Miksi ajattelit minun

Anonyymi-ap

Rakastuneen sinuun?

42

532

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kuka keneen??

• Anonyymi00002

En tosissani ajatellut niin.

• Anonyymi00041

Kiinnostumisen herääminen on eri asia kuin rakastuminen. Väärin ymmärtäminen on näissä helppoa, jos halua olettaa mieleisiä asioita on sille suuri? Tai pelko ohjaa mielikuvia? Sivusta.

• Anonyymi00003

In;ostuksests, mutta kuvittelin.

• Anonyymi00004

En ajatellut. Toivoin.

• Anonyymi00005

Varmaan jos joku kasvotusten niin sanoo. Ei oo tapana väittää vastaakaan.

• Anonyymi00013

Mullakin itse kertoi. Tosin vahvasti ihastunut olis oikeampi.

• Anonyymi00006

En tiedä. Jotenkin vain semmoinen aavistus.

• Anonyymi00015

Sama. Intuitio

• Anonyymi00007

Joskus rakkaus muistuttaa hormonimyrskyn iskiessä sekopäisyyttä. Se miten se ilmenee kelläkin on mysteeri, mutta parhaimmillaan se tuntuu hyvältä ja saa toisen läheisyyden haluamaan enemmän ja enemmän. Joskus se kielletään ja torjutaan tavoin jotka satuttavat itseä ja muitakin siinä sivussa.

• Anonyymi00008

Miksi se kielletään tai mikä on syy kieltoon ja kuka sen voi kieltää?

• Anonyymi00009

En ajatellut niin, vaikka olisin kovasti halunnut niin olevan. Yksipuolinen rakkaus sattui.

• Anonyymi00010

Enpä tiedä enää mitä se oli? Olitko?

• Anonyymi00011

En koskaan ole kuvitellut edes noin.
      En myöskään odota, tai vaadi tuollaista vaikka itse rakastankin miestä.

• Anonyymi00012

Hänellä on hyvä kiinteä peppu. Plus muuta.🔥

• Anonyymi00031

Annat itsestäsi tosi tyhjäpäisen kuvan noilla jatkuvilla persejutuilla.

• Anonyymi00035
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Annat itsestäsi tosi tyhjäpäisen kuvan noilla jatkuvilla persejutuilla.

Olen täysin samaa mieltä kanssasi!

• Anonyymi00014

En ole ajatellut niin, koska hän ei ole IRL niin koskaan sanonut. Eikä edes tehnyt mitään sellaista, mistä niin voisi päätellä. Jos hän kertoisi puhuen tunteistaan tai esim suutelisi suulle, voisin ajatella, että hei, hänellähän on tunteita mua kohtaan.
      Nainen

• Anonyymi00016

Etkö mies muka ole?

• Anonyymi00017

Olen kyllä. -sivusta

• Anonyymi00018

31 tänä vuonna.

• Anonyymi00019

En ajatellut, mut mietin että voisko olla ku se yhteys meidän välillä oli niin vahvan tuntuinen ja jotenki vaan ne kaikki kaikki katseet ja muut, mut tiedostan kyllä et saatan olla väärässäkin.. 😔😟

• Anonyymi00022

'En tiedä kenestä kirjoitat, mutta katseita voi helposti tulkita väärin ja jos toisella ei ole edes ihastumisen tunteita toista kohtaan, niin tulkinnat voivat mennä täysin pieleen!

• Anonyymi00023

Tuskin olet väärässä.

• Anonyymi00020

En ole koskaan luullut oman lapseni ikäisen luulleen minun rakastuneen häneen, koska niin se ei ole ollut koskaan!

• Anonyymi00021

Kuka kenen en mä tuhlaa aikaani omiin ajatuksiini ne on mulle jo tuttuja

• Anonyymi00024

Käytös kertoo aika paljon, mutta jotain tapahtui.

• Anonyymi00025

Käytökseni kertoi ettei paljon nuoremman kanssa ole hyvä olla missään tekmisissä! Ovesta ulos lähteminen ollut vuosien ajan vaikeaa!

• Anonyymi00026

Eli mitä tapahtui?

• Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Eli mitä tapahtui?

En tiedä, voin vain arvailla.

• Anonyymi00033
        Anonyymi00027 kirjoitti:

En tiedä, voin vain arvailla.

Et voi jutella!?
        Mitä se oli mikä muuttui kåytökseesä?

• Anonyymi00028

Narsissi kerää materiaalia

• Anonyymi00029

Järkensä menettää jos oikein yrittää

• Anonyymi00030

No varmaan jotain sellasta kun puhuimme paljon ja toit esille mikset voi lähteä... silmäsi puhuivat ja otit yhteyttä pitkän tauon jälkeen. Kuulostaa joko että erehdyin mielestäsi tai enkö huomaa... kumpaa meinasit?

• Anonyymi00032

Pidit minua jotenkin täydellisenä, yhdistelmä jotain ulkoisia avuja ja luonnetta. Ja sulla oli tarve kokea suuria tunteita. Ehkä ajattelit myös että olen vähän reppana ja siksi helppo saalis sinulle...

• Anonyymi00034

En ole koskaan luullut sinun rakastuneen minuun, enkä ole sitä koskaan halunnutkaan, koska en pidä sinusta millään tavalla!

• Anonyymi00036

Niin kun se projekti hiertää vieläkin !!

!!! !!! !!!!!!!!

• Anonyymi00037

Huomenta vaan sinullekin anonyymi. Olisi tehnyt mieli sanoa sinulle anonyymille kaikkea ikävää ja negatiivista, mutta minulla on kyky jättää se tekemättä. Sillä saa maailmaa muutettua ihan joka paikassa eikä oma mieli ala haisemaan. Kokeile

• Anonyymi00038
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Niin kun se projekti hiertää vieläkin !!

!!! !!! !!!!!!!!

Mitään niin ahdistavaa kuin proejkti en olisi koskaan halunnut joutua kokemaan! Mutta kun oli niin typeriä ihmisiä, jotka luulivat minun tarvitsevan apua vaikka tosiasia oli se, että minulla ei ollut mitään tarvetta löytää yhtäkään uutta ihmistä elämääni! Olisitte kysyneet suoraan minulta, mutta ei halusitte "auttaa" minua, koska luulitte tietävänne paremmin kuin minä itse minkälainen tulevaisuus oli minun haaveeni! Miksi minun olisi pitänyt jaksaa olla tekemisissä sellaisen henkilön kanssa, josta en ole koskaan pitänyt millään tavalla!

• Anonyymi00039

En missään vaiheessa ole ajatellut, että hän olisi rakastunut minuun. En voi uskoa sellaista. Paljon helpompi on uskoa se, että minä rakastuin häneen.

• Anonyymi00040

koz df olikin toiveajatteluq slitakunnasta tai en ajsttlliyz tumdom koyzom ziitts ssmsmksöysosuutta kivistiodtsnmiidtsm ajateleeni ettei meiddä ole mitään samaa kunnes aloin selata kuviadi yn ja häkellyin ajatelin että meissä ei olekaan mitään muts kiin samss diiyä dr lähyitykkän sMoost sfioosts pitkälti oli todells shokeerasvss silloin sitten tuli se yhteyd vEmssn oysd tsksdtuim emdin mitä rivkodkssm yspsjjfub JTteöim että ytulovkuinbslolls piin takaaäus kätkyypiinysksa olen syyllinenvIkk jhsmjoson mUl olenlsuözs syytön syytön syytön

• Anonyymi00042

Noku, se olis yksipuolisena aika tylsää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      104
      991
    4. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      590
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe