Murehdin aivan liian vähän toisia. Elän liikaa oman pääni sisässä. Mieheltä naiselle.
Olen tosi itsekäs
15
154
Vastaukset
- Anonyymi00001
kyllä mäkin sillain. oikeastaan sekosin sairastuin skitsofreniaan useiden asioiden summasta ja siihen päälle jäätävä paine ja seksuaalisuuden riistäminen mikä oli ns vaan tapahtuma ketju enkä voinut tietää seurauksia. sen vuoksi en ole enää ikinä kiva ihminen vaan aina vajavainen ja omassa päässäni enimmäkseen
- Anonyymi00002
koitan nauttia sen minkä vielä voin mut mollivoittosta on
- Anonyymi00003
Ehkä toisia ei varsinaisesti kuulukaan murehtia. Mutta muutoin, ehkä voisit avata jollekulle pääsi.
- Anonyymi00004
Olet tilassa kuin vankila
- Anonyymi00005
Sinä koet epävarmuutta ulkoisesta maailmasta
- Anonyymi00006
Sinulla on joku trauma tai jotain muuta pahaa tapahtunut. Vain tutut kaavat ja kuviot sopii sinulle, niissä pystyt elämään
- Anonyymi00007
Joo, no lapsettomat ihmiset ovat usein sellaisia. Pohtivat omia tuntemuksiaan ja mielihalujaan ja pyrkivät toteuttamaan niitä. Harmistuvat, jos eivät saakaan, mitä haluavat. Minäkin olin alle 30- vuotiaana sellainen. Se oli ihanaa aikaa. Vähän ehkä kadehdin sua. Toisaalta en. Olen nykyään onnellisimmillani, kun saan nähdä muut onnellisina ja tyytyväisinä.
Nainen50+- Anonyymi00010
Miksi aina syytellään lapsettomia. En ole itsekäs, ajattelen aina muita. -50+nainen-
- Anonyymi00008
Niin olet. Egosi on iso.
- Anonyymi00009
Ei tässä ole egosta kyse. Vaan epävarmuudesta. Egoinen ihminen on itsevarma
- Anonyymi00013
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ei tässä ole egosta kyse. Vaan epävarmuudesta. Egoinen ihminen on itsevarma
Ei välttämättä. Jos tekee asioita epävarmuudesta huolimatta, se on ainakin aitoa itsevarmuutta.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ei välttämättä. Jos tekee asioita epävarmuudesta huolimatta, se on ainakin aitoa itsevarmuutta.
Se juuri ei sitä ole.
- Anonyymi00011
Minä elän suurimman osan ajasta pääni sisällä, koska ulkoinen maailma tuntuu pitkästyttävältä 🥱
- Anonyymi00012
Olen huomannut sen.
- Anonyymi00015
Tiedän sen ja ei se haittaa mua🩷🩶
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1811508
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall1951136Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä431101Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38765- 14700
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30691Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21680- 37673
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .19621Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46617