Jos vielä toivot...mies...

Anonyymi-ap

Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱

Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häiritä.

🫶

74

912

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Ei oo ketään..

    • Anonyymi00002

      Ei ole ketään minulla

    • Anonyymi00003

      nyt ensin ota itseäsi niskasta kiinni ja laita tunniste, jonka vain sä ja hän tietävät💪

      • Anonyymi00015

        ja jos ei tule tunnistetta, ei voi olla varma päästä eikä hännästä eli kummastakaan👍🙃


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        ja jos ei tule tunnistetta, ei voi olla varma päästä eikä hännästä eli kummastakaan👍🙃

        Mies selvittää ja menee sitä kohti mistä on kiinnostunut


      • Anonyymi00024
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Mies selvittää ja menee sitä kohti mistä on kiinnostunut

        vai niin, sitten aloitus oli aivan turha, jos ei ole halua esittää tunnistetodisteita, tosin sitten ymmärrän, jos niitä ei voi esittää ja siitä voi päätellä, että aloitus oli täyttä provokaatiota ✋🛑❌👎


      • Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        vai niin, sitten aloitus oli aivan turha, jos ei ole halua esittää tunnistetodisteita, tosin sitten ymmärrän, jos niitä ei voi esittää ja siitä voi päätellä, että aloitus oli täyttä provokaatiota ✋🛑❌👎

        Ok.


      • Anonyymi00026
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        vai niin, sitten aloitus oli aivan turha, jos ei ole halua esittää tunnistetodisteita, tosin sitten ymmärrän, jos niitä ei voi esittää ja siitä voi päätellä, että aloitus oli täyttä provokaatiota ✋🛑❌👎

        Kuinka miehet lähestyi ennen naisia??


      • Anonyymi00033
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        Kuinka miehet lähestyi ennen naisia??

        Esimerkki


      • Anonyymi00038
        Anonyymi00033 kirjoitti:

        Esimerkki

        Kerro sä. Se oli kysymys. Luulisi miesten tietävän miten naisia o lähestytty ennen?


      • Anonyymi00055
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        Kuinka miehet lähestyi ennen naisia??

        Kävellen, hevosella, polkupyörällä tai autolla.


      • Anonyymi00056
        Anonyymi00055 kirjoitti:

        Kävellen, hevosella, polkupyörällä tai autolla.

        jo mainittujen lisäksi viestien, jos on toimivat yhteystiedot👍


      • Anonyymi00062
        Anonyymi00055 kirjoitti:

        Kävellen, hevosella, polkupyörällä tai autolla.

        Miehet lähestyi naisia ja haki suoraan kotoa. Jäivät juttelemaan naisen vanhempien kanssa ja tutustuivat.


      • Anonyymi00067
        Anonyymi00055 kirjoitti:

        Kävellen, hevosella, polkupyörällä tai autolla.

        Huomenna on hyvä syy lähestyä kaivattua. Hurauttaa valkoisella ratsulla hänen viereen ja toivottaa hyvää juhannusta. Jos mahdollista niin halaten.


      • Anonyymi00072
        Anonyymi00067 kirjoitti:

        Huomenna on hyvä syy lähestyä kaivattua. Hurauttaa valkoisella ratsulla hänen viereen ja toivottaa hyvää juhannusta. Jos mahdollista niin halaten.

        Ja kiusaaminen jatkuu,kyllä teille pitäis järjestää psykiatrista hoitoa,olette kyllä mt-ongelmaisia ja todella vaikeasti!


      • Anonyymi00074
        Anonyymi00072 kirjoitti:

        Ja kiusaaminen jatkuu,kyllä teille pitäis järjestää psykiatrista hoitoa,olette kyllä mt-ongelmaisia ja todella vaikeasti!

        Ohi


    • Anonyymi00004
    • Anonyymi00005

      Kävin ostamassa postimerkin valmiiksi. Sitten, kun nähdään niin nuolaisen sitä postimerkkiä ja painan sen sun otsaan kiinni.

      • Anonyymi00006

        Miksi vaivautua paikalle jos aiot lähettää minut samantien pois? 😅


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Miksi vaivautua paikalle jos aiot lähettää minut samantien pois? 😅

        Älä vaivaudu edes tulemaan olet ihan turha


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Älä vaivaudu edes tulemaan olet ihan turha

        Tämä oli sivusta.


    • Anonyymi00008

      Minkälaista merkkiä toivot? Viesti tänne vai irl jotain? Jos haluat tänne jotain niin kerro mitä niin voin tunnisteita itsestäni laittaa...

      • Anonyymi00010

        Irl toivoisin jotain. Avoimuutta, mutkattomuutta ja sopuisaa.


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Irl toivoisin jotain. Avoimuutta, mutkattomuutta ja sopuisaa.

        Siihen ei taida rohkeus riittää.


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Siihen ei taida rohkeus riittää.

        Tai halu?

        Asia kristallinkirkas.


      • Anonyymi00068

        Katse kuten ennen, hymy... Ehkä pieni kädenheilautus. Katseella tavoitettavuus. 🙂‍↕️


    • Anonyymi00011

      Voin laittaa savumerkin, puf

      • Anonyymi00016

    • Anonyymi00014

      M-nainen voisi antaa vihreää valoa niin sitten voin laittaa.

      • Anonyymi00018

        Kai sä nyt uskallat itsekin!!


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Kai sä nyt uskallat itsekin!!

        No voin viestin lähettää, mutta historian takia hänen pitäisi edes jotenkin näyttää kiinnostusta.


      • Anonyymi00020

        Kuinka hissukoita ollaan tätä nykyä. Rohkeasti vaan..


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        No voin viestin lähettää, mutta historian takia hänen pitäisi edes jotenkin näyttää kiinnostusta.

        Kuka haluaa M naiselta viestiä?
        Ja kenelle M:lle?


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        No voin viestin lähettää, mutta historian takia hänen pitäisi edes jotenkin näyttää kiinnostusta.

        Kyllä kiinnostaa!


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Kuka haluaa M naiselta viestiä?
        Ja kenelle M:lle?

        T haluaa Maijalta.


      • Anonyymi00065
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Kuka haluaa M naiselta viestiä?
        Ja kenelle M:lle?

        Minä jos olet asunut , tai asut Punavuoressa . Pelkäsit lääkäri opiskelua . Kun veren näkeminen pelotti . Mitehän kävi ? Ikävä sinua edelleen .


      • Anonyymi00073
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Kuka haluaa M naiselta viestiä?
        Ja kenelle M:lle?

        Joku romaanimies!tai nainen!


      • Anonyymi00079
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        T haluaa Maijalta.

        Tiedätkö, Maija on vähän pihi niissä hommissa. Ei Maija anna.


      • Anonyymi00083
        Anonyymi00079 kirjoitti:

        Tiedätkö, Maija on vähän pihi niissä hommissa. Ei Maija anna.

        Onko ihan omaa kokemusta tästä? On ollut aika kiimaisen oloinen.


    • Anonyymi00027

      Et halua häitä ?

      • Anonyymi00028

        Laita lukulasit päähän 🤓👨‍🦳


    • Anonyymi00029

      Et saa eipä ole enää mitään tunteita kun olet niin tyhmä et osaa fiksusti käyttäytyä aivoiltasi olet kuin pikku lapsi

      • Anonyymi00030

        Minkälainen ihminen puhuu toisesta noin kuin sinä?


    • Anonyymi00031

      Anna joku tunniste.

      • Anonyymi00032

        Tunnisteet täällä ei auta yhtään.


    • Anonyymi00034

      A, ajattelen sua edelleen joka päivä.
      Mulla on ikävä sua.

      • Anonyymi00036

        Mulla myös sua T


      • Anonyymi00037
        Anonyymi00036 kirjoitti:

        Mulla myös sua T

        🐻🫂


      • Anonyymi00069

        Samoin..


      • Anonyymi00070

        Sama täällä


      • Anonyymi00082
        Anonyymi00036 kirjoitti:

        Mulla myös sua T

        Lähetä mulle viesti ja sano vaikka vaan moi.
        Mun on paha olla ilman sua mun elämässä 😞


    • Anonyymi00035

      Aina voi kysyä kuulumisia on sitten varattu tai ei joten viestiä vaan jotain kautta esim. some

      • Anonyymi00039

        Jätetään se tehtävä miehelle. Jos ei ota ohjia, ei hän ole mies minulle...


      • Anonyymi00051
        Anonyymi00039 kirjoitti:

        Jätetään se tehtävä miehelle. Jos ei ota ohjia, ei hän ole mies minulle...

        Lopeta sitten täällä kitiseminen?


      • Anonyymi00053
        Anonyymi00051 kirjoitti:

        Lopeta sitten täällä kitiseminen?

        Ei täällä kitise muut kuin ⬆️
        Sivusta


    • Anonyymi00040

      Seurustelen, edelleen.

    • Anonyymi00046

      On totta että olen tavallaan kyllä jo mennytkin eteenpäin, mutta siitä huolimatta, se ei estä minun puoleltani, ettemmekö voisi jollain tapaa yhä liittyä toisiimme. Että kaikki riippuu nyt sinusta, mihin olet valmis tyytymään.

      • Anonyymi00047

        Hyvä, että olet mennyt eteenpäin. En tyydy ikinä alle standardien oleviin miehiin.


      • Anonyymi00049

        Tavallaan? Kannattaa varmaan selvittää mitä itse haluat oikeastaan myös. sivusta


    • Anonyymi00050

      Voishan sitä jonkun tekaistun tilin kautta laittaa viestin ja tunnustaa kaiken, eihän sun tarvi tietää keneltä se on.

      • Anonyymi00052

        Mikä järki siinä olisi? Ketä tuo hyödyttäis
        Sivusta


    • Anonyymi00054

      Toki toivon. Kadun, että ilmaisin mielipiteeni niin jyrjästi Sinulle S. Onneksi en "tuhonnut" Junannustasi. Siihen minulla ei ole mahiksia eikä haluakaan.
      Kävin kuikuilemssa sinun aikaisemmalla asunnollasi.

      Kohtelias ex naapuririsi muisti Sinut. Hän kertoi Sinun muuttaneen kaupunkimme keskustaan.
      Me voisimme tavata ja jutella koska kemiamme näyttävät tähän toimivan.

      Sos-huolto etsi minulle mukavan kämpäntien varrelta, jota olet ajanut satoi kertoi!

      Jos olet löytänyt paremman kaverin, toivotan teille onnea enkä häiritse enempää.
      x.

    • Anonyymi00057

      Toivosa on hyvä elää usko juoksi karkuun jo kauan sitte

    • Anonyymi00058

      Vieläkään odottele muuta kun sitä kolmatta maailmansotaa ois joutilasta aikaa saatas yks väistämätön pois jaloista neljäs olis si jonkun muun murhe

    • Anonyymi00059

      En minä uskalla sille naiselle enää mitään viestiä laittaa.

      • Anonyymi00060

        Ihan rohkeasti vain, ainakin itse ottaisin hänen yhteydenottonsa lempeydellä ja en rupeaisi vaatimalla vaatimaan mitään vaan rauhassa saisi kertoa asiansa. Itsehän siinä voitat ja saavutat jos uskallat rohkeasti laittaa.


      • Anonyymi00061

        Taitaa olla halusta kiinni , ei uskalluksesta?


      • Anonyymi00066
        Anonyymi00061 kirjoitti:

        Taitaa olla halusta kiinni , ei uskalluksesta?

        Toivottavasti ap ymmärtää että joskus pitää olla valmis ottamaan riski ja lähestyä itse.


      • Anonyymi00077
        Anonyymi00066 kirjoitti:

        Toivottavasti ap ymmärtää että joskus pitää olla valmis ottamaan riski ja lähestyä itse.

        Toivottavasti mies ymmärtää, kuinka monta kertaa nainen otti jo riskejä. Mutta mies ei uskaltanut tarttua?


      • Anonyymi00080
        Anonyymi00077 kirjoitti:

        Toivottavasti mies ymmärtää, kuinka monta kertaa nainen otti jo riskejä. Mutta mies ei uskaltanut tarttua?

        Mitä riskejä olet ottanut ja onko lähiaikoina? Mietin itse yhtä edellispäivän tilannetta. Laskisiko naiset sen riskinotoksi.


      • Anonyymi00081
        Anonyymi00080 kirjoitti:

        Mitä riskejä olet ottanut ja onko lähiaikoina? Mietin itse yhtä edellispäivän tilannetta. Laskisiko naiset sen riskinotoksi.

        Ei kuulosta tutulta.


    • Anonyymi00071

      Turhaan odotat minulta mitään.

      • Anonyymi00078

        Luuletko, että vieläkin odotan? Lopetin odottamisen jo kauan sitten. Mies näytti ettei odottaa kannata.


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      154
      1519
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe