Ei siitä, että hän on lomalla Eduskunnasta tai pääsee telkkariohjelmaan, vaan siitä että Sofia todennäköisesti näkyy ensi keväänä televisiossa enemmän kuin muut puoluejohtajat. Etenkin kun Jussi itse voi vain haaveilla osallistuvansa pelkkää rääkkiä sisältävään ohjelmaan.
Ja vielä, miksi juuri vihreiden edustaja keksi osallistua vaalikevään ohjelmaan, eikä perussuomalainen.
Halla-aho kateellinen vihreiden Sofialle
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi00001
Suurin syy, miksi Sohvi valikoitui grillattavaksi, on kansanedustajien kulukorvauksen korottaminen 50%:lla.
Se on selvä seikka, että Halla-aho ja kumppanit eivät voi sietää kauniita vasemmistonaisia, jotka johtavat puolueita. - Anonyymi00002
Naiskortti esiin, Sofia onkin itse uhri, kun ei kertonut poissaolonsa todellista syytä...!
- Anonyymi00003
Miksi Mika Poutala ei kertonut poissaolon syytä,vaikka oli 9 päivää poissa töistä. Palauttiko rahat. Miksi Halla aho ei puuttunut tähän mitenkään.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Miksi Mika Poutala ei kertonut poissaolon syytä,vaikka oli 9 päivää poissa töistä. Palauttiko rahat. Miksi Halla aho ei puuttunut tähän mitenkään.
Halla aho on niin puolueellinen ja naismainen.
- Anonyymi00008
Jos ilmoittaa syyksi henkilökohtainen syy, se on henkilökohtainen.
- Anonyymi00005
Voi teitä persuja! Kaikki pitäisi saada, mutta mitään ei haluaisi maksaa...:)
- Anonyymi00006
Persu-Oskarikin kadehti ykkösellä kaljamaha vihreänä.
- Anonyymi00007
Mihin sitä olmia pyydettäisiin. Voimamies skabaan ?
- Anonyymi00009
halla varmasti ei uskonut olevansa eduskunnan puhemies 20v sitten
- Anonyymi00010
Pitä kieltää kansanedustajilta tälläset hommat! Keskittyköön , vein politiikkaan!
- Anonyymi00011
Sofia ja Sanna ihania!! Onneksi ensi keväänä pääsee äänestämään Sofiaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671252- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että338709- 51661
- 112659
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56584