Olisit mulle niin paljon...❤️
Itken taas vaihteeksi
23
381
Vastaukset
- Anonyymi00001
Missä itket? Kotona?
- Anonyymi00002
Kotona
- Anonyymi00003
Kenelle ihana viesti? ❤️
- Anonyymi00004
Miehelle eräälle
- Anonyymi00016
Anonyymi00004 kirjoitti:
Miehelle eräälle
ja tuohan ei taas kerro mitään kenellekään 👎🙃
- Anonyymi00005
Enkö pysty olemaan ilman ehdollista konditionaalia?
- Anonyymi00007
🥹 nyt itkunauran... olet jo nyt paljon ❤️
- Anonyymi00006
Haluaisin lohduttaa omaa kultaani. Ottaa kainaloon ja kertoa että kaikki on hyvin.
- Anonyymi00009
Kiitos. Tunnen sut lähelläni 🫶
- Anonyymi00008
Itke vaan en minä aijo tuollaisen tyhmän ihmisen seuraksi enää ikinä tulla olisit oppinut käyttäytyy no jatka elämääsi vain eteen päin
- Anonyymi00010
Ei ole minulle, mutta mikäs tässä miehessä nyt on niin tärkeää ja mitä toisaalta tahtoisit että hän ajattelee sinusta? Tai onko jotain joka epäilyttää?
- Anonyymi00012
Hänessä ei epäilytä mikään. Rehellisin, kiltein, ihanin, fiksuin, komein, lempein, seksikkäin, suloisin ja huumorintajuisin mies mitä maa kantaa... unohdinko jotain? Varmaan paljonkin... tahtoisin olla hänen rakas, tarpeeksi riittävä 🥹
- Anonyymi00011
En voi olla sinulle mitään, koska et ole ollenkaan sellaista tyyppiä joista todella pidän!
- Anonyymi00013
Miten paljon
- Anonyymi00014
En pidä sinusta ollenkaan! Stalkkaaminen ei ole koskaan hyväksyttävää keneltäkään!
- Anonyymi00015
Mä löydä sanoja kuvaamaan... Sielunkumppani
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Höttösanoja tuollaiset sielunkumppanisanat!
- Anonyymi00022
Anonyymi00015 kirjoitti:
En koe olevani kenenkään sielunkumppani!
- Anonyymi00018
Jeesus auttaa sua nyss sitten.
- Anonyymi00019
Ei Jeesuskaan halua auttaa sellaista henkilöä, joka on ollut kauan pakkomielteinen!
- Anonyymi00020
Varmaan Jeesuskin. En sitä lähde kieltämään.
- Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Ei Jeesuskaan halua auttaa sellaista henkilöä, joka on ollut kauan pakkomielteinen!
Niin, varmaan Jeesuskin jo miettii toisen puolesta viimeistään seuraavassa elämässä, miten saada pakkomielle omaan hallintaan.
- Anonyymi00023
oikeesti määkin taisin itkeä noihin aikoihin, mutta se johtui musiikista ja susta <3 ja avasin ensimmäisen kaljan vasta kello 23.00
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125866
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 69572
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist32473