Onkos muita jolla fetismin kohteena sade- ja työasut?
Itse tykkään helpottaa paineita sadekamppeissa, Snickers työhousuissa. Löytyykö alan Pohjois-Karjalassa?
Sade-ja työasut fetismin
19
350
Vastaukset 19
- Anonyymi00002
Sadeasut on kivoja. Alle voi pukea jotain kivaa. Harmi ku olen etelä-karjalassa.
- Anonyymi00005
Siinäpä todellinen sirkus friikki. Ethän sä muusta osaa kertoakkaan.
- Anonyymi00008
No sinäpä taas osuvasti kerroiy totuuden itsestäs. Eikö tuo tämä kerro sen puhut itsestäsi. Tyhmä olet kuin saapas määkijä.
- Anonyymi00009
Voi vittu mikä idiootti tuo määkijä on.
- Anonyymi00011
Ja nämä kaikki apinoijat samanlaisia hönöjä
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ja nämä kaikki apinoijat samanlaisia hönöjä
Mitäs olet apinoijia. Eikä hönö tajuu.
- Anonyymi00019
Minulla on sadeasujen alla aina isot vaipat ja muovihousut.
- Anonyymi00021
kuriks kirjoitti:
Täällä olis toinen samanlainen Etelä-Karjalasta.
Kiva kuljeskella näin syksyllä. Missä voisi nähdä.
Anonyymi00021 kirjoitti:
Kiva kuljeskella näin syksyllä. Missä voisi nähdä.
Missäpäin liikut. Olen itse Lappeenrannasta.
- Anonyymi00007
Tuli laitettua tästä ketjusta innostuneena sadetakki ja retrot Adidaksen sadehousut jalkaan, ja jo on munapystyssä :D
- Anonyymi00014
Hehehee tuon osas dorka jolla ei järkee ittellään ole. Mitäs olet idiootti 🤣😅
- Anonyymi00017
Anonyymi00014 kirjoitti:
Hehehee tuon osas dorka jolla ei järkee ittellään ole. Mitäs olet idiootti 🤣😅
kaltaisesi myrkkykäärme on varmaan todellinen työyhteisön henkeä kohottava rotta...
- Anonyymi00015
Löytäisimpä naisen jolla on fetissi sadeasuihin ja tietysti jalassa pitää olla kumisaappaat.
- Anonyymi00016
Niinpä !
- Anonyymi00018
Herranen aika mikä ketju!😂
Fantasia ja Fetissi tulee erottaa paraphiliasta. - Anonyymi00020
Tässä "kohtalotoveri" Pohjois-Savosta. kik sateisempi
- Anonyymi00022
Nahkaa alle sade asut päälle mustat housut nilkkapituinen marimekon sadetakki valkoiset kumisaappaat.
Peruukki meikki vakkarin toimesta. - Anonyymi00023UUSI
Juu, löytyy. Tänään tarkoitus helpottaa oloa hivis-työhaalarissa, kumisaappaissa, hengityssuojaimessa ja metsurin kypärässä. Hivis-haalarit ja saappaat usein varustuksena myös mm. kauppareissuilla.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 71850
- 113789
- 37722
- 140715
- 70627
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40619Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?
Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu161511- 28508
Vasemmiston aloite
Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja58503Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti47470Onko suhtautuminen kaivattusi
Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin35468- 63465
- 69455
- 41432
Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu
Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i0432- 45423
- 35418
Hei, alettaisko oleen yhdessä?
Miltä tuntuisi jos joku ihminen josta tykkäät sanoisi haluavansa yhteen asumaan? Ajattelisitko menettäväsi vapauden, pys74416Näyttää siltä ettet edes sinä.
Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa30408Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks59405