Useimmat työkyrit ei saa eläkettä sen enempää kuin koko elämänsä työttömänä olleet 🤣
Voimme taas todeta, työtön on voittaja! 🏆
Työkyrin eläke.
19
108
Vastaukset 19
- Anonyymi00001
Ei yllätä.
- Anonyymi00002
Alan todella nauttia elämästäni. Nyt alkaa olla kaikki herkut kohdallaan. Moni muu ei nauti elämästään.
- Anonyymi00003
Työkyri lauleskelee työtään tehdessään huonolla palkalla valvovan esimiehensä tarkkailun alaisena.
- Anonyymi00004
Eläke tulee katoamaan tulevaisuudessa.
- Anonyymi00006
Ei tule katoamaan, tiedät kyllä.
- Anonyymi00005
Olen pannut työkseni työttömiä paljaalla.
- Anonyymi00007
Jos on tehnyt kohtuullisen mittaisen työuran vaikka pienellä palkalla, niin saa työeläkkeen joka on takuueläkettä suurempi ja toisaalta se palkka on ollut suuremoi kuin loisen yhteiskunnan tuet. Tämä ero tulee kasvamaan työtätekevän eduksi tulevaisuudessa ja myös loisten tuet pienenee.
- Anonyymi00008
Samaa mieltä työttömänä melkein koko elämän työeläke noin 150 euroa Kuukaudessa loput kansan ja takuueläkettä + eläkkeensaajan asumistuki samaan menee kun ei yhtään päivään työtä tehnyt näitä ovat huonopalkkaiset työt esim. siivooja, kaikki osa aikaiset työt nyt ole hyväkuntoinen eläkeläinen onnellisesti ei ole tarvinnut olla työsuhteessa kuntouttava työtoiminta olin yli 10 vuotta ja kaksi vuotta työelämävalmennuksessa näistä ei eläkettä kertynyt
- Anonyymi00009
Työttömän kela-eläke 990€/kk + mahd. asumistuki.
40 v. 2000 euron palkalla työkyröineen työeläke 1200 euroa + 220 euroa kansaneläkettä, eli 1420 euroa. Ero siis 430 euroa kuukaudessa.- Anonyymi00011
Kun lasket työttömän eläkeeseen asumistuen ja mahdolliset sossutuet ollaan ihan samoissa lukemissa, työttömän eläkeläisen käteenjäävä summa jopa isompi koska sossu maksaa sähköt, vakuutukset, lääkeet yms.
Työtön pysyy voittajana eläkeelläkin! 🏆 - Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kun lasket työttömän eläkeeseen asumistuen ja mahdolliset sossutuet ollaan ihan samoissa lukemissa, työttömän eläkeläisen käteenjäävä summa jopa isompi koska sossu maksaa sähköt, vakuutukset, lääkeet yms.
Työtön pysyy voittajana eläkeelläkin! 🏆Taitaapa tuo työkyrieläkeläinenkin vielä saada asumistukea, joten työtön jää kakkoseksi!
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Työtön pysyy voittajana eläkeelläkin! 🏆Eihän se mitään lääkkeitä ja sähköjä maksa, kyllä 990 ja astuki pitää riittää normaaleihin menoihin. Kysyvät mihin olet eläkkeesi tissutellut ja eipä tule apuja.
- Anonyymi00016
Anonyymi00011 kirjoitti:
Työtön pysyy voittajana eläkeelläkin! 🏆70-luvulla olin kotiapulaisena te toimiston pakottama kotiapulaisen työ ei kiinnostanut yhtään pakko oli tehdä pitkiä päiviä klo 7.00-21.00 koska huone oli ilmainen lattiat luutuisin nelinkontin , kauppakassit piti kantaa kävelen ja oli painavia pyykkilautaa käytin vaikka oli pyykinpesukone olin orja 30 markkaa käyttörahaa/kuukaudessa ja annettiin käytetyt vaatteet palkan lisukkeeksi olin alle 24 vuotias eläkettä ei kertynyt vanhemmat eivät ruvenneet elättämään minua. olen kansaneläkeläinen takuueläke asumistuki
- Anonyymi00017
Anonyymi00013 kirjoitti:
Eihän se mitään lääkkeitä ja sähköjä maksa, kyllä 990 ja astuki pitää riittää normaaleihin menoihin. Kysyvät mihin olet eläkkeesi tissutellut ja eipä tule apuja.
Ei riitä sossusta lisää.
- Anonyymi00010
Itse tein töitä 32 vuotta ja nyt saan eläkettä rapiat 2000€ putsina käteen.
Ihan olen tyytyväinen.- Anonyymi00014
Käteen sinä et saa kuin pienen piiniksesi! 👋🍆
- Anonyymi00015
Itsesaan 3567 € eläkkeen. Joten kyllä sillä toimeen tulee. Ja paremmin kuin vätkylät.
- Anonyymi00018
Et sinä saa kuin oman piniksesi käteesi 😂
- Anonyymi00019
Työttömie etu vintti sekoaa olkaa onnellisia .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1522470- 791056
Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois236987- 121966
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä73803- 75633
Kissan kuolema
https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun91573Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan
Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa50546- 38532
- 36498