Autoa naarmutettu kaupan parkkipaikalla

Siili25

Kuskinpuoleisen takarenkaan yläpuolella pellissä naarmut jotka ilmeisesti tulleet viereisen auton peruutuksen seurauksena. Onneksi vain pintanaarmut, ei lommoja.

Jättäisitkö itse naarmujen aiheuttajana yhteystietosi vai poistuisitko ölövinä paikalta?

Vakuutukseen ei taida kannattaa vaurioita viedä, mennee omavastuuseen.

Antaisiko kauneusvirheen pellissä olla vai pitäisikö käydä maalauttamassa? Kyseessä kuitenkin muutaman vuoden vanha auto.

78

215

Vastaukset 78

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kevyt fiksaus 👍

• Anonyymi00002

Tietenkin jättäisin yhteystietoni jos vahingoittaisin sillä tai muulla tavalla toisen henkilön autoa.
      Kannattaa kuitenkin ilmoittaa vakuutusyhtiölle vaikka ei saisikaan korvausta joka ylittää omavastuun.
      Pintanaarmuja voi yrittää poistaa käyttämällä autoa kunnon vahauksessa. Tai vahata itse koko auto.

Minulla oli pari vuotta sitten auto tienvarrella parkissa ja joku, olikohan skuutilla ajanut pahki sivupeiliin että peiliosa oli irronnut. Tekijä ei jättänyt yhteystietoja ja minä pöhkö en ilmoittanut vakuutusyhtiölle. Luulin että siihen vain riittää vaihtaa vain se peiliosa. Mutta siitä tulikin kalliimpi korjaus koska sähköosat olivat vioittuneet ja vanhaan autoon täytyi tilata siihen sopiva sivupeiliviritelmä.
      Harmitti jälkeenpäin miksi en ilmoittanut vakuutusyhtiölle kun sinne vuosikymmeniä maksanut vakuutusmaksuja.

• Juu minäki tuossa pähkäilin jotta annanko olla kevyin fixauksin, maksan itse vai ilmoitanko vakuutukseen ja maksan parinsadan euron omavastuuden. Bonuksiin ei vissiin vaikuta .

• Anonyymi00003

Seuraava naarmu ei harmita yhtään, kun on jo ennestään naarmuja. Vanhalla autolla on paras liikkua, kun sitä ei tarvitse surkutella. Yleensä se vahinko tuleekin uuteen autoon, se on jotenkin luonnonlaki, tai naarmuttajan/kolaroijan henkinen olotila.

• Mulla on ollu vanhojakin autoja joiden pinnassa ei naarmuja.

• Anonyymi00004

muija sutoilee ja valittaa vielä vanhanankin sutoilun ongelmia

• Ai mää vai?
        Jos tuo vaurio tulikin miehen autoillessa😂.

• Anonyymi00005

Lienet kirjoitustaidoton,,vai mitä se sutoilusi tarkoittaa?

• Anonyymi00005 kirjoitti:

Lienet kirjoitustaidoton,,vai mitä se sutoilusi tarkoittaa?

Älä ny. A ja S ovat kännykässä ahtaasti vierekkäin joten vahingossa tullut väärä kirjain. Mulle käy noin useinki :).

• Anonyymi00006

Ikävää tuollaiset, voi olla ettei tekijä ole edes huomannut asiaa.

• Riippunee tekijästä. Kyllä tommosen jäljen teon huomaa.

• Anonyymi00009
        Siili25 kirjoitti:

Riippunee tekijästä. Kyllä tommosen jäljen teon huomaa.

Mielestäni on vaikea huomata jos ajaa vaikka siilin yli, silti näkee lehdissä raivopurkauksia kun autoilija on "jättänyt siivoamatta kuolleen". Olepas varovainen!

• Anonyymi00007

Jättäisin yhteystietoni ja ottaisin kännykuvan siitä kohdasta minkä itse olen tölväissyt.
      Naarmusta voi lähteä auton pinta ruostumaan. Tekisin niin (ja olen tehnytkin) että automaalia oli ainakin silloin saatavana kynsilakkapullon näköinen pullo. Siitä vedin naarmuun huolellisen peiton putsauksen jälkeen.

• Samoin toimisin minä.
        Ja joskus aiemman auton kyseessäollessa tein myös samoin mahdollisen ruostumaan lähtemisen ehkäisemiseksi ostin pienen pullollisen auton värinumeron maalia ja peitin naarmun. Höytynee ottaa selvää onko niitä vielä tarjolla.

• Siili25 kirjoitti:

Samoin toimisin minä.
        Ja joskus aiemman auton kyseessäollessa tein myös samoin mahdollisen ruostumaan lähtemisen ehkäisemiseksi ostin pienen pullollisen auton värinumeron maalia ja peitin naarmun. Höytynee ottaa selvää onko niitä vielä tarjolla.

Juu oon niitä tarjolla mutta katsoin kuitenkin viisaimmaksi viedä auton korjaamon arvioitavaksi mitä olisi viisainta tehdä ja tulisiko korjaus maksamaan yli vakuutuksen omavastuuden.

• Siili25 kirjoitti:

Juu oon niitä tarjolla mutta katsoin kuitenkin viisaimmaksi viedä auton korjaamon arvioitavaksi mitä olisi viisainta tehdä ja tulisiko korjaus maksamaan yli vakuutuksen omavastuuden.

Juu. Vakuutusyhtiölle tehty vahinkoilmoitus.
        Kallista on tuon peltilehmän korjaus. Onneksi on vakuutus.

• Anonyymi00022
        Siili25 kirjoitti:

Samoin toimisin minä.

EN jättäisi yhteystietoja.

Yritän olla lakia noudattava ja nykyaikainen kaikessa, ajantasalla.

• Anonyymi00008

Mun kulkupelin pelkääjän puolen keulan kulmassa on kans' kolhausjäljet. Ma en tiedä niistä mitään, perillinen huomasi, näytti ja ihmetteli. Niin minäkin; ajaako mun peliä joku muukin.

• Anonyymi00010

Nykyään monet ovat todella surkeita kuskeja. Autokoulukin on vain rahastuslaitos, ajotunnit ja tekninen ajaminen onnetonta.

• Nykyisin autot ovat suurempia kuin ennen. Parkkiruudut pieniä joten siinä saa sitten ährätä autoaan ruutuun ja varsinkin pois kun on parkkeerattu niin liki ettei autosta tai autoon pääse kun ovet ei mahdu aukeamaan. Siinä sitten helposti naarmuttaa toisen autoa ja nykymoraaleilla varsinkaan ei jäädä vastaamaan teoistaan varsinkaan jos ei satu silminnäkijöitä olemaan.

• Anonyymi00027

Tykkään ajaa ja varmaan osaankin. Mutta pieneen ruuruun täydellä parkkipaikalla kulkupelin saaminen on kyllä hlvt:n monen ees-taas -liikkeen takana.

• Anonyymi00011

Itse olet johonkin hieronut.Nyt kun kauppareissulla naarmun huomasit syytät muita...

• Niinhän se moni muukin pölijä voisi sanoa😄.

• Anonyymi00012

Mulla ei ole kulkupeliä, mutta olen aina ajatellut että jos olisi ja naarmuja tulisi ostaisin maalia jolla sutisin naarmujen päälle joko tulenlieskat tai jotain muuta räväkkää :D

• Juu kyllä minäkin johonkin vanhempaan hippikesä-autoon ehkä jos sellainen olisi. Mutta tuon nykyisen jos meinaa joskus myydä täytynee ajatella pikkasen auton jälleenmyyntiarvoa :).

• Anonyymi00023

Kuvilla kolhujen peittely on 1960 luvulta.

• Anonyymi00013

Suto pitää nähdä sijoituksena joka on vaurastumisen este
      ja sen takia naarmuista kannattaisi ottaa kuvat ja kehystää ne
      ja koota huoneeseen ja näyttää vierailla kuinka paljon on tuhlattu

• Sulla varmaan "sutostasi" seinän täydeltä naarmukuvia jollei ihan tapetti:).

• Anonyymi00014

Murheita saa kun oman auton ostaa, leasing-auto huolettomampi on.

• Ehkä yrityksille mutta yksityishenkilönä en ostaisi
        Tai ylipäätään tässä iässä enää mitään autoa.

• Anonyymi00015
        Siili25 kirjoitti:

Ehkä yrityksille mutta yksityishenkilönä en ostaisi

Eihän sitä ostetakaan, vaan liisataan, siinä se juju on.

• Anonyymi00016
        Siili25 kirjoitti:

Ehkä yrityksille mutta yksityishenkilönä en ostaisi

Jätin kolhimaani auton tuulilasiin lapun, jossa oli puhelinnumero. Kun kolhitun auton omistaja soittaa numeroon niin hämmästys on suuri, sillä hän soittaa maksulliseen merisääpalveluun.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Jätin kolhimaani auton tuulilasiin lapun, jossa oli puhelinnumero. Kun kolhitun auton omistaja soittaa numeroon niin hämmästys on suuri, sillä hän soittaa maksulliseen merisääpalveluun.

Laki ei vaadi ilmoittamaan, vaikka vähän kolhasit toista autoa parkkihallissa.

• Anonyymi00015 kirjoitti:

Eihän sitä ostetakaan, vaan liisataan, siinä se juju on.

No eikös siinä kuitenkin sitouduta liikuttelemaan rahavaroja joka kuukausi?

• Anonyymi00016 kirjoitti:

Häpeäisit.
        Meidän aiempaa autoa kolhittiin ovella ja toiseen peruutettiin parkkihallissa peräkoukulla. Molemmat kolhijat olivat jättäneet tuulilasiin oikeat yhteystietonsa ja asia saatiin hoidettua niin kuin se kuuluu.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Kuvitteletko olevasi vitsikäs vai mikä withu viiraa?

• Anonyymi00031
        Siili25 kirjoitti:

No eikös siinä kuitenkin sitouduta liikuttelemaan rahavaroja joka kuukausi?

Tottakai, mutta ilman vaivaa.

• Anonyymi00018

Korkeimman oikeuden mukaan, kenenkään ei tarvitse ilmiantaa itseään. Taitaa olla vuodelta 2009 tämä päätös.

• Eli luvan perästä saa mäskätä toisten omaisuuttako?

• Anonyymi00019

Niin, meillähän on aika venyvä omatunto, ja moraali.

• Anonyymi00019 kirjoitti:

Niin, meillähän on aika venyvä omatunto, ja moraali.

Ai teilläkö on :).

• Anonyymi00024
        Siili25 kirjoitti:

Eli luvan perästä saa mäskätä toisten omaisuuttako?

Niin on. Saa myös varastaa , tai tehdä mitä vaan , eikä tarvi ilmoittaa heille joilta varasti.

• Anonyymi00024 kirjoitti:

Niin on. Saa myös varastaa , tai tehdä mitä vaan , eikä tarvi ilmoittaa heille joilta varasti.

Nii. Ja jos jää kiinni ja tulee linnareissu aiemmat tuomiot katsotaan lieventävinä asianhaaroina ja lyhentävät tuomiota.

• Anonyymi00025
        Siili25 kirjoitti:

Tätä ihnettelin aikoinaan, kun kuulin, oikein hoomoilasena. Miten voi olla mahdollista?

• Anonyymi00030
        Siili25 kirjoitti:

Ai teilläkö on :).

Tunnusta vaan, olet itsekin joskus lausunut ns. valkoisen valheen. Sekin on venyvää moraalia.

• Anonyymi00033
        Siili25 kirjoitti:

Laki. Googlaa.

• Anonyymi00020

Uudessa kaupungissa alkavat valmistaa panssari autoja, sellainen auto ei pelkoa naarmuista.

• Voi olla useimman ulottumattomissa ainakin hinnaltaan.

• Anonyymi00021

Kuorma-auto ajoi auton perään jonka tyttärelleni ostin 18v lahjaksi. Auto oli 2 kk ikäinen 1500 km ajettu. Saatiin korvaus rahana 2600 e. Ei korjattu, vähän lommoja heti painettiin ja aluetta kevyesti.

Ajettiin sillä 12 vuotta ja 240 000 km mittariin. Oli mukavan tumma auto, likaisena ei paljoa lommot näkyneet. katsastus ei valittanut. Takaluukku toimi oikein hyvin.

Ihan hyvä hinta saatiin kun oli yhdellä ollut ja öljyjä ahkeraan vaihdeltu, siis minä ite.
      Tuo 2600e laitettiin rahastoon jonka arvo kaksinkertaistunut, on nyt 5500 e.

• Kuorma-auton kuskiko sen korvauksen rahana maksoi? Ei siis mennyt vakuutuksen kautta vai miten?

• Anonyymi00028

ikävä rangaistus tyttärelle pysyy ikänsä köhänä sutoilevan perheen emäntävänä
        vaurauden este suto

• Anonyymi00029

jos ajaa sutolla 12 vu 240 000 eli 20 000 km vuosi nopeudella 60 ja laskee pensiini asemalla käynnit ja katsaustukset ja pikkuvikoihin kuluvan ajan
      käyttää 500 tuntia aikaa hukkaan eli yli 12 viikkoa melkein 3 kuukautta
      8 tunnin työ päiviä sutoiluun

• Anonyymi00032

Kun kuluttaa 500 tuntia sutoiluun vuosittain - pienine lisätöineen, pensiinit pikkukorjaukset lippuset lappuset renkaanvaihdot katsastukset autokupat vuosien myötä ...

ja sutoilee 50 vuotta se tekee noin 25 000 tuntia

Yleisen näkemyksen mukaan maisteriksi opiskellaan tyhjästä ja tyhmästä
      8000 tunnissa

eli sutoiluun kuluu elämässä kolmet eri alojen maisterintutkinnot ohi suun

• Anonyymi00034

Tuhatta tunttua tuutuu ja luutuu han ne luut.

• Anonyymi00035

Suto on sika moinen rangaistus vaurauden ja oppimisen este

• Sano se hälle joka asuu syrjäkylillä palveluiden ulottumattomissa ilman julkisia kulkuvälineitä tai hälle joka yrittäjänä tarvitsee useampiakin autoja.
        Tai liikuntarajoitteisrlle jonka elinehto liikkumiseen auto on.

• Anonyymi00036
        Siili25 kirjoitti:

Sano se hälle joka asuu syrjäkylillä palveluiden ulottumattomissa ilman julkisia kulkuvälineitä tai hälle joka yrittäjänä tarvitsee useampiakin autoja.
        Tai liikuntarajoitteisrlle jonka elinehto liikkumiseen auto on.

Tuolla perusteella osa on hölmöjä ja sutoja olisi tosi vähän

• Anonyymi00036 kirjoitti:

Tuolla perusteella osa on hölmöjä ja sutoja olisi tosi vähän

No itae en kyllä omalta kohdaltani näe autoa ja autoilua rangaistuksena tai oppimisen esteenä. Pidemminkin vapautena ja mahdollisuutena liikkya paikkoihin joissa mahdollisesti myös oppii.

• Anonyymi00037

Kun juttelee jonkun kanssa usein näkee tuntemattomasta onko se köyhä oppimaton sutoilija jonka aika on kulunut paikasta toiseen ja kolmanteen siirtymisessä sunne sun tänne

• Anonyymi00038

On joku ihan helppo aine, mitä voi sutaista päälle.

Toinen on sellainen ostettava, en muista nimeä.
        Toinen niistä on kotoinen aine, oliko se joku öljy vai mikä, kuka tietää?
        Saattais löytyä googlettamalla. Jos löydätte, niin kertokaa.
        En oo vielä itse löytänyt.

• Anonyymi00040

Mitähän kommenttisi mahtaa tarkoittaa? Noin niinkuin selvästi suomeksi sanottuna.

• Anonyymi00045
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Mitähän kommenttisi mahtaa tarkoittaa? Noin niinkuin selvästi suomeksi sanottuna.

Mysteerinen kommentoija iski taas...heh.

• Anonyymi00046
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Mysteerinen kommentoija iski taas...heh.

Kommenteista tulee mysteereitä, kun kommentoija ei osaa kirjoittaa eikä kertoa.

• Vaurio ei ollutkaan pellissä vaan takapuskurin suojalevyssä. Käyty autoliikkeessä arvioituttamassa korjauksen hinta ja omavastuuseen sekä vakuutukseen menee.

• Anonyymi00039

Hehheh..

Sattuikin. Tässä mennä viikolla sain auton viimein remontista. Ajoin sitten korjaamolta suoraan autopesulan pihaan, tarkoituksena varata pesu ja pinnoitus.

Nojooo, peruuttelin siinä autoa parkkiin. Aurinko paistoi edestä ja koitin vastavaloon tihruta peruutuskamerasta, paljonko aitaan matkaa.

Kriiks! Olin sitten epähuomiossa peruuttanut pitkin viereen parkkeeratun auton lokasuojaa. Hohhoijaa. Noh, mun autoon tuli peukalonpäänkokoinen maalivika, naapuriautoon tuumanen naarmu.

Menin pesulaan ja ilmoittauduin kolaroijaksi. Kundi soitti auton omistajalle, otti mun tiedot ja lisäks kuvasi rekkarit ja vauriot. Soitin sitten ite myöhemmin omistajalle. Sovittiin, teen ilmoituksen vakuutusyhtiöön ja het hoitaa loput.

Parissa päivässä tuli korvauspäätös. Vastapuolen vahingot menee mun liikennevakuutuksesta. Sellanen vakuutus, bonukset ei laske, jis vakuutuskautena ei tule kun yks kolari. Ois ollu kaskokin oma kolhua varten. Mietin omavastuut ja bonukset ja päätin olla tekemättä lmalle autolle yhtään mitään. Vanha kosla, ei sillä niin väliä.

Ai niin, se auto mitä naarmaisin. Se oli autoliikkeen vaihtoauto, menossa puunattavaksi myynti-ilmon kuvauksia varten. Merkki oli tietenkin Porche.

Mainittin pesulassa, etten viittinyt mokomaa kolaria pakoonkaan lähteä. Meinasivat ettei ois kannattanutkaan, kuulemma huippuluokan valvontakamerat.

Nykyisin karataan vähän kaikista onnettomuuksista, itekkin nähnyt parit, missä syyllinen liukenee välittömästi. Mulla jostain syystä tossa ei käynyt häipyminen kunnolla ees mielessä. Ehkä jossain hehtaarimarketin parkista oisinkin häipynyt. Omaakin autoa kolhittu useesti. Mutta sellasen tavallaan ymmärtää paremmin. Roiskuessa roiskuu, sattuuhan sitä.

Mun tilanne oli intiimimpi ja mun piti kuitenkin asioida paikassa. Jotenkin automaattisesti kerroin asiasta. Rutiinijuttu.

=DW=

• Joo.
        Ite jos raaputan toisen auton pintaa kyllä jos ei muuta niin jättäisin yhteystietoni tuulilasinpyyhkijän alle kuten minullekin on tehty pysäköintihallissa. Sen verran pitää vastuuta ottaa omista törttöilyistä vaikka rapatessa roiskuu.

Jos tuon oman auton korjaus olisi tullut maksamaan alle vakuutuksen omavastuun en olisi vakuutusyhtiötä sotkenut asiaan. Tosin nytkään ei mene bonukset.

• Anonyymi00041
        Siili25 kirjoitti:

Joo.
        Ite jos raaputan toisen auton pintaa kyllä jos ei muuta niin jättäisin yhteystietoni tuulilasinpyyhkijän alle kuten minullekin on tehty pysäköintihallissa. Sen verran pitää vastuuta ottaa omista törttöilyistä vaikka rapatessa roiskuu.

Jos tuon oman auton korjaus olisi tullut maksamaan alle vakuutuksen omavastuun en olisi vakuutusyhtiötä sotkenut asiaan. Tosin nytkään ei mene bonukset.

Niinno

Lappuun voi tieten kirjoittaa vaikka haistatuksen. Lapulla kuitenkin pystyy hämäämään mahdollisia silminnäkijöitä, että helpompi livistää.

Äskenmietin, miten olisin toiminut tosiaan jonkin marketin parkissa. Oletan, eka oisin koittanut bongata valvontakamerat. Jos ei näy, melko varmasti olisin häipynyt. Parkkikolhuja tullut omaankin autoon vaikka kuinka usein.

Toi mun kolari oli aivan mitätön. Mutta paikka oli tosiaan sellanen, ei ois ilennyt häipyä. Ei kiinnijäämisen pelosta, mutta jokin rehellisyyden puuska tuli ja menin heti kertomaan.

Mutta juu lapussa voi lukea vaikka mitä, persujen puoluetoimiston numero tms.

=DW=

• Anonyymi00041 kirjoitti:

Niinno

Lappuun voi tieten kirjoittaa vaikka haistatuksen. Lapulla kuitenkin pystyy hämäämään mahdollisia silminnäkijöitä, että helpompi livistää.

Äskenmietin, miten olisin toiminut tosiaan jonkin marketin parkissa. Oletan, eka oisin koittanut bongata valvontakamerat. Jos ei näy, melko varmasti olisin häipynyt. Parkkikolhuja tullut omaankin autoon vaikka kuinka usein.

Toi mun kolari oli aivan mitätön. Mutta paikka oli tosiaan sellanen, ei ois ilennyt häipyä. Ei kiinnijäämisen pelosta, mutta jokin rehellisyyden puuska tuli ja menin heti kertomaan.

Mutta juu lapussa voi lukea vaikka mitä, persujen puoluetoimiston numero tms.

=DW=

No voi lapussa lukea vaikka mitä mutta ei mun jäljiltä. Toisaalta silminnäkijät nykyisin tietävät myös tämän ja ottavat kuvan kolhijan autosta ja rekkarista, laittavat omat yhteystietonsa kolhitun tuulilasin vinkkariin et se parhaiten nauraa joka viimeksi nauraa :).

• Anonyymi00042
        Siili25 kirjoitti:

No voi lapussa lukea vaikka mitä mutta ei mun jäljiltä. Toisaalta silminnäkijät nykyisin tietävät myös tämän ja ottavat kuvan kolhijan autosta ja rekkarista, laittavat omat yhteystietonsa kolhitun tuulilasin vinkkariin et se parhaiten nauraa joka viimeksi nauraa :).

Älä unta nää.

=DW=

• Anonyymi00042 kirjoitti:

Älä unta nää.

=DW=

Kyllä tämä on kuules tapahtunut ihan tosielämässä useammastikin.

• Anonyymi00043
        Siili25 kirjoitti:

Kyllä tämä on kuules tapahtunut ihan tosielämässä useammastikin.

Höpöhöpö

Ei kukaan halua sekaantua yhtään mihinkään. Tollasestakin silmännäkemisestä seuraa vähintään keskustelua paskalakkien ja vakuutusjuristajien kans. Ehkä kuulustelu, mahdollisesti oikeudenkäyntejä. Aikaa ja vaivaa.

Jos kehno mäsis, tuomio väärästä valasta, tappouhkauksia...

Mä ainakin liukenen heti, jos jonkin perkkikolhun satun näkeen

=DW=

• Anonyymi00043 kirjoitti:

Höpöhöpö

Ei kukaan halua sekaantua yhtään mihinkään. Tollasestakin silmännäkemisestä seuraa vähintään keskustelua paskalakkien ja vakuutusjuristajien kans. Ehkä kuulustelu, mahdollisesti oikeudenkäyntejä. Aikaa ja vaivaa.

Jos kehno mäsis, tuomio väärästä valasta, tappouhkauksia...

Mä ainakin liukenen heti, jos jonkin perkkikolhun satun näkeen

=DW=

Noh. Toiset liukenee toiset haluavat antaa mahdollisuuden kolaroinnin osapuolille selvittää asiaa keskenään.

Niiettä höpöhöpö itelles.

• Anonyymi00042 kirjoitti:

Älä unta nää.

=DW=

Näämmää kohta jahka pääni pielukselle laitan.

• Anonyymi00044
        Siili25 kirjoitti:

Näämmää kohta jahka pääni pielukselle laitan.

Oli jäänyt jotain 30 - 40 vuotta sitten suksirasvaa kenkäkaappiin. Löysin sen paketin tänään, kun tyhjentelin. Kokeilin sitä auton naarmuihin. Tepsi.

• Anonyymi00044 kirjoitti:

Oli jäänyt jotain 30 - 40 vuotta sitten suksirasvaa kenkäkaappiin. Löysin sen paketin tänään, kun tyhjentelin. Kokeilin sitä auton naarmuihin. Tepsi.

No hianoo että tepsi. Miten?

• Anonyymi00047

Mun autoa oli joku vierein auto kolistellu, itse en edes huomannu,
      mutta
      sivllinen silminäkijä oli nähny ja laittanu mun autoon tuulilasiin kolhijan auton rekisteri tiedot ja ja myös omansa puhelin numeron joten pystyin soittamaan poliisille ja poliisi oli menny kolhijan kotiin selvittämään asian,

sattui hyvä tuuri kun silminäkijä sattui olemaan paikalla, ja toimi siten kuin toimi rehellisesti
      näki että kolhija poistu pikalta välittämättä mitä oli tehny,,

kiitos suomen rehellisille ihmisille, niitäki on olemassa ,

• Olipa aktiiviset poliisit :).Ei resurssipula vaivaa.

• Anonyymi00048

Mukavaa, saa kauaksi aikaa hyvän mielen, vaikka vahinko olikin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun

Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid
      Maailman menoa
      135
      875
    2. En jaksa

Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene
      Ikävä
      44
      637
    3. Minkälainen nainen

Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi
      Ikävä
      21
      578
    4. Kissa eli kivuissa useita viikkoja

Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.
      Tuusniemi
      110
      543
    5. Yksi asia sen esti

Etten antanut meille mahdollisuutta
      Ikävä
      36
      532
    6. Jos meillä olisi yhteinen koti

Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal
      Ikävä
      50
      525
    7. Okei, eli olet rakastunut

Hyvä sinä, niin minäkin.
      Ikävä
      56
      503
    8. Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta

Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et
      Ikävä
      34
      478
    9. Martinan mauton tyyli

Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      121
      465
    10. Arvaako kukaan?

"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni
      Haapavesi
      24
      435
    Aihe