Kinkkinen arvoitus todellakin, miten asia olisi ratkaistavissa?
Se on simppelisti ratkaistavissa, mutta toisaalta mahdottomuus, koska 2010 ei kykene osoittamaan omia väitteitään todelliseksi.
Kotihotellin uima-altaan päätyyn tolppahyppelyä ilman tolppia kuten lapsetkin leikkii ruudukoillaan ja räps.
Sitten kyykkyhyppelyä altaan toiseen päähän ja räps.
Sitten tietokonemuististaan altaan laattojen neliömäärä.
Aijaten kuvat ja neliömäärä ilmoittaen jolloin otsikon ongelma poistuu.
============================================
Kuviani on ollut täällä jo viisi vuotta.
ID-kortit, ajokortit, tabien baanit, OA-viisumit yms. tuoreita leimoja , kuitteja, pääsylippuja.
Ei se Senssusi muutu todelliseksi noilla höpinöillä.
2010
==========================================
Sen verran kyllä nyt tällä hetkelläkin olen olemassa, että totean edellä mainitun osoittavan vain 2010:n olevan hullu, ei mitään muuta.
MITEN SENSSU MUUTTUU TODELLISEKSI?
10
<50
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Miksi sinun todellisuutesi on riippuvainen tuntemattoman henkilön kuvista joille sanelet ehtoja? Oletko ihan terve? Ota kamera käteen ja räppää kollaasi Chiang Maista ja niin loppuu kaikki epäilykset. Ei siihen tarvita muiden kuvia ja se on nähty että vaikka kuvia saisitkin, niin mitään ei suunnallasi tapahdu, koska olet Suomessa.
- Anonyymi00002
Pasaselle tonni riihikuivaa tilille jos laittaa tuoreen kuvan itsestään ja vaimostaan Pähkinärinteen kämpästä.
- Anonyymi00003
Se on lähtenyt taas se vaimo joka istuu vieressä vaikka on Thaimaassa. Ei viihdy Suomessa.
https://ibb.co/67PLRNM8 - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Se on lähtenyt taas se vaimo joka istuu vieressä vaikka on Thaimaassa. Ei viihdy Suomessa.
https://ibb.co/67PLRNM8Ei näytä kovin onnelliselta vaikka miehenä on mies joka hoitaa parisuhteensa todella hyvin ja paremmin kuin rakkaat.
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ei näytä kovin onnelliselta vaikka miehenä on mies joka hoitaa parisuhteensa todella hyvin ja paremmin kuin rakkaat.
Niinkö kyllähän tuo rouvaseni on kanssani samassa osoitteessa ollut jo 27 vuotta ja on edelleenkin, outoa todistelua, vai että tuhat euroa, maksa kolme niin saat kuvan.
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Niinkö kyllähän tuo rouvaseni on kanssani samassa osoitteessa ollut jo 27 vuotta ja on edelleenkin, outoa todistelua, vai että tuhat euroa, maksa kolme niin saat kuvan.
Kusettaja yritti hädissään myydä wolttikuskin fillarinkin, mutta säikähti kun käry kävi.
- Anonyymi00005
HinttiHönö2010HomoTyttösen turva-aikuinen näemmä ollut aktiivi, vallan uuden aloituksenkin laatinut.
- Anonyymi00007
Hauskaa .... Riihikuivan tarjoajia ...... Jari Lahdesta aloitti kymppitonnilla ja Tyttö2010 Lahdesta tuplasi ... vaan räps ja räps puuttuu.
- Anonyymi00009
Jari on edelleen Tuusulasta ja kuvat on toimitettu. Erään kamera se vaan aina on huollossa?
Jari
- Anonyymi00010
Hönö on Hönö nyt ja aina. Ei se siitä miksikään muutu. Ei riitä eläke matkusteluun eikä vaimon elättämiseen. Täydentävä toimeentulotuki maksaa lääkkeiden omavastuut ja sähköt. Wifi jää omaksi maksettavaksi, röökit ja viinat. Asumistuki maksaa asumiskulut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361760Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38576- 63548
- 30546
- 46540
- 66536
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25520