Jonka kanssa ei välttämättä kasvotusten kohdata tai todennäköisesti siis. Kaipaan silti hitusen vieläkin 💜 mutta sydämeni ja aivoni eivät enää usko kaikkea, joten tässä vaiheessa voi sanoa life goes on with or without you.
Tästä on kuitenkin seurannut positiivisia asioita. Ei ole nolompaa kuin romantisoida olematonta. Pitäis sanoa itelleen Sanna Marinin tyyliin, että " just get over it"! 🙏💜 muuta en nyt tähän runoile. Pysy aina sellaisena kuin olet 💜
Hyvää yötä eräälle miehelle
32
511
Vastaukset 32
- Anonyymi00001
Kiitos ja kiva kuulla jos olet eräs nuorempi.
m-n- Anonyymi00005
Niin ja hyvää yötä lisään vielä.
- Anonyymi00010
En enää niin nuori, nelikymppinen ja ylikin jo.
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Tosin nuorempi voit olla silti siis.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Tosin nuorempi voit olla silti siis.
No aivan varmasti, en ollut siis hän.
- Anonyymi00014
Anonyymi00010 kirjoitti:
Näkisinpä yhden yli nelikymppisen kauniin naisen pitkästä aikaa. ❤
- Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
No aivan varmasti, en ollut siis hän.
No aivan varmasti et tiedä ikääni.
- Anonyymi00019
Anonyymi00016 kirjoitti:
No aivan varmasti et tiedä ikääni.
En sitä väittänytkään :)
- Anonyymi00020
Anonyymi00014 kirjoitti:
Näkisinpä yhden yli nelikymppisen kauniin naisen pitkästä aikaa. ❤
Saattaa olla, että näetkin 🖤
- Anonyymi00022
Anonyymi00019 kirjoitti:
En sitä väittänytkään :)
Kyllä se siltä vähän vaikutti. ;)
- Anonyymi00023
Anonyymi00020 kirjoitti:
Saattaa olla, että näetkin 🖤
Sepä oliskin parasta tänä kesänä.
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Sepä oliskin parasta tänä kesänä.
Olisiko parasta? Miten tuntuu, että saatat olla väärässä ihmisessä. Mene ja tiedä sitten.
- Anonyymi00029
Anonyymi00024 kirjoitti:
Olisiko parasta? Miten tuntuu, että saatat olla väärässä ihmisessä. Mene ja tiedä sitten.
Pistä vähän tunnistetta, niin sillä se selviää.
- Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Pistä vähän tunnistetta, niin sillä se selviää.
Tiiän jo ettei ole mulle. Olen s 😉
- Anonyymi00032
Anonyymi00030 kirjoitti:
Tiiän jo ettei ole mulle. Olen s 😉
Joo ei sulle. Mutta hyvää kesää sulle.
- Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
Joo ei sulle. Mutta hyvää kesää sulle.
Kiitos samoin, hyvää kesää myös sinulle.
- Anonyymi00002
🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮
- Anonyymi00003
Niin en tiedä mitä hän ajattelee minusta, kun hän ei koskaan kertonut. Ei siis todennäköisesti mitään. Onneksi sain viikonloppuna viimein kerrottua hänelle omat ajatukseni ja tunteeni, niin nyt voin viimein yrittää haudata ne pikkuhiljaa. Sitä ennen ei oikein kannata nähdä irlissä, kun sitten lähtee taas järki päästä.
- Anonyymi00008
Tälle miehelle olen kyllä kertonut mitä ajattelen, tietää kyllä :)
- Anonyymi00004
Hyvää yötä
- Anonyymi00006
Joo ei kiitos mitään sannuli marinin faneja! Muiden rahoilla on hyvä leikkiä hyvää ihmistä. Lisäksi ottaa rahaa vastaan siitä hyvästä, että pilaa oman maansa. Alkoi oksettamaan ajatus, jos hän fanittaisi tuollaisia.
- Anonyymi00009
Ai, ja kokkarit on parempi? Köyhiltä leikataan? Hyi olkoon.
- Anonyymi00007
Eiköhän nähdäkkin vielä. Kauneimpia unia,olet mielessä💚
- Anonyymi00011
Sanna Marinin elämänohjeet ei kyllä kiinnosta. Substanssi puuttuu. Naisena etsin esikuvani muualta. Naapurin viisas ja lempeä mummokin on siinä parempi. 😍
- Anonyymi00017
Vaikutat fiksulta naiselta. 👍
- Anonyymi00015
Kiitos. Pysyn varmasti sellaisena kun olen, se on nimittäin todella syvällä luonteessa. Tietenkin ikävää jos kohtaamisia ei koskaan tule. Sitten jos tiet laajenevat vielä enemmän isommalle alueelle, silloin mahdolliset kohtaamiset osuvat varmemmin tien välittömässä läheisyydessä oleviin ihmisiin jos osuvat. Kyllä, elämä on, rakkautta ja ihmisiä kuitenkin riittää, niin kauan kun on elämää.
- Anonyymi00018
En sanonut ettei kohtaamista tulisi, mutta harvassa voivat olla, onnistun aina vika aikaan yhteen paikkaan menemään. Olet ihan oikeassa siinä, tuossa viimeisessä lauseessasi siis.
- Anonyymi00027
Anonyymi00018 kirjoitti:
En sanonut ettei kohtaamista tulisi, mutta harvassa voivat olla, onnistun aina vika aikaan yhteen paikkaan menemään. Olet ihan oikeassa siinä, tuossa viimeisessä lauseessasi siis.
Satunnaiset kohtaamiset menevät enemmän tuurikohtaamisiin, joiden varaan ei voi oikein mitään rakentaa.
- Anonyymi00031
Anonyymi00027 kirjoitti:
Satunnaiset kohtaamiset menevät enemmän tuurikohtaamisiin, joiden varaan ei voi oikein mitään rakentaa.
Näinhän se on.
- Anonyymi00021
Saana olit kovin kolahdukseni ja yhä mielessä.
- Anonyymi00025
Nyt ei kirjoittaja ollut Saana, pahoittelut siitä.
- Anonyymi00028
Eipä ole enää ikävä tuollaista tyhmää ihmistä niinkuin sinä olet ei ole mitään tunteita eikä sääliä sua kohtaan kummminkin olisit narsisti paska et muutu
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361770Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 65575
- 47568
- 30556
- 68553
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522