Olemme sen nähneet mutta hyvä kun itsekin sen myöntää.
Vastaukset 20
- Anonyymi00001
Saattaa jäädä pian "saikulle" kasvamaan henkisesti.
- Anonyymi00002
Kaikki sen on tienneet jo vuosia, että Sofia Belórf on jostain syystä jäänyt henkisesti jälkeen. Hyvä jos on sen kerrankin itse myöntänyt.
- Anonyymi00005
Anonyymi00002 kirjoitti:
Kaikki sen on tienneet jo vuosia, että Sofia Belórf on jostain syystä jäänyt henkisesti jälkeen. Hyvä jos on sen kerrankin itse myöntänyt.
*
- Juu - MYRKYN-Vihreä -SONTA-Sofia antaa itsesteen sellaisen kuvan -
- - - että se on Jälkeen Jäänyt , -voi sanoa Vähä-Älyiseksi -
* - Anonyymi00013
Voi tulla pahan mielen saikkua, kun kansa ei tykännyt naikkosen tempauksesta. Kohta alkaa kesäloma, voi taas kiertää Eurooppaa kuukauden isolla matkailu autolla. Sekä kritosoida syrjä kylien mökin mummuja kun ajavat autolla lähi kauppaan 67 km suuntaansa.
Sohvi paasaa mikseivät mene julkisilla metro,lähi juna, ratikka ja bussi. Syrjäkylällä ei kulje mitään julkisia. Eihän sohva tiedä mitään elämästä kehä kolmen ulkopuolella. - Anonyymi00017
Anonyymi00013 kirjoitti:
Voi tulla pahan mielen saikkua, kun kansa ei tykännyt naikkosen tempauksesta. Kohta alkaa kesäloma, voi taas kiertää Eurooppaa kuukauden isolla matkailu autolla. Sekä kritosoida syrjä kylien mökin mummuja kun ajavat autolla lähi kauppaan 67 km suuntaansa.
Sohvi paasaa mikseivät mene julkisilla metro,lähi juna, ratikka ja bussi. Syrjäkylällä ei kulje mitään julkisia. Eihän sohva tiedä mitään elämästä kehä kolmen ulkopuolella.Eikö tuon ikäisenä pitäs tietää rajansa. Olis kokeillut rajojaan lomalla. Huusiko kaikille kurkku suorana, ja haukkuiko kaikki. Jos kaikkk lähtis kesken töiden omia rajoja kokeilemaan, suomi romahtas.. pissis ei tiennyt omia rajojaan lähtipä kesken työn niitä kokeilemaan. Helppo lähteä, kun pinnarille ei tule mitään seurauksia, edes palkkaa ei menetä.
- Anonyymi00018
Anonyymi00013 kirjoitti:
Sohvi paasaa mikseivät mene julkisilla metro,lähi juna, ratikka ja bussi. Syrjäkylällä ei kulje mitään julkisia. Eihän sohva tiedä mitään elämästä kehä kolmen ulkopuolella.Sofia tietää varsin hyvin, että mummu pääsee metrolla Suomussalmen peräkylästä 100 kilometrin päähän Kuusamoon shoppailemaan.
- Anonyymi00003
"en kadu"
- Anonyymi00004
Eiks se kadu ollenkaan, kun rikkoi onnelisen perheen? Oli miehellä vaimo ja 6kk-ikäinen vauva kotona odottamassa. Voisi ajatella joskus aivoillaan, ettei alkaisi salapanoksi perheelisille miehelle.
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Eiks se kadu ollenkaan, kun rikkoi onnelisen perheen? Oli miehellä vaimo ja 6kk-ikäinen vauva kotona odottamassa. Voisi ajatella joskus aivoillaan, ettei alkaisi salapanoksi perheelisille miehelle.
Meitä on joka lähtöön ja toiset eivät tunne yhtään mitään sympatiaa toisia ihmisiä kohtaan. Ainut oma hyöty suhde ja minä minä ja ei koskaan kukaan muu.
- Anonyymi00007
Hoitaa omaa egoaan, ei vihreän puolueen asioita.
- Anonyymi00008
Tää ketju on Sofia Belórfin, eikä Sofia Virrasta😂.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Tämä keskusteluketju on Sofiasta.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Tämä keskusteluketju on Sofiasta.
Toinen älykäs hyvät ansiotulot omaava nainen. Toinen ollut ikänsä miesten elättinä Dubaissa.
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Tämä aloitus ja kommentit koskevat nimen omaan Sofia Virtaa.
- Anonyymi00014
Hoitaa omaa egoaan pinnaa työstään ja menee ohjelmaan egoaan kohottmaan. Eikä osaa edes katua, tai pyytää anteeksi. Täydellinen naristi. Ei mulla muuta.
- Anonyymi00015
Anonyymi00010 kirjoitti:
Toinen älykäs hyvät ansiotulot omaava nainen. Toinen ollut ikänsä miesten elättinä Dubaissa.
Vihreydellä tienaa, olematta itse mikään vihreä. Vaatii muille kieltoja, itseään eivät mitkään kiellot koske.
- Anonyymi00019
Anonyymi00015 kirjoitti:
Vihreydellä tienaa, olematta itse mikään vihreä. Vaatii muille kieltoja, itseään eivät mitkään kiellot koske.
Onko kieli ruskea vai vihreä?
- Anonyymi00012
Tuskin tällå tempulla tuli yhtään lisää henkistä kasvua.. .Taus tulka persnettoa rajusti. Minkä tempun keksii seuraavana.
- Anonyymi00016
Huhheijaa onko Suomen eduskunta päivä kerho, josta voi lähteä vikkoksi noin vaan rajojaan kokeilemaan, palkka juoksee, ja kuvaus palkkiot, kulu ja muut extra luxuskorvaukset päälle. Jos tavis lähtis töistä luvatta rajojaan kokeilemaan, tulis potkut ja palkka perittäs takaisin korkojen kera. Pissis edustaja sai luuhata viikon, eikä palkkaa voi periä takaisin. Jos työtön tinenais yhden sentin, se perittäs moneen kertaan. Miksi exuskunta ei voi säätää lakia,. Pinnaajalta palkka perittäs takasin. Nämä elostejijat säätää lakeja kansalle, itseään heitä ei mikään laki koske.
- Anonyymi00020
Suomen eduskunta on nimenomaan päiväkerho, jossa ei tiedetä taloudenhoidosta, politiikasta, vanhustenhoidosta. ylipäänsä yhteiskunnan asioista yhtään mitään. Tärkeimpiä hoidettavia asioita ovat silmien venyttelyt, raamatun siteeraaminen sekä kilpaa huutaminen ja toistensa haukkuminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.105807En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493