Työkyrin eläke.

Anonyymi-ap

Useimmat työkyrit ei saa eläkettä sen enempää kuin koko elämänsä työttömänä olleet 🤣

Voimme taas todeta, työtön on voittaja! 🏆

14

80

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ei yllätä.

• Anonyymi00002
      UUSI

Alan todella nauttia elämästäni. Nyt alkaa olla kaikki herkut kohdallaan. Moni muu ei nauti elämästään.

• Anonyymi00003
      UUSI

Työkyri lauleskelee työtään tehdessään huonolla palkalla valvovan esimiehensä tarkkailun alaisena.

• Anonyymi00004
      UUSI

Eläke tulee katoamaan tulevaisuudessa.

• Anonyymi00006
        UUSI

Ei tule katoamaan, tiedät kyllä.

• Anonyymi00005
      UUSI

Olen pannut työkseni työttömiä paljaalla.

• Anonyymi00007
      UUSI

Jos on tehnyt kohtuullisen mittaisen työuran vaikka pienellä palkalla, niin saa työeläkkeen joka on takuueläkettä suurempi ja toisaalta se palkka on ollut suuremoi kuin loisen yhteiskunnan tuet. Tämä ero tulee kasvamaan työtätekevän eduksi tulevaisuudessa ja myös loisten tuet pienenee.

• Anonyymi00008
      UUSI

Samaa mieltä työttömänä melkein koko elämän työeläke noin 150 euroa Kuukaudessa loput kansan ja takuueläkettä + eläkkeensaajan asumistuki samaan menee kun ei yhtään päivään työtä tehnyt näitä ovat huonopalkkaiset työt esim. siivooja, kaikki osa aikaiset työt nyt ole hyväkuntoinen eläkeläinen onnellisesti ei ole tarvinnut olla työsuhteessa kuntouttava työtoiminta olin yli 10 vuotta ja kaksi vuotta työelämävalmennuksessa näistä ei eläkettä kertynyt

• Anonyymi00009
      UUSI

Työttömän kela-eläke 990€/kk + mahd. asumistuki.
      40 v. 2000 euron palkalla työkyröineen työeläke 1200 euroa + 220 euroa kansaneläkettä, eli 1420 euroa. Ero siis 430 euroa kuukaudessa.

• Anonyymi00011
        UUSI

Kun lasket työttömän eläkeeseen asumistuen ja mahdolliset sossutuet ollaan ihan samoissa lukemissa, työttömän eläkeläisen käteenjäävä summa jopa isompi koska sossu maksaa sähköt, vakuutukset, lääkeet yms.

Työtön pysyy voittajana eläkeelläkin! 🏆

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Kun lasket työttömän eläkeeseen asumistuen ja mahdolliset sossutuet ollaan ihan samoissa lukemissa, työttömän eläkeläisen käteenjäävä summa jopa isompi koska sossu maksaa sähköt, vakuutukset, lääkeet yms.

Taitaapa tuo työkyrieläkeläinenkin vielä saada asumistukea, joten työtön jää kakkoseksi!

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Eihän se mitään lääkkeitä ja sähköjä maksa, kyllä 990 ja astuki pitää riittää normaaleihin menoihin. Kysyvät mihin olet eläkkeesi tissutellut ja eipä tule apuja.

• Anonyymi00010
      UUSI

Itse tein töitä 32 vuotta ja nyt saan eläkettä rapiat 2000€ putsina käteen.
      Ihan olen tyytyväinen.

• Anonyymi00014
        UUSI

Käteen sinä et saa kuin pienen piiniksesi! 👋🍆

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1910
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1653
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1197
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      190
      551
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      537
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe