eikä tule koskaan loppuun toimimaankaan, vaikka mitä kävisi.
Typerät lampaat olivat ja ovat joukoissa mukana vaan sellaisista en itse edes etsisikään mitään. <3
Vaadin ensinnäkin sitä, että osataan itsenäisesti myös ajatella.
Loma oli täydellinen pel(L)eistä huolimatta. =)
Niitä olevat taas täysiä idiootteja.
Peace & <3.
-Mina.
Tiedoksi, maalituksenne ei toiminut
7
94
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Ei kyllä mene tämänsinun alotus nappiin ap koska et ole toi kyseinen peace&love henkilö
Hyvä vedätys though- Anonyymi00003
Kuule, tule juttelemaan ja kysymään, että kuinka loma meni. Annan 100% saman vastauxsen IRL.
A1niin, et miuta edes tunne. Sääl1.
Kyllä MUUT, ulkopuol1set niin tekevät.
Peace &antil0ve.
-Mina/Minna. - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kuule, tule juttelemaan ja kysymään, että kuinka loma meni. Annan 100% saman vastauxsen IRL.
A1niin, et miuta edes tunne. Sääl1.
Kyllä MUUT, ulkopuol1set niin tekevät.
Peace &antil0ve.
-Mina/Minna.Luulet kai joksikin muuksi. En edes tunne sinua eikä oikeen kiinnosta sun lomas. Se ainut minna jonka tunnen ei ole tollane masentunu felkun kuulone looseri. Että hyvää päivän jatkoa. Ei jatkoon. Ps. Keksi joku oma nimmari
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Luulet kai joksikin muuksi. En edes tunne sinua eikä oikeen kiinnosta sun lomas. Se ainut minna jonka tunnen ei ole tollane masentunu felkun kuulone looseri. Että hyvää päivän jatkoa. Ei jatkoon. Ps. Keksi joku oma nimmari
L0L. Muka kopiointia pk:sta alkaen. Minä en koslaqn ole ollut the c0pyCat, se on upsidedown.
Eli juurikin iso valhe tai toisinpäin.
1. EN ole dep1s ja II be takit sopi jo siellä mulle paremmin, kuin Jennille ja Misalle.
Kaikki alkoi siitä kun.. pikkukaupungissa oli vain muutama hassu teinien muotivaateliike nollarilla..
Ps. Niinhän tuossa viestissäni jo lukikin, että sun random1n v.ttuilu on evvk mullekin.
Pease and antil0ve. - Minna/Mina/Dina.
- Anonyymi00002
Valitettavasti olen. <3
- Anonyymi00005
Hei kaveri, mika homa kaverii?
- Anonyymi00007
Niin siis tuolla tässäkin ketjussa olevalla/minun elämäni ulkopuolisella jannulla. =)
Säälittäviä olette molemmat.
- Mina/Minna/Dina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 811334
- 721194
- 791061
- 95889
Jasmin vauhdissa
Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois260839- 49767
- 30760
- 55693
- 72679
- 44622