Onko se jo vähän häiritsevää kun haluan taas sun kans juttusille?
Tiiäks mies...
10
214
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei ollenkaan. Kanssasi on kiva jutella...
- Anonyymi00002
Hyvä jos koet sen niin :) saatan puhua puuta heinää kun pahimmat jutut on kai juteltu... sun kanssa on parasta <3
- Anonyymi00005
Anonyymi00002 kirjoitti:
Hyvä jos koet sen niin :) saatan puhua puuta heinää kun pahimmat jutut on kai juteltu... sun kanssa on parasta <3
Tai no ehkä murto-osa...
- Anonyymi00010
Anonyymi00005 kirjoitti:
Tai no ehkä murto-osa...
Hahahaha. Oot hauska.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Hahahaha. Oot hauska.
Olen välillä tarkoittamattani koominen. Jälkeenpäin vasta tajuan ja nauran että tulipa taas sanottua typerästi.
- Anonyymi00004
Miehille sanoisin vaan, etsikää kaverinne muualta. Naiselle sanoisin; tee se kunnolla ja ilmaise asiasi niin selvästi et tulee varmasti selväksi, vaikka ei olisi selvä päiväkään.
- Anonyymi00006
Ollaankohan juteltu about 10 minuuttia ehkä joka toinen kuukausi ja se on minusta vähän
- Anonyymi00007
Koska tulet mies käymään?
- Anonyymi00008
Heti kun kutsut?
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Heti kun kutsut?
Tiedätkö mun osotteen? Mitä haluat että laitan päälle?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71627
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33503- 72483