Useimmat työkyrit ei saa eläkettä sen enempää kuin koko elämänsä työttömänä olleet 🤣
Voimme taas todeta, työtön on voittaja! 🏆
Työkyrin eläke.
14
80
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei yllätä.
- Anonyymi00002UUSI
Alan todella nauttia elämästäni. Nyt alkaa olla kaikki herkut kohdallaan. Moni muu ei nauti elämästään.
- Anonyymi00003UUSI
Työkyri lauleskelee työtään tehdessään huonolla palkalla valvovan esimiehensä tarkkailun alaisena.
- Anonyymi00004UUSI
Eläke tulee katoamaan tulevaisuudessa.
- Anonyymi00006UUSI
Ei tule katoamaan, tiedät kyllä.
- Anonyymi00005UUSI
Olen pannut työkseni työttömiä paljaalla.
- Anonyymi00007UUSI
Jos on tehnyt kohtuullisen mittaisen työuran vaikka pienellä palkalla, niin saa työeläkkeen joka on takuueläkettä suurempi ja toisaalta se palkka on ollut suuremoi kuin loisen yhteiskunnan tuet. Tämä ero tulee kasvamaan työtätekevän eduksi tulevaisuudessa ja myös loisten tuet pienenee.
- Anonyymi00008UUSI
Samaa mieltä työttömänä melkein koko elämän työeläke noin 150 euroa Kuukaudessa loput kansan ja takuueläkettä + eläkkeensaajan asumistuki samaan menee kun ei yhtään päivään työtä tehnyt näitä ovat huonopalkkaiset työt esim. siivooja, kaikki osa aikaiset työt nyt ole hyväkuntoinen eläkeläinen onnellisesti ei ole tarvinnut olla työsuhteessa kuntouttava työtoiminta olin yli 10 vuotta ja kaksi vuotta työelämävalmennuksessa näistä ei eläkettä kertynyt
- Anonyymi00009UUSI
Työttömän kela-eläke 990€/kk + mahd. asumistuki.
40 v. 2000 euron palkalla työkyröineen työeläke 1200 euroa + 220 euroa kansaneläkettä, eli 1420 euroa. Ero siis 430 euroa kuukaudessa.- Anonyymi00011UUSI
Kun lasket työttömän eläkeeseen asumistuen ja mahdolliset sossutuet ollaan ihan samoissa lukemissa, työttömän eläkeläisen käteenjäävä summa jopa isompi koska sossu maksaa sähköt, vakuutukset, lääkeet yms.
Työtön pysyy voittajana eläkeelläkin! 🏆 - Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kun lasket työttömän eläkeeseen asumistuen ja mahdolliset sossutuet ollaan ihan samoissa lukemissa, työttömän eläkeläisen käteenjäävä summa jopa isompi koska sossu maksaa sähköt, vakuutukset, lääkeet yms.
Työtön pysyy voittajana eläkeelläkin! 🏆Taitaapa tuo työkyrieläkeläinenkin vielä saada asumistukea, joten työtön jää kakkoseksi!
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Työtön pysyy voittajana eläkeelläkin! 🏆Eihän se mitään lääkkeitä ja sähköjä maksa, kyllä 990 ja astuki pitää riittää normaaleihin menoihin. Kysyvät mihin olet eläkkeesi tissutellut ja eipä tule apuja.
- Anonyymi00010UUSI
Itse tein töitä 32 vuotta ja nyt saan eläkettä rapiat 2000€ putsina käteen.
Ihan olen tyytyväinen.- Anonyymi00014UUSI
Käteen sinä et saa kuin pienen piiniksesi! 👋🍆
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471197
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako190551- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462