Olet ihana ja lihavanakin kelpaat minulle!
Olet ihana ja lihavanakin
18
280
Vastaukset
- Anonyymi00001
🥰🥰🥰
- Anonyymi00002
Kiva viesti jollekin naiselle!
- Anonyymi00003
Eiköhän tuo kuitenkin ollut naiselta miehelle. Miehet ei tuollaisia koskaan sano.
- Anonyymi00009
Anonyymi00003 kirjoitti:
Eiköhän tuo kuitenkin ollut naiselta miehelle. Miehet ei tuollaisia koskaan sano.
Naiset ne niitä lihavia on, EI MIEHET
- Anonyymi00015
Anonyymi00009 kirjoitti:
Naiset ne niitä lihavia on, EI MIEHET
Tilastot puhuu toista.
- Anonyymi00004
Ihan sama mikä asetelma tässä on sukupuolien suhteen, mutta kommentti on sen verran alentuva, että toivottavasti toinen osapuoli kiertää sinut kaukaa. Kelpaa? Ai sinä olet asemassa että kelpuutat ihmisiä elämääsi. Onnea vaan yksinäiseen matkaasi.
- Anonyymi00006
Häntä on haukuttu lihavaksi. Minun oli kehu! Että kelpaa minulle, vaikka on muitten mielestä lihava.
- Anonyymi00018
Anonyymi00006 kirjoitti:
Häntä on haukuttu lihavaksi. Minun oli kehu! Että kelpaa minulle, vaikka on muitten mielestä lihava.
Taas sinä matkit minua.
- Anonyymi00005
Ollaanhan me puhuttu myös mun läskeistä joskus. Yllättävän monelle kelpaisin kyllä tällaisenakin. Yritän nyt laihduttaa vähän mutta en sinun takia.
- Anonyymi00016
jos halunnut muille kiloja, saat ne kilot ensin itsellesi lisänä. ei ole tullut haukuttua kenenkään ulkonäköä enkä vapaasta tahdosta anna, joten lihoa ensin jos oot hakannut muille. tsi jos sulle hakattu.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
jos halunnut muille kiloja, saat ne kilot ensin itsellesi lisänä. ei ole tullut haukuttua kenenkään ulkonäköä enkä vapaasta tahdosta anna, joten lihoa ensin jos oot hakannut muille. tsi jos sulle hakattu.
niin kuin joka jutusta kiusaa ja takaisin matkoille, töihin ja kotiin, mies juttuihin. ei kannata haluta minua kun ei ole mitään annettavaa. tai jos toinen ei halua.....
- Anonyymi00007
Ei lihavasta voi sanoa normaali painoinen. Lihava hän on, muttei sw minua haittaa. Lääkäreitä haittaa hänen paino ja kun on lihava!
- Anonyymi00008
Näin on. Et vaan kelpaa mulle.
- Anonyymi00010
Olen vähän pullea. Anteeksi nainen. Mutta mitäköhän mieltä olet jos mies on herkkä kullanmuru? Laihduttaa kiltisti jos määräät dieetille? Mieheltä sivusta.
- Anonyymi00012
Se sopii vain siinä tapauksessa että sinun ferominisi sopivat minun nenääni ja että ensin tutustumme toisiimme kunnolla! Ja vain tummatukkaiset lyhyet miehet kelpuutan!
- Anonyymi00013
Ei haittaa, liikutaan yhdessä ja herkutellaan yhdessä.
- Anonyymi00011
Sinä et sovi minulle. Oikeastaan projektin aloittajien olisi pitänyt selvittää olenko minä aseksuaali tai demiseksuaali! Silloin koko projektiin olisi tullut ihan eri säännöt ja sama koskee ikää, koska en ole koskaan halunnut olla edes ystävä oman lapseni ikäiselle!! Sisälläni on ne tiedot joiden mukaan toimin ja ne on muiden vain hyväksyttävä! Enkä usko että kukaan haluaisi olla missään tekemisissä häntä kauan stalkanneen henkilön kanssa!
- Anonyymi00014
Kiitos. Niin sinäkin minulle. Aivan muut asiat tärkeitä mulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2422081- 1881627
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä461272Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad50982- 41806
- 14790
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30771Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21750Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .24735Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46637