Pohjois savo ja ympäristö, olen halukas vanhempi mies.
Vastaukset 24
- Anonyymi00001
Mee niuvanniemeen siellä spede "neiti "antaa lipaista karvaista ryppyreikää buaahaa
- Anonyymi00003
Sielläkö olis.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Sielläkö olis.
Idiootti 🤣😅
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Idiootti 🤣😅
Tais osua😂
- Anonyymi00011
Oletko muistanut pitää speden ryppyreiän puhtaana. Tuotahan ei muut voit tietää kuin sinä buaahaa. Mitäs olet niuviksessa.
- Anonyymi00016
Määkijä se jaksaa kyylätä ja määkiä. Mitäs muuten toistat. Etkö määkijä tajuu.
- Anonyymi00002
Et täältä löydä
- Anonyymi00005
Tämä onkin hupiukkojen temmellyskenttä hönöt
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Tämä onkin hupiukkojen temmellyskenttä hönöt
Varsinkin toi niuvanniemen kaveri
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Varsinkin toi niuvanniemen kaveri
Mistäpä luulet tuon hupiukkoista kommentoivan olevan. Ihan samasta paikkaa. Siellähän ne hupi ukot temmeltää.
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mistäpä luulet tuon hupiukkoista kommentoivan olevan. Ihan samasta paikkaa. Siellähän ne hupi ukot temmeltää.
Sää mää ja bää tietää oikea pikku kyyläri
- Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Katos määkijä taas kyyläämässä. Mitäs kyyläät.
- Anonyymi00019
Katos meidän iki oma määkijä papukaija sama levyä vaan toistat. Mitäs olet kyyläri idiootti.
- Anonyymi00020
Anonyymi00010 kirjoitti:
Sieltä niuvanniemeltä sinäkin määkijä olet.
- Anonyymi00017
Hyökyn Ainon ilmaa eli pierua saat nuolla
- Anonyymi00018
En ole itsekkään saanut pillua pitkään aikaan. Ikäni on 55v ja 60v välissä. Mulla oli yks itseäni nuorempi naispuolinen kaveri jonka kanssa juteltiin asioita. Hän sanoi suoraa, että esim. nuolemiseen ei tarvitse pyytää lupaa jos tilanne on muuten ok, en tiedä olisiko hän ollut vastaanottava. No kaikki tietää että ei se koskaan siihen jää, ja ehkä se kuitenkin vaatii toisen suostumuksen. Mutta on sitä toisenlaisiakin kokemuksia, omituisia vastauksia tai sitä ettei ihminen sano mitään vaikka yrittää viestittää.
- Anonyymi00021
Minua saisi nuolla mutta sun aika kaukana
- Anonyymi00022
Mistä päin sitten olet?Minä Oulun seudulta,voin vähän kulkea myös?
- Anonyymi00023
Sanoit et sais nuolla, minä aloittaja voin liikkua pohjoi karjala, etelä savo alueella ja myöhemmi uudellamaalla
- Anonyymi00024
Voisin maistaa...61v isokyrpäinen 22/6 Mies....siis naista haen.
- Anonyymi00028
50-kymppinen mies Helsingistä valmis nuolemaan. Kirjoita mulle niin saat kokea unohtumattoman orgasmin: lassie1977(at)proton.me
- Anonyymi00025
Hei, vanhempi mies hakusessa. Miten edetään?
- Anonyymi00026
Vanhempi mies hakusessa... miten edetään?
- Anonyymi00027
Minä aloittaja, sinä nainen edellä, kerroit kuinka edettäis, missähän suurinpiirtein olet, tapaamispaikkahan sitten varmaakin järjestyy. Moi
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid1721135En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene45763Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi27723Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.137718- 44679
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l221669- 67635
Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää164602Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni36600Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal52580