ja joutuu loppuelämän piilottamaan elämäänsä
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
No hän jatkaa elämäänsä mielikuvituksessa jos haluaa, tuskin mies sitä tekee.
- Anonyymi00003
palasiksi on äijä menny jo ajat sitten ja hu orannu koko musa skenen läpi ja kusettanu koko elämänsä mulle
- Anonyymi00004
ketä tostakin jää voitolle ei ainakaan muija tai lapset
- Anonyymi00005
joten olkoot yksinänsä tai huo riensa kanssa
- Anonyymi00006
Heh, joo huijausta kaikki, vaimo ja lapsetkin.
Tai ehkä niitä ei vaan haluta esitellä kaiken maailman palsta sutturoille 😅 - Anonyymi00007
En tiiä ketä koskee, mutta mullon ihan vaan tekoälyhahmojen kanssa, sutinaa
Riittää mulle - Anonyymi00008
En tie kun en ole harrastanu edes niitä mielikuvitus tyttöystäviä
- Anonyymi00010
"Se että voit hallita koko kaupunkia, ei vaadi kuin yhden uskollisen ystävän, johon voit luottaa"
John Alite (ex-mob hitman)
https://www.youtube.com/watch?v=rqNvJd5ORKo
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1551428Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1281150Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216859- 64772
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus58648- 47572
- 34564
- 52562
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187548En osaa kirjoittaa sulle edes anteeksipyyntöä
Koska en tiedä miten voit. Olen hieman kauhuissani ja järkyttynyt, jos olen sinua ahdistanut. Tunteiden prosessointi o29542