutin kaupunkiin eli tänne Mikkeliin. Nooo ei tämäkään kehuttava paikka ole mutta täällä saan olla rauhassa ja tehdä töitä. Ristiinassa en ole käynyt sitten kun sieltä pois muutin. Oksettaa pelkkä paikan nimi!


      • Anonyymi00011

        Saa, mutta jos sillä puhelimella myös "vahingossa" kuvataan alaikäsiä tyttöjä niin se touhu käy pidemmän päälle terveydelle hupaisaksi


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Saa, mutta jos sillä puhelimella myös "vahingossa" kuvataan alaikäsiä tyttöjä niin se touhu käy pidemmän päälle terveydelle hupaisaksi

        Kuvataanko näitä tyttöjä muutoinkin kuin vain sinun vilkkaassa mielikuvituksessasi?


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Kuvataanko näitä tyttöjä muutoinkin kuin vain sinun vilkkaassa mielikuvituksessasi?

        Jospa on vain pelimiehiä. Pelailee päivät puhelimella lenkkeillen samalla.


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Jospa on vain pelimiehiä. Pelailee päivät puhelimella lenkkeillen samalla.

        Jonkun lapsen vanhempi oli joskus jututtanut sitä. Pelaa kuulemma Pokemon peliä. Vittu jos ei yli 30 v tee mitään muuta, kun pelaa jotain vitun Pokemonia 7 päivänä viikossa, niin menis vaikka Ukrainaan aseiden kohdistustauluiksi...


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Jonkun lapsen vanhempi oli joskus jututtanut sitä. Pelaa kuulemma Pokemon peliä. Vittu jos ei yli 30 v tee mitään muuta, kun pelaa jotain vitun Pokemonia 7 päivänä viikossa, niin menis vaikka Ukrainaan aseiden kohdistustauluiksi...

        Voi ei! Eikö joku elä samalla tavalla kuin sinä?!?


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Voi ei! Eikö joku elä samalla tavalla kuin sinä?!?

        Täys narkkari, joka pitäis käydä laittamassa verkon painoksi. Se on sen älykkyydelle ihan maksimaalinen suoritus.


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Jonkun lapsen vanhempi oli joskus jututtanut sitä. Pelaa kuulemma Pokemon peliä. Vittu jos ei yli 30 v tee mitään muuta, kun pelaa jotain vitun Pokemonia 7 päivänä viikossa, niin menis vaikka Ukrainaan aseiden kohdistustauluiksi...

        Saahan jokainen harrastaa mitä haluaa! Eikö kuitenkin ole hyvä asia että ei kuvaa noita " pikku tyttöjä".


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Täys narkkari, joka pitäis käydä laittamassa verkon painoksi. Se on sen älykkyydelle ihan maksimaalinen suoritus.

        Jokainen ihminen on laulun arvoinen,jokainen ihminen on tärkeä.


    • Anonyymi00025

      Tänään meinasin niitata sen autolla, kun pojotti monttu auki keskellä tietä. Ens kerralla en jarruta vaan ajan kumoon.

      • Anonyymi00026

        Tapon yritys ja häkki heilahtaa. Ompahan yksi kylähullu vähemmän ..nimittäin SINÄ ! !!


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        Tapon yritys ja häkki heilahtaa. Ompahan yksi kylähullu vähemmän ..nimittäin SINÄ ! !!

        Eipähän jää yritykseksi 😂


      • Anonyymi00029
        Anonyymi00027 kirjoitti:

        Eipähän jää yritykseksi 😂

        Miksi hän ärsyttää? Miksi kyttäät hänen tekemisiä?


      • Anonyymi00031
        UUSI

        Tein tästä uhkauksesta nettivinkin poliisille. Kannattais vähän miettiä mitä nettiin kirjoittelee.


      • Anonyymi00036
        UUSI
        Anonyymi00031 kirjoitti:

        Tein tästä uhkauksesta nettivinkin poliisille. Kannattais vähän miettiä mitä nettiin kirjoittelee.

        Hyvä. Saadaanpahan yksi rikollinen pois kyliltä pyörimästä 👍


    • Anonyymi00030
      UUSI

      Mutta mitä meidän pitää ajatella tyypistä, joka tuijottaa joka päivä aamusta iltaan puhelimeen tuijottajaa? Kynä, joka ei ole teroitinta, saati penaalia, nähnytkään?

      • Anonyymi00032
        UUSI

        Suurin osahan ihmisistä tuijottaa kännykkää kaiken aikaa, poikkeushan olisi jollei näin tee.


    • Anonyymi00033
      UUSI

      Ristiinalaiset on töissä pelloksella. Liimojen hajut pehmentää niiden päät. Pelloksella ei taida olla kovin hyvät tulot.

      • Anonyymi00034
        UUSI

        Sinähän se tiedät mitä liimojen haistelu teettää.


      • Anonyymi00035
        UUSI
        Anonyymi00034 kirjoitti:

        Sinähän se tiedät mitä liimojen haistelu teettää.

        Kun on pikkuliimassa niin luulee että hyvin menee.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      104
      991
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      590
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe