Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱
Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häiritä.
🫶
Jos vielä toivot...mies...
74
912
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei oo ketään..
- Anonyymi00002
Ei ole ketään minulla
- Anonyymi00003
nyt ensin ota itseäsi niskasta kiinni ja laita tunniste, jonka vain sä ja hän tietävät💪
- Anonyymi00015
ja jos ei tule tunnistetta, ei voi olla varma päästä eikä hännästä eli kummastakaan👍🙃
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
ja jos ei tule tunnistetta, ei voi olla varma päästä eikä hännästä eli kummastakaan👍🙃
Mies selvittää ja menee sitä kohti mistä on kiinnostunut
- Anonyymi00024
Anonyymi00017 kirjoitti:
Mies selvittää ja menee sitä kohti mistä on kiinnostunut
vai niin, sitten aloitus oli aivan turha, jos ei ole halua esittää tunnistetodisteita, tosin sitten ymmärrän, jos niitä ei voi esittää ja siitä voi päätellä, että aloitus oli täyttä provokaatiota ✋🛑❌👎
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
vai niin, sitten aloitus oli aivan turha, jos ei ole halua esittää tunnistetodisteita, tosin sitten ymmärrän, jos niitä ei voi esittää ja siitä voi päätellä, että aloitus oli täyttä provokaatiota ✋🛑❌👎
Ok.
- Anonyymi00026
Anonyymi00024 kirjoitti:
Kuinka miehet lähestyi ennen naisia??
- Anonyymi00033
Anonyymi00026 kirjoitti:
Esimerkki
- Anonyymi00038
Anonyymi00033 kirjoitti:
Esimerkki
Kerro sä. Se oli kysymys. Luulisi miesten tietävän miten naisia o lähestytty ennen?
- Anonyymi00055
Anonyymi00026 kirjoitti:
Kävellen, hevosella, polkupyörällä tai autolla.
- Anonyymi00056
Anonyymi00055 kirjoitti:
jo mainittujen lisäksi viestien, jos on toimivat yhteystiedot👍
- Anonyymi00062
Anonyymi00055 kirjoitti:
Miehet lähestyi naisia ja haki suoraan kotoa. Jäivät juttelemaan naisen vanhempien kanssa ja tutustuivat.
- Anonyymi00067
Anonyymi00055 kirjoitti:
Huomenna on hyvä syy lähestyä kaivattua. Hurauttaa valkoisella ratsulla hänen viereen ja toivottaa hyvää juhannusta. Jos mahdollista niin halaten.
- Anonyymi00072
Anonyymi00067 kirjoitti:
Huomenna on hyvä syy lähestyä kaivattua. Hurauttaa valkoisella ratsulla hänen viereen ja toivottaa hyvää juhannusta. Jos mahdollista niin halaten.
Ja kiusaaminen jatkuu,kyllä teille pitäis järjestää psykiatrista hoitoa,olette kyllä mt-ongelmaisia ja todella vaikeasti!
- Anonyymi00074
Anonyymi00072 kirjoitti:
Ja kiusaaminen jatkuu,kyllä teille pitäis järjestää psykiatrista hoitoa,olette kyllä mt-ongelmaisia ja todella vaikeasti!
Ohi
- Anonyymi00004
En tiedä kuinka tämän sanoiksi pukisin, mutta syvässä sisäisessä yksinäisyydessä elää meistä monet, aika monet myös fyysisessä yksinäisyydessä ilman läheisyyden tuomaa turvaa ja rakkautta.
https://www.youtube.com/watch?v=pugo5DIiMX0&list=RDpugo5DIiMX0&start_radio=1 - Anonyymi00005
Kävin ostamassa postimerkin valmiiksi. Sitten, kun nähdään niin nuolaisen sitä postimerkkiä ja painan sen sun otsaan kiinni.
- Anonyymi00006
Miksi vaivautua paikalle jos aiot lähettää minut samantien pois? 😅
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Miksi vaivautua paikalle jos aiot lähettää minut samantien pois? 😅
Älä vaivaudu edes tulemaan olet ihan turha
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Älä vaivaudu edes tulemaan olet ihan turha
Tämä oli sivusta.
- Anonyymi00008
Minkälaista merkkiä toivot? Viesti tänne vai irl jotain? Jos haluat tänne jotain niin kerro mitä niin voin tunnisteita itsestäni laittaa...
- Anonyymi00010
Irl toivoisin jotain. Avoimuutta, mutkattomuutta ja sopuisaa.
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Irl toivoisin jotain. Avoimuutta, mutkattomuutta ja sopuisaa.
Siihen ei taida rohkeus riittää.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Siihen ei taida rohkeus riittää.
Tai halu?
Asia kristallinkirkas. - Anonyymi00068
Katse kuten ennen, hymy... Ehkä pieni kädenheilautus. Katseella tavoitettavuus. 🙂↕️
- Anonyymi00011
Voin laittaa savumerkin, puf
- Anonyymi00016
Savumerkit oli viime vuoden viestintäväline.
Hyvää iltaa ja yötä sinulle.
https://www.youtube.com/watch?v=ei-hR-P9Wug&list=RD1TgLXxNEubw&index=11
- Anonyymi00014
M-nainen voisi antaa vihreää valoa niin sitten voin laittaa.
- Anonyymi00018
Kai sä nyt uskallat itsekin!!
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Kai sä nyt uskallat itsekin!!
No voin viestin lähettää, mutta historian takia hänen pitäisi edes jotenkin näyttää kiinnostusta.
- Anonyymi00020
Kuinka hissukoita ollaan tätä nykyä. Rohkeasti vaan..
- Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
No voin viestin lähettää, mutta historian takia hänen pitäisi edes jotenkin näyttää kiinnostusta.
Kuka haluaa M naiselta viestiä?
Ja kenelle M:lle? - Anonyymi00022
Anonyymi00019 kirjoitti:
Kyllä kiinnostaa!
- Anonyymi00023
Anonyymi00021 kirjoitti:
Ja kenelle M:lle?T haluaa Maijalta.
- Anonyymi00065
Anonyymi00021 kirjoitti:
Ja kenelle M:lle?Minä jos olet asunut , tai asut Punavuoressa . Pelkäsit lääkäri opiskelua . Kun veren näkeminen pelotti . Mitehän kävi ? Ikävä sinua edelleen .
- Anonyymi00073
Anonyymi00021 kirjoitti:
Ja kenelle M:lle?Joku romaanimies!tai nainen!
- Anonyymi00079
Anonyymi00023 kirjoitti:
T haluaa Maijalta.
Tiedätkö, Maija on vähän pihi niissä hommissa. Ei Maija anna.
- Anonyymi00083
Anonyymi00079 kirjoitti:
Tiedätkö, Maija on vähän pihi niissä hommissa. Ei Maija anna.
Onko ihan omaa kokemusta tästä? On ollut aika kiimaisen oloinen.
- Anonyymi00027
Et halua häitä ?
- Anonyymi00028
Laita lukulasit päähän 🤓👨🦳
- Anonyymi00029
Et saa eipä ole enää mitään tunteita kun olet niin tyhmä et osaa fiksusti käyttäytyä aivoiltasi olet kuin pikku lapsi
- Anonyymi00030
Minkälainen ihminen puhuu toisesta noin kuin sinä?
- Anonyymi00031
Anna joku tunniste.
- Anonyymi00032
Tunnisteet täällä ei auta yhtään.
- Anonyymi00034
A, ajattelen sua edelleen joka päivä.
Mulla on ikävä sua.- Anonyymi00036
Mulla myös sua T
- Anonyymi00037
Anonyymi00036 kirjoitti:
Mulla myös sua T
🐻🫂
- Anonyymi00069
Samoin..
- Anonyymi00070
Sama täällä
- Anonyymi00082
Anonyymi00036 kirjoitti:
Mulla myös sua T
Lähetä mulle viesti ja sano vaikka vaan moi.
Mun on paha olla ilman sua mun elämässä 😞
- Anonyymi00035
Aina voi kysyä kuulumisia on sitten varattu tai ei joten viestiä vaan jotain kautta esim. some
- Anonyymi00039
Jätetään se tehtävä miehelle. Jos ei ota ohjia, ei hän ole mies minulle...
- Anonyymi00051
Anonyymi00039 kirjoitti:
Jätetään se tehtävä miehelle. Jos ei ota ohjia, ei hän ole mies minulle...
Lopeta sitten täällä kitiseminen?
- Anonyymi00053
Anonyymi00051 kirjoitti:
Lopeta sitten täällä kitiseminen?
Ei täällä kitise muut kuin ⬆️
Sivusta
- Anonyymi00040
Seurustelen, edelleen.
- Anonyymi00046
On totta että olen tavallaan kyllä jo mennytkin eteenpäin, mutta siitä huolimatta, se ei estä minun puoleltani, ettemmekö voisi jollain tapaa yhä liittyä toisiimme. Että kaikki riippuu nyt sinusta, mihin olet valmis tyytymään.
- Anonyymi00047
Hyvä, että olet mennyt eteenpäin. En tyydy ikinä alle standardien oleviin miehiin.
- Anonyymi00049
Tavallaan? Kannattaa varmaan selvittää mitä itse haluat oikeastaan myös. sivusta
- Anonyymi00050
Voishan sitä jonkun tekaistun tilin kautta laittaa viestin ja tunnustaa kaiken, eihän sun tarvi tietää keneltä se on.
- Anonyymi00052
Mikä järki siinä olisi? Ketä tuo hyödyttäis
Sivusta
- Anonyymi00054
Toki toivon. Kadun, että ilmaisin mielipiteeni niin jyrjästi Sinulle S. Onneksi en "tuhonnut" Junannustasi. Siihen minulla ei ole mahiksia eikä haluakaan.
Kävin kuikuilemssa sinun aikaisemmalla asunnollasi.
Kohtelias ex naapuririsi muisti Sinut. Hän kertoi Sinun muuttaneen kaupunkimme keskustaan.
Me voisimme tavata ja jutella koska kemiamme näyttävät tähän toimivan.
Sos-huolto etsi minulle mukavan kämpäntien varrelta, jota olet ajanut satoi kertoi!
Jos olet löytänyt paremman kaverin, toivotan teille onnea enkä häiritse enempää.
x. - Anonyymi00057
Toivosa on hyvä elää usko juoksi karkuun jo kauan sitte
- Anonyymi00058
Vieläkään odottele muuta kun sitä kolmatta maailmansotaa ois joutilasta aikaa saatas yks väistämätön pois jaloista neljäs olis si jonkun muun murhe
- Anonyymi00059
En minä uskalla sille naiselle enää mitään viestiä laittaa.
- Anonyymi00060
Ihan rohkeasti vain, ainakin itse ottaisin hänen yhteydenottonsa lempeydellä ja en rupeaisi vaatimalla vaatimaan mitään vaan rauhassa saisi kertoa asiansa. Itsehän siinä voitat ja saavutat jos uskallat rohkeasti laittaa.
- Anonyymi00061
Taitaa olla halusta kiinni , ei uskalluksesta?
- Anonyymi00066
Anonyymi00061 kirjoitti:
Taitaa olla halusta kiinni , ei uskalluksesta?
Toivottavasti ap ymmärtää että joskus pitää olla valmis ottamaan riski ja lähestyä itse.
- Anonyymi00077
Anonyymi00066 kirjoitti:
Toivottavasti ap ymmärtää että joskus pitää olla valmis ottamaan riski ja lähestyä itse.
Toivottavasti mies ymmärtää, kuinka monta kertaa nainen otti jo riskejä. Mutta mies ei uskaltanut tarttua?
- Anonyymi00080
Anonyymi00077 kirjoitti:
Toivottavasti mies ymmärtää, kuinka monta kertaa nainen otti jo riskejä. Mutta mies ei uskaltanut tarttua?
Mitä riskejä olet ottanut ja onko lähiaikoina? Mietin itse yhtä edellispäivän tilannetta. Laskisiko naiset sen riskinotoksi.
- Anonyymi00081
Anonyymi00080 kirjoitti:
Mitä riskejä olet ottanut ja onko lähiaikoina? Mietin itse yhtä edellispäivän tilannetta. Laskisiko naiset sen riskinotoksi.
Ei kuulosta tutulta.
- Anonyymi00071
Turhaan odotat minulta mitään.
- Anonyymi00078
Luuletko, että vieläkin odotan? Lopetin odottamisen jo kauan sitten. Mies näytti ettei odottaa kannata.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1541519
- 104921
- 75743
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16595ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40527Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45478Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412