Rakas. Kiitos siitä viestistä, mulla oli vaikeaa viime viikolla, kun oli niin ikävä, mutta aattelin, etten vaan voi, että mun on ihan pakko vaan antaa olla. Sattui ja parina yönä valvoessani taisin itkeäkin elämää ja meitä. Rakastan elämää ja sinua, silti joskus ikävän kanssa on vähän liian vaikeaa, enimmäkseen pärjään hyvin.
Rakastan sua, oot ihana. Jotain ois voinut mennä toisin, jotain ois voinu tehdä toisin ja osan jättää tekemättä.
Mutta sinä oot jotain, josta aina haaveilin ja enemmän, herät minussa edelleen kaikki ne syvimmät ja kauneimmat tunteet.
Kaipaan sun ääntäkin, kuunnella sua ja ihmetellä sulle maailman kauneutta. Tiiäthän, se on ihmeellinen ja kaunis. Elämäkin. Muttei elämättömänä.
-sinun omasi
Hyvää yötä rakkain (mies)
27
406
Vastaukset 27
- Anonyymi00001
Pus nus!
- Anonyymi00002
❤️❤️❤️❤️🥹
- Anonyymi00003
Olipa kaunista. Toivon että ihastukseni (nainen) ajattelisi joskus samoin minusta 😊 hän jäi vasta kesälomalle. Huoh.
Terveisin,
Ujo tanssipari - Anonyymi00004
Rakastan valtavasti... Anteeksi, etten saa mitään tämän kauniimpaa itsestä juuri nyt irti.
-sinun kokonaan- Anonyymi00006
Kiitos kun kirjoitat noin kauniisti. Olisipa tämä ollut minulle mutta ei se tainnut kuitenkaan olla.
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kiitos kun kirjoitat noin kauniisti. Olisipa tämä ollut minulle mutta ei se tainnut kuitenkaan olla.
Iski teksti liian vahvasti, vaikka se tuskin minulle. Oli vaikeaa kirjoittaa mitään. Haluaisin niin kovasti nähdä hänet edes kerran. Vaikka hyvästeiksi, mikäli se on hänen tahtonsa. Mieluiten kuitenkin antaisin hänelle kaiken, mitä minulla on antaa.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Iski teksti liian vahvasti, vaikka se tuskin minulle. Oli vaikeaa kirjoittaa mitään. Haluaisin niin kovasti nähdä hänet edes kerran. Vaikka hyvästeiksi, mikäli se on hänen tahtonsa. Mieluiten kuitenkin antaisin hänelle kaiken, mitä minulla on antaa.
Minäkin haluaisin nähdä sen naisen. Saattaisi kohtaaminen olla vaan aika tunteellinen. En tiedä yhtään että mitä hän mahtaa minusta ajatella.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Minäkin haluaisin nähdä sen naisen. Saattaisi kohtaaminen olla vaan aika tunteellinen. En tiedä yhtään että mitä hän mahtaa minusta ajatella.
En ollut aloittaja. Tuo oli vastaus aloitukseen.
- Anonyymi00005
Oon katsellut sua jo pitkään töissä ja töiden ulkopuolella. Viimeksi kun tanssimme erillämme, niin se oli jotain lämpöistä ja kaunista. Silmäsikin hymyilivät ihanasti. Minulle se oli ihana ilta, kiitos siitä. Toivottavasti saisin tutustua sinuun paremmin työn ulkopuolella ja luulen että meillä molemmilla on omat haasteensa elämässä.
Silti toivon parasta. Ihanaa kesää sinulle.
Edelleen,
se ujo tanssiparisi - Anonyymi00007
Ihana kirjoitus rakkaani❤️mä rakastan sua tulisesti🔥oot mun toinen puolisko🌞🌛
- Anonyymi00011
Kiitos ja onnea sulle. Et ole hän.
-aloittaja - Anonyymi00016
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kiitos ja onnea sulle. Et ole hän.
-aloittajaMistä tiedät?
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Mistä tiedät?
Kunhan tiedän.
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Kunhan tiedän.
Intuitiolla? Telepatialla?
- Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
Intuitiolla? Telepatialla?
Intuitiivisesti oletan niin. Varma en voi olla mutta tuntuu, että jokin ei täsmää.
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Intuitiivisesti oletan niin. Varma en voi olla mutta tuntuu, että jokin ei täsmää.
Anna kirjan, tai jokin vastaa pieni tunniste.
- Anonyymi00022
Anonyymi00020 kirjoitti:
Juu sillä on hyvä mennä eteenpäin kyllä
- Anonyymi00012
Hyvää yötä rakkain. On niin ikävä.
-aloittaja- Anonyymi00014
Eikö voitaisi lopetta ikävöinti jo? En noihin kauniisiin sanoihisi vieläkään pysty kirjoittamaan mitään, mikä olisi niiden arvoista. Näyttämään luulisin kuitenkin pystyväni.
- Anonyymi00015
Hyvää yötä. ❤️
- Anonyymi00025
Niin mullakin sua. Töissä viimeksi nähty kasvotusten ja sanoin sinulle "Heippa". Viimeksi näin sut tänään autoasi tankkaamassa kun ajoin ohi. Saa nähdä milloin nähdään taas kasvotusten. 😊 Toivon sulta viestiä näin Juhannuksen alla. Mutta olemme molemmat ujoja, enkä usko että laitat. Varmaan pitää odottaa että näkisimme ehkä heinäkuun tapahtumassa tai vasta heinäkuun lopulla töissä. Siihen asti , vietä mukava kesä ❤
-ujo kesämies - Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Niin mullakin sua. Töissä viimeksi nähty kasvotusten ja sanoin sinulle "Heippa". Viimeksi näin sut tänään autoasi tankkaamassa kun ajoin ohi. Saa nähdä milloin nähdään taas kasvotusten. 😊 Toivon sulta viestiä näin Juhannuksen alla. Mutta olemme molemmat ujoja, enkä usko että laitat. Varmaan pitää odottaa että näkisimme ehkä heinäkuun tapahtumassa tai vasta heinäkuun lopulla töissä. Siihen asti , vietä mukava kesä ❤
-ujo kesämiesHei, ootpa herttainen, mutta et ole hän.
Toivottavasti saat yhteyden häneen. Hyvää juhannusta sulle!
-aloittaja
- Anonyymi00023
Joo
- Anonyymi00024
Ikävä sua ihanuus❤️
-aloittaja- Anonyymi00029
Ikävä on. ❤️
- Anonyymi00027
Kaipaatko T-miestä? Ja mistä viestistä puhut? Oliko se täällä?
- Anonyymi00028
En kaipaa T-miestä enkä puhu viesteistä täällä vaan elävässä elämässä.
-aloittaja
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1621558Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1381218Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216889- 68823
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63717- 52710
- 46695
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt189589- 76586
- 52582